Als ze dat de komende weken elke keer maar gaan roepen, gaat dat natuurlijk gebeuren. Ondergrens voor platen zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:56 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom zegt ook al dat Hello misschien wel de hoogste binnenkomer is.
"Vroeger" bij de Top 100 Aller Tijden was die er. Een plaat moest een aantal jaren oud zijn, anders kwam ie niet in de lijst. Dat werkte uitstekend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ze dat de komende weken elke keer maar gaan roepen, gaat dat natuurlijk gebeuren. Ondergrens voor platen zou mooi zijn.
Een jaar, volgens mij. Dat werkte inderdaad prima.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Vroeger" bij de Top 100 Aller Tijden was die er. Een plaat moest een aantal jaren oud zijn, anders kwam ie niet in de lijst. Dat werkte uitstekend.
Ja, klopt. Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Een jaar, volgens mij. Dat werkte inderdaad prima.
Verschil is ook wel dat je toen nog per briefkaart moest stemmen, dus de drempel was hoger.
Nu willen ze graag zo veel mogelijk stemmen hebben, wat maakt dat ook mensen die wat minder muzikaal onderlegd zijn stemmen.
De lijst wordt zo wel representatiever voor de smaak van het volk, hoe jammer ook voor de elitaire muzieksnobs.....
Yup, precies. Dan is het waan van de dag-effect wel eruit gefilterd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Vroeger" bij de Top 100 Aller Tijden was die er. Een plaat moest een aantal jaren oud zijn, anders kwam ie niet in de lijst. Dat werkte uitstekend.
Saaiheid boven alles op de Neerlandsche radio.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, precies. Dan is het waan van de dag-effect wel eruit gefilterd.
Nu is alles erop gericht dat er zoveel mogelijk mensen stemmen, jong en oud. En er wordt middels de keuzelijst veel gestuurd (waarom niet veel meer platen en artiesten in die lijst???). Zonde.
Toch niet Uncertain Smile, mag ik hopen? Aangezien ze die nu weer draaien.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:41 schreef Bronson het volgende:
Met The The in de auto stappen. Veel beter kun je je ochtend qua muziek niet beginnen.
Toch wel. Maar met zo'n nummer mag dat.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch niet Uncertain Smile, mag ik hopen? Aangezien ze die nu weer draaien.
Heb ook geen bezwaar tegen dat nummer an sich, maar juist vandaag verwacht je toch wat meer variatie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Toch wel. Maar met zo'n nummer mag dat.
Als je dat afsteekt tegen Foolish Games van dezelfde zangeres...quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:46 schreef F1gamer het volgende:
Dit was het eerste nummer wat ik van Jewel hoorde:
Dat liedje was ik echt vergetenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:46 schreef F1gamer het volgende:
Dit was het eerste nummer wat ik van Jewel hoorde:
twitter:barrysmit twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 11:19:31Ik denk dat mensen zonder witte piemel gewoon niet zo van muziek houden. #mzwp
reageer retweet
Kritiek op presentatoren Top 2000quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:06 schreef broer het volgende:
twitter:barrysmit twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 11:19:31Ik denk dat mensen zonder witte piemel gewoon niet zo van muziek houden. #mzwp[ afbeelding ] reageer retweet
Ik word hier zo MOE van.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:06 schreef broer het volgende:
twitter:barrysmit twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 11:19:31Ik denk dat mensen zonder witte piemel gewoon niet zo van muziek houden. #mzwp[ afbeelding ] reageer retweet
Pietertje.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk programma van Gerard en Pieter.
Ja, die is dus niet zo lang als die van jou.quote:Op maandag 23 november 2015 12:08 schreef broer het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je een mens mét witte piemel bent.
Verdomme.quote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RECTIFICATIE CERTIFICAAT!!!!111!1111
Pietertje is altijd al het meest irritante onderdeel van Gerard zn shows geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:33 schreef themauster het volgende:
Als ik de balans opmaak is de ochtendshow van Gerard best geslaagd maar van mij mag de microfoon van Pietertje wel uit. Vooral als Gerard iemand interviewd moet Pietertje aldoor zijn mening geven wat zeer irritant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |