En wat is de reden dat je lurkt?quote:Op maandag 2 november 2015 20:18 schreef Sokz het volgende:
Zijn er maar zo weinig interessante arresten dat in die kleine tijd dat ik hier lurk de hoornse taart al voor de tweede keer voorbij is gekomen. :-(
1: welkom lurker!quote:Op maandag 2 november 2015 20:18 schreef Sokz het volgende:
Zijn er maar zo weinig interessante arresten dat in die kleine tijd dat ik hier lurk de hoornse taart al voor de tweede keer voorbij is gekomen. :-(
Nee, Joosie is gewoon verschrikkelijk lui. Er zijn vele honderden arresten met hele grote relevantie en daarnaast nog een berg die gewoon leuk zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 20:18 schreef Sokz het volgende:
De TS heeft een gebrek aan inspiratie.quote:Op maandag 2 november 2015 20:18 schreef Sokz het volgende:
Bij SR2 noemen ze die medeplichtigheid en opzet, i.p.v. honden peterquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Henrys het volgende:
Honden Peter
Trouwens bijna klaar met het inventariseren van de ICT contracten lesstof door het te vergelijken met oude tentamens en in geen van die tentamens komt iets terug over al die artikelen die niet door een van hoogleraren zelf is geschreven terug
Ze hebben weer het hele systeem omgegooid blijkbaar. Voorheen kreeg je een mailtje om 06:40/06:44 (ongeveer) dat je cijfer was toegevoegd. Nu helemaal niks en om 05:30 stond 't er al op.quote:Op maandag 2 november 2015 20:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1: welkom lurker!
2: Definieer interessant.
3: Hoornse taart schudde ik uit de mouw want ik had trek in taart
RuG doet maar wat, in be4 Bartje. Speaking of which, ik heb een DM van hem gekregenquote:Op dinsdag 3 november 2015 06:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben weer het hele systeem omgegooid blijkbaar. Voorheen kreeg je een mailtje om 06:40/06:44 (ongeveer) dat je cijfer was toegevoegd. Nu helemaal niks en om 05:30 stond 't er al op.
En vorig jaar ineens besluiten niet meer op te hangen of cijfers online te publiceren en nu dus wel weer
RuG
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Woensdag kan je thalys retourtjes scoren voor 22euro
Staat mijn tafelnummer op Nestor?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:21 schreef Etsu het volgende:
Haha IPA, je zat maar 3 tafels van mij verwijderd en nu weet ik nog steeds niet wie jij bent.
Ik weet. Nagel aan de grafkist van mijn carrière is het.quote:
Is op alfabetische volgorde en en als jij niet ver van mij staat op de lijst.quote:
Ik ook. Hij doet heel aardigquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
RuG doet maar wat, in be4 Bartje. Speaking of which, ik heb een DM van hem gekregen
Cash?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:26 schreef Tchock het volgende:
Activision koopt King Mobile (van Candy Crush) voor bijna zes miljard dollar. Wat een volkomen idioot bedrag zeg. Hoe kan zoiets nou doorgaan?
Ja. Alle aandelen voor 18 dollar per aandeel.quote:
Jeetje. Goede deal.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Alle aandelen voor 18 dollar per aandeel.![]()
http://www.businesswire.c(...)al-Entertainment-5.9
Waarom doen ze dit?quote:
Tien keer de jaarwinst is toch helemaal niet zo raar voor een overname? Zeker als het om een van de high profile gameproducenten gaat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit?Het is tien keer de jaarwinst van King, meer dan drie keer hun omzet en bovendien bijna vijftig cent per aandeel te duur?
Voor een bedrijf dat één succesvol spelletje heeft ontwikkeld!
Op zich is 10:1 niet overdreven inderdaad, maar wel als je bedenkt dat King's omzet voor een heel groot deel afhankelijk is van Candy Crush en al een paar jaar terugloopt. Net als het aantal gebruikers van Candy Crush.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tien keer de jaarwinst is toch helemaal niet zo raar voor een overname? Zeker als het om een van de high profile gameproducenten gaat.
Daar is ongetwijfeld heel goed en diep over nagedacht door een leger bankiers.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich is 10:1 niet overdreven inderdaad, maar wel als je bedenkt dat King's omzet voor een heel groot deel afhankelijk is van Candy Crush en al een paar jaar terugloopt. Net als het aantal gebruikers van Candy Crush.
http://uk.businessinsider(...)pct-2015-8?r=US&IR=T
Ik probeer een beetje te begrijpen wat het nut is van deze overname maar het lukt niet.
Ik las laatst een artikel dat betoogde dat de drang van bedrijven en bestuurders om altijd maar te groeien en aankopen te doen eigenlijk helemaal niet werkt. Statistisch gezien is een overname geen verstandige beslissing. Maar, dat was althans de theorie, besluitvormers zijn bang voor hun aandeelhouders als ze geen groei laten zien en daarom nemen ze maar risico's die uiteindelijk de aandeelhouders geld kosten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar is ongetwijfeld heel goed en diep over nagedacht door een leger bankiers.
Die uiteraard geheel onpartijdig zijn en weinig belang hebben bij het doorgaan van de deal.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar is ongetwijfeld heel goed en diep over nagedacht door een leger bankiers.
As always.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die uiteraard geheel onpartijdig zijn en weinig belang hebben bij het doorgaan van de deal.
Op dit moment raakt (is?) de M&A markt weer redelijk oververhit. Er worden weer acquisities gedaan zonder degelijk DD en voor (te) hoge prijzen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel dat betoogde dat de drang van bedrijven en bestuurders om altijd maar te groeien en aankopen te doen eigenlijk helemaal niet werkt. Statistisch gezien is een overname geen verstandige beslissing. Maar, dat was althans de theorie, besluitvormers zijn bang voor hun aandeelhouders als ze geen groei laten zien en daarom nemen ze maar risico's die uiteindelijk de aandeelhouders geld kosten.
Best interessant.
wil je de belangrijkste speler blijven dan moet je risico's blijven nemen. Activision merkt waarschijnlijk aan hun huidige portefeuille al dat er meer toekomst zit in spellen zoals Hearthstone en heroes of the dinges dan hun reguliere aanbod. De belangrijkste speler op dat gebied overnemen is dan geen onlogische stap.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel dat betoogde dat de drang van bedrijven en bestuurders om altijd maar te groeien en aankopen te doen eigenlijk helemaal niet werkt. Statistisch gezien is een overname geen verstandige beslissing. Maar, dat was althans de theorie, besluitvormers zijn bang voor hun aandeelhouders als ze geen groei laten zien en daarom nemen ze maar risico's die uiteindelijk de aandeelhouders geld kosten.
Best interessant.
Maar ze wedden wel op een one-trick pony. Lees dat het misschien een reactie is op de overname van PopCap (andere grote mobiele gamemaker) door EA (de grote concurrent van Activision) in 2011. Alleen PopCap is wél een duurzaam succesvol bedrijf.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
wil je de belangrijkste speler blijven dan moet je risico's blijven nemen. Activision merkt waarschijnlijk aan hun huidige portefeuille al dat er meer toekomst zit in spellen zoals Hearthstone en heroes of the dinges dan hun reguliere aanbod. De belangrijkste speler op dat gebied overnemen is dan geen onlogische stap.
Soms zit ik gewoon te denken om te stoppen met studeren en een programmeercursus te volgen om vervolgens zo'n kutspel te maken met allemaal in-game aankopen en advertenties. Als je het een beetje goed doet hoef je gelijk niet meer te werken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:24 schreef Tchock het volgende:
Maar zes miljardDat is anderhalf keer wat Disney betaalde voor Lucasfilm en de hele Star Wars-franchise. Nee, snap het echt niet.
Eigenlijk had je dat een jaar of vijf terug moeten doen. Of vijftien jaar geleden iets als Marktplaats. Je moet nu denken aan de dingen die over meerdere jaren heel populair worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Soms zit ik gewoon te denken om te stoppen met studeren en een programmeercursus te volgen om vervolgens zo'n kutspel te maken met allemaal in-game aankopen en advertenties. Als je het een beetje goed doet hoef je gelijk niet meer te werken.
Hyves 2.0quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk had je dat een jaar of vijf terug moeten doen. Of vijftien jaar geleden iets als Marktplaats. Je moet nu denken aan de dingen die over meerdere jaren heel populair worden.
Giller. 45 miljoen euro betaald voor een site die nu nauwelijks nog bezoekers heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De Telegraaf Media Groep trapte daar in.
Syriers?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk had je dat een jaar of vijf terug moeten doen. Of vijftien jaar geleden iets als Marktplaats. Je moet nu denken aan de dingen die over meerdere jaren heel populair worden.
Hbo programmeur worden gaat je aanzienlijk meer opleveren dan die hele rechtenstudie bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Soms zit ik gewoon te denken om te stoppen met studeren en een programmeercursus te volgen om vervolgens zo'n kutspel te maken met allemaal in-game aankopen en advertenties. Als je het een beetje goed doet hoef je gelijk niet meer te werken.
Ik ben best goed met computers echter ben ik zo slecht in wiskunde dat ik er vrijstelling voor kreeg op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hbo programmeur worden gaat je aanzienlijk meer opleveren dan die hele rechtenstudie bij elkaar.
Ik ben inmiddels ook lekker JAVA aan het leren. Maar dat heeft een andere meer praktische reden
Wat een geneuzel in de marge. En de Kamer maar zeiken dat het eenvoudiger moet. Prachtig.quote:Wiebes zei dat hij de netto-opbrengst van ¤100 mln onder andere wil inzetten voor een hogere tegemoetkoming aan gezinnen waar maar één inkomen is omdat de partner de zorg voor een gehandicapt kind op zich neemt. Daar is de regeling Tegemoetkoming Onderhoudskosten thuiswonende Gehandicapte (TOG) voor, waar het kabinet eerder op wilde bezuinigen. Ook wil hij het geld terugsluizen naar de alleenverdieners via het kindgebonden budget.
Het alternatief is om het belastingstelsel te vergroenen en iets te doen met een rijkentax ofzo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een geneuzel in de marge. En de Kamer maar zeiken dat het eenvoudiger moet. Prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |