Borussia is sinds 2011 de enige ploeg met een positieve balans tegen bayern. Dus eigenlijk gewoon de beste ploeg ter wereldquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef KingRoland het volgende:
Het gemist van Robben en Costa raakt Bayern hard zo te zien. Zie hier de zwakte.
Ik dacht dat je zou zeggen de beste ploeg van Duitsland en misschien van... EUROPA!quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:47 schreef XL het volgende:
[..]
Borussia is sinds 2011 de enige ploeg met een positieve balans tegen bayern. Dus eigenlijk gewoon de beste ploeg ter wereld
Had Borussia de eerste vijf niet verloren, maar gewoon gewonnen. Dan stonden ze nu 1.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Achja, dan is Bayern Munchen half februari kampioen in plaats van eind januari
Gefeliciteerd met de 3 punten! Onverwachts goed begin van het weekend voor jou.quote:
Nee, ze maken wel het spel kapot met betekenisloos balbezit rond de middenlijn. Ergens logisch, want Borussia scoort heel de tijd als ze de bal afpakken.quote:
Dank!quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3 punten! Onverwachts goed begin van het weekend voor jou.
#genotquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank!
Zeker een goed begin, straks de eerste sinterklaas vieren met mijn dochtertje!![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Moet scoren dan kunnen we nog "het kan nog" roepen.
Wanneer kunnen we weer genieten van Robben?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef KingRoland het volgende:
Ribery snoert even de mondjes van de haters.
Was ik even vergeten te posten.
Volgende week samen met Costa en Alaba.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer genieten van Robben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |