Waarschijnlijk is ze nog steeds knapper dan de meeste Nederlandse vrouwen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:06 schreef sirdanilot het volgende:
Dit is dr zonder make up
Nog steeds geil?
[ afbeelding ]
Zijn je tissues niet op dan?quote:Op maandag 2 november 2015 20:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
figuurlijk met sperma volspuiten? doe ik altijd letterlijk.
Hier een tiet.quote:Op maandag 2 november 2015 20:50 schreef Simterklaas het volgende:
Een bil voor je topic.
[ afbeelding ]
-Ik luister geen radio, behalve in de auto.quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dit lees ik best vaak hier op fok, dat soort dingen. Ik vraag me dan echt af hoe fucking wereldvreemd mensen zijn. Of is er sprake van iemand in de leeftijdscatagorie 45-70 of zo? In dat geval is het wel een aanvaardbaar excuus. Maar anders ben je wel fucking wereldvreemd zeg. Ik ben ook geen puber meer of zo, maar kom op zeg.. de popsterren van tegenwoordig ontgaan je toch niet allemaal compleet?
Ik geloof dat MTV de laatste 15 jaar sowieso geen clip meer heeft uitgezonden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zijn er nog mensen die MTV kijken?
Weinig mis mee toch? Ze trekt een beetje een gekke bek (doet ze ook vaak met make-up), maar geen zware wallen, verontreinigde huid of andere opvallende issues. Dat haar lippen van zichzelf niet glitterend zijn wisten we allemaal al denk ik.quote:Op maandag 2 november 2015 22:06 schreef sirdanilot het volgende:
Dit is dr zonder make up
Nog steeds geil?
[ afbeelding ]
Het feit dat ze overduidelijk opgespoten is deert je niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Weinig mis mee toch? Ze trekt een beetje een gekke bek (doet ze ook vaak met make-up), maar geen zware wallen, verontreinigde huid of andere opvallende issues. Dat haar lippen van zichzelf niet glitterend zijn wisten we allemaal al denk ik.
Waaraan is dat overduidelijk? Indien dat het geval is, is het goed gelukt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het feit dat ze overduidelijk opgespoten is deert je niet?
Pics van jou?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef Saisai het volgende:
Vrouw met make-up en neptieten: "Ze is lelijk want ze draagt teveel make-up en alles is nep aan haar. Ik wil geen barbie"
Vrouwen zonder make-up: "Gatverdamme wat een vies wijf, kan ze niet wat aan haar uiterlijk doen"
laat eens zien hoe het moet danquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef Saisai het volgende:
Vrouw met make-up en neptieten: "Ze is lelijk want ze draagt teveel make-up en alles is nep aan haar. Ik wil geen barbie"
Vrouwen zonder make-up: "Gatverdamme wat een vies wijf, kan ze niet wat aan haar uiterlijk doen"
Hoe wat moet? Mensen in hun waarde laten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
laat eens zien hoe het moet dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |