Ik moest echt hardop lachen van die laatste zinquote:Het is ongezond om in jezelf te snijden. Dat staat in de richtlijnen van de Gezondheidsraad die woensdag werden gepubliceerd. “Tegenwoordig loopt het vaak uit de hand en belanden jongeren zelfs in het ziekenhuis. Dan is de lol er wel af. In feite pleeg je dan roofbouw op je lichaam.” De nieuwe richtlijn is: helemaal niet in jezelf snijden of voor de echte liefhebber hooguit één sneetje per dag. De Gezondheidsraad wijst erop dat er prima alternatieven zijn voor automutilatie: “Peulvruchten en noten bijvoorbeeld.”
Dat zal je mij niet snel horen zeggen.quote:
Mij ook niet. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zal je mij niet snel horen zeggen.
Precies.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:29 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet per se ongebruikelijk. Bij de meeste kantoren/secties heb je overigens geen vaste begintijd ofzo. Je moet je dingen gewoon goed doen. Wat ik bij verschillende kantoren gezien heb is dat de meesten tussen half negen en half elf binnen komen, maar starttijd is verder niet zo boeiend.
Wel ff de lunch meepakken.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:31 schreef eriksd het volgende:
Ik ben er meestal rond 11:00 en dan om 18:30 weg.
Ken je deze parel:quote:
Ik dacht eerst van niet, maar dat refrein ken ik absoluut.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 10:42 schreef Maharbal het volgende:
[b]
Geen idee waar al die aannames vandaan komen.
Goingconcern.com
Je hebt werkuren, en dan de rest. Vooral in het begin van je carriere moet je nog een hoop andere dingen doen naast je werk.
Je doelt op de opleiding tot advocaat/belastingadviseur?
[..]
Geen peil op te trekken. Soms 60, soms 100 en alles er tussenin. Denk dan ook nog aan je opleidingen etc.
Oké, dit had ik totaal niet verwacht, ik dacht dat zo'n 60 uur per week de norm was met af en toe een uitschieter naar boven maar 100 uur en dan ook nog andere verplichtingen?! Ik dacht dat dat alleen voorkwam in investment banking.
[..]
Ik ben geen hardcore M&A advocaat. Maar ja, ik vind het interessante materie (tax gedeelte). Ik hoef dan ook nauwelijks tot niet te DD'en, en dat scheelt een hoop. Dat is gewoon geestdodend. Ik houd mij het grootste gedeelte van mijn tijd bezig met andere dingen dan M&A deals (SPA's).
Wat houd due dillegence praktisch in, gewoonweg in de boeken duiken op zoek naar loopholes die je kunt gebruiken of niets van die orde?
Moeten we de OP aanpassen.quote:
Ik heb in de kantoorbar van een van de zuidaskantoren gewerkt. Wil je me aanraken?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef IPA35 het volgende:
Goed dan, nog eentje voor de Zuidasserts hiero:
Hoe zit het nu precies met de kantoorbar?
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in de kantoorbar van een van de zuidaskantoren gewerkt. Wil je me aanraken?
Ik had zelfs een toegangspasje voor het halve gebouw. Het was de bom.quote:
We doen tenminste geen bedrijfskunde of zo...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had zelfs een toegangspasje voor het halve gebouw. Het was de bom.
Maar serieus, is wel leuk werk om te doen. Horeca is sowieso leuk en je vangt de hele tijd interessante gesprekken op. En een hele tijd met een advocaat staan praten die het super leuk vond dat ik rechten studeerde (alsof het niet de drukste studie van Nederland is, zeg maar).
Ik vind dat een erg chill tijdslotquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:38 schreef Accursius het volgende:
Heerlijk wachten tot 18:30 om mijn tentamen te mogen maken. RUG![]()
Je weet wat ik verwacht he. Succes.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:38 schreef Accursius het volgende:
Heerlijk wachten tot 18:30 om mijn tentamen te mogen maken. RUG![]()
Nja ik merk bij mezelf dat ik niet echt dingen meer opneem nu. Je zit met je hoofd toch al bij het tentamenquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat een erg chill tijdslot
Kun je alles nog even rustig op een rijtje zetten voor het begint. Ik had gister een tentamen om 09.00
Haha merci merci, ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet wat ik verwacht he. Succes.
Niet bang zijn om te veel op te schrijven. Dat is alles wat ik je kan meegeven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |