abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2015 @ 08:11:08 #61
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_157285238
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zijn er nog mensen die MTV kijken?
Ik geloof dat MTV de laatste 15 jaar sowieso geen clip meer heeft uitgezonden.
pi_157293305
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:06 schreef sirdanilot het volgende:
Dit is dr zonder make up

Nog steeds geil?

[ afbeelding ]
Weinig mis mee toch? Ze trekt een beetje een gekke bek (doet ze ook vaak met make-up), maar geen zware wallen, verontreinigde huid of andere opvallende issues. Dat haar lippen van zichzelf niet glitterend zijn wisten we allemaal al denk ik.
pi_157294121
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Weinig mis mee toch? Ze trekt een beetje een gekke bek (doet ze ook vaak met make-up), maar geen zware wallen, verontreinigde huid of andere opvallende issues. Dat haar lippen van zichzelf niet glitterend zijn wisten we allemaal al denk ik.
Het feit dat ze overduidelijk opgespoten is deert je niet?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Redactie Frontpage dinsdag 3 november 2015 @ 16:39:51 #64
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_157294669
Ik vind het echt een ranzig wijf. Foeilelijk mokkel. Ik stel niet veel hoge eisen aan een vrouw, maar haar zou ik nooit willen raken
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:48:17 #65
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_157294843
Bij het openen van de eerste pagina sloeg mn laptop vast, toeval zou je zeggen. Laptop opgestart en weer vast bij het openen van de eerste pagina. Die laptop moet dus ook niks van die neppe opgeblazen aids pop hebben *O*
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:56:06 #67
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157294928
Vrouw met make-up en neptieten: "Ze is lelijk want ze draagt teveel make-up en alles is nep aan haar. Ik wil geen barbie :r "

Vrouwen zonder make-up: "Gatverdamme wat een vies wijf, kan ze niet wat aan haar uiterlijk doen :r "
O+
pi_157296506
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:08 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het feit dat ze overduidelijk opgespoten is deert je niet?
Waaraan is dat overduidelijk? Indien dat het geval is, is het goed gelukt.
pi_157297506
gewoon allemaal racisten hier
pi_157297575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef Saisai het volgende:
Vrouw met make-up en neptieten: "Ze is lelijk want ze draagt teveel make-up en alles is nep aan haar. Ik wil geen barbie :r "

Vrouwen zonder make-up: "Gatverdamme wat een vies wijf, kan ze niet wat aan haar uiterlijk doen :r "
Pics van jou? :* :9
Moeten zij weten
pi_157297919
Nicki O+

Terechte klacht. Ze is helemaal mijn type niet, maar toch vind ik haar leuk :@ ik hou ook van haar muziek.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_157298732
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hier een tiet.

[ afbeelding ]
Shay Laren <3 <3 <3
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:08:27 #73
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157298748
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:

[..]

Shay Laren <3 <3 <3
Net een fapje op haar gedaan.
pi_157298811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef Saisai het volgende:

laat eens zien hoe het moet dan :(
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:12:19 #75
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157298869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

laat eens zien hoe het moet dan :(
Hoe wat moet? Mensen in hun waarde laten?
O+
pi_157309825
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:12 schreef Saisai het volgende:

[..]

Hoe wat moet? Mensen in hun waarde laten?
Ja nee je maakt make-up belachelijk.
En hoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben... Hoe moet het dan volgens jou?
pi_157309857
Terechte klacht.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:24:05 #78
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157310052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:07 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ja nee je maakt make-up belachelijk.
En hoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben... Hoe moet het dan volgens jou?
uh, ik gebruik aanhalingstekens. Als een tekst geplaatst is tussen aanhalingstekens,betekent dit dat het een quote is, dus van iemand anders.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat als een vrouw make-up draagt, ze door de maatschappij wordt uitgekotst ómdat ze wat aan haar uiterlijk doet.
Op het moment dat ze niets aan haar uiterlijk doet, wordt ze uitgekotst omdat ze lelijk is omdat niemand meer weet hoe een vrouw zonder make-up eruit ziet.

Ik heb niets tegen make-up,ik heb wel wat tegen mensen die een vergrootglas zetten op het uiterlijk van mensen,iets wat niets met hun persoonlijkheid te maken heeft. Ik vind het jammer dat mensen beoordeeld worden op basis van hun uiterlijk.
Hierdoor is het zo dat mensen doorslaan in make-up, waardoor ze daardoor wéér worden aangesproken op hun uiterlijk.

Het zit in de mens om geaccepteerd te willen worden. De gedachte is dat áls ze mooi zijn, ze dan (wel) geaccepteerd worden. Zelfs als ze na aanpassing van het uiterlijk wel geaccepteerd worden, weten ze dat dit niet is om wie ze zijn, maar om hoe ze eruit zien.

En daar word ik verdrietig van. En nee, niet zelf meegemaakt.
[psycholoog modus off]
O+
pi_157310081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:24 schreef Saisai het volgende:

[..]

uh, ik gebruik aanhalingstekens. Als een tekst geplaatst is tussen aanhalingstekens,betekent dit dat het een quote is, dus van iemand anders.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat als een vrouw make-up draagt, ze door de maatschappij wordt uitgekotst ómdat ze wat aan haar uiterlijk doet.
Op het moment dat ze niets aan haar uiterlijk doet, wordt ze uitgekotst omdat ze lelijk is omdat niemand meer weet hoe een vrouw zonder make-up eruit ziet.

Ik heb niets tegen make-up,ik heb wel wat tegen mensen die een vergrootglas zetten op het uiterlijk van mensen,iets wat niets met hun persoonlijkheid te maken heeft. Ik vind het jammer dat mensen beoordeeld worden op basis van hun uiterlijk.
Hierdoor is het zo dat mensen doorslaan in make-up, waardoor ze daardoor wéér worden aangesproken op hun uiterlijk.

Het zit in de mens om geaccepteerd te willen worden. De gedachte is dat áls ze mooi zijn, ze dan (wel) geaccepteerd worden. Zelfs als ze na aanpassing van het uiterlijk wel geaccepteerd worden, weten ze dat dit niet is om wie ze zijn, maar om hoe ze eruit zien.

[psycholoog modus off]
Ja ach ik snap het ook wel.

Als meid zijnde is het wel handig, dat make-up. Als man is het ongewoon zulke dingen te gebruiken om jezelf wat te pimpen als dat even nodig is :P
  woensdag 4 november 2015 @ 11:26:04 #80
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_157310086
Ze zou een mooie vrouw kunnen zijn Jammer genoeg met al die synthetische troep en over the top schilderwerken, wordt ze er alleszins niet mooier op.

Die pic van op die stoel, gadverdamme, precies een klomp vlees waaruit dan 2 benen steken, lijkt wel iets alien-achtig.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:26:35 #81
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157310093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:25 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ja ach ik snap het ook wel.

Als meid zijnde is het wel handig, dat make-up. Als man is het ongewoon zulke dingen te gebruiken om jezelf wat te pimpen als dat even nodig is :P
Er zijn behoorlijk wat mannen die botox gebruiken hoor :P
O+
  woensdag 4 november 2015 @ 11:36:46 #82
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_157310241
quote:

[..]

[psycholoog modus off]
Ik word daar ook verdrietig van. Zie dagelijks mooie dames/meisjes waarvan ik dan denk 'jammer'. Heb vroeger ook bij een meisje gewerkt die zonder make-up absoluut de deur niet uit wilde/durfde en ze was niet eens lelijk... dan denk ik ook, waar gaat het heen in deze wereld.
pi_157310311
Even on topic weer jongens.

full stops and exclamation marks
  woensdag 4 november 2015 @ 11:49:18 #84
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157310437
quote:
9s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:36 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ik word daar ook verdrietig van. Zie dagelijks mooie dames/meisjes waarvan ik dan denk 'jammer'. Heb vroeger ook bij een meisje gewerkt die zonder make-up absoluut de deur niet uit wilde/durfde en ze was niet eens lelijk... dan denk ik ook, waar gaat het heen in deze wereld.
Ja ;(
O+
  woensdag 4 november 2015 @ 12:01:22 #85
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_157310686
ontopic :)

Nicki O+

[ Bericht 22% gewijzigd door 2NutZ op 04-11-2015 12:16:19 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:03:19 #86
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157310729
Ja, laten we snel weer verder gaan met kortzichtig zijn, is veel gemakkelijker dan nadenken *O*
O+
pi_157310786
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:03 schreef Saisai het volgende:
Ja, laten we snel weer verder gaan met kortzichtig zijn, is veel gemakkelijker dan nadenken *O*
:')

Ik zal vanavond uitgebreid op je post ingaan.

:)
pi_157310844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
ontopic :)

[ afbeelding ]

Nicki O+
zou doen
  woensdag 4 november 2015 @ 12:16:39 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_157310960
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:03 schreef Saisai het volgende:
Precies.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_157325297
quote:

[..]

Nogal heel erg overdreven. Vrouwen worden niet uitgekotst zodra/omdat ze make-up gebruiken. Als het te veel is (subjectief uiteraard), misschien. Niets aan je uiterlijk doen is ook wat anders dan geen/weinig make-up dragen.

quote:
Ik ben het met je eens dat veel mensen uiterlijk soms te belangrijk maken. Dat je erop wordt beoordeeld kan je niet stoppen, is ook voor een deel natuurlijk, maar het moet niet bij alles (zwaar) meewegen.

Doorslaan in make-up komt ook vanuit degene die de make-up draagt. Onzekerheid, rare ideeën over schoonheid, whatever. Zodra het te veel is in de ogen van degene die dat oordeel velt, kan je niet zeggen dat dat door hem/haar komt, want als het aan hem/haar lag was het dus niet zo veel geweest.

quote:

[psycholoog modus off]
Zoals ik al zei zit het ook in de mens om anderen op uiterlijk te beoordelen. Mensen al dan niet accepteren als persoon op basis van uiterlijk gaat te ver ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')