Dit.quote:Op donderdag 5 november 2015 07:54 schreef Bronson het volgende:
Hello Goodbye.![]()
Joris Linssen.![]()
Yvon Jaspers.![]()
![]()
Meid toch.quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:46 schreef Sersjee het volgende:
"Je zoekt iets heel ouds, he. Een jaar of 35"
En bedankt, Gerard.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:46 schreef Sersjee het volgende:
"Je zoekt iets heel ouds, he. Een jaar of 35"
En bedankt, Gerard.
Godverdomme.twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 08:54:06Zojuist draaide @gerardekdom de nieuwe single van @coldplay. Wij roepen 'm op #NPORadio2 uit tot Top Song! https://t.co/0axzCLt0Zc reageer retweet
Ook weer een Topsong dat je wist die zou komen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 08:54:06Zojuist draaide @gerardekdom de nieuwe single van @coldplay. Wij roepen 'm op #NPORadio2 uit tot Top Song! https://t.co/0axzCLt0Zc reageer retweet
Ik baal echt dat het aan het einde van het jaar stopt. En dat het op zaterdag van 14 tot 16 is, want dat is in mijn wereld echt de grootst mogelijke klote tijd voor een radioprogramma.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:43 schreef Cee het volgende:
In my life.![]()
Wat is Rob's Platenbonanza toch een heerlijke muzikale achtbaan.
maar hij gaat het in 2016 op vrijdagmiddag doen dacht ik? Ik wilde het nog vragen, maar toen was de accu van mijn telefoon echt leegquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik baal echt dat het aan het einde van het jaar stopt. En dat het op zaterdag van 14 tot 16 is, want dat is in mijn wereld echt de grootst mogelijke klote tijd voor een radioprogramma.
Zowaar toch echt een nummer dat je zelden meer hoort.quote:
Mwah, deze viel mee, redelijk vergeten nummer.quote:
een simpele google search had em ook kunnen helpenquote:Op dinsdag 10 november 2015 07:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mwah, deze viel mee, redelijk vergeten nummer.
Nou, nou, moest hij wel helemaal naar de achtste link scrollen, hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
een simpele google search had em ook kunnen helpen
quote:
Hij heeft zichzelf goed verkocht, denk ik. Snap ook niet wat dit aan een radioprogramma van de publieken toevoegt. Benieuwd wat daar voor betaald wordt.quote:Op woensdag 11 november 2015 08:25 schreef Sersjee het volgende:
Ik misgun niemand iets, maar sinds wanneer is Luuk Ikink zo populair in het Gooise? Ik snap het niet helemaal.
niet sinds wanneer, maar vooral waarom is de vraagquote:Op woensdag 11 november 2015 08:25 schreef Sersjee het volgende:
Ik misgun niemand iets, maar sinds wanneer is Luuk Ikink zo populair in het Gooise? Ik snap het niet helemaal.
Doe eens een WOB-je!quote:Op woensdag 11 november 2015 08:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf goed verkocht, denk ik. Snap ook niet wat dit aan een radioprogramma van de publieken toevoegt. Benieuwd wat daar voor betaald wordt.
Las ooit Tweets voor in radio Tour en Radio Olympia... Toen ging het snel.quote:Op woensdag 11 november 2015 08:25 schreef Sersjee het volgende:
Hahahahahahaquote:Op woensdag 11 november 2015 08:33 schreef JDude het volgende:
"... dat vindt de KROO."
Ehm, dat is een afkorting. Cee Er Oo Wee.
Roep het nou ook niet af, s.v.p.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:41 schreef TLC het volgende:
Ik mag toch lijden dat Hello van Adele niet nu al in de top 10 van de Top 2000 staat dit jaar
Misschien moeten er ook tégenstemmen gegeven kunnen worden.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:41 schreef TLC het volgende:
Ik mag toch lijden dat Hello van Adele niet nu al in de top 10 van de Top 2000 staat dit jaar
Skyfall debuteerde ook in die contrijen. Maar de hype om hello is groter.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar ik ben er bang voor
quote:Op donderdag 12 november 2015 07:15 schreef Ferdo het volgende:
Ik geloof dat ik ABC!
Is Paul Weller al?
Kijkt Ekdom elk jaar mee in het Top2000-topic?
Die niet van Genesis, zoals je zult weten.quote:Op donderdag 12 november 2015 07:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je Steve Miller Band ?
nee, maar hij vindt wel dat hij op justin timberlakequote:Op donderdag 12 november 2015 07:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je Steve Miller Band ?
Bekend van zijn solowerk N'Sync.quote:Op donderdag 12 november 2015 07:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee, maar hij vindt wel dat hij op justin timberlake
Je hebt alvast een mysterie opgelost voor vandaag.quote:
Dat wordt dollepret tijdens de Topquote:Op donderdag 12 november 2015 07:15 schreef Ferdo het volgende:
Ik geloof dat ik ABC!
Is Paul Weller al?
Kijkt Ekdom elk jaar mee in het Top2000-topic?
Met Gerard Ekdom die ons nu Alphabeat.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt dollepret tijdens de Top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |