abonnement Unibet Coolblue
pi_157278488


In 2009 verliet Katheen de meidengroep K3. In het tv-programma "K2 zoekt K3" zochten zij naar een opvolgster om de groep weer compleet te maken. Die vonden zij in Josje Huisman. Nu zes jaar later gaan de drie groepsleden uit elkaar en gaan zij opnieuw opzoek naar opvolgers. In een samenwerking tussen de Belgische VTM en de Nederlandse SBS6 gaan zij opzoek naar de nieuwe K3 in het programma "K3 zoekt K3". De talentenjacht zal in het najaar worden uitgezonden en gaat waarschijnlijk de directe concurrentie aan met de populaire talentenjacht The Voice of Holland.

Vrijdag zal de finale worden uitgezonden en weten we wie van Klaasje, Hanne, Marthe, Lisa, Jindra en Lauren de nieuwe K3 zullen gaan vormen
't Echte en 't ware!
pi_157278531
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:15 schreef Japepk het volgende:
Dus we gaan van, 'Klaasje, ga hockeyen', naar 'Hup Klaasje!' ? Wie zijn jullie en wat hebben jullie met FOK gedaan? :p
Ik heb even een charme-offensief gevoerd voor Klaasje ;) Ik vond dat ze dat wel verdiende.
pi_157278539
Zo, kon het niet over mijn hart verkrijgen om een Klaasje TT te doen, maar heb jullie ook een Demi TT bespaard :P

Zie net een promo voor de finale voorbij komen. Wat zijn die nieuwe regenboogjurkjes ongeïnspireerd eigenlijk. Daar hadden ze wel iets leukers voor kunnen verzinnen.
't Echte en 't ware!
pi_157278637
Als Lauren rood wordt, komt er dan niet teveel Ariana Grande vibe overheen?






Of zouden ze dat juist willen omdat ze beide uit een kinderserie komen en dus herkenbaar zijn?

[ Bericht 30% gewijzigd door Glitter_Aardbei op 02-11-2015 21:33:54 ]
pi_157278670


Ik heb het al een paar keer gezegd, Lisa moet haar haar lekker in een staart doen.
pi_157278672
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef Japepk het volgende:
Zo, kon het niet over mijn hart verkrijgen om een Klaasje TT te doen, maar heb jullie ook een Demi TT bespaard :P

Zie net een promo voor de finale voorbij komen. Wat zijn die nieuwe regenboogjurkjes ongeïnspireerd eigenlijk. Daar hadden ze wel iets leukers voor kunnen verzinnen.
Een luchtballonnenjurk allerminst.
pi_157278763
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik heb even een charme-offensief gevoerd voor Klaasje ;) Ik vond dat ze dat wel verdiende.
Was dat nog nodig dan? Volgens mij is Klaasje bij het combineren van alle mogelijkheden zelfs het populairst. :D
pi_157278824
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef showtimer het volgende:

[..]

Was dat nog nodig dan? Volgens mij is Klaasje bij het combineren van alle mogelijkheden zelfs het populairst. :D
Achja, ik heb voor het eerst sinds 7 schandalig drukke weken een paar dagen vrij. Uit verveling ga je dan dit soort dingen doen ;)
pi_157278845
Ga dan maar weer gauw aan het werk dan :p
't Echte en 't ware!
pi_157278871
Morgenavond trouwens een leuke reportage op de Vlaamse tv.

http://vtm.be/video/?f[0](...)ragmenten&aid=135473
pi_157278969
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef showtimer het volgende:
Morgenavond trouwens een leuke reportage op de Vlaamse tv.

http://vtm.be/video/?f[0](...)ragmenten&aid=135473
Demi op 0:02 was dus precies de reden waarom ik haar helemaal niets vond. Doe normaal man.
pi_157279020
Grappig hoe Josje voor het Vlaamse "verschieten" kiest en de ondertiteling het gewoon over "schrikken" heeft. _O-
pi_157279113
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Demi op 0:02 was dus precies de reden waarom ik haar helemaal niets vond. Doe normaal man.
Ik ben op Demi en ik hoop dat ze in de finale gewoon alledrie de haarkleuren heeft en zelf k3 wordt.
pi_157279158
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef showtimer het volgende:
Grappig hoe Josje voor het Vlaamse "verschieten" kiest en de ondertiteling het gewoon over "schrikken" heeft. _O-
Zowel een bult schrikken als een bult verschieten lijkt mij een beetje vreemd Nederlands. Maar je hebt gelijk, bult schrikken is Nederlands, bult verschieten is Vlaams.
pi_157279195
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef showtimer het volgende:
Grappig hoe Josje voor het Vlaamse "verschieten" kiest en de ondertiteling het gewoon over "schrikken" heeft. _O-
je een bult lachen (veel gebruikt)

Maar laat geen betweterige stadskloot mij komen vertellen wat kiekens wel of niet eten want ik lach me een bult.
Kom langs en lach je een bult of twee met de Comedy Kameel!
Hier in Nederland is het een walhalla voor criminelen die zich een bult lachen met onze benadering en afhandeling hiervan.
De intensivering met bult komt ook bij andere werkwoorden voor: verschieten, ergeren, zoeken, schrikken, enz.
pi_157279639
Nog van vorige topic

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
De populariteit en het uitbreidingsgebied van K3 in Nederland lijkt me ook vrij lastig te meten eerlijk gezegd. Toen ik klein was zongen we 'Heyo, lik de ballen van Theo' en 'Wie heb ik aan de lijn, Saddam Hoessein'. Maar die liedjes werden wel overal gedraaid volgens mij. (volgens mijn herinnering)

Is dat nu nog zo? Ik waag dat toch te betwijfelen. Tuurlijk luisteren kinderen het wel, maar of het echt zo populair is als tussen 2000 en 2004 betwijfel ik.
K3 mag sinds 2010 niet meer de Nederlandse Top 40 in of de Ultra Top 50 omdat ze te hoog scoorden dan 'echte artiesten', in Belgie maakten ze zelfs een kinder parade waar ze alle Studio 100 en kinder acts in flikkeren. Elk album (met utizondering van Loko Le, kwam op nr 4) is tot nu toe nog altijd een top 3 album, waar van minstens 10 nr 1 zijn geworden.

Eyo en Loko Le, en weet ik et zullen over 15 jaar niet nostalgisch worden opgezocht door de kleuters van nu die dan onze leeftijd hebben. Mama se misschien de rest betwijfel ik.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:37 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Snel het topic volmaken met de kont van Klaasje.
Sorry maar welke kont? :X

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:

Ik heb het al een paar keer gezegd, Lisa moet haar haar lekker in een staart doen.
Voor mij zou dit de perfecte K3 zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:38 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik ben op Demi en ik hoop dat ze in de finale gewoon alledrie de haarkleuren heeft en zelf k3 wordt.
Yasss Queen Demi _O_

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Demi op 0:02 was dus precies de reden waarom ik haar helemaal niets vond. Doe normaal man.
Ik vind der nu nog meer geweldig. *O*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157279792
Eerlijk gezegd, denk ik nog steeds dit heb ik volgens mij al eerder gezegd. Maar nu ik Karen's reactie zie op het einde van dit filmpje. http://vtm.be/video/?f[0](...)ragmenten&aid=135473

Hadden ze niet gewoon toen Kathleen ermee wou kappen naar een ander label of hun eigen label kunnen oprichten of tegen Gertje kunnen zeggen 'Jo we willen het eigenlijk rustiger aan doen, we zijn niet meer 25, onze prioriteiten zijn veranderd". Dan hadden ze lekker elke 3 jaar een album kunnen uitbrengen, 2-3 mega shows in Ahoy/Sport Paleis kunnen doen en tussen door lekker eigen dingentjes doen en dus om de 3 jaar lekker 'thuis komen' bij K3. Ze geven K3 nu gewoon weg. Ik las laatst zelf dat Kristel iets zei van "Over 50 jaar zullen we als er weer nieuwe meisjes verdwenen zijn in de google geschiedenis, van Charlie's Angel's wist ik ook niet dat er eigenlijk 3 orginele meiden waren." Dat is toch eigenlijk heel zielig en jammer om te lezen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157279813
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:53 schreef Poedelpoes het volgende:
Nog van vorige topic

[..]

K3 mag sinds 2010 niet meer de Nederlandse Top 40 in of de Ultra Top 50 omdat ze te hoog scoorden dan 'echte artiesten', in Belgie maakten ze zelfs een kinder parade waar ze alle Studio 100 en kinder acts in flikkeren. Elk album (met utizondering van Loko Le, kwam op nr 4) is tot nu toe nog altijd een top 3 album, waar van minstens 10 nr 1 zijn geworden.

Eyo en Loko Le, en weet ik et zullen over 15 jaar niet nostalgisch worden opgezocht door de kleuters van nu die dan onze leeftijd hebben. Mama se misschien de rest betwijfel ik.

Volgens mij is dit een reactie op een vraag die ik daar straks stelde. Als ik het goed begrijp zeg je dus dat K3 nog steeds populair is, maar niet zo populair meer als de tijd van 'alle kleuren', 'heya mama', 'hippie shake' en 'wie heb ik aan de lijn'?

[..]

quote:
Sorry maar welke kont? :X

[..]

[quote]

Voor mij zou dit de perfecte K3 zijn.

Haha ik ben alleen fan van Lisa, die andere 2 vind ik niet zoveel.

[..]

quote:
Yasss Queen Demi _O_

[..]

Ik vind der nu nog meer geweldig. *O*
Haha ik zeg niets meer over Demi, ik heb mijn punt gemaakt. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 22:02:56 ]
pi_157279873
quote:
Eyo en Loko Le, en weet ik et zullen over 15 jaar niet nostalgisch worden opgezocht door de kleuters van nu die dan onze leeftijd hebben. Mama se misschien de rest betwijfel ik.

Het is ook wel een klein beetje meer instant-hitjes muziek geworden. De nummers zijn nog goed, maar classics als Alle Kleuren of Toveren zitten er allang niet meer tussen. Al is 'Drums gaan boem' wel te vergelijken met 'Hippie Shake' in a sense. En Viva Viool doet het toch fantastisch als feestnummer? Al moet dat ook groeien, ik merk in mijn omgeving dat liedjes uit Alice in Wonderland weer wel populairder zijn. Misschien moet er gewoon wat meer te doen zijn om nummers, een cd is niet bijzonder meer tegenwoordig.

En ik blijf erbij dat al die loko le, eyo, mamase achtige nummers sneller eenheidsworst zullen worden. Wat dat betreft vind ik het leuk dat 10.000 luchtballonnen de fantasietaal eens links laat liggen (lijkt het)
't Echte en 't ware!
pi_157280012
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

Het is ook wel een klein beetje meer instant-hitjes muziek geworden. De nummers zijn nog goed, maar classics als Alle Kleuren of Toveren zitten er allang niet meer tussen. Al is 'Drums gaan boem' wel te vergelijken met 'Hippie Shake' in a sense. En Viva Viool doet het toch fantastisch als feestnummer? Al moet dat ook groeien, ik merk in mijn omgeving dat liedjes uit Alice in Wonderland weer wel populairder zijn. Misschien moet er gewoon wat meer te doen zijn om nummers, een cd is niet bijzonder meer tegenwoordig.

En ik blijf erbij dat al die loko le, eyo, mamase achtige nummers sneller eenheidsworst zullen worden. Wat dat betreft vind ik het leuk dat 10.000 luchtballonnen de fantasietaal eens links laat liggen (lijkt het)
Haha drums gaan boem lijkt mij echt heel moeilijk te vergelijken met hippie shake. Believe it or not, ik had dat nummer 14 jaar niet meer gehoord. Afgelopen februari zocht ik het weer op en ik kende de tekst nog compleet uit mijn hoofd. Dan doe je echt iets goed hoor.

Drums gaat boem vind ik persoonlijk echt een kleuterliedje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 22:05:42 ]
pi_157280160
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

ik merk in mijn omgeving dat liedjes uit Alice in Wonderland weer wel populairder zijn
Die van Alice in Wonderland zijn echt geweldig! Ik moet eerlijk toegeven dat ik vorige week de hele musical op Youtube bekeken heb. :@ Die liedjes blijven echt hangen.
pi_157280205
Dat zit toch ook wel een beetje in waar je mee opgegroeid bent denk ik.
Ik vind, zeker qua album tracks, de kwaliteit juist enorm vooruitgegaan sinds +/- 2007.
Ik hoorde vanmiddag Samen Feesten weer eens voorbij komen en Antwoordapparaat.. dan zitten een Meiden Van De Brandweer en K3 Airlines toch wel even iets fijner in elkaar.
pi_157280265
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Drums gaat boem vind ik persoonlijk echt een kleuterliedje.
Vind ik ook, beetje jammer dat dit een video clip kreeg.
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:11 schreef Maartel het volgende:
Dat zit toch ook wel een beetje in waar je mee opgegroeid bent denk ik.
Ik vind, zeker qua album tracks, de kwaliteit juist enorm vooruitgegaan sinds +/- 2007.
Ik hoorde vanmiddag Samen Feesten weer eens voorbij komen en Antwoordapparaat.. dan zitten een Meiden Van De Brandweer en K3 Airlines toch wel even iets fijner in elkaar.
Tuurlijk het is sowieso allemaal meer nu geworden terwijl het soms nog steeds klinkt alsof het een 2004 liedje kan zijn.

Maar ik ben echt benieuwd over 15 jaar hoe de K3 2.0. en 3.0 liedjes dan net zo nostalgisch zijn voor de tieners dan.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157280315
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:01 schreef Japepk het volgende:
Misschien moet er gewoon wat meer te doen zijn om nummers, een cd is niet bijzonder meer tegenwoordig.
Ze brengen ook alleen maar 1 echte single per album uit, en alleen een special met extra muziekvideos erop.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157280345
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Vind ik ook, beetje jammer dat dit een video clip kreeg.

[..]

Tuurlijk het is sowieso allemaal meer nu geworden terwijl het soms nog steeds klinkt alsof het een 2004 liedje kan zijn.

Maar ik ben echt benieuwd over 15 jaar hoe de K3 2.0. en 3.0 liedjes dan net zo nostalgisch zijn voor de tieners dan.
Ik denk voor de kinderen die thuis met de cd's opgroeien dat de nostalgie net zo groot zal zijn als bij de vorige generatie.
Met misschien als verschil dat zo rond 2002 K3 ook geregeld op tv te zien was, maar dat gebeurt in kinderprogramma's e.d. misschien nog steeds wel. Bij jonge kinderen is wat ze thuis zelf draaien denk ik bepalender voor de nostalgie dan of de radio het aanraakt.
pi_157280430
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:15 schreef Maartel het volgende:
Ik denk voor de kinderen die thuis met de cd's opgroeien dat de nostalgie net zo groot zal zijn als bij de vorige generatie.
Met misschien als verschil dat zo rond 2002 K3 ook geregeld op tv te zien was, maar dat gebeurt in kinderprogramma's e.d. misschien nog steeds wel. Bij jonge kinderen is wat ze thuis zelf draaien denk ik bepalender voor de nostalgie dan of de radio het aanraakt.
Dat kan ook ja, ik ben echt benieuwd. Deel van me wilt dat ze slagen en iedereen blij maken als Karen, Kristel en Kathleen maar aan andere kant hoeft het ook niet zodat we kunnen vast stellen dat het aan hun lag en dat ze niet vervangbaar zijn. *;
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157280468
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:14 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ze brengen ook alleen maar 1 echte single per album uit, en alleen een special met extra muziekvideos erop.
Dat vind ik idd wel jammer, want op de laatste 4 albums stonden echt nog wel meerdere nummers die prima voor single door hadden kunnen gaan..
Ik noem een Leukste Van Het Land, K3 Airlines, Zwaai Als Je Verliefd Bent, Kusje Van Jou..
Maar aangezien deze wel allemaal een clip hebben, en dit programma diverse van dergelijke nummers wel een podiumpje geeft voelen ze wel als bijna-singles.

Toen ik deze box zag
http://www.discogs.com/K3-15-Jaar/release/4563822
(en recentelijk ook maar kocht) vond ik het eerst bijzonder stom en nep dat ze over 60 hits spreken terwijl de helft geen singles waren, maar na het zien van diverse clips of youtube, en alle optredens in dit programma, voelt onmiddels een goede 90% wel degelijk als hits.

(Eigenlijk weet ik alleen van Mr President en Zonnestraaltje niet wat ze op de cd moeten)
pi_157280497
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Vind ik ook, beetje jammer dat dit een video clip kreeg.

Kijk die clip van de hippie shake eens terug. Dat is nou echt een leuke en tijdloze clip. Wordt iedereen blij van.


Helaas geen topkwaliteit. Maar ik vond de clips van vroeger wel echt veel leuker dan na 2004 ofzo.


Alle kleuren is niet tijdloos, daarbij krijg je echt het gevoel alsof je rechtstreeks naar het jaar 2000 wordt teruggeworpen. Maar ook dat is wel een waanzinnig leuke clip.
pi_157280562
On topic;

Dit is voor mij wel een van de meest 'echte' optredens van Lauren. Snap wel ergens waarom mensen haar nep vinden.

Klaasje valt hier dan best wel door de mand. Liedjes als Eyo moeten ze niet met een live band spelen trouwens.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Alle kleuren is niet tijdloos, daarbij krijg je echt het gevoel alsof je rechtstreeks naar het jaar 2000 wordt teruggeworpen. Maar ook dat is wel een waanzinnig leuke clip.
:Y :Y

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:20 schreef Maartel het volgende:
(Eigenlijk weet ik alleen van Mr President en Zonnestraaltje niet wat ze op de cd moeten)
Jep, die snapte ik ook niet. Misschien waren het favotjes van Karen en Kristel. Had liever ook remixes of oude demo's gehad ipv die nummers om de 60 vol te maken.

Overigens vind ik het wel grappig hoe Leonardo noooit een single is geweest maar iedereen hem wel kent.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157280610
Grappig, ik vind zo'n Hippie Shake qua productie echt 'optreden uit muziekspecial' ademen.. terwijl de laatste jaren de video's uit muziekspecials juist ogen als professionele videoclips.
Nu hoeft het van mij niet über gelikt (ik ben behoorlijke fan van popgroepen en heb er bij meidengroepen doorgaans een hekel aan als ze van 'ietwat over-the-top, speels en met een knipoog' op een gegeven moment overgaan naar 'slick, sexy en volwassen') maar bij de clips uit de laatste jaren heb ik veel minder het gevoel dat ik naar een vlaamse kinderserie zit te kijken.

Het speelt wellicht een rol dat ik ten tijde van de beginjaren van K3 ook al geen kind was.
In mijn ogen kunnen de huidige Kinderen Voor Kinderen nummers weer niet tippen aan die van de jaren 90 ;)
pi_157280675
Verschilt ook nog al heb ik het gevoel. Kitty vind ik dan bijv echt een video voor een special terwijl Kusje van jou er super gelik en echt K3t uit ziet. Meiden van de brandweer oo, die video ziet eruit alsof ze het bij de brandweer om de hoek hebben opgenomen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157280767
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:30 schreef Poedelpoes het volgende:
Verschilt ook nog al heb ik het gevoel. Kitty vind ik dan bijv echt een video voor een special terwijl Kusje van jou er super gelik en echt K3t uit ziet. Meiden van de brandweer oo, die video ziet eruit alsof ze het bij de brandweer om de hoek hebben opgenomen.
De glamour spat bij De Meiden niet van de clip nee, maar qua shots/regie/montage oogt 't allemaal toch wel wat flitsender dan een Hippie Shake.
pi_157280842
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:33 schreef Maartel het volgende:
De glamour spat bij De Meiden niet van de clip nee, maar qua shots/regie/montage oogt 't allemaal toch wel wat flitsender dan een Hippie Shake.
Bij deze die vaak overkeken wordt, viel me laatst af dat het best een goeie video is (en eigenlijk ook liedje). Vrolijk, niet te serieus, maar ook niet te kinderachtig. Karen heeft wel staartjes in maar niet op een kinderachtige manier. Kathleen's haar ook. Geweldig. En Kristel HOE ALS JE ZWANGER BENT HOE BEN JIJ ECHT

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157280966
Ik vond Dokter Dokter qua clip (misschien ook door de kleuren) nogal wat lenen van de eerdere Ya Ya Yippee (en Kusjesdag, maar geloof dat die later kwam :P ).
Ik heb niet zo veel met dat zingen voor een egale kleur of wapperend doek wat ze sinds Kuma He nogal graag deden.
De nummers gingen er rond die tijd echter wel op vooruit vond ik. Volgens mij lieten ze ten tijde van Ya Ya Yippee het kinderachtige al een beetje varen..
(al kwam daarna dan wel weer Je Mama Ziet Je Graag en een cd getiteld 'Kusjes')

O+
pi_157281038
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:39 schreef Maartel het volgende:
(al kwam daarna dan wel weer Je Mama Ziet Je Graag en een cd getiteld 'Kusjes')
Is zo lui, die is volgens mij echt gemaakt in de tijd dat Kathleen wou stoppen. Ook heel jammer van dit nummer. Was een hele goeie leadsingle geweest voor het gecancellede 2008 album.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157281291
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:36 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Bij deze die vaak overkeken wordt, viel me laatst af dat het best een goeie video is (en eigenlijk ook liedje). Vrolijk, niet te serieus, maar ook niet te kinderachtig. Karen heeft wel staartjes in maar niet op een kinderachtige manier. Kathleen's haar ook. Geweldig. En Kristel HOE ALS JE ZWANGER BENT HOE BEN JIJ ECHT

Zo, dit is ook een geweldige clip inderdaad. Kristel was echt fenomenaal hier. Dit vind ik ook echt een leuk liedje. Ik vind dat ze er hier ook echt goed in geslaagd zijn om dertigers er toch ontzettend sexy uit te laten zien.

Edit: Dat laatste klinkt ook weer zo stom. Ik bedoel gewoon dat het in deze clip geen meisjes maar duidelijk vrouwen zijn. En toch zijn ze ontzettend sexy, op een volwassen manier.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 22:55:42 ]
pi_157281416
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:27 schreef Maartel het volgende:
Grappig, ik vind zo'n Hippie Shake qua productie echt 'optreden uit muziekspecial' ademen.. terwijl de laatste jaren de video's uit muziekspecials juist ogen als professionele videoclips.
Nu hoeft het van mij niet über gelikt (ik ben behoorlijke fan van popgroepen en heb er bij meidengroepen doorgaans een hekel aan als ze van 'ietwat over-the-top, speels en met een knipoog' op een gegeven moment overgaan naar 'slick, sexy en volwassen') maar bij de clips uit de laatste jaren heb ik veel minder het gevoel dat ik naar een vlaamse kinderserie zit te kijken.

Het speelt wellicht een rol dat ik ten tijde van de beginjaren van K3 ook al geen kind was.
In mijn ogen kunnen de huidige Kinderen Voor Kinderen nummers weer niet tippen aan die van de jaren 90 ;)
Het komt wellicht gewoon omdat het clips uit m'n jeugd zijn.


Ik vind hier ook echt de nostalgie vanaf spatten. Ademt echt die beginjaren 2000. En natuurlijk, het zijn truttige jurkjes, truttige dansjes, truttige kapsels. Maar ik wordt er heel blij van.
pi_157281447
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:25 schreef Poedelpoes het volgende:
On topic;

Dit is voor mij wel een van de meest 'echte' optredens van Lauren. Snap wel ergens waarom mensen haar nep vinden.

Klaasje valt hier dan best wel door de mand. Liedjes als Eyo moeten ze niet met een live band spelen trouwens.
Sorry dat ik tussen jullie boeiende gesprek binnenval (echt, zit goeie nostalgie tussen). Ik snap ook wel wat mensen bedoelen met Lauren nep vinden, maar in verdediging daarop vind ik dat het publiek obsessief is met 'nepheid' en 'arrogantie' opspeuren en aanvallen. Ze vergeten voor het gemak even dat deze zoektocht niet gaat om sympathieke meisje het moment van haar leven te gunnen, maar dat er vervangers nodig zijn die nog 10 jaar interessant blijven om te zien optreden.
Ik vind het heel leuk en boeiend aan Lauren dat ze altijd zo gecontroleerd en gefocust is in alles hoe ze beweegt en zich presenteert, echt een geboren iemand voor het performen.

In deze repetitie vind ik haar ook 'echt' of 'naturel' overkomen. Leuke interactie ook met haar dansers binnen de tekst van het liedje.

Zo, dat was weer mijn ode aan Lauren. Is wel weer duidelijk hoe verliefd ik op haar ben O+

(Klaasje haar optreden is al zoveel (terecht) aangevallen in de vorige draad dat ik haar even een paar pagina's rust geef. Schoppen tegen een dood paard blijft slechts tot een zekere hoogte leuk ~O> )

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 02-11-2015 23:07:19 ]
pi_157281554
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
(Klaasje haar optreden is al zoveel (terecht) aangevallen in de vorige draad dat ik haar even een paar pagina's rust geef. Schoppen tegen een dood paard blijft slechts tot een zekere hoogte leuk
Dankje nu zie ik een dood paard voor me met Klaasje der blauwe ogen en gezicht. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
In deze video vind ik haar ook 'echt' of 'naturel' overkomen. Leuke interactie ook met haar dansers binnen de tekst van het liedje.

Repetitie Lauren | K3 zoekt K3 | SBS6

Zo, dat was weer mijn ode aan Lauren. Is wel weer duidelijk hoe verliefd ik op haar ben
Jaaaa deze vind ik ook leuk! Jammer dat die niet inde show heeft gedaan, ik vind dat hier echt moeiteloos zingt alsof het allemaal niks is.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157281654
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Sorry dat ik tussen jullie boeiende gesprek binnenval (echt, zit goeie nostalgie tussen). Ik snap ook wel wat mensen bedoelen met Lauren nep vinden, maar in verdediging daarop vind ik dat het publiek obsessief is met 'nepheid' en 'arrogantie' opspeuren en aanvallen. Ze vergeten voor het gemak even dat deze zoektocht niet gaat om sympathieke meisje het moment van haar leven te gunnen, maar dat er vervangers nodig zijn die nog 10 jaar interessant blijven om te zien optreden.
Ik vind het heel leuk en boeiend aan Lauren dat ze altijd zo gecontroleerd en gefocust is in alles hoe ze beweegt en zich presenteert, echt een geboren iemand voor het performen.

In deze repetitie vind ik haar ook 'echt' of 'naturel' overkomen. Leuke interactie ook met haar dansers binnen de tekst van het liedje.

Zo, dat was weer mijn ode aan Lauren. Is wel weer duidelijk hoe verliefd ik op haar ben O+

(Klaasje haar optreden is al zoveel (terecht) aangevallen in de vorige draad dat ik haar even een paar pagina's rust geef. Schoppen tegen een dood paard blijft slechts tot een zekere hoogte leuk ~O> )
Aangezien de meeste mensen blijkbaar niet zoveel zin hebben in de overdosis nostalgie die ik er altijd inpomp, terug naar de inhoud ;)

Lauren vond ik tijdens haar eerste auditie inderdaad een beetje gemaakt, teveel een popje. Maar ik ben haar gaandeweg de show steeds meer gaan waarderen en ze is absoluut mijn favoriete Vlaming van de 3. Zou wel heel sneu zijn als juist zij er dan niet in zou komen.

Zij heeft ook een topmentaliteit. 20 jaar, goede leeftijd, echt iemand die er alles voor wil doen om K3 een mooie toekomst te geven. Daar twijfel ik aan bij veel andere meisjes.

Je kritiek op Klaasje vind ik een beetje jammer, dus daar ga ik maar niet op in ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 23:13:56 ]
pi_157281739
Ik wil trouwens echt weten wie de dansers zijn voor nader verklaarbare redenen . oO/
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 2 november 2015 @ 23:22:17 #43
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157281916
Ik vind Drums gaan Boem juist geweldig, lekker vrolijk en iets dat we over jaren nog wel als backing of in kroegen langs gaan horen komen.
Kusje voor jou is gewoon mooi gemaakt, ze doen in die video echt veel met weinig.Kitty is daarentegen inderdaad voor 50,- gemaakt. (wel leuk daar niet van)

Ik heb Ya-Ya-Yippie als liedje nooit leuk gevonden, het clipje wel. dit is voor mij echt piek K3-met-Kathleen. Lekker té meisjesachtig en blij en jaren 2000'

(hoewel Oya LéLé wat mij betreft dan weer best tijdloos is. en ja door Kristel..rrrRrrrrRrrrrrr...)
Schapen zijn relax.
pi_157281981
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vind Drums gaan Boem juist geweldig, lekker vrolijk en iets dat we over jaren nog wel als backing of in kroegen langs gaan horen komen.
Kusje voor jou is gewoon mooi gemaakt, ze doen in die video echt veel met weinig.Kitty is daarentegen inderdaad voor 50,- gemaakt. (wel leuk daar niet van)

Ik heb Ya-Ya-Yippie als liedje nooit leuk gevonden, het clipje wel. dit is voor mij echt piek K3-met-Kathleen:

(hoewel Oya LéLé wat mij betreft dan weer best tijdloos is. en ja door Kristel..rrrRrrrrRrrrrrr...)
Drums gaan boem in de kroeg? :') Sorry maar dit kun je niet serieus menen.
  maandag 2 november 2015 @ 23:25:49 #45
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157282009
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Drums gaan boem in de kroeg? :') Sorry maar dit kun je niet serieus menen.
Ik hoor hier wel vreemdere nummers af en toe langskomen hoor, je wilt niet weten wat er soms in het kader van een fout kwartiertje enzo langs komt :9
Schapen zijn relax.
pi_157282043
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik hoor hier wel vreemdere nummers af en toe langskomen hoor. :Y
Oya Lélé is een door en door kroegnummer. Heya Mama wellicht. Verder zou ik er van de nieuwste nummers eigenlijk geen een weten die je in een kroeg kunt draaien.
  maandag 2 november 2015 @ 23:27:13 #47
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157282060
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef DumpTruck het volgende:
dit is voor mij echt piek K3-met-Kathleen:
DIT IS HET BESTE NUMMER OOIT GEMAAKT.

Dat we dit en "Blub, ik ben een vis" nog niet gehoord hebben in het programma is echt je reinste anti-Kathleen propaganda. Boeeee.
  maandag 2 november 2015 @ 23:29:13 #48
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157282119
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Oya Lélé is een door en door kroegnummer. Heya Mama wellicht. Verder zou ik er van de nieuwste nummers eigenlijk geen een weten die je in een kroeg kunt draaien.
En dat is "onze" golf toch, dus wie weet tegen die tijd; dan ben ik allang geen hoofdpubliek meer voor een avondje de kroeg in.(Ik besef me net trouwens dat de meeste K3 en soortgelijke muziek voornamelijk tijdens Carnaval langskomt. :s) )
Schapen zijn relax.
pi_157282127
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]Lauren vond ik tijdens haar eerste auditie inderdaad een beetje gemaakt, teveel een popje.
Dat hoort ook wel bij dat nummer vind ik. Qua zang vond was zij vanaf dat moment in ieder geval mijn instant favoriete. :@ Kledingkeuze was misschien discutabel, maar volgens mij won ze mede daardoor wel die wildcard van de kinderen met een stemming op basis van de auditiefoto. :P

Ik had alleen, gezien haar voorgeschiedenis, haar iets meer uitgesproken verwacht in de live-shows. Misschien wat geschrokken van de reacties op sociale media. Al zaten de omstandigheden ook niet mee, volgens mij was de enige persoonlijke feedback in de live-shows dat zij samen met Jindra niet te zelfverzekerd moest doen omdat de mensen de beste niet altijd de leukste vinden of iets dergelijks. ;(
pi_157282142
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef bogtrotter het volgende:
Dat we dit en "Blub, ik ben een vis" nog niet gehoord hebben in het programma is echt je reinste anti-Kathleen propaganda. Boeeee.
JAAAAA Overigens is Blub ik ben een vis niet eens een origineel K3 lied. Het is van Zweedse producers. Ik snapte vroeger ook niet waarom dat zo gaybar klonk (niet dat er geen gaybar K3 liedjes zijn) maar die beat.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157282177
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

JAAAAA Overigens is Blub ik ben een vis niet eens een origineel K3 lied. Het is van Zweedse producers. Ik snapte vroeger ook niet waarom dat zo gaybar klonk (niet dat er geen gaybar K3 liedjes zijn) maar die beat.



Geweldige video-clip ook! Kristel wederom een 10.
pi_157282193
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Aangezien de meeste mensen blijkbaar niet zoveel zin hebben in de overdosis nostalgie die ik er altijd inpomp, terug naar de inhoud ;)
Ga gerust door hoor. Alleen als ik iets over Lauren hoor dan moet ik er gewoon ff op inhaken. O+

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik wil trouwens echt weten wie de dansers zijn voor nader verklaarbare redenen . oO/
Ja inderdaad wil ik ook weten, want ze moeten van mijn Lauren afblijven :(
pi_157282211


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 23:32:37 ]
pi_157282345
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat hoort ook wel bij dat nummer vind ik. Qua zang vond was zij vanaf dat moment in ieder geval mijn instant favoriete. :@ Kledingkeuze was misschien discutabel, maar volgens mij won ze mede daardoor wel die wildcard van de kinderen met een stemming op basis van de auditiefoto. :P

Ik had alleen, gezien haar voorgeschiedenis, haar iets meer uitgesproken verwacht in de live-shows. Misschien wat geschrokken van de reacties op sociale media. Al zaten de omstandigheden ook niet mee, volgens mij was de enige persoonlijke feedback in de live-shows dat zij samen met Jindra niet te zelfverzekerd moest doen omdat de mensen de beste niet altijd de leukste vinden of iets dergelijks. ;(
Ze heeft een beetje pech gehad, maar ik ga haar absoluut supporten vrijdag.
  maandag 2 november 2015 @ 23:39:25 #55
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157282432
En dat "Kusjesdag" ook nog niet te horen is geweest in het programma vind ik eigenlijk ook verdacht. Zijn dat nummertjes die met de invoer van Josje ook echt overboord zijn gegooid?

Ik was toen al flink te oud om binnen de doelgroep te vallen - maar wel op die tienerleeftijd dat je toch naar kindertv kijkt omdat er niets beters is?
pi_157282452
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ja inderdaad wil ik ook weten, want ze moeten van mijn Lauren afblijven
klik om te spelen
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157282498
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
Lauren vond ik tijdens haar eerste auditie inderdaad een beetje gemaakt, teveel een popje.
Ik denk dat het ook aan de make-up ligt. In haar repetitie-video's is ze veel natureller.

O+

pi_157282545
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:39 schreef bogtrotter het volgende:
En dat "Kusjesdag" ook nog niet te horen is geweest in het programma vind ik eigenlijk ook verdacht. Zijn dat nummertjes die met de invoer van Josje ook echt overboord zijn gegooid?
De clip een van de leukste, maar wel een van de minste K3 'hits' als je het mij vraagt. Denk dat ze liefdeskapitein ook negeren omdat de tekst te dirty is, Feest had ik ook verwacht maar ik denk dat de tekst als discriminerend kan worden gezien.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:41 schreef nick333 het volgende:
Ik denk dat het ook aan de make-up ligt. In haar repetitie-video's is ze veel natureller.
Inderdaad, soms is het net alsof ze in een poederdoos is gevallen maar zo is ook gewoon knap.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157282567
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:41 schreef nick333 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook aan de make-up ligt. In haar repetitie-video's is ze veel natureller.

O+

[ afbeelding ]
Lauren is top, nogmaals. Mij hoef je niet over te halen ;) Vond alleen de auditie dus een tikkeltje nep.
pi_157282594
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

De clip een van de leukste, maar wel een van de minste K3 'hits' als je het mij vraagt. Denk dat ze liefdeskapitein ook negeren omdat de tekst te dirty is, Feest had ik ook verwacht maar ik denk dat de tekst als discriminerend kan worden gezien.

[..]

Inderdaad, soms is het net alsof ze in een poederdoos is gevallen maar zo is ook gewoon knap.
Liefdeskapitein is toch minimaal 2 keer langsgekomen in de audities?
pi_157282689
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het komt wellicht gewoon omdat het clips uit m'n jeugd zijn.


Ik vind hier ook echt de nostalgie vanaf spatten. Ademt echt die beginjaren 2000. En natuurlijk, het zijn truttige jurkjes, truttige dansjes, truttige kapsels. Maar ik wordt er heel blij van.
Oh gut, het enige woord voor die kapsels is inderdaad 'truttig'. Echt heel jaren '90. Die oude clips ademen echt nog de authenticiteit uit van een simpel popgroepje die zoiets uit liefde doet.


Dit nummer van Kathleen (mag dat tussendoor?) herken ik dat ook in. Heeft echt wat zo'n nummer en clip dat met wat minder middelen in elkaar gekunseld is. Hoeft niet allemaal perfect gestroomlijnde producties te zijn. Kathleen hoorde ik in een interview zeggen dat ze zelf ook graag creatief bezig gaat en dat het bij K3 enkel nog performen was wat het team erachter had geproduceerd.
  maandag 2 november 2015 @ 23:47:56 #62
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157282702
Liefdeskapitein is een goed voorbeeld van hoe een kleuter die tekst niet kan snappen, en er als volwassene/ouder vrolijk om kan lachen dat het op een schattige manier nét een tikje risque is.

Parapluutje is trouwens ook geweldig, vooral Karen in de video.
Schapen zijn relax.
pi_157282989
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Oh gut, het enige woord voor die kapsels is inderdaad 'truttig'. Echt heel jaren '90. Die oude clips ademen echt nog de authenticiteit uit van een simpel popgroepje die zoiets uit liefde doet.


Dit nummer van Kathleen (mag dat tussendoor?) herken ik dat ook in. Heeft echt wat zo'n nummer en clip dat met wat minder middelen in elkaar gekunseld is. Hoeft niet allemaal perfect gestroomlijnde producties te zijn. Kathleen hoorde ik in een interview zeggen dat ze zelf ook graag creatief bezig gaat en dat het bij K3 enkel nog performen was wat het team erachter had geproduceerd.
Zeker truttig, maar je kunt dat natuurlijk op 2 manieren uitleggen. Ik word er vrolijk van, leuk en onschuldig.

De nummers die Kathleen heeft geproduceerd na K3 daar ben ik niet zo kapot van haha.
pi_157283100
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Lauren is top, nogmaals. Mij hoef je niet over te halen ;) Vond alleen de auditie dus een tikkeltje nep.
Vraag is hoe dat bij de jury zit. Miguel (ook uit Gent!) zal dan vermoedelijk redding moeten bieden, maar dat is tegelijk misschien wel het jurylid met de meeste invloed op Gert.

Ik vergat trouwens nog die blunder uit de bootcamp --> 'Ik ben Lauren en heb twee w/ vriendinnen (lees: backing vocals >:) ) meegebracht'. Dat speelt nog steeds een beetje vrees ik. :P
pi_157283104

Ik ben youtube weer eens aan het afstruinen en wat komen we tegen tijdens een voetbalclipje van Robben: Papapapa van K3 ;) Die deuntjes zijn echt vaak gebruikt de laatste jaren.
  dinsdag 3 november 2015 @ 00:05:53 #66
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157283156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Vraag is hoe dat bij de jury zit. Miguel (ook uit Gent!) zal dan vermoedelijk redding moeten bieden, maar dat is tegelijk misschien wel het jurylid met de meeste invloed op Gert.
Laat Miguel natuurlijk ook het jurylid zijn dat al met Lauren heeft samengewerkt.

pi_157283166
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Vraag is hoe dat bij de jury zit. Miguel (ook uit Gent!) zal dan vermoedelijk redding moeten bieden, maar dat is tegelijk misschien wel het jurylid met de meeste invloed op Gert.

Ik vergat trouwens nog die blunder uit de bootcamp --> 'Ik ben Lauren en heb twee w/ vriendinnen (lees: backing vocals >:) ) meegebracht'. Dat speelt nog steeds een beetje vrees ik. :P
Miguel was ook heel enthousiast over Hanne en zal ongetwijfeld ook heel enthousiast zijn over Marthe. Dus ik weet niet wat zijn favorieten zijn.

Om Lauren nou om zoiets onbenulligs af te gaan maken lijkt me wel heel erg overdreven. Dat zou echt nergens op slaan.
pi_157283325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Miguel was ook heel enthousiast over Hanne en zal ongetwijfeld ook heel enthousiast zijn over Marthe. Dus ik weet niet wat zijn favorieten zijn.

Om Lauren nou om zoiets onbenulligs af te gaan maken lijkt me wel heel erg overdreven. Dat zou echt nergens op slaan.
Je bedoelt over dat inzingen in de studio? Dat was opvallend ja, bijna gevalletje met kans op reputatieschade. :D

De hele 'haatcampagne' omtrent Jindra was toch niet op veel meer gebaseerd? Als mensen denken bevestiging te krijgen van een voorgevoel kan het hek al snel van de dam zijn.
pi_157283351
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dit nummer van Kathleen (mag dat tussendoor?) herken ik dat ook in. Heeft echt wat zo'n nummer en clip dat met wat minder middelen in elkaar gekunseld is. Hoeft niet allemaal perfect gestroomlijnde producties te zijn. Kathleen hoorde ik in een interview zeggen dat ze zelf ook graag creatief bezig gaat en dat het bij K3 enkel nog performen was wat het team erachter had geproduceerd.
Ik kan haar liedjes niet serieus nemen, zijn bijna K3 liedjes die ze dan alleen zingt. *O*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157283430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

Je bedoelt over dat inzingen in de studio? Dat was opvallend ja, bijna gevalletje met kans op reputatieschade. :D

De hele 'haatcampagne' omtrent Jindra was toch niet op veel meer gebaseerd? Als mensen denken bevestiging te krijgen van een voorgevoel kan het hek al snel van de dam zijn.
Dat bedoelde ik inderdaad ja. Herinner me nog dat Hanne behoorlijk vals zong en Miguel doodleuk beweerde dat het een fantastisch talent was. Ging nergens over.
pi_157283434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Miguel was ook heel enthousiast over Hanne en zal ongetwijfeld ook heel enthousiast zijn over Marthe. Dus ik weet niet wat zijn favorieten zijn.
Miguel was enthousiast over Hanne bij de bootcamp omdat haar stem vrij goed was zonder ervaring. Maar dat is nu al 3 maanden geleden en ze zit nog steeds onder het niveau van de anderen (behalve Klaasje dan). Bij de eerste bootcampronde vonden hij en Karen Lauren de beste.

De voorbije weken was ik de hoop een beetje aan het verliezen dat ze nog eens kans zou maken, maar ik begin er toch weer in te geloven. Als Hanne tegenover Lauren staat met rood haar gaat het duidelijk zijn dat Lauren veel beter is. Ik vertrouw op Gertje en Miguel :)

Hanne mag dan wel veel facebookstemmen halen, maar haar solo's worden amper bekeken op Youtube. Veel zijn fan van het meisje maar niet van haar zang.
pi_157283487
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:21 schreef nick333 het volgende:

[..]

Miguel was enthousiast over Hanne bij de bootcamp omdat haar stem vrij goed was zonder ervaring. Maar dat is nu al 3 maanden geleden en ze zit nog steeds onder het niveau van de anderen (behalve Klaasje dan). Bij de eerste bootcampronde vonden hij en Karen Lauren de beste.

De voorbije weken was ik de hoop een beetje aan het verliezen dat ze nog eens kans zou maken, maar ik begin er toch weer in te geloven. Als Hanne tegenover Lauren staat met rood haar gaat het duidelijk zijn dat Lauren veel beter is. Ik vertrouw op Gertje en Miguel :)

Hanne mag dan wel veel facebookstemmen halen, maar haar solo's worden amper bekeken op Youtube. Veel zijn fan van het meisje maar niet van haar zang.
Ik heb precies hetzelfde idee als jou. Na haar tenenkrommend slechte versie van 'telepathie' is ze bij mij definitief elk greintje sympathie kwijtgeraakt. En ik mag toch aannemen dat K3, Gert en Miguel dit ook echt niet goed vonden.

Vorige week was haar optreden een heel klein beetje beter, maar ik vond Klaasje eerlijk gezegd nog steeds beter zingen dan haar.


Zie ook de reactie onder dit filmpje. De commentaren zijn vernietigend.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 00:28:25 ]
pi_157283578

Jindra kwam in haar allereerste optreden wel spontaan en niet gemaakt over. Toch wel heel anders dan in de liveshows en in de bootcamp.
pi_157283603
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:13 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind ik ook, beetje jammer dat [Drums Gaan Boem] een video clip kreeg.
PAR-DON?!?! :o. :o :o.
Mooiste clip die ze hebben!
Vooral om die flits op 1:06, uiteraard. 8-). 8-). 8-).
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157283662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jindra kwam in haar allereerste optreden wel spontaan en niet gemaakt over. Toch wel heel anders dan in de liveshows en in de bootcamp.
Haha inderdaad, vond toen best schattig dat ze "dansje" zong ipv "drankje".

quote:
11s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:34 schreef Gellarboy het volgende:
Vooral om die flits op 1:06, uiteraard. . . .
:Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 3 november 2015 @ 00:49:57 #76
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157283743
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:32 schreef Maartenfr12 het volgende:

Jindra kwam in haar allereerste optreden wel spontaan en niet gemaakt over. Toch wel heel anders dan in de liveshows en in de bootcamp.
Wow, goed dat even terug te zien. Daar is ze inderdaad gewoon super schattig en leuk. Nu ben ik best pro-haar maar ik ben wel vergeten hoe tof ze de allereerste keer was.
Schapen zijn relax.
pi_157284236
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:39 schreef bogtrotter het volgende:
En dat "Kusjesdag" ook nog niet te horen is geweest in het programma vind ik eigenlijk ook verdacht. Zijn dat nummertjes die met de invoer van Josje ook echt overboord zijn gegooid?

Ik was toen al flink te oud om binnen de doelgroep te vallen - maar wel op die tienerleeftijd dat je toch naar kindertv kijkt omdat er niets beters is?
Kusjesdag is ook het nummer wat ik op de recente Best Of het meest mis. Misschien dat de eindperiode met Kathleen niet zo'n beste tijd was?
Óf ze hebben bewust 1 nummer van CD 2 van Mamasé er niet op gezet zodat die ook nog steeds het kopen waard blijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maartel op 03-11-2015 02:04:08 ]
pi_157284433
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef Japepk het volgende:
Zo, kon het niet over mijn hart verkrijgen om een Klaasje TT te doen, maar heb jullie ook een Demi TT bespaard :P

Zie net een promo voor de finale voorbij komen. Wat zijn die nieuwe regenboogjurkjes ongeïnspireerd eigenlijk. Daar hadden ze wel iets leukers voor kunnen verzinnen.
In de promo van SBS6 veel aandacht voor Jindra en nauwelijks voor Klaasje
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157284562
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157284750
En even de aantijging dat Jindra slechts alleen maar kan bogen op een bijrol in The Sound Of Music, zoals iemand hier beweerde de volgende link:

http://musicalsites.nl/in(...)te-thalyta-en-jindra

En het argument dat Jindra niet in een team zou kunnen werken? Ook om zeep:

http://musicalsites.nl/in(...)an-derdejaars-fontys

[ Bericht 29% gewijzigd door WhiteBeard op 03-11-2015 06:01:47 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:50:57 #81
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_157287494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 05:56 schreef WhiteBeard het volgende:
En even de aantijging dat Jindra slechts alleen maar kan bogen op een bijrol in The Sound Of Music, zoals iemand hier beweerde de volgende link:

http://musicalsites.nl/in(...)te-thalyta-en-jindra

En het argument dat Jindra niet in een team zou kunnen werken? Ook om zeep:

http://musicalsites.nl/in(...)an-derdejaars-fontys
Maar Jindra heeft gewoon een irritante stem
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_157287531


Vlaamse kranten blijven Hanne als zekerheidje zien.
pi_157288377
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:32 schreef Maartenfr12 het volgende:

Jindra kwam in haar allereerste optreden wel spontaan en niet gemaakt over. Toch wel heel anders dan in de liveshows en in de bootcamp.
Het blijft 'gemaakt' en de uitspraak is net zo irritant.

Daarbij staat ze naast andere meiden in een mogelijke K3 gewoon 10 strepen voor met haar ervaring. Daarom vind ik het geen match.

Ik schreef het al eerder; ze moet gewoon grote musicals gaan doen. Met echte acteurs en zangers. En niet voor kleuters in een groepje zingen. Ze is te professioneel. En já, dat worden de andere meiden straks ook, maar niet zo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157289032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schreef het al eerder; ze moet gewoon grote musicals gaan doen. Met echte acteurs en zangers. En niet voor kleuters in een groepje zingen. Ze is te professioneel. En já, dat worden de andere meiden straks ook, maar niet zo.
Ik vind gewoon heel jammer dat het hele K3 empire straks in de handen rust van Hanne en Klaasje en weet ik het.

Bijv. die andere Studio 100 serie Prinsessia, meisjes die zijn al veel beter dan het grootste deel at hier inde finale staat. Ze kunnen tenminste live zingen.




http://newsmonkey.be/article/59412 Dit overigens _O- Hoeveel zou Studio 100 Newsmonkey betalen voor deze artikeltjes.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157289118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:03 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik vind gewoon heel jammer dat het hele K3 empire straks in de handen rust van Hanne en Klaasje en weet ik het.

Bijv. die andere Studio 100 serie Prinsessia, meisjes die zijn al veel beter dan het grootste deel at hier inde finale staat. Ze kunnen tenminste live zingen.



http://newsmonkey.be/article/59412 Dit overigens _O- Hoeveel zou Studio 100 Newsmonkey betalen voor deze artikeltjes.
Wel een goed voorbeeld inderdaad. Zover ik kan zien zitten er in die groep al 2 kandidaten die beter waren geweest dan Hanne. (en rood haar kunnen hebben)

Overigens ook enorm storend die Belgische pers. (zie het artikel hierboven) "als je lijnrecht tegenover de favoriete Hanne komt te staan, dan kun je het per definitie al schudden." Klinkklare onzin natuurlijk, op basis van de laatste 2 weken zou Hanne de minst favoriete van het stel moeten zijn. Waarom doen die Belgen dit?

Edit: Ik lees nu jouw laatste artikel. Dit is vreselijk, ik moet echt kotsen. What the f*ck man. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 12:13:46 ]
pi_157289313
quote:
Ah, ze hebben van iedereen zo'n artikel gemaakt. Ik dacht al.
pi_157289371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:20 schreef showtimer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Die interviewster :')

Lauren is in ieder geval top.
pi_157290474
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die interviewster
Haha ik vind der best grappig.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:18:42 #91
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157290539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:03 schreef Poedelpoes het volgende:

Bijv. die andere Studio 100 serie Prinsessia, meisjes die zijn al veel beter dan het grootste deel at hier inde finale staat. Ze kunnen tenminste live zingen.



GODVERDOMME. Nu zit ik weer drie weken met "Superprinses" in mijn hoofd.

Het voordeel van die prinsesjes is dat het ook echt actrices zijn die een personage moeten spelen en dat ze out of character niet herkend worden. Ja, K3 speelt ook een personage in zekere zin, alleen heeft dat personage hun eigen naam en is er geen onderscheid.
Het nadeel is dat al hun liedjes over prinsesjes moeten gaan en dat het hele concept ook nog meer dan K3 druipt van de stereotypen en de rolpatronen. Die linkse, "molligere" prinses is volgens mij een vriendin van Jindra. Als het allemaal niet lukt, kunnen ze voor Jindra dus wel best een nieuw prinsesje verzinnen. Misschien moeten ze alle afvallers wel gewoon een gastrolletje in Prinsessia geven.

Of op z'n minst in de nieuwe versie van Hallo K3. Ik wil Demi minstens één keer per seizoen op bezoek zien komen.
pi_157290658
Interview met Hans Bourlon in de Humo vandaag.





pi_157290677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef bogtrotter het volgende:
Of op z'n minst in de nieuwe versie van Hallo K3. Ik wil Demi minstens één keer per seizoen op bezoek zien komen.
Demi zou zo'n stoere prinses zijn. Lekker in een zwarte of paarse jurk. :D Die vriendin van Jindra komt overigens wel een stuk sympatieker over, ben nu ik die 5 meisjes zie wel versteld hoe divers de 5 prinsesjes zijn (nja de groene en blauwe lijken me Jindra types) maar goed van Studio 100 dat eentje niet super slank is en het donkere roze prinses meestal op de voorgrond wordt gezet.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157290811
Wauw nu ik dit interview lees met Hans had K3 zoekt K3 heel anders kunnen lopen met hele anders andere meisjes als hij Suzan leuk vond en hij ipv Gert in de jury zou zitten. Grappig. Hij is trouwens ook de eerste die opmerkt dat het K3 geluid inderdaad gekenmerkt is door Karen's heze stem geluid (wat ik hoopte dat enigzins zou terugkeren met Demi in K3).
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:02:54 #95
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157291505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:25 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Demi zou zo'n stoere prinses zijn. Lekker in een zwarte of paarse jurk. :D Die vriendin van Jindra komt overigens wel een stuk sympatieker over, ben nu ik die 5 meisjes zie wel versteld hoe divers de 5 prinsesjes zijn (nja de groene en blauwe lijken me Jindra types) maar goed van Studio 100 dat eentje niet super slank is en het donkere roze prinses meestal op de voorgrond wordt gezet.
Het is lang niet zo slecht als ik eerst dacht, dat prinsessengedoe. Aanvankelijk vond ik dat het echt bijna een parodie van Studio 100 leek, maar het heeft wel nog zijn charmes. Ze hebben ook wel allemaal één eigenschap die hen definieert (er is een prinses die met haar neus in de boeken zit, en er is er ééntje die sportief is en eentje die heel ijdel is, en zo voort), maar dragen wel gewoon allemaal dezelfde jurkjes in een ander kleurtje. Het concept is in elk geval lekker gemakkelijk. Ze hebben ook allemaal namen van bloemen (Prinses Madeliefje, prinses Violet, prinses Iris), dus mocht er ééntje afvallen in de toekomst, dan introduceren ze volgens mij gewoon een nieuwe prinses. Prinses Dalia of prinses Jasmijn ofzo.)
pi_157291785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:02 schreef bogtrotter het volgende:
Ze hebben ook allemaal namen van bloemen (Prinses Madeliefje, prinses Violet, prinses Iris), dus mocht er ééntje afvallen in de toekomst, dan introduceren ze volgens mij gewoon een nieuwe prinses. Prinses Dalia of prinses Jasmijn ofzo.)
Jaaa, dat zou ik leuk vinden. Nu wil ik een Arabische prinses Jasmijn. :Y (misschien leuk baantje voor Nora) Maar Studio 100 kennende zullen ze de actrice wel gewoon vervangen... :|W
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157292908
Haha in die prinsessen van studio 100 had ik me verder nog niet verdiept. Anyway, nog 3 nachtjes slapen en we weten wat de definitieve K3 is.

Hebben jullie verder ook al een idee of jullie de nieuwe K3 ook volop gaan volgen? Ik heb het laatste jaar de 'echte K3' op facebook en youtube behoorlijk bijgehouden, maar ik twijfel echt of ik dat de komende jaren ook ga doen. Zeker als het niet mijn favorieten worden. Maar aan de andere kant moet je ook wel weer een band krijgen met de nieuwe dames natuurlijk.
pi_157293091
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hebben jullie verder ook al een idee of jullie de nieuwe K3 ook volop gaan volgen? Ik heb het laatste jaar de 'echte K3' op facebook en youtube behoorlijk bijgehouden, maar ik twijfel echt of ik dat de komende jaren ook ga doen. Zeker als het niet mijn favorieten worden. Maar aan de andere kant moet je ook wel weer een band krijgen met de nieuwe dames natuurlijk
Nope, vind Marthe wel leuk maar de rest boeit me eerlijk gezegd niet zoveel. Zie ze ook niet langer dan anderhalf jaar populair zijn. :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:21:17 #99
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157293165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:17 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Nope, vind Marthe wel leuk maar de rest boeit me eerlijk gezegd niet zoveel. Zie ze ook niet langer dan anderhalf jaar populair zijn. :')
Als ik het interview met Hans Bourlon las kreeg ik ook wel de indruk dat men dat als mogelijk scenario ingecalculeerd heeft. Ik dacht al wel een tijdje dat ze geluk hebben als ze er drie jaar verder mee komen. Sowieso begint hun run als K3 pas echt in april nadat Karen, Kristel en die andere er definitief mee ophouden - dus dan zullen we pas echt weten hoe de meisjes het doen.
pi_157293244
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:23 schreef nick333 het volgende:
Interview met Hans Bourlon in de Humo vandaag.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor het posten. Ik heb het idee dat K3 die man niet zoveel boeit en dat hij meer over de rest van studio100 gaat. Gert is blijkbaar meer de man daar die K3 een warm hart toedraagt.

Leuk dat Prinsessia trouwens! maf eigenlijk dat ze voor die casting 5 leuke meiden zomaar hebben opgevist en dat voor K3 met moeite 4 goeien overhebben na zoveel aanmeldingen.
Als de nieuwe K3 me niet bevalt dan stap ik over naar Prinsessia :o :D
pi_157293262
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:17 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Nope, vind Marthe wel leuk maar de rest boeit me eerlijk gezegd niet zoveel. Zie ze ook niet langer dan anderhalf jaar populair zijn. :')
Ik wil niet alleen leuke dames, maar ook leuke karakters. In interviews alleen maar te horen krijgen dat alles zo leuk en bijzonder is gaat heel snel vermoeien ben ik bang. Af en toe wil je gewoon een grapje van Karen of een leuke opmerking van Kristel. ;)
pi_157293278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Bedankt voor het posten. Ik heb het idee dat K3 die man niet zoveel boeit en dat hij meer over de rest van studio100 gaat. Gert is blijkbaar meer de man daar die K3 een warm hart toedraagt.
Dat vooral ja, die opmerking over het nog aanwezig zijn van Jindra is ook maar vreemd.
pi_157293632
http://www.telegraaf.nl/t(...)_K3_haalt_uit__.html

Voor de liefhebbers van roddel en achterklap. Lauren zou volgens deze video worden voorgetrokken. Interesting. Het issue rondom Josje en Miguel wordt ook nog besproken.

Lekker cliché, Marriët gaat ook blind voor Hanne, Marthe en Klaasje.

Wat zou het vreselijk zonde zijn als ze Klaasjes haar een andere kleur zouden geven trouwens. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat bruin haar echte haarkleur is, ziet er veel nepper uit.
pi_157293787
Gatver ja , ik zag het. Gaat lekker zo voor jullie, vaar wel 'knappe' Klaasje. :W
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157293817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Leuk dat Prinsessia trouwens! maf eigenlijk dat ze voor die casting 5 leuke meiden zomaar hebben opgevist en dat voor K3 met moeite 4 goeien overhebben na zoveel aanmeldingen.
Als de nieuwe K3 me niet bevalt dan stap ik over naar Prinsessia
My thoughts excactly. ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef bogtrotter het volgende:
Sowieso begint hun run als K3 pas echt in april nadat Karen, Kristel en die andere er definitief mee ophouden - dus dan zullen we pas echt weten hoe de meisjes het doen.
Ik ben heeel benieuwd. :s)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157293820
Wat? Zijn er geruchten dat Klaasje brunette wordt?

Zoja, dan teken ik voor een blonde Lauren en een volledig Vlaamse K3.
pi_157293930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_K3_haalt_uit__.html

Voor de liefhebbers van roddel en achterklap. Lauren zou volgens deze video worden voorgetrokken. Interesting.
Door een tweet van de burgemeester _O- Zelfs voor de Telegraaf en Privé een bedenkelijk niveau. :')

Volgens mij is dat sms nummer ook nog niet eens actief.
pi_157293954
Telegraaf :O

Volstrekte onzin die video. Lauren krijgt steun van haar stad, logisch toch? Josje gaat echt niet staan ruziën op dat podium, en dat haar van Klaasje in die video was niet eens haar natuurlijke kleur.
pi_157293982
Ik denk ook dat de media een verbod heeft om te speculeren dat Hanne wordt voorgetrokken, ik dacht ook dat ze t over haar zouden hebben ipv Lauren. Anders kakt natuurlijk heel Hanne's zogenaamde naturelle natuurtalent imagootje (en Studio 100 z'n plan) in elkaar.

[ Bericht 14% gewijzigd door Poedelpoes op 03-11-2015 16:10:37 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157294113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
ze moet gewoon grote musicals gaan doen. [...] En niet voor kleuters in een groepje zingen. Ze is te professioneel.
|:(.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157294232
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:15 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik denk voor de kinderen die thuis met de cd's opgroeien dat de nostalgie net zo groot zal zijn als bij de vorige generatie.
Met misschien als verschil dat zo rond 2002 K3 ook geregeld op tv te zien was, maar dat gebeurt in kinderprogramma's e.d. misschien nog steeds wel. Bij jonge kinderen is wat ze thuis zelf draaien denk ik bepalender voor de nostalgie dan of de radio het aanraakt.
K3 is nog steeds dagelijks op TV. Als ik in mijn PVR even K3 intik als zoekopdracht krijg ik altijd een hele waslijst: De Wereld van K3 (AvroTros), en Hallo K3! en K3 Kan Het! (beide bij RTL8 en tevens bij RTL Telekids). Afgelopen week zond de NPO trouwens ook nog maar eens de registratie van het concert in Ahoy uit 2012 uit en tevens de TV-special K3 Mode Meiden. En dan zijn er natuurlijk nog andere programma's waarin ze acte de présence geven, zoals talkshows. K3 zoekt K3 reken ik nu even niet mee.
pi_157294263
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik denk ook dat de media een verbod heeft om te speculeren dat Hanne wordt voorgetrokken, ik dacht ook dat ze t over haar zouden hebben ipv Lauren. Anders kakt natuurlijk heel Hanne's zogenaamde naturelle natuurtalent imagootje (en Studio 100 z'n plan) in elkaar.
Haha nee, de telegraaf deed nog even rustig mee aan de Hanne-hype. Ik had ook niet anders verwacht.
pi_157294391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Anders kakt natuurlijk heel Hanne's zogenaamde naturelle natuurtalent imagootje (en Studio 100 z'n plan) in elkaar.

"Ja kom maar naar tante Kristel mijn minions. Ik ga jullie onzekere meisjes helemaal kneden naar mijn K3-beeld"
pi_157294424
quote:
Wat een milf is het toch ook. Maar haar keuze voor Hanne is wel iets waar ik het totaal niet mee eens ben.
pi_157294493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
"Ja kom maar naar tante Kristel mijn minions. Ik ga jullie onzekere meisjes helemaal kneden naar mijn K3-beeld"
Whahah ik heb hier iets te hard om gelachen dan nodig was. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een milf is het toch ook. Maar haar keuze voor Hanne is wel iets waar ik het totaal niet mee eens ben.
Same :Y :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157294538
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:08 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

|:(.
Ja, ik bedoel dat het al een compleet in-vorm-gegoten persoonlijkheid is, een wandelende halve Albert Verlinde productie.
En dat is niet mijn idee van K3.

Bij K3 denk ik aan spontane meiden, plezier, leuke liedjes en act. Die uiteindelijk ook een heel team achter zich hebben, maar niet een wandelende professionele musical zijn.
Niet een musical met professionele acteurs en zangers.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157294653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:25 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik wil niet alleen leuke dames, maar ook leuke karakters. In interviews alleen maar te horen krijgen dat alles zo leuk en bijzonder is gaat heel snel vermoeien ben ik bang. Af en toe wil je gewoon een grapje van Karen of een leuke opmerking van Kristel. ;)
ja ben ik met je eens.. volgens mij was Suzan eigenlijk dan nog best een goede optie! Die kon goed praten vond ik, en ook echt leuk en gezellig. Gek dat ze die nooit als "de stoere" optie hebben gezien. Ze kon ook goed zingen. En ze was blond.
pi_157294686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik bedoel dat het al een compleet in-vorm-gegoten persoonlijkheid is, een wandelende halve Albert Verlinde productie.
En dat is niet mijn idee van K3.

Bij K3 denk ik aan spontane meiden, plezier, leuke liedjes en act. Die uiteindelijk ook een heel team achter zich hebben, maar niet een wandelende professionele musical zijn.
Niet een musical met professionele acteurs en zangers.
Hmm zo heb ik het nog niet bekeken. Ik kan eerlijk gezegd ook niet plaatsen wanneer ze de 'echte' Jindra is en wanner ze "K3 Jindra" speelt. Vond haar best oprecht supporten voor haar vriendin Caillin.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157294716
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_K3_haalt_uit__.html

Voor de liefhebbers van roddel en achterklap. Lauren zou volgens deze video worden voorgetrokken. Interesting. Het issue rondom Josje en Miguel wordt ook nog besproken.

Lekker cliché, Marriët gaat ook blind voor Hanne, Marthe en Klaasje.

Wat zou het vreselijk zonde zijn als ze Klaasjes haar een andere kleur zouden geven trouwens. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat bruin haar echte haarkleur is, ziet er veel nepper uit.
Het is echt weer zo typisch dat die roddeltante daar voor de geijkte Marthe, Klaasje, Hanne combo kiest met de woorden "ze zijn zo leuk, en je krijgt er echt het gevoel van 'als zij dat kunnen, kan ik het ook'."
In andere woorden: inderdaad dus jaloezie op de looks en het talent van die andere meiden en het moet allemaal vooral zo gewoontjes mogelijk. :{w
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157294732
Ik vond eigenlijk ook best bijzonder dat ze 2 collega's door lieten gaan, maar dan vervolgens niets deden met het feit dat de 1 wel door was in bootcamp en de ander niet.
Blijkbaar daar geen dramatisch genoege reactie van Jindra, of ze wilden ons niet te betrokken bij haar laten raken?
pi_157294795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:44 schreef Maartel het volgende:
Ik vond eigenlijk ook best bijzonder dat ze 2 collega's door lieten gaan, maar dan vervolgens niets deden met het feit dat de 1 wel door was in bootcamp en de ander niet.
Blijkbaar daar geen dramatisch genoege reactie van Jindra, of ze wilden ons niet te betrokken bij haar laten raken?
Veel meiden moesten zo stilletjes mogelijk afvallen en vergeten worden leek het wel ja.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:49:43 #122
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157294820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:00 schreef nick333 het volgende:

Volstrekte onzin die video. Lauren krijgt steun van haar stad, logisch toch?
En dat Miguel Wiels ook uit Gent komt is eigenlijk nog de minst markante reden om hem van voortrekkerij te gaan beschuldigen. Dat hij Lauren haar inzending voor het Junior Eurosongfestival heeft geproduceerd (en dat ze dus al samen in de studio stonden en dat ze daardoor studio-ervaring heeft) wordt handig niet vermeld.

Eigenlijk is dat een voordeel, maar voor het programma moet iedereen sympathiek zijn en daarom hebben we blijkbaar meer met onervaren meisjes. Alleen vergeet iedereen dat het verhaaltje binnen het programma ook moet worden opgevolgd door een product dat moet kunnen presteren.
pi_157295023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:39 schreef Cosima het volgende:

[..]

ja ben ik met je eens.. volgens mij was Suzan eigenlijk dan nog best een goede optie! Die kon goed praten vond ik, en ook echt leuk en gezellig. Gek dat ze die nooit als "de stoere" optie hebben gezien. Ze kon ook goed zingen. En ze was blond.
Nora had die spontaniteit ook in zich. Maar goed, als je zingt gaat het natuurlijk niet lukken.
pi_157295079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:42 schreef UltraR het volgende:

[..]

Het is echt weer zo typisch dat die roddeltante daar voor de geijkte Marthe, Klaasje, Hanne combo kiest met de woorden "ze zijn zo leuk, en je krijgt er echt het gevoel van 'als zij dat kunnen, kan ik het ook'."
In andere woorden: inderdaad dus jaloezie op de looks en het talent van die andere meiden en het moet allemaal vooral zo gewoontjes mogelijk. :{w
De vraag is ook wie er allemaal stemmen. Zijn dat kinderen, moeders, vaders, twintigers? Ik denk dat er heel veel moeders stemmen die niet zo bezig zijn met looks. (of juist wel) Als het meer mannen waren geweest, dan was er een andere combinatie uitgerold, zoveel is zeker.

(ik hoop dat ik Cosima met deze opmerking niet voor het hoofd stoot)
pi_157295702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_K3_haalt_uit__.html

Voor de liefhebbers van roddel en achterklap. Lauren zou volgens deze video worden voorgetrokken. Interesting. Het issue rondom Josje en Miguel wordt ook nog besproken.

Lekker cliché, Marriët gaat ook blind voor Hanne, Marthe en Klaasje.

Wat zou het vreselijk zonde zijn als ze Klaasjes haar een andere kleur zouden geven trouwens. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat bruin haar echte haarkleur is, ziet er veel nepper uit.
"Als zij het kunnen dan kan ik het ook", met andere woorden een K3 lid zijn stelt niks voor
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157295768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel dat het al een compleet in-vorm-gegoten persoonlijkheid is, een wandelende halve Albert Verlinde productie.
En dat is niet mijn idee van K3.

Bij K3 denk ik aan spontane meiden, plezier, leuke liedjes en act. Die uiteindelijk ook een heel team achter zich hebben, maar niet een wandelende professionele musical zijn.
Niet een musical met professionele acteurs en zangers.
Geen hoog niveau K3, maar een tokkies K3 dus
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157296059
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:39 schreef Cosima het volgende:

[..]

ja ben ik met je eens.. volgens mij was Suzan eigenlijk dan nog best een goede optie! Die kon goed praten vond ik, en ook echt leuk en gezellig. Gek dat ze die nooit als "de stoere" optie hebben gezien. Ze kon ook goed zingen. En ze was blond.
Ik herinner me haar vooral als iemand die er altijd naast kwam staan bij interviews en steeds awkward meeknikte. _O-
klik om te spelen
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:21:36 #128
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157296327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik herinner me haar vooral als iemand die er altijd naast kwam staan bij interviews en steeds awkward meeknikte. _O-
[ afbeelding ]
Ik mis Demi.
pi_157296419
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:45 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Geen hoog niveau K3, maar een tokkies K3 dus
Nee hoor.
Huidige K3 zijn ook geen meiden die uit het theater of een opleiding komen. En zijn ook geen tokkie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157296584
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee hoor.
Huidige K3 zijn ook geen meiden die uit het theater of een opleiding komen. En zijn ook geen tokkie.
Josje wel. Dansopleiding en musical opleiding
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157296974
Een goeie post op het Viva forum als reactie op alle Jindra haat daar die ik jullie niet wil onthouden:
quote:
Dat snap ik dus niet.
Het is een hele belangrijke wedstrijd, als je hem wint is jouw bedje voor de komende jaren gespreid. En zeker in een "wereldje" als deze is dat een groot goed. Een droombaan voor velen. En waarschijnlijk ook voor Jindra. Logisch dus dat ze gedreven is en graag wil winnen. Juist goed, zou ik zeggen. Blijkbaar beseft zij heel goed wat er op het spel staat, en dat het niet zomaar een lolligheidje is. En dus vergroot ze bij voorkeur ook haar eigen kansen, en wil ze inderdaad niet zomaar in ieder groepje. Ze zit daar immers niet voor de lol. En dat vind ik juist prijzenswaardig. Ze weet waarvoor ze meedoet. Ik betwijfel of iemand als Hanne (die ik overigens wel heel leuk vind, een schatje) dat wel beseft. Die heeft immers nog nooit op het podium gestaan, heeft nog nooit afwijzingen hoeven verwerken na een auditie, heeft niet meegemaakt hoeveel mensen er op komen dagen bij een open dag, heeft niet hoeven knokken voor een plekje in slechts het ensemble. Jindra waarschijnlijk wel, en dat zij daardoor mogelijk iets harder "vecht" voor een baan als deze vindt ik alleen maar positief. Het is geen grappig avontuur, het is haar toekomst.
pi_157296994
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:34 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Josje wel. Dansopleiding en musical opleiding
Maar die kwam niet als een Jindra over.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157297025
Ach Gert zal het wel beslissen en mocht het Jindra worden dan zal het vast zorgvuldig gekozen zijn en moeten we maar op hem vertrouwen :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157297378
Achja, het punt naar Jindra toe is gemaakt lijkt me. Niemand ontkent dat ze goede looks heeft en prima zingt, maar haar karakter heeft gewoon scherpe kantjes. Is daar per definitie iets mis mee en is er iets mis mee dat ze ambitie heeft? Nee natuurlijk niet. Maar het is wel de reden dat mensen misschien minder snel voor haar zullen kiezen. Zo simpel is het.
pi_157297470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ach Gert zal het wel beslissen en mocht het Jindra worden dan zal het vast zorgvuldig gekozen zijn en moeten we maar op hem vertrouwen :Y
Als ze blond blijft dan wordt ze Josje 2.0. Is het meer mensen opgevallen dat de Jindra supporters in de zaal exact dezelfde zwarte T-shirts aanhebben met daarop in witte letters J = K3² als destijds de Josje supporters bij K2 zoekt K3 ?
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:22:46 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157299179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha in die prinsessen van studio 100 had ik me verder nog niet verdiept. Anyway, nog 3 nachtjes slapen en we weten wat de definitieve K3 is.

Hebben jullie verder ook al een idee of jullie de nieuwe K3 ook volop gaan volgen? Ik heb het laatste jaar de 'echte K3' op facebook en youtube behoorlijk bijgehouden, maar ik twijfel echt of ik dat de komende jaren ook ga doen. Zeker als het niet mijn favorieten worden. Maar aan de andere kant moet je ook wel weer een band krijgen met de nieuwe dames natuurlijk.
echt volgen niet, maar als mn dochtertje de liedjes leuk vindt youtube ik ze wel.
pi_157299270
In het promofilmpje van SBS6, betreft de komende aflevering, geen Lisa te zien. Wel de overige 5. Waarom is dat?
pi_157299916
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:26 schreef A_Fortiori het volgende:
In het promofilmpje van SBS6, betreft de komende aflevering, geen Lisa te zien. Wel de overige 5. Waarom is dat?
Lisa was wel te zien, vooral weinig Klaasje vond ik.
pi_157300071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Lisa was wel te zien, vooral weinig Klaasje vond ik.
Klaasje was wel te zien, vooral weinig Demi vond ik :'(
pi_157300103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Lisa was wel te zien, vooral weinig Klaasje vond ik.
Oh, twee keer gekeken en niet gezien. Zo erg valt ze dus op.
pi_157300203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:51 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Klaasje was wel te zien, vooral weinig Demi vond ik :'(
Gek he, als ze al uitgeschakeld is ;)
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:59:09 #142
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157300299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Gek he, als ze al uitgeschakeld is ;)
Die uitschakeling is een vergissing en dat weten we allemaal. Die wordt aanstaande vrijdag gewoon weer rechtgezet wanneer ieder duel eigenlijk een three-way battle wordt met een extra blonde Demi en een rode Demi.
pi_157300917
Straks op VTM om 21:40 uur Telefacts, met daarin K3 zoekt K3.

Telefacts

Actualiteitenmagazine, gepresenteerd door Cathérine Moerkerke.
Met: "De nieuwe K3: weten de meisjes wat hen echt te wachten staat?": nog amper 3 nachtjes slapen en dan weten we wie de nieuwe K3 is. Het ultieme avontuur kan dan meteen beginnen. Beseffen de winnaars van 'K3 zoekt K3' wel waar ze aan beginnen? Telefacts zoekt het uit, praat met de kandidaten en met de huidige K3 -meisjes Karen, Kristel en Josje, en gaat na hoe Studio 100-baas Gert Verhulst de meisjes probeert klaar te stomen voor het ultieme succes. - "
pi_157301376
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:59 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Die uitschakeling is een vergissing en dat weten we allemaal. Die wordt aanstaande vrijdag gewoon weer rechtgezet wanneer ieder duel eigenlijk een three-way battle wordt met een extra blonde Demi en een rode Demi.
De meeste dromen zijn helaas bedrog. Ik droom er ook nog steeds van dat we straks met Lisa, Lauren en Klaasje een lekkere wijven-k3 hebben waar je u tegen zegt. Zal helaas ook niet gaan gebeuren.
pi_157301482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef A_Fortiori het volgende:
Straks op VTM om 21:40 uur Telefacts, met daarin K3 zoekt K3.

Telefacts

Actualiteitenmagazine, gepresenteerd door Cathérine Moerkerke.
Met: "De nieuwe K3: weten de meisjes wat hen echt te wachten staat?": nog amper 3 nachtjes slapen en dan weten we wie de nieuwe K3 is. Het ultieme avontuur kan dan meteen beginnen. Beseffen de winnaars van 'K3 zoekt K3' wel waar ze aan beginnen? Telefacts zoekt het uit, praat met de kandidaten en met de huidige K3 -meisjes Karen, Kristel en Josje, en gaat na hoe Studio 100-baas Gert Verhulst de meisjes probeert klaar te stomen voor het ultieme succes. - "
Interessant. Helaas niet in Nederland te bekijken ;(
pi_157301552
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:

[..]

Interessant. Helaas niet in Nederland te bekijken ;(
Komt later vanavond nog wel online.
pi_157301562
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe de verschillen zijn in de reclame-uitingen in Belgie en Nederland

Volgens mij worden Hanne, Lauren en Jindra in de reclame-uitingen van SBS6 meer naar voren geschoven
pi_157301760
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:37 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij worden Hanne, Lauren en Jindra in de reclame-uitingen van SBS6 meer naar voren geschoven
http://www.sbs6.nl/progra(...)e-wordt-de-nieuwe-k3

Vooral Jindra. Rest wel redelijk gelijkwaardig, maar zou Studio 100 dat soort filmpjes ook allemaal aanleveren?
pi_157301931
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:42 schreef showtimer het volgende:

[..]

http://www.sbs6.nl/progra(...)e-wordt-de-nieuwe-k3

Vooral Jindra. Rest wel redelijk gelijkwaardig, maar zou Studio 100 dat soort filmpjes ook allemaal aanleveren?
Het is een filmpje van 40 seconden, lijken me toch weinig conclusies uit te trekken hoor. Kristel veel in beeld, dat is wel leuk ;)
pi_157302467
Wel enkele leuke beelden bij Telefacts. Als hij op de site achter de geoblock zit kan ik hem later wel ergens online zetten.

Klaasje komt er wel minder sympathiek uit imo. En Jindra maar klagen over haar kapsel :')

Hanne zonder make-up :X :r
pi_157302756
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:00 schreef nick333 het volgende:
Wel enkele leuke beelden bij Telefacts. Als hij op de site achter de geoblock zit kan ik hem later wel ergens online zetten.

Klaasje komt er wel minder sympathiek uit imo. En Jindra maar klagen over haar kapsel :')

Hanne zonder make-up :X :r
Top als je dat online wilt zetten!
pi_157302793
Hij is volgens mij ook na half 11 op de VTM app of site te bekijken, VTM is niet geblokeerd in Nederland.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157302967
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Hij is volgens mij ook na half 11 op de VTM app of site te bekijken, VTM is niet geblokeerd in Nederland.
Behalve dan, als je plugin can't loaded te zien krijgt.
pi_157303029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:00 schreef nick333 het volgende:
Wel enkele leuke beelden bij Telefacts. Als hij op de site achter de geoblock zit kan ik hem later wel ergens online zetten.

Klaasje komt er wel minder sympathiek uit imo. En Jindra maar klagen over haar kapsel :')

Hanne zonder make-up :X :r
Iemand had ons in een vorig topic al het genoegen gegeven om een foto van Hanne zonder make-up te posten:



Daar wordt niemand vrolijk van.
pi_157303484
Kijk eens naar Josje of Karen zonder make-up. Geen argument mannen, we horen ze namelijk niet te zien zonder make-up :P
't Echte en 't ware!
pi_157303586
Met make-up is het niet veel beter.
pi_157303592
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:23 schreef Japepk het volgende:
Kijk eens naar Josje of Karen zonder make-up. Geen argument mannen, we horen ze namelijk niet te zien zonder make-up :P
Haha eerst het filmpje van nick333 maar eens kijken. Maar je hebt gelijk, vrouwen hebben nou eenmaal make-up nodig.
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 november 2015 @ 22:49:55 #158
367000 roos94
pi_157304604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Iemand had ons in een vorig topic al het genoegen gegeven om een foto van Hanne zonder make-up te posten:

[ afbeelding ]

Daar wordt niemand vrolijk van.
prachtig juist :) Hanne _O_ Mannen die vrouwen afkeuren omdat ze er zonder make up anders uit zien, verdienen sowieso geen vrouw imo :)
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 november 2015 @ 22:55:11 #159
367000 roos94
pi_157304783
Maar Marthe blijft toch de echte topper _O_





Knap,leuk, lief, sexy, schattig. Alles in 1 _O_

  dinsdag 3 november 2015 @ 22:55:55 #160
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157304812
Ik vind make-up niet echt nodig, nu weet ik wel dat wat ik "bijna geen make-up" noem hoogstwaarschijnlijk toch een boel makeup is maar subtieler.
Schapen zijn relax.
pi_157304827
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:49 schreef roos94 het volgende:

[..]

prachtig juist :) Hanne _O_ Mannen die vrouwen afkeuren omdat ze er zonder make up anders uit zien, verdienen sowieso geen vrouw imo :)
Tja. Ik geloof dat onze meningen lijnrecht tegenover elkaar staan. Want Marthe vind ik ook echt niet knap.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 22:57:04 ]
pi_157305024
Marthe heeft wel een prachtig lichaam.
pi_157305343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:03 schreef A_Fortiori het volgende:
Marthe heeft wel een prachtig lichaam.
Misschien denken mannen ook gewoon anders over dit soort zaken dan vrouwen. Zou natuurlijk ook gewoon kunnen ;)
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:18:34 #164
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157305427
Ik ben een man en ik vind Marthe een schatje, maar het is inderdaad geen stoeipoes.

Gooi het in zo'n Shag-Marry-Kill en Marthe valt in de Marry waar een Lauren in de Shag categorie komt.
Schapen zijn relax.
pi_157305514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Misschien denken mannen ook gewoon anders over dit soort zaken dan vrouwen. Zou natuurlijk ook gewoon kunnen ;)
Bij de groepsopdracht met Lauren, Klaasje en Marthe, in die strakke tuinbroekjes, beweegt Marthe heel mooi, bijna exotisch. Het knapste koppie heeft ze niet, maar ik ben wel van haar gecharmeerd.
pi_157305581
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef DumpTruck het volgende:
Ik ben een man en ik vind Marthe een schatje, maar het is inderdaad geen stoeipoes.

Gooi het in zo'n Shag-Marry-Kill en Marthe valt in de Marry waar een Lauren in de Shag categorie komt.
Ik word er gewoon niet blij van. En dat komt vooral door haar gezicht. Maar goed, Josje zei ook al dat ze een girl-crush op Marthe had (what the f*ck) dus blijkbaar denken vrouwen daar toch anders over.

Tenzij je inderdaad schatjes, bitches, chickies en dat soort categorieën gaat maken. Maar dan nog zou ik haar niet direct een schatje vinden.

(Nogmaals, ze heeft haar plek verdiend. Vind ik echt. Maar voor de papa's is het geen feest)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 23:25:40 ]
pi_157305654
Toch heb ik van Marthe, ondanks haar schattigheidsfactor, ergens het idee dat het best een pittige tante is die als het er op aan komt ook behoorlijk op haar strepen kan gaan staan.
pi_157305662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:22 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Bij de groepsopdracht met Lauren, Klaasje en Marthe, in die strakke tuinbroekjes, beweegt Marthe heel mooi, bijna exotisch. Het knapste koppie heeft ze niet, maar ik ben wel van haar gecharmeerd.

Deze bedoel je? Prima gezongen, maar het exotische zie ik niet. Ik zie vooral het goudblonde haar en de blauwe ogen van Klaasje, en de glimlach van Lauren.
pi_157305762
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]


Deze bedoel je? Prima gezongen, maar het exotische zie ik niet. Ik zie vooral het goudblonde haar en de blauwe ogen van Klaasje, en de glimlach van Lauren.
Ja, deze. Bij 1:13 maakt Marthe een heerlijke heupbeweging.
Ach, het is maar waar je op let. Mij viel het gewoon op.
pi_157305821
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ja, deze. Bij 1:13 maakt Marthe een heerlijke heupbeweging.
Ach, het is maar waar je op let. Mij viel het gewoon op.

Ze is in ieder geval flink opgeknapt sinds haar eerste auditie. ;)
pi_157305875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]


Ze is in ieder geval flink opgeknapt sinds haar eerste auditie. ;)
Ongelofelijk bijna. Lijkt wel een jaar geleden. Wat heeft zij sprongen gemaakt zeg.
pi_157306059
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:39 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ongelofelijk bijna. Lijkt wel een jaar geleden. Wat heeft zij sprongen gemaakt zeg.
Inderdaad zeg. Ik ben geen fan, maar wauw, die vooruitgang valt niet te ontkennen. Dit is nu wat je noemt iemand die is ontpopt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157306111
Ik, als man, vind Marthe dus wel aantrekkelijk. Zo, lekker puh, ik heb mijn steentje weer bijgedragen aan deze discussie.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:55 schreef roos94 het volgende:
Knap,leuk, lief, sexy, schattig. Alles in 1 _O_
Ja dit ongeveer
pi_157306176
Denken jullie dat Marthe zeker is van een plek in de uiteindelijke k3? Of zou daar nog iets tussen kunnen komen?

(laten we de aantrekkelijkheidsdiscussie maar weer even buiten beschouwing laten want daar komen we nooit uit)
pi_157306185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:48 schreef UltraR het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Ik ben geen fan, maar wauw, die vooruitgang valt niet te ontkennen. Dit is nu wat je noemt iemand die is ontpopt.
Hoe zit het eigenlijk met dat koor van Studio 100? Voor welke gelegenheden worden die ingezet?
pi_157306243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Denken jullie dat Marthe zeker is van een plek in de uiteindelijke k3? Of zou daar nog iets tussen kunnen komen?

(laten we de aantrekkelijkheidsdiscussie maar weer even buiten beschouwing laten want daar komen we nooit uit)
Ligt er aan welk kleur haar ze heeft gekregen?

Rood haar (?) tegenover rood haar van Lauren zal er wel om gaan spannen denk ik
pi_157306303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:00 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ligt er aan welk kleur haar ze heeft gekregen?

Rood haar (?) tegenover rood haar van Lauren zal er wel om gaan spannen denk ik
Ze zouden het haar gewoon zwart kunnen laten en dan tegenover Lisa zetten. 100 procent winst voor Marthe. Ze zouden het haar ook zwart kunnen laten en dan tegenover Lauren. 60/40 in het voordeel van Marthe denk ik.

Ze zouden Marthe ook nog tegenover Hanne kunnen zetten. 60/40 voor Marthe. Ze is dus wel favoriet.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 00:05:40 #178
257132 crew  Awsom
pi_157306309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:56 schreef showtimer het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met dat koor van Studio 100? Voor welke gelegenheden worden die ingezet?
Die wordt ingezet als men een koor nodig heeft.

:P
pi_157306330
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:05 schreef Awsom het volgende:

[..]

Die wordt ingezet als men een koor nodig heeft.

:P
Joh :D Maar is dat een intensieve hobby? :P
pi_157306361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ze zouden het haar gewoon zwart kunnen laten en dan tegenover Lisa zetten. 100 procent winst voor Marthe. Ze zouden het haar ook zwart kunnen laten en dan tegenover Lauren. 60/40 in het voordeel van Marthe denk ik.

Ze zouden Marthe ook nog tegenover Hanne kunnen zetten. 60/40 voor Marthe. Ze is dus wel favoriet.
Volgens mij kan ze alleen van Hanne verliezen, maar dat is een beetje vice versa. :+
pi_157306374
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

(laten we de aantrekkelijkheidsdiscussie maar weer even buiten beschouwing laten want daar komen we nooit uit)
Fijn, want dit is hoe verdrietig ik werd van hoe lang die discussie duurde:


En dit is aan hoeveel Coke ik wilde beginnen om dat helemaal door te komen:
klik om te spelen

(Ik heb helaas niks leuks met josje)
pi_157306378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:09 schreef showtimer het volgende:

[..]

Volgens mij kan ze alleen van Hanne verliezen, maar dat is een beetje vice versa. :+
In een battle met Lauren kan ze toch ook gewoon van Lauren verliezen?
pi_157306379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ze zouden het haar gewoon zwart kunnen laten en dan tegenover Lisa zetten. 100 procent winst voor Marthe. Ze zouden het haar ook zwart kunnen laten en dan tegenover Lauren. 60/40 in het voordeel van Marthe denk ik.

Ze zouden Marthe ook nog tegenover Hanne kunnen zetten. 60/40 voor Marthe. Ze is dus wel favoriet.
Mijn gevoel zegt dat Marthe zwart haar krijgt. Tegenover Lisa, is dat inderdaad verlies voor Lisa, dat denk ik ook.
Tegenover Lauren, weet ik echt niet. Volgens mij wil K3 ze allebei.
Dan tegenover Hanne, winst voor Marthe.
pi_157306383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:11 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat Marthe zwart haar krijgt. Tegenover Lisa, is dat inderdaad verlies voor Lisa, dat denk ik ook.
Tegenover Lauren, weet ik echt niet. Volgens mij wil K3 ze allebei.
Dan tegenover Hanne, winst voor Marthe.
Denk ik ook ja.
pi_157306392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:10 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Fijn, want dit is hoe verdrietig ik werd van hoe lang die discussie duurde:
[ afbeelding ]

En dit is aan hoeveel Coke ik wilde beginnen om dat helemaal door te komen:
[ afbeelding ]

(Ik heb helaas niks leuks met josje)
Sorry, ik rakelde de discussie weer aan. Wel weer een leuk plaatje van Kristel trouwens.
pi_157306407
Ik zoek naar die opmerking van Gellarboy, die blijkbaar iedereen vergeten is en die beweerde dat hij betrouwbare bronnen had dat er 2 Nederlanders en 1 Belg in K3 zouden komen.
pi_157306430
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zoek naar die opmerking van Gellarboy, die blijkbaar iedereen vergeten is en die beweerde dat hij betrouwbare bronnen had dat er 2 Nederlanders en 1 Belg in K3 zouden komen.
Ik ben het niet vergeten hoor.
pi_157306431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:12 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Sorry, ik rakelde de discussie weer aan. Wel weer een leuk plaatje van Kristel trouwens.
Speciaal voor jou nog eentje dan.
klik om te spelen

(ik vond haar haarstijl in die aflevering zo lief dat ik er gifjes uit heb getrokken O+ )
pi_157306448
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:14 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik ben het niet vergeten hoor.
Haha kan jij em nog terugvinden? Was toch een interessante opmerking.
pi_157306464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Speciaal voor jou nog eentje dan.
[ afbeelding ]

(ik vond haar haarstijl in die aflevering zo lief dat ik er gifjes uit heb getrokken O+ )
Ik vond haar ook fantastisch in deze aflevering inderdaad. Ik vind Kristel altijd fantastisch, maar hier helemaal.


Hier ook trouwens.
pi_157306466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:16 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha kan jij em nog terugvinden? Was toch een interessante opmerking.
I know. Ik ben op zoek:)
pi_157306476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:11 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In een battle met Lauren kan ze toch ook gewoon van Lauren verliezen?
Hoe dan? Daarvoor moet er last-minute nog veel veranderen. Voor het publiek is dat momenteel een eitje en uit het oogpunt van de jury heeft Lauren tov Marthe volgens mij de minste serieuze pluspunten. Ja, looks (subjectief >:) ) en ervaring (wat ook nadelig kan zijn).
pi_157306477
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zoek naar die opmerking van Gellarboy, die blijkbaar iedereen vergeten is en die beweerde dat hij betrouwbare bronnen had dat er 2 Nederlanders en 1 Belg in K3 zouden komen.
Ik heb vandaag toevallig de eerste helft van deze 15 draadjes teruggelezen sinds ik halverwege binnenviel, en helemaal in het begin toen ie actiever was had ie dátzelfde ook voorspeld. Maar verder niet met waterdichte onderbouwing. En later dus pasgeleden nog eens. Maar hij laat niet veel los.
pi_157306499
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik heb vandaag toevallig de eerste helft van deze 15 draadjes teruggelezen sinds ik halverwege binnenviel, en helemaal in het begin toen ie actiever was had ie dátzelfde ook voorspeld. Maar verder niet met waterdichte onderbouwing.
Belangrijkste argument was toch dat de Vlaamse markt verzadigd is en er bij ons nog meer potentie inzit? Maar voor de nieuwe groep lijkt handhaving van de huidige situatie al een serieuze opdracht.
pi_157306525
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Belangrijkste argument was toch dat de Vlaamse markt verzadigd is en er bij ons nog meer potentie inzit? Maar voor de nieuwe groep lijkt handhaving van de huidige situatie al een serieuze opdracht.
Haha nee Gellarboy claimde op raadselachtige wijze dat hij andere dingen rondom K3 die niemand wist in het verleden ook goed voorspeld had (regenbookjurkjes en een schip ofzo) en dat hij dit dus ook wist.

Het argument over de Vlaamse markt heb ik zelf een keer genoemd. (maar dat was inderdaad nergens op gebaseerd)
pi_157306535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:18 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vond haar ook fantastisch in deze aflevering inderdaad. Ik vind Kristel altijd fantastisch, maar hier helemaal.


Hier ook trouwens.
Hihi, ja de tafel met zout gooien om avontuurlijk te zijn was één van de dingen die me altijd was bijgebleven. Net als Josje haar bananenpak.
Ik ga zoveel mogelijk van K3's materiaal in korte tijd in korte tijd te proberen herbeleven. Ben bang dat het met een nieuwe K3 het anders raar aan gaat voelen.
pi_157306547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Belangrijkste argument was toch dat de Vlaamse markt verzadigd is en er bij ons nog meer potentie inzit? Maar voor de nieuwe groep lijkt handhaving van de huidige situatie al een serieuze opdracht.
Ja zoiets zei ie de eerste keer geloof ik. Leek meer een speculatie van een die-hard fan.
pi_157306549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:23 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha nee Gellarboy claimde op raadselachtige wijze dat hij andere dingen rondom K3 die niemand wist in het verleden ook goed voorspeld had (regenbookjurkjes en een schip ofzo) en dat hij dit dus ook wist.

Het argument over de Vlaamse markt heb ik zelf een keer genoemd. (maar dat was inderdaad nergens op gebaseerd)
TAL / [K3 zoekt K3] #14 - Klaasje, ga hockeyen.
pi_157306566
quote:
Haha, die edit heb ik volgens mij nooit gelezen. Alleen de eerste alinea.

Maar goed, die vermoedens kunnen dus verder ook de prullenbak in. Zeker omdat de show in Vlaanderen meer bekeken wordt en ik er niets van geloof dat Gert en zijn maatjes de Vlaamse identiteit van K3 willen loslaten. Back to reality.
pi_157306622

Iemand dit flauwe interview van faalhaas Jonas van Geel al gezien? Jonas ligt dubbel, ik vond het vooral heel slecht uitgevoerd.
pi_157306667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:29 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha, die edit heb ik volgens mij nooit gelezen. Alleen de eerste alinea.

Maar goed, die vermoedens kunnen dus verder ook de prullenbak in. Zeker omdat de show in Vlaanderen meer bekeken wordt en ik er niets van geloof dat Gert en zijn maatjes de Vlaamse identiteit van K3 willen loslaten. Back to reality.
Die argumenten hadden bij andere deelnemers/populariteitscijfers wel overboord gegooid kunnen worden, maar in deze situatie is dat bijna ondenkbaar.
pi_157306687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:38 schreef showtimer het volgende:

[..]

Die argumenten hadden bij andere deelnemers/populariteitscijfers wel overboord gegooid kunnen worden, maar in deze situatie is dat bijna ondenkbaar.
Volgens mij bedoelen we hetzelfde? Of bedoel je juist dat Gellarboy wél goede argumenten had?
pi_157306694
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:41 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelen we hetzelfde? Of bedoel je juist dat Gellarboy wél goede argumenten had?
Hij heeft wel goede argumenten, maar het materiaal en/of de goodwill van het volk is er niet naar. :P
pi_157306713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:42 schreef showtimer het volgende:

[..]

Hij heeft wel goede argumenten, maar het materiaal en/of de goodwill van het volk is er niet naar. :P
Ja klopt, dan zijn we het dus eens inderdaad. Materiaal was er wat mij betreft wel naar trouwens. Er waren over de breedte veel meer goede Nederlandse meisjes dan Vlaamse meisjes die aan de audities hebben deelgenomen. Met een beetje een media-hype hadden types zoals Lisa ook als favoriet kunnen worden neergezet.
pi_157307159
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar die kwam niet als een Jindra over.
Josje ging in de serie K2 zoekt K3 ook heel slim even apart met Kristel en Karen zitten grienen. Was zeker ook nep?

Ik ben bang dat Gert Verhulst de druk van publieke opinie niet zal kunnen weerstaan en voor drie middelmatige meisjes kiest zonder een klasse dame Jindra

[ Bericht 2% gewijzigd door WhiteBeard op 04-11-2015 05:40:11 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157307260
Het is overigens tamelijk tragisch om in een land te moeten wonen waar sommigen menen dit soort talent tot de grond toe te moeten afbranden

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157307310
Het zou wmb ook nog kunnen dat ze helemaal geen haren geverfd hebben, en dat als haha fooled you brengen deze week O-)
Kwak
pi_157307337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 06:19 schreef kwakz0r het volgende:
Het zou wmb ook nog kunnen dat ze helemaal geen haren geverfd hebben, en dat als haha fooled you brengen deze week O-)
Daar zat ik ook aan te denken :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:26:08 #209
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_157308417
Heeft iemand, maar dan ook iemand weet van de uiteindelijke opzet van het laatste programma ? Ik bedoel: Er wordt links en rechts nogal vanuit gegaan dat de blonden, roden en zwarten tegen elkaar moeten vechten om door te gaan maar ik kan me dat bijna niet voorstellen. Het kan toch ook zijn dat er uiteindelijk twee blonde en 1 zwarte doorgaan en dat ze na de finale wederom gaan restylen.

Het zou mijns inziens deze week een enorme bitchfight ( we gunnen elkaar niets meer) worden als je weet tegen welke ene persoon je het zou moeten opnemen.

Ow ja, en over dat stemmen per telefoon. De oorspronkelijke doelgroep (2 tot 8 jaar) ligt al lang in bed tijdens het stemmen met sms. Dus dat doen vooral de mama's en een enkele papa.
pi_157308569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef kweetutniet het volgende:
Ow ja, en over dat stemmen per telefoon. De oorspronkelijke doelgroep (2 tot 8 jaar) ligt al lang in bed tijdens het stemmen met sms. Dus dat doen vooral de mama's en een enkele papa.
En heel veel studenten, ze hadden eigenlijk de tweets mee moeten laten stemmen wat ze bij de Kids Choice Awards doen. :p
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157308580
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef kweetutniet het volgende:

Het zou mijns inziens deze week een enorme bitchfight ( we gunnen elkaar niets meer) worden als je weet tegen welke ene persoon je het zou moeten opnemen.

Lijkt me ook sterk dat ze het idd allemaal tegen 'die ene' moeten opnemen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157308664
Ik heb net even die uitzending van Telefacts bekeken omdat ik op Twitter weer alle (Vlaamse) kijkers los zag gaan over 'diva' gedrag van Jindra. Maar ik snap dat soort gezeik dus echt niet. Dat meisje krijgt een kapsel aangemeten en na de repetitie heeft ze blijkbaar te horen gekregen dat het kapsel niet goed overkwam op beeld. Vervolgens gaat ze naar de kapper om dat te bespreken en die maakt er wederom iets lelijks van. Vervolgens zegt ze letterlijk: 'Sorry, maar ik vind het echt niet mooi.' en kijkt er ook nog verontschuldigend bij.

Hoe is dat diva-gedrag dan? Moet ze dan maar (uit respect voor de kapper) met een lelijk kapsel op het podium gaan staan waarbij ze zich niet prettig voelt? Ik vind het juist getuigen van karakter om direct aan te geven dat je ergens niet blij mee bent. En ze deed het ook niet op een lullige manier.

Ik blijf voor Jindra - Marthe - Lauren. Volgens mij de sterkste karakters en de meeste kwaliteiten. Overigens heb ik een dochter van 7 (jeeeej doelgroep!) en die gaat voor Jindra - Marthe - Lisa. Klaasje vindt ze niet leuk. Lauren mag van haar ook wel. Maar ze vindt Jindra veruit het leukste/beste voor K3, al vanaf de eerste auditie.
pi_157308671
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook sterk dat ze het idd allemaal tegen 'die ene' moeten opnemen.
Ik hoop nog steeds dat Demi opduikt en iedereen verslaat. :W

En voor de mensen die telefacts willen zien t staat op de vtm site http://vtm.be/video/volle(...)876000#hash-video-hl|block-system-main|135501
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157308773
Ik ga er gewoon nog even over door, want ik kan er serieus kwaad over worden. Dat wij meisjes blijkbaar willen meegeven dat ze lief/schattig/leuk/mooi moeten zijn om succesvol te kunnen zijn. En dat je vooral niet voor jezelf moet opkomen of je gedrevenheid moet tonen. Want dat hoort niet bij een meisje/vrouw; die horen bescheiden te zijn en lief te lachen naar kapsters die je haren verpesten. En je mag vooral niet laten zien dat je teleurgesteld bent als je wordt uitgeschakeld voor een competitie, terwijl je het daar niet mee eens bent omdat je je eigen talenten en krachten kent. Nee, ook dan geldt: lief blijven lachen, of huilen en vertellen dat je de jury echt -heus waar- begrijpt en dat je zo dankbaar bent voor dit avontuur.

Bah.

Ik hoop dat mijn dochter zich nooit in dat keurslijf laat gieten.
pi_157308958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik hoop dat mijn dochter zich nooit in dat keurslijf laat gieten.
Daarom was ik ook voor kandidaten als Demi (en Suzan leek me ook een leuke verandering, alleen een echte kans had ze niet). Mijn nichtje is ook van het klimmen en superhelden ipv Barbie. Voor haar en andere meisjes zou het leuk zijn om een voorbeeld te hebben dat niet superbraaf en alleen meisjesachtig is. Jindra en Keoma vond ik daarom ook eigenlijk best goeie kandidaten, zou heel jammer zijn als ambitie niet als een pluspunt wordt gezien omdat Studio 100 bang is dat ze meer willen dan K3. Ik denk dat ze door hun ervaring met Josje nu liever meisjes willen die onervaren zijn en gewoon ja en amen zeggen zodat ze het gerust 10 jaar vol kunnen houden. :N

Ik vind wel dat Studio 100 in hun handjes mag knijpen dat Karen, Kristel en Kathleen zo lang het hebben volgehouden, voor hetzelfde geld wilden ze helemaal geen kinder muziek maken en waren ze gestopt op het punt dat ze erachter kwamen dat kinderen wel eens hun doelgroep had kunnen zijn.

(en dan heb ik he nog niet over t feit dat alleen blanke meisjes in de finale staan, maar ok, ik doe wel alsof Marthe 15 procent latina is :W "Marthe heeft een exotische uitstraling _O- )
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157309010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:43 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb net even die uitzending van Telefacts bekeken omdat ik op Twitter weer alle (Vlaamse) kijkers los zag gaan over 'diva' gedrag van Jindra. Maar ik snap dat soort gezeik dus echt niet. Dat meisje krijgt een kapsel aangemeten en na de repetitie heeft ze blijkbaar te horen gekregen dat het kapsel niet goed overkwam op beeld. Vervolgens gaat ze naar de kapper om dat te bespreken en die maakt er wederom iets lelijks van. Vervolgens zegt ze letterlijk: 'Sorry, maar ik vind het echt niet mooi.' en kijkt er ook nog verontschuldigend bij.

Hoe is dat diva-gedrag dan? Moet ze dan maar (uit respect voor de kapper) met een lelijk kapsel op het podium gaan staan waarbij ze zich niet prettig voelt? Ik vind het juist getuigen van karakter om direct aan te geven dat je ergens niet blij mee bent. En ze deed het ook niet op een lullige manier.

Ik blijf voor Jindra - Marthe - Lauren. Volgens mij de sterkste karakters en de meeste kwaliteiten. Overigens heb ik een dochter van 7 (jeeeej doelgroep!) en die gaat voor Jindra - Marthe - Lisa. Klaasje vindt ze niet leuk. Lauren mag van haar ook wel. Maar ze vindt Jindra veruit het leukste/beste voor K3, al vanaf de eerste auditie.
Dit komt waarschijnlijk door het cultuurverschil tussen Vlaanderen en (een groot deel van ) Nederland. Ik kom zelf uit Limburg en hier zijn de mensen, net als in Vlaanderen, veel minder direct. Het wordt als vrij onbeschoft gezien als je eerste reactie naar je kapster, die net een half uur moeite voor jou heeft gedaan, zegt: "Ik vind het niet mooi, zelf heb ik het gisteren beter gedaan". Hier zouden ze eerder iets zeggen van: "Is het misschien mogelijk om de vlecht ook wat meer naar links te verplaatsen, dat vind ik zelf net wat mooier".
Zonder nu gelijk een waardeoordeel te hangen aan het directe communiceren van Jindra of het minder direct communiceren van Limburgers en Vlamingen, uit de ogen van de Vlamingen gezien kan ik mij best voorstellen dat het op hun arrogant en als divagedrag overkomt.
pi_157309046
Lol, ik dacht dat Limburgers juist directer waren dan Vlamingen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157309056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:04 schreef Poedelpoes het volgende:

(en dan heb ik he nog niet over t feit dat alleen blanke meisjes in de finale staan, maar ok, ik doe wel alsof Marthe 15 procent latina is :W "Marthe heeft een exotische uitstraling _O- )
Ik heb ook het idee dat zich maar héél weinig meisjes met een ander kleurtje hebben aangemeld, misschien voelden zij zich bij voorbaat kansloos. Vervolgens worden dan vocale randgevallen als Nora doorgelaten, en het nog slechter zingende donkere meisje uit de bootcamp (ben de naam even kwijt...), omdat er nou eenmaal weinig keus was. Maar Nora verder laten gaan was nu echt niet meer te verantwoorden. :N
pi_157309327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 02:39 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Josje ging in de serie K2 zoekt K3 ook heel slim even apart met Kristel en Karen zitten grienen. Was zeker ook nep?

Ik ben bang dat Gert Verhulst de druk van publieke opinie niet zal kunnen weerstaan en voor drie middelmatige meisjes kiest zonder een klasse dame Jindra
Haha dat was echt een razendslimme actie van Josje inderdaad. Ik ben het met je eens hoor, ik ben er ook bang voor.

(heb me nauwelijks gemengd in de Jindra-discussie trouwens, maar ik zie haar liever dan een Hanne of Marthe. Ze kan goed dansen, zingen en ziet er leuk uit)
pi_157309340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:37 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

En heel veel studenten, ze hadden eigenlijk de tweets mee moeten laten stemmen wat ze bij de Kids Choice Awards doen. :p
Ik denk ook veel studenten ja. Wel vooral veel vrouwelijke studenten.
pi_157309422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:11 schreef female81 het volgende:
Ik heb ook het idee dat zich maar héél weinig meisjes met een ander kleurtje hebben aangemeld, misschien voelden zij zich bij voorbaat kansloos. Vervolgens worden dan vocale randgevallen als Nora doorgelaten, en het nog slechter zingende donkere meisje uit de bootcamp (ben de naam even kwijt...), omdat er nou eenmaal weinig keus was. Maar Nora verder laten gaan was nu echt niet meer te verantwoorden.
Jup dat idee heb ik ook. Jammer ook dat Nora dan nu die hele Moslim discussie opzich kreeg (ok ze heeft het zelf ook aangehaald, maar omdat ze de enige Moslima was werd ze een soort van 'excuusmarokaan'. Denk dat op dat vlak wel slim dat Demi en Keoma het nooit over hun afkomst hebben gehad.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:11 schreef female81 het volgende:
en het nog slechter zingende donkere meisje uit de bootcamp
En je bedoelt overigens mij Roschell, vond haar ook wel echt schattig en misschien ietsjes beter dan Nora.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik denk ook veel studenten ja. Wel vooral veel vrouwelijke studenten.
Jammer dat Studio 100 alweer de oudere doelgroep heeft onderschat, vind nog steeds jammer dat er tijdens de audities geen vak met jongeren was. Opas en omas wel? Alsof t die een flikker boeit welke wijven in die band komen. _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157309456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:36 schreef Poedelpoes het volgende:

En je bedoelt overigens mij Roschell, vond haar ook wel echt schattig en misschien ietsjes beter dan Nora.
Die bedoelde ik inderdaad. :)
  woensdag 4 november 2015 @ 10:42:00 #223
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157309483
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef kweetutniet het volgende:
Heeft iemand, maar dan ook iemand weet van de uiteindelijke opzet van het laatste programma ? Ik bedoel: Er wordt links en rechts nogal vanuit gegaan dat de blonden, roden en zwarten tegen elkaar moeten vechten om door te gaan maar ik kan me dat bijna niet voorstellen. Het kan toch ook zijn dat er uiteindelijk twee blonde en 1 zwarte doorgaan en dat ze na de finale wederom gaan restylen.
Met 6 meiden kun je 20 verschillende combinaties maken. Als je al zegt dat bepaalde meiden niet samen kunnen (twee blonde meisjes kunnen niet, etc.), dan worden dat al snel maar 8 mogelijke nieuwe K3's.

Als de één het tegen de ander opneemt wil dat zeggen dat twee meisjes dezelfde partij en dezelfde stem van een nummer moeten leren. Althans, ik hoop dat men het kleuren ook op basis van stemkleur en timbre heeft gedaan. Aan het einde van het programma willen kijkers de nieuwe K3 samen die ellendige nieuwe single "10.000 luchtballonnen" horen zingen, en dat wil zeggen dat de meisjes toch een deel van het nummer moeten hebben ingestudeerd.
Als Lauren en Lisa, om maar een combinatie te noemen, allebei het zinnetje "kijk omhoog, naar de wondere regenboog!" toegekend krijgen, maakt het niet uit welke van de andere 4 meiden naast hen komen te staan, want die hebben ook elk hun deel van het liedje. Lijkt me in elk geval makkelijker dan 20 keer dat nummer oefenen én de drie partijen moeten kennen voor in het geval je in de ene combinatie komt of de andere partij moeten kennen en zo voorts.
pi_157309537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:36 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jup dat idee heb ik ook. Jammer ook dat Nora dan nu die hele Moslim discussie opzich kreeg (ok ze heeft het zelf ook aangehaald, maar omdat ze de enige Moslima was werd ze een soort van 'excuusmarokaan'. Denk dat op dat vlak wel slim dat Demi en Keoma het nooit over hun afkomst hebben gehad.

[..]

En je bedoelt overigens mij Roschell, vond haar ook wel echt schattig en misschien ietsjes beter dan Nora.

[..]

Jammer dat Studio 100 alweer de oudere doelgroep heeft onderschat, vind nog steeds jammer dat er tijdens de audities geen vak met jongeren was. Opas en omas wel? Alsof t die een flikker boeit welke wijven in die band komen. _O-
Demi en Keoma waren duidelijk halfbloed, dan speelt zo'n discussie meestal nauwelijks. Uiteindelijk heeft niet de moslim-discussie Nora gekilled, maar haar slechte zangprestaties. Volgens mij is iedereen het daar wel over eens.

Roschell vond ik heel vervelend, was wel blij dat zij er niet in kwam. Maar dat kwam wel grotendeels door haar vreselijke accent, haha.

Inderdaad, je had een vak moeten hebben met 50 procent mannelijke twintigers. Alle kandidaten van nu zitten ook in hun 20s, dus de studenten tussen de 20-30 zijn toch degenen die het meest eerlijke oordeel kunnen vellen. De andere 50 procent waren dan natuurlijk vrouwelijke twintigers geweest.
pi_157309624
Ze hadden vanaf live show 2 alle meisjes eigenlijk in teams voor Karen, Kristel en Josje moeten opdelen. Karen zou dan Demi, Suzan en Hanne krijgen, Kristel zou dan Lauren, Lisa en Nora en Josje Jindra, Klaasje en Marthe. Hierdoor zou bijv. Karen Hanne eruit kiepen, kon bijv. Kristel haar redden. Ik denk dat nu ook bijv. door Lauren rood te maken wordt ze in de Karen positie van de groep geduwd. Heb het overigens nu even ingedeeld op wie ik denk dat het meest past bij de huidige K3 leden, Lisa zou in deze situatie mocht ze door Kristel geelimineerd worden door Karen gered kunnen worden omdat die ook fan van haar was en vecht zij verder voor de 'roodharige' plek in K3 ipv de 'zwarharige'.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende: Uiteindelijk heeft niet de moslim-discussie Nora gekilled, maar haar slechte zangprestaties. Volgens mij is iedereen het daar wel over eens.
Nee gelukkig niet, dat had ik wel zielig gevonden. Ik vond haar bedoeling om een voorbeeldfunctie voor allochtone kinderen best legit.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Inderdaad, je had een vak moeten hebben met 50 procent mannelijke twintigers. Alle kandidaten van nu zitten ook in hun 20s, dus de studenten tussen de 20-30 zijn toch degenen die het meest eerlijke oordeel kunnen vellen. De andere 50 procent waren dan natuurlijk vrouwelijke twintigers geweest.
Dat zou leuk zijn geweest ja :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:22:45 #226
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_157310031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:07 schreef lunatic1985 het volgende:

[..]

Dit komt waarschijnlijk door het cultuurverschil tussen Vlaanderen en (een groot deel van ) Nederland. Ik kom zelf uit Limburg en hier zijn de mensen, net als in Vlaanderen, veel minder direct. Het wordt als vrij onbeschoft gezien als je eerste reactie naar je kapster, die net een half uur moeite voor jou heeft gedaan, zegt: "Ik vind het niet mooi, zelf heb ik het gisteren beter gedaan". Hier zouden ze eerder iets zeggen van: "Is het misschien mogelijk om de vlecht ook wat meer naar links te verplaatsen, dat vind ik zelf net wat mooier".
Zonder nu gelijk een waardeoordeel te hangen aan het directe communiceren van Jindra of het minder direct communiceren van Limburgers en Vlamingen, uit de ogen van de Vlamingen gezien kan ik mij best voorstellen dat het op hun arrogant en als divagedrag overkomt.
Punt ! Ik kom ook uit Limburg en ja, het klopt wat je zegt. We zitten wat dat betreft tussen de Belgen en de rest van Nederland in. Nog zo'n punt is dat altijd iedereen bij vergaderingen eindeloos zijn eigen mening wil verkondigen en vervolgens niemand gewoon zegt waar het echt op staat en de knoop door hakt.

En juist dat mistte ik tijdens de afloop van de laatste show. Bij de uiteindelijke exit van Demi en Nora werden de keiharde argumenten (vooral ten aanzien van Demi, Nora was na de 80.000 man Ahoy opmerking van Kristel na haar solo en de opmerking "Ïk hoorde niet dat ik vast zong" na afloop wel duidelijk) niet genoemd.
pi_157310055
Ik snap de twijfel over de aanpak voor vrijdag niet, want Gert heeft vorige week letterlijk gezegd dat de dames vanaf nu ieder 1 directe concurrente krijgen. Dus 1 tegen 1.

Ik denk dat dat huilmomentje van Josje destijds trouwens zeker zo veel was afgedwongen door de regie als door haar zelf. Destijds vond ik Noa weer extra een trut dat zij daarna zat 'ik wil ook wel zo'n momentje met Karen en Kristel', maar achteraf gezien had ze gewoon groot gelijk :P
pi_157310283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 02:39 schreef WhiteBeard het volgende:

Ik ben bang dat Gert Verhulst de druk van publieke opinie niet zal kunnen weerstaan en voor drie middelmatige meisjes kiest zonder een klasse dame Jindra
Ik gok dat Gert echt toch wel zijn eigen gevoel volgt wat hij goed vindt (passen bij K3) en niet omdat internet nu aantoont dat meisje x of meisje y meer populair is.
Maar we zullen het zien :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157310290
Bookmakers in België hebben zich ook al in de materie verdiept :P (Jindra bij de bovenste zelfs meer kans dan Marthe :o )



versus



En de uiteindelijke samenstelling:



Getallen die je ziet zijn dus de potentiële uitbetaling voor iedere ingelegde euro.
pi_157310397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:40 schreef showtimer het volgende:
Bookmakers in België hebben zich ook al in de materie verdiept :P (Jindra bij de bovenste zelfs meer kans dan Marthe :o )

[ afbeelding ]

versus

[ afbeelding ]

En de uiteindelijke samenstelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Getallen die je ziet zijn dus de potentiële uitbetaling voor iedere ingelegde euro.
Dan hebben ze zich inderdaad goed verdiept, want dit lijkt me een zeer betrouwbare weergave van de kansenverhoudingen.

Al blijft het een argument (wat ik zelf ook al eerder heb aangegeven) dat Gert's rol niet onderschat mag worden. En Gert was niet overdreven enthousiast over Marthe en Hanne. K3 wel, maar Gert niet zo. Ik heb sterk de indruk dat Gert meer zag in bijvoorbeeld Lisa ("waarom ben je eigenlijk niet populairder bij het publiek?") en Lauren.
pi_157310505
Superleuke docu van gister ^O^
Buiten het haarincidentje vind ik Jindra wel prima overkomen, Klaasje daarentegen heeft gewoon permanent een soort chagrijnige verwaande blik in haar ogen, behalve wanneer ze aan het performen is. Zo'n verschil met de vrolijke vriendelijke uitstraling van vrijwel alle andere meiden.
pi_157310626
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:52 schreef Maartel het volgende:
Superleuke docu van gister ^O^
Buiten het haarincidentje vind ik Jindra wel prima overkomen, Klaasje daarentegen heeft gewoon permanent een soort chagrijnige verwaande blik in haar ogen, behalve wanneer ze aan het performen is. Zo'n verschil met de vrolijke vriendelijke uitstraling van vrijwel alle andere meiden.
Persoonlijk vond ik het vervelendste van Jindra niet haar 'arrogantie' maar het voortdurende giechelen als ze voor de jury stond. Komt dat voort uit onzekerheid?
pi_157310670
Haha jezus ze hebben Jindra der achternaam zelfs al vervlaamst "Vanschaijk" Hoe moeilijk is t om Nederlandse namen goed te schrijven? ^O^
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157310742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:52 schreef Maartel het volgende:
Superleuke docu van gister ^O^
:Y Maar nu weet ik nog niet wat Lauren in haar koffie wil. ;(
pi_157310764
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:04 schreef showtimer het volgende:

[..]

:Y Maar nu weet ik nog niet wat Lauren in haar koffie wil. ;(
Een scheut whiskey waarschijnlijk :P
pi_157310888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:05 schreef Maartel het volgende:
Een scheut whiskey waarschijnlijk
Dat of medicijnen. Anders vind ik der nu al een stuk grappiger als ze een alchohol grap maakte, Klaasje leek hem niet te snappen. :|W
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157310954
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:12 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Dat of medicijnen. Anders vind ik der nu al een stuk grappiger als ze een alchohol grap maakte, Klaasje leek hem niet te snappen. :|W
Medicijnen in de koffie?

Tijdens de docu zelf dacht ik eigenlijk dat ze gewoon overdreven wijverig niet op camera wilde toegeven dat ze suiker in haar koffie deed.
pi_157310996
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:16 schreef Maartel het volgende:
Medicijnen in de koffie?

Jaa het weet ik het xD Zou niet weten waarom niemand mag zien dat je suiker of melk in je koffie doet :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157311013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:40 schreef showtimer het volgende:
Bookmakers in België hebben zich ook al in de materie verdiept :P (Jindra bij de bovenste zelfs meer kans dan Marthe :o )

[ afbeelding ]

versus

[ afbeelding ]

En de uiteindelijke samenstelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Getallen die je ziet zijn dus de potentiële uitbetaling voor iedere ingelegde euro.
Verdacht hoge uitbetaling op Lauren. Of ze weten meer dan wij, of ik kan makkelijk geld verdienen.
Vrees dat het het eerste is. De uitslag zal wel redelijk vast staan binnen de hogere interne kringen binnen Studio100.
pi_157311103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:07 schreef lunatic1985 het volgende:

[..]

Het wordt als vrij onbeschoft gezien als je eerste reactie naar je kapster, die net een half uur moeite voor jou heeft gedaan, zegt: "Ik vind het niet mooi, zelf heb ik het gisteren beter gedaan".
En ze riep er zelfs een andere kapster bij omdat deze het niet goed gedaan had. :{w
pi_157311256
Maar ondertussen zat het halve publiek vrijdag ook te klagen dat 'Jindra' haar haar zo stom gedaan had, dus ze had wel een punt.
pi_157311273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:33 schreef Maartel het volgende:
Maar ondertussen zat het halve publiek vrijdag ook te klagen dat 'Jindra' haar haar zo stom gedaan had, dus ze had wel een punt.
Die pony van haar is pas stom :)
pi_157311307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Verdacht hoge uitbetaling op Lauren. Of ze weten meer dan wij, of ik kan makkelijk geld verdienen.
Vrees dat het het eerste is. De uitslag zal wel redelijk vast staan binnen de hogere interne kringen binnen Studio100.
Dat ze meer weten? Lijkt me niet. Kwestie van veel inzetten op de een verhoogt toch automatisch de uitbetaling van een ander?
pi_157311421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:33 schreef Maartel het volgende:
Maar ondertussen zat het halve publiek vrijdag ook te klagen dat 'Jindra' haar haar zo stom gedaan had, dus ze had wel een punt.
Vond t haar in de 2de live show het leukste. Ik hoop dat ze iets van een weave vrijdag heeft. #Jindraneedsaweave2k15
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157312010
Leuke docu over K3, geeft toch weer wat meer achtergrond info.

Jindra, hm..... Ik snap dat ze het haar niet mooi vond, maar ze komt wel weer heel zeurderig over. Vervelend voor haar dat dit fragment in beeld is gebracht. Ze probeert af en toe met een zachte G te praten, moet ze ook niet doen.

Lauren en Klaasje lijken ook in deze docu geweldig goed te klikken. Lauren komt een heel klein beetje over als een Diva. Oja en Klaasje heeft een vriend, jammer. Vond Klaasje prima overkomen trouwens.

Kristel duidelijk de meest betrokkene, viel mij ook op dat ze vrij enthousiast keek bij het optreden van Lisa. Karen ook weer top, en zelfs Josje kwam zeer sympathiek over.
pi_157312091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:25 schreef nick333 het volgende:

[..]

En ze riep er zelfs een andere kapster bij omdat deze het niet goed gedaan had. :{w
Het is gewoon niet slim. Ondanks alle Jindra-defenders op dit forum en ondanks haar goede performances, doet het gewoon heel veel afbreuk aan haar imago.
pi_157312542
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het is gewoon niet slim. Ondanks alle Jindra-defenders op dit forum en ondanks haar goede performances, doet het gewoon heel veel afbreuk aan haar imago.
Jindra heeft inmiddels optredens genoeg gedaan om voor haar zelf uit te maken wat goed zit voor haar. Als ik niet tevreden ben over wat mijn kapper doet zeg ik er ook wat van. Klant is koning
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157312581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:35 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Jindra heeft inmiddels optredens genoeg gedaan om voor haar zelf uit te maken wat goed zit voor haar. Als ik niet tevreden ben over wat mijn kapper doet zeg ik er ook wat van. Klant is koning
Nogmaals, ik ben het wel met je eens, en ik vind het ook onzinnig dat ze haar dat kapsel hebben aangemeten. Maar je moet dit echt heel tactisch spelen. Nu komt ze echt over als een bitch voor de meeste kijkers. Al helemaal voor de Vlaamse kijkers.
pi_157312645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben het wel met je eens, en ik vind het ook onzinnig dat ze haar dat kapsel hebben aangemeten. Maar je moet dit echt heel tactisch spelen. Nu komt ze echt over als een bitch voor de meeste kijkers. Al helemaal voor de Vlaamse kijkers.
Dus eigenlijk zouden we kunnen zeggen dat Jindra sowieso niet fake is. Als ze haarzelf niet anders voordoet met camera's erbij :')
Of ze een bitch is laat ik maar in het midden want daar ken ik haar niet genoeg voor.
pi_157312669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dus eigenlijk zouden we kunnen zeggen dat Jindra sowieso niet fake is. Als ze haarzelf niet anders voordoet met camera's erbij
True, nu komen de comments "Ow ze is dus altijd een bitch"
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157312737
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zouden we kunnen zeggen dat Jindra sowieso niet fake is. Als ze haarzelf niet anders voordoet met camera's erbij :')
Of ze een bitch is laat ik maar in het midden want daar ken ik haar niet genoeg voor.
Hahaha. Punt gemaakt. Maar je snapt natuurlijk wel wat ik bedoel. Je kunt zoiets ook op een andere manier zeggen dan meteen benadrukken dat ze het gisteren zelf veel beter heeft gedaan. Dat komt niet echt leuk over voor de kapster, die nu een beetje voor lul wordt gezet op tv.

Verder moet ik de Jindra-discussie geloof ik maar weer aan jullie overlaten.
pi_157312772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ga er gewoon nog even over door, want ik kan er serieus kwaad over worden. Dat wij meisjes blijkbaar willen meegeven dat ze lief/schattig/leuk/mooi moeten zijn om succesvol te kunnen zijn. En dat je vooral niet voor jezelf moet opkomen of je gedrevenheid moet tonen. Want dat hoort niet bij een meisje/vrouw; die horen bescheiden te zijn en lief te lachen naar kapsters die je haren verpesten. En je mag vooral niet laten zien dat je teleurgesteld bent als je wordt uitgeschakeld voor een competitie, terwijl je het daar niet mee eens bent omdat je je eigen talenten en krachten kent. Nee, ook dan geldt: lief blijven lachen, of huilen en vertellen dat je de jury echt -heus waar- begrijpt en dat je zo dankbaar bent voor dit avontuur.

Bah.

Ik hoop dat mijn dochter zich nooit in dat keurslijf laat gieten.
Bingo! Chapeau voor de formulering
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157312998
http://textgain.com/k3zoektk3/

Voor als je een beeld wil krijgen over wie er (positief en negatief) ter sprake komen op twitter. 'Haargate' van Jindra gisteren viel dus wel mee. :)
  woensdag 4 november 2015 @ 14:01:16 #254
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157313047
Die kappers zijn er wel echt om commentaar te krijgen en om hun kapsels aan te passen. De manier waarop Jindra het aanbrengt is bovendien ook allesbehalve arrogant, ze geeft een goede reden en waarschijnlijk heeft ze het ook afgetoetst aan andere meisjes of op beeld gezien hoe het kapsel er uit ziet. Anyway, het is die mensen hun job om kapsels aan te passen en de best mogelijke look te vinden - als de meisjes daar niet tevreden mee zijn, hoort dat er dus gewoon bij.
pi_157313139
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
http://textgain.com/k3zoektk3/

Voor als je een beeld wil krijgen over wie er (positief en negatief) ter sprake komen op twitter. 'Haargate' van Jindra gisteren viel dus wel mee. :)
Interessant, Jindra is iig de meest spraakmakende en dus gewoon meer positief dan negatief. Dat laatste had ik dan weer niet verwacht. Toch fijn om te zien.

Overigens was ik afgelopen show goed te spreken over de combinatie Jindra en Marthe.
En 'toevallig' zijn die twee ook verantwoordelijke voor het mooiste stukje zang dat ik tot dusver in alle uitzendingen heb gehoord. Namelijk het moment dat ze samen "kom aan boord, kom aan boord" zingen in dit optreden, ergens op 2:12.

Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157313231
Maar als Jindra en Marthe erin komen..wie wordt dan de derde? Ik weet namelijk echt niet of ze Klaasje en Lauren gaan opsplitsen... o_o Hanne?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157313303
Ik had juist het gevoel dat Jindra en Marthe elkaar niet heel erg moeten, door Marthe's gebrekkige reactie toen Jindra door was, en dit momentje waarop ik 't vond ogen alsof Marthe niet wist hoe snel ze Jindra los moest laten.

pi_157313338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:10 schreef Poedelpoes het volgende:
Maar als Jindra en Marthe erin komen..wie wordt dan de derde? Ik weet namelijk echt niet of ze Klaasje en Lauren gaan opsplitsen... o_o Hanne?
Hanne is niet meer zo extreem populair als 2 weken geleden dus als de jury wil, kunnen ze Hanne er echt wel uithalen. De vraag blijft of ze dat willen.
pi_157313367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Maartel het volgende:
Ik had juist het gevoel dat Jindra en Marthe elkaar niet heel erg moeten, door Marthe's gebrekkige reactie toen Jindra door was, en dit momentje waarop ik 't vond ogen alsof Marthe niet wist hoe snel ze Jindra los moest laten
Jindra kijkt hier meer van van "...Are you kidding me? Heb meer het gevoel dat Marthe hier is van, "Ok dan doe ik het zelf wel".


quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hanne is niet meer zo extreem populair als 2 weken geleden dus als de jury wil, kunnen ze Hanne er echt wel uithalen. De vraag blijft of ze dat willen.
Ik hoop het, ik vind het wel welletjes geweest voor Hanne.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157313400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Maartel het volgende:
Ik had juist het gevoel dat Jindra en Marthe elkaar niet heel erg moeten, door Marthe's gebrekkige reactie toen Jindra door was, en dit momentje waarop ik 't vond ogen alsof Marthe niet wist hoe snel ze Jindra los moest laten.

[ afbeelding ]
Ik vind vooral die duidelijke klik tussen Klaasje en Lauren leuk in beeld gebracht. Daar gaan ze toch ook wel rekening mee houden denk ik?
pi_157313407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Maartel het volgende:
Ik had juist het gevoel dat Jindra en Marthe elkaar niet heel erg moeten, door Marthe's gebrekkige reactie toen Jindra door was, en dit momentje waarop ik 't vond ogen alsof Marthe niet wist hoe snel ze Jindra los moest laten.

[ afbeelding ]
Vervolgens mij ontstond er daar verwarring bij Jindra doordat de nummers verkeerd stonden. Ik neem aan dat zij zichzelf daar ook op het scherm in de zaal kunnen zien? En Marthe laat Jindra gewoon los om te gaan applaudisseren.

[ Bericht 3% gewijzigd door UltraR op 04-11-2015 14:24:57 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157313416
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jindra kijkt hier meer van van "...Are you kidding me? Heb meer het gevoel dat Marthe hier is van, "Ok dan doe ik het zelf wel".

[..]

Ik hoop het, ik vind het wel welletjes geweest voor Hanne.
Ik heb de laatste anderhalve week zeer weinig Hanne-fans op dit forum langs zien komen, dus wat dat betreft is dat ook al wel enigszins veelzeggend.
pi_157313420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:07 schreef lunatic1985 het volgende:

[..]

Dit komt waarschijnlijk door het cultuurverschil tussen Vlaanderen en (een groot deel van ) Nederland. Ik kom zelf uit Limburg en hier zijn de mensen, net als in Vlaanderen, veel minder direct. Het wordt als vrij onbeschoft gezien als je eerste reactie naar je kapster, die net een half uur moeite voor jou heeft gedaan, zegt: "Ik vind het niet mooi, zelf heb ik het gisteren beter gedaan". Hier zouden ze eerder iets zeggen van: "Is het misschien mogelijk om de vlecht ook wat meer naar links te verplaatsen, dat vind ik zelf net wat mooier".
Zonder nu gelijk een waardeoordeel te hangen aan het directe communiceren van Jindra of het minder direct communiceren van Limburgers en Vlamingen, uit de ogen van de Vlamingen gezien kan ik mij best voorstellen dat het op hun arrogant en als divagedrag overkomt.
Ze zei helemaal niet "zelf heb ik het gisteren beter gedaan". Ze zei "zoals ik het gisteren heb gedaan". Groot verschil
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157313422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vind vooral die duidelijke klik tussen Klaasje en Lauren leuk in beeld gebracht. Daar gaan ze toch ook wel rekening mee houden denk ik?
Ik weet niet of zo'n duidelijke klik tussen een tweetal in een groepje van 3 een plus is..
pi_157313440
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:18 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik weet niet of zo'n duidelijke klik tussen een tweetal in een groepje van 3 een plus is..
Yup. Derde wiel aan de wagen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157313476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:18 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik weet niet of zo'n duidelijke klik tussen een tweetal in een groepje van 3 een plus is..
Doe je er nog één chick bij en dan ben ik tevreden. *;
pi_157313496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Doe je er nog één chick bij en dan ben ik tevreden. *;
Haha, ja voor jou snap ik dat, maar ik kreeg in de docu en de afgelopen uitzending een beetje het gevoel dat Lauren en Klaasje een beetje een eilandje zijn terwijl de rest wat meer één groep is.
Ik weet niet of je je daar als derde wiel nou makkelijk bij aan sluit.
  woensdag 4 november 2015 @ 14:22:53 #268
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157313518
Ik zag wel lekker Hanne, Marthe en Jindra achter de schermen samen staan praten tijdens het optreden van Nora.
  woensdag 4 november 2015 @ 14:23:47 #269
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_157313535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Maartel het volgende:
Ik had juist het gevoel dat Jindra en Marthe elkaar niet heel erg moeten, door Marthe's gebrekkige reactie toen Jindra door was, en dit momentje waarop ik 't vond ogen alsof Marthe niet wist hoe snel ze Jindra los moest laten.

[ afbeelding ]
Als je dat stukje van Marthe en Jindra helemaal bekijkt dan zie je dat ze beiden gaan klappen voor Lauren en Klaasje maar ook, nog geen seconde later iets tegen elkaar zeggen zo van : het komt wel goed met onze live optredens, of we gaan ons best doen.
pi_157313542
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:22 schreef bogtrotter het volgende:
Ik zag wel lekker Hanne, Marthe en Jindra achter de schermen samen staan praten tijdens het optreden van Nora.
Daar vond ik Jindra dus wel oprecht en collegiaal overkomen.
De Jindra zoals ze door media geschetst wordt zou gnuivend in haar handjes staan te wrijven dat een andere kandidate vals zong..
pi_157313549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:05 schreef UltraR het volgende:

[..]

Interessant, Jindra is iig de meest spraakmakende en dus gewoon meer positief dan negatief. Dat laatste had ik dan weer niet verwacht. Toch fijn om te zien.

Overigens was ik afgelopen show goed te spreken over de combinatie Jindra en Marthe.
En 'toevallig' zijn die twee ook verantwoordelijke voor het mooiste stukje zang dat ik tot dusver in alle uitzendingen heb gehoord. Namelijk het moment dat ze samen "kom aan boord, kom aan boord" zingen in dit optreden, ergens op 2:12.

Wow ja. Vast geen toeval dat Studio100 Jindra & Marthe nog eens wilden uittesten :) .
De combinatie Laura, Lisa en Jindra tijdens het eerste bootcampoptreden vond ik ook een killercombo. Dat is helaas maar kort op tv geweest en is niet op youtube/vtm/sbs geplaatst.
pi_157313627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:25 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Wow ja. Vast geen toeval dat Studio100 Jindra & Marthe nog eens wilden uittesten :) .
De combinatie Laura, Lisa en Jindra tijdens het eerste bootcampoptreden vond ik ook een killercombo. Dat is helaas maar kort op tv geweest en is niet op youtube/vtm/sbs geplaatst.
Die laatste drie waren echt fenomenaal inderdaad. Toen ging Kristel staan en hardop klappen en juichen en Karen benadrukte nog maar eens dat Lisa 'van het scherm afspatte'. Dat was echt een groepje waarbij ik de indruk zou kunnen hebben dat ze al jaren samenwerkten. Zou dus ook een beetje jammer zijn als niemand van dat groepje in de uiteindelijke K3 terecht zou komen.

Lisa zag er toen zo uit:



Erg jammer dat ze haar haar daarna nooit meer zo heeft gedaan.
pi_157313671
Lord have mercy. :o
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157313698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:29 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Die laatste drie waren echt fenomenaal inderdaad. Toen ging Kristel staan en hardop klappen en juichen en Karen benadrukte nog maar eens dat Lisa 'van het scherm afspatte'. Dat was echt een groepje waarbij ik de indruk zou kunnen hebben dat ze al jaren samenwerkten. Zou dus ook een beetje jammer zijn als niemand van dat groepje in de uiteindelijke K3 terecht zou komen.

Lisa zag er toen zo uit:

[ afbeelding ]

Erg jammer dat ze haar haar daarna nooit meer zo heeft gedaan.
Ja omg :9 . Goed dat je die andere twee Lipz troela's eruit hebt geknipt :')
Tijdens Lisa's auditie maakte ze nog geen indruk op me. Was net alsof ze in offseason was voor haar missverkiezingen en zich lekker te buiten was gegaan aan taartjes en gebakjes :{ . In sommige camera angles komt haar onderkin wel eens naar boven maar soms is dat weer helemaal weg en is ze weer helemaal wauw. Raar is dat.
pi_157313739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:23 schreef kweetutniet het volgende:

[..]

Als je dat stukje van Marthe en Jindra helemaal bekijkt dan zie je dat ze beiden gaan klappen voor Lauren en Klaasje maar ook, nog geen seconde later iets tegen elkaar zeggen zo van : het komt wel goed met onze live optredens, of we gaan ons best doen.
De jury was ook aan het impliceren dat Marthe en Jindra een girlcrushklik met elkaar hadden omdat ze voor hun optreden zouden hebben geknuffeld. Kan best betekenen dat de jury erop aan probeert te sturen om ze samen te zetten. :Y
pi_157313758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:34 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ja omg :9 . Goed dat je die andere twee Lipz troela's eruit hebt geknipt :')
Tijdens Lisa's auditie maakte ze nog geen indruk op me. Was net alsof ze in offseason was voor haar missverkiezingen en zich lekker te buiten was gegaan aan taartjes en gebakjes :{ . In sommige camera angles komt haar onderkin wel eens naar boven maar soms is dat weer helemaal weg en is ze weer helemaal wauw. Raar is dat.
Ja inderdaad! Heel erg zonde dat ze soms een beetje een onderkin heeft. Je zou toch verwachten dat een potentiële miss Nederland non-stop aan het lijnen is, maar blijkbaar heeft ze toch een klein beetje aanleg om dik te worden. Afgelopen vrijdag vond ik haar er weer niet zo heel leuk uitzien bijvoorbeeld.


Ik heb wel de generale repetitie van die bootcamp terug kunnen vinden. Geef toe, professioneel, sexy, goed gedanst, goed gezongen, top. Veel beter dan dit ga je niet krijgen
pi_157313785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

De jury was ook aan het impliceren dat Marthe en Jindra een girlcrushklik met elkaar hadden omdat ze voor hun optreden zouden hebben geknuffeld. Kan best betekenen dat de jury erop aan probeert te sturen om ze samen te zetten. :Y
Volgens mij ging dat over Marthe en die gozer met wie ze zongen?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157313816

Dit soort nummers hebben voor mij het nadeel dat ik ze een beetje zemelig en saai vindt. Net als 'je hebt een vriend'. Het zijn nummers waarin je qua zang goed uit kan blinken, maar die in de live-optredens natuurlijk nauwelijks zullen gaan klinken. Dus eigenlijk kun je die net zo goed niet zingen. Ik zou heel graag 'blub, ik ben een vis' nog eens langs horen komen.
  woensdag 4 november 2015 @ 14:43:02 #279
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157313859
Uit Het Nieuwsblad:
quote:
Hanne, Klaasje, Lisa, Jindra, Marthe en Lauren: deze zes jagen op vrijdag 6 november hun grote droom na in de finale van 'K3 Zoekt K3'. VTM heeft nu bekendgemaakt hoe de finale zal verlopen.
Aan wie Karen, Kristel en Josje de fakkel overdragen, wordt bepaald in de spannende laatste liveshow, waarin alles draait rond de nieuwe haarkleuren van de meiden én de mogelijke combinaties die daaruit volgen.

Stemmen op combinatie

Twee blonde, twee zwarte en twee roodharige meiden strijden in de finale voor een plek in de nieuwe K3. Welke kandidate met welke haarkleur op het podium staat, blijft nog enkele dagen een goed bewaard geheim. Wat wel helemaal duidelijk is, is dat met de nieuwe verdeling acht K3-combinaties mogelijk zijn met telkens één roodharige, één zwartharige en één blonde kandidate. De kijkers én juryleden Karen, Kristel, Josje, Gert Verhulst en Miguel Wiels zullen niet langer stemmen op één kandidate, maar wel op hun ideale K3-combinatie.

Muzikale battle en medley

De grote finale opent vrijdag met een uniek moment: het laatste live televisieoptreden van Karen, Kristel en Josje als K3. Vervolgens volgt een spannende muzikale battle, waarin elke kandidaat het opneemt tegen haar rechtstreekse tegenstandster. Na de duels worden de acht mogelijke K3-combinaties aan de kijker voorgesteld in een flitsende K3-medley. Op de schouders van kijkend Vlaanderen en Nederland én van de jury rust meteen een moeilijke taak. Zij stemmen immers op hun favoriete combinatie en bepalen zo welke trio’s nog steeds kans maken en welke drie combinaties worden geschrapt. De stemmen van de kijker en die van de jury tellen elk mee voor 50%. De opbrengst van de Vlaamse voting gaat integraal naar Rode Neuzen Dag.

Gloednieuw K3-nummer

Met de vijf resterende combinaties wordt vanaf dan de eindsprint ingezet. Elk trio brengt in primeur een gloednieuw K3-nummer. Nadat het publiek en de jury opnieuw hun stem hebben uitgebracht, wordt duidelijk welke winnende combinatie dé nieuwe K3 wordt. Dat rood-zwart-blond-trio staat aan de start van een nieuw leven en een bloeiende carrière. Aan het einde van de finale mogen kersverse K3’tjes hun eerste single '10.000 Luchtballonnen' zingen in de nieuwe, legendarische regenboogjurkjes.
pi_157313861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zou heel graag 'blub, ik ben een vis' nog eens langs horen komen.
Die hebben ze in geen jaren meer gedaan. Denk stiekem dat ze zich tot Miguel's nummers beperken.
pi_157313893
quote:
Klinkt als een behoorlijk gevulde avond :o
Wel nice dat ze alle mogelijke samenstellingen nog de revue laten passeren! Die meiden moeten zich wel een ongeluk repeteren nu!
pi_157313905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja inderdaad! Heel erg zonde dat ze soms een beetje een onderkin heeft. Je zou toch verwachten dat een potentiële miss Nederland non-stop aan het lijnen is, maar blijkbaar heeft ze toch een klein beetje aanleg om dik te worden. Afgelopen vrijdag vond ik haar er weer niet zo heel leuk uitzien bijvoorbeeld.


Ik heb wel de generale repetitie van die bootcamp terug kunnen vinden. Geef toe, professioneel, sexy, goed gedanst, goed gezongen, top. Veel beter dan dit ga je niet krijgen
Oeh, als ik dat zo zie zou ik groot fan zijn van K3: Jindra, Marthe en Lisa. Super professioneel.

Het zal wel compleet ijdele hoop zijn, teleurstelling wacht, maar ik zou blij zijn met de volgende combinaties:
Jindra, Marthe, Lisa
Jindra, Marthe, Lauren
Jindra, Marthe, Hanne
Jindra, Lauren, Lisa
Jindra, Lauren, Hanne (mijn favoriet)
Jindra, Lisa, Hanne

In andere woorden, zolang Klaasje er niet bij zit en Jindra wel ben ik al gauw tevreden. :P
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157313907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:39 schreef UltraR het volgende:

[..]

Volgens mij ging dat over Marthe en die gozer met wie ze zongen?
Ik heb het teruggekeken, ging geloof ik toch echt over de twee meiden *;
pi_157313945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:45 schreef UltraR het volgende:

[..]

Oeh, als ik dat zo zie zou ik groot fan zijn van K3: Jindra, Marthe en Lisa. Super professioneel.

Het zal wel compleet ijdele hoop zijn, teleurstelling wacht, maar ik zou blij zijn met de volgende combinaties:
Jindra, Marthe, Lisa
Jindra, Marthe, Lauren
Jindra, Marthe, Hanne
Jindra, Lauren, Lisa
Jindra, Lauren, Hanne (mijn favoriet)
Jindra, Lisa, Hanne

In andere woorden, zolang Klaasje er niet bij zit en Jindra wel ben ik al gauw tevreden. :P
Jindra, Lauren en Lisa ^O^ Ik persoonlijk vind Klaasje nog steeds de allermooiste van het stel, maar ik keek net haar generale repetitie terug en die was eerlijk gezegd echt weer heel matig. Ik wil ge-entertained worden, en daar slaagt Klaasje niet al te best in. Hanne ook totaal niet trouwens.
pi_157313961
quote:
Ugh.. als de publieksstemmen meetellen zal het uiteindelijk wel een combo van Hanne + Marthe + ? worden.. :(
pi_157313977
Is er al ergens de mogelijkheid die telefacts terug te kijken? Bij de vtm moet je je eerst aanmelden en dat lukt me niet
't Echte en 't ware!
pi_157314011
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:43 schreef Maartel het volgende:

[..]

Die hebben ze in geen jaren meer gedaan. Denk stiekem dat ze zich tot Miguel's nummers beperken.

Dit soort playback-optredens konden toch eigenlijk ook totaal niet. Hoe vaak zullen ze in die jaren wel niet geplaybackt hebben?
pi_157314022
Volgens mij houden ze nog heel erg een slag om de arm qua publieksinvloed.. zult zien dat het publiek naar aanleiding van de duels mag stemmen, en dat dan bijvoorbeeld alle samenstellingen met 1 meisje automatisch door zijn..
pi_157314037
quote:
Op de schouders van kijkend Vlaanderen en Nederland én van de jury rust meteen een moeilijke taak. Zij stemmen immers op hun favoriete combinatie en bepalen zo welke trio’s nog steeds kans maken en welke drie combinaties worden geschrapt. De stemmen van de kijker en die van de jury tellen elk mee voor 50%.
Hoe gaan ze bij 5 combinaties die 50% dan toepassen :?
  woensdag 4 november 2015 @ 14:51:49 #290
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157314039
Best waanzinnig wel, die meiden moeten waarschijnlijk maar één of twee minuten in trio samen zingen en dan alles uit de kast halen om te bewijzen dat dàt trio de moeite is (en dus niet enkel zichzelf op de voorgrond zetten maar de klik laten merken aan het publiek). Natuurlijk dat de meisjes dan zelf ook gewoon al merken welk groepje het best met elkaar samenwerkt, of ze op die manier door dat héél hard te laten zien juist klikken met mensen die het toch niet worden. Wat een wedstrijd is dit ook.
pi_157314079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef bogtrotter het volgende:
Best waanzinnig wel, die meiden moeten waarschijnlijk maar één of twee minuten in trio samen zingen en dan alles uit de kast halen om te bewijzen dat dàt trio de moeite is (en dus niet enkel zichzelf op de voorgrond zetten maar de klik laten merken aan het publiek). Natuurlijk dat de meisjes dan zelf ook gewoon al merken welk groepje het best met elkaar samenwerkt, of ze op die manier door dat héél hard te laten zien juist klikken met mensen die het toch niet worden. Wat een wedstrijd is dit ook.
En dan reken ik er ergens ook nog wel op dat de Studio 100 favorieten net de wat bekendere grotere hits toegewezen krijgen
pi_157314082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef bogtrotter het volgende:
Best waanzinnig wel, die meiden moeten waarschijnlijk maar één of twee minuten in trio samen zingen en dan alles uit de kast halen om te bewijzen dat dàt trio de moeite is (en dus niet enkel zichzelf op de voorgrond zetten maar de klik laten merken aan het publiek). Natuurlijk dat de meisjes dan zelf ook gewoon al merken welk groepje het best met elkaar samenwerkt, of ze op die manier door dat héél hard te laten zien juist klikken met mensen die het toch niet worden. Wat een wedstrijd is dit ook.
Dat is in de theorie bij beginpunt 0. Het is maar de vraag of die 1 of 2 minuten nu nog echt relevant zijn voor de beeldvorming.
pi_157314102
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:43 schreef bogtrotter het volgende:
Op de schouders van kijkend Vlaanderen en Nederland én van de jury rust meteen een moeilijke taak. Zij stemmen immers op hun favoriete combinatie en bepalen zo welke trio’s nog steeds kans maken en welke drie combinaties worden geschrapt. De stemmen van de kijker en die van de jury tellen elk mee voor 50%. De opbrengst van de Vlaamse voting gaat integraal naar Rode Neuzen Dag.

Ben ik nou zo dom of begrijp ik het gewoon niet?
pi_157314136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:45 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik heb het teruggekeken, ging geloof ik toch echt over de twee meiden *;
Ook even teruggekeken, en helaas gaat het toch echt over Marthe en die knul.
1. Jindra kwam pas later op, en Marthe stond dus alleen samen met die gozer op het podium aan het begin.
2. Als de jury het er over heeft en vraagt wat dat was hoor je buiten beeld Jindra zeggen "moet je aan mij niet vragen." Als in, "ik was er niet bij."
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157314205
quote:
Wordt niet duidelijk in welke mate publiek- en jurystem zich tot elkaar verhouden bij de definitieve keuze uit die laatste vijf.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157314226
Die 50% van de jury snap ik ook niet.

De combi Hanne-Marthe-Klaasje had op facebook 3x zoveel stemmen als de tweede, Lauren-Marthe-Klaasje. Geen idee of die 50% van de jury daar dan iets tegen in kan brengen.
pi_157314269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef nick333 het volgende:
Die 50% van de jury snap ik ook niet.

De combi Hanne-Marthe-Klaasje had op facebook 3x zoveel stemmen als de tweede, Lauren-Marthe-Klaasje. Geen idee of die 50% van de jury daar dan iets tegen in kan brengen.
Hangt maar net van de berekening af denk ik. Als het publiek 100% voor een groepje zou stemmen, en de jury 100% voor een ander groepje, dan zou het alsnog 50/50 eindigen tussen die 2.
pi_157314272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef nick333 het volgende:
Die 50% van de jury snap ik ook niet.

De combi Hanne-Marthe-Klaasje had op facebook 3x zoveel stemmen als de tweede, Lauren-Marthe-Klaasje. Geen idee of die 50% van de jury daar dan iets tegen in kan brengen.
Vandaar het haar kleuren? Moet haast wel.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:01:54 #299
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157314295
Wel als het Eurosongprincipe wordt gehanteerd. Daarmee bedoel ik, de jury telt voor 50% en de kijker telt voor 50%, maar het aantal kijkers heeft daarop dus geen invloed. De eerste plaats krijgt bij wijze van spreken 12 punten en de tweede plaats 10, zelfs al heeft die eerste plaats dubbel zo veel stemmen.
pi_157314309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:01 schreef showtimer het volgende:

[..]

Vandaar het haar kleuren? Moet haast wel.
Daarmee vallen sowieso een aantal combi's af. En het is dan maar weer afwachten hoe de stemmen van die mensen verschuiven.
pi_157314336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:01 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hangt maar net van de berekening af denk ik. Als het publiek 100% voor een groepje zou stemmen, en de jury 100% voor een ander groepje, dan zou het alsnog 50/50 eindigen tussen die 2.
Inderdaad. Maar als ze niet kijken naar het absoluut aantal stemmen, en de combinaties een score van 1 tot 5 geven kan er wel nog veel gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')