abonnement Unibet Coolblue
pi_157266253


Sorry Blistering; ik heb de foto vervangen voor iets toepasselijks :@

[ Bericht 36% gewijzigd door Iemand91 op 02-11-2015 12:36:19 ]
pi_157266261
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:07 schreef LintuxCx het volgende:
:D Veel plezier!

Hoet zit dat met die vluchten, doen ze nog aan klasses? Of verkopen ze maar de helft van de stoelen en scharrelt iedereen gezellig rond na T/O?
Bij de MD-11 vluchten was business class geloof ik voor genodigden e.d. Maar het toestel was wel vol.
Tijdens de vlucht was het een beetje 50/50; de ene helft bleef zitten (omdat ze aan het raam zaten), de ander helft ging staan om te kijken, rond te lopen, polonaise doen enz.
Waren gezellige vluchten. :Y






Wij zaten op de allerlaatste rij linksachter met z'n tweeën (was ook een rij van 2 stoelen) en bleven zitten om naar buiten te kijken e.d. Achteraf wel een klein beetje spijt dat ik ook niet eens wat meer door het toestel heb gelopen.

Ze verkopen overigens maar 500 tickets terwijl er 3 vluchten zijn. Pak 'm beet 167 passagiers per vlucht terwijl er 216 economy, 46 eco+ en 30 business stoelen zijn.
Gok dat ze nog een keer wat gaan verkopen of verloten o.i.d.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 02-11-2015 13:09:39 ]
pi_157266268
Veel plezier inderdaad. Vind het persoonlijk te duur voor een uurtje vliegen.

Die foto uit de OP blijft grappig _O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 2 november 2015 @ 13:07:38 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_157267229
Verleidelijk, maar het zal niet veel anders zijn dan een TUI787 gok ik.
So we just called him Fred
  maandag 2 november 2015 @ 13:17:55 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157267422
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef FredvZ het volgende:
Verleidelijk, maar het zal niet veel anders zijn dan een TUI787 gok ik.
Misschien wel, maar ik verwacht niet snel in een 787 (van KLM) te zitten.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157268582
Zijn de stoelen er al wel? Anders moet je staan tijdens de welkomsvlucht.
pi_157268879
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn de stoelen er al wel? Anders moet je staan tijdens de welkomsvlucht.
PH-BHC zal op 14 november 's ochtends op Schiphol landen. Daarvan is het interieur bijna klaar.
Deze zal ook deze 3 vluchten uitvoeren op 22 november en ook op 23 november de eerste commerciële vlucht maken.
PH-BHA schijnt inderdaad nog op de stoelen te wachten en schijnt pas in januari naar Schiphol te komen.

En ach, zoals je hierboven ziet wordt er toch wel gestaan. :P
  maandag 2 november 2015 @ 14:30:31 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_157268954
Het is uitverkocht trouwens.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_157269279
In other news:
China presenteert eerste geproduceerde C919
quote:
SHANGHAI - In China is maandag de eerste geproduceerde COMAC C919 aan het publiek getoond. Onder grote aandacht en live uitgezonden op de Chinese televisie onthulde de Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC) het eerste toestel in Shanghai. COMAC heeft de C919 ontwikkeld als tegenhanger van de Boeing 737 en Airbus A320.

Het toestel biedt plaats aan 156 passagiers in een tweeklassen configuratie. De standaardvariant heeft 168 economy-stoelen aan boord. Daarnaast komt er een speciale configuratie voor lowcostmaatschappijen, waarin 174 stoelen staan.

COMAC hoopte aanvankelijk nog dit jaar met de C919 te kunnen vliegen, maar het project is opgeschoven. De eerste vlucht staat nu gepland voor eind 2016. COMAC verwacht op korte termijn wel te kunnen beginnen met tests op de grond. De eerste aflevering vindt mogelijk nog in 2018 plaats, hoewel analisten erop rekenen dat het niet eerder dan 2019 gebeurt.

CFM
De bijna 39 meter lange C919 is een Chinees ontwerp, maar bevat veel westerse onderdelen. De motoren worden geleverd door het Amerikaans-Frans bedrijf CFM International. CFM heeft voor de C919 een eigen variant van de LEAP-motor ontwikkeld, de LEAP-C. Het gaat om de motor die ook door Airbus wordt gebruikt als LEAP-A voor de A320neo en door Boeing als LEAP-B voor de 737 MAX.

Volgens COMAC heeft de C919 een bereik van 4.075 kilometer. Een speciale versie voor langere vluchten kan 5.555 kilometer ver vliegen.

COMAC heeft ruim vijfhonderd orders en toezeggingen voor de C919 ontvangen. Bijna alle orders komen uit China. Leasemaatschappij GECAS is met twintig exemplaren de enige buitenlandse klant.

Het nieuwe Chinese passagiersvliegtuig zal voor Airbus en Boeing vooral op de Chinese markt een concurrent zijn. COMAC hoopt met de C919 ook internationaal succes te boeken, bijvoorbeeld in andere delen van Azië en in Afrika.


  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2015 @ 17:15:34 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_157272583
Flink gejat ontwerp :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_157273151
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef FredvZ het volgende:
Verleidelijk, maar het zal niet veel anders zijn dan een TUI787 gok ik.
Er zit nogal een verschil tussen iets wat in Seattle in elkaar geschroefd is, en wat in South Carolina inelkaar geprutst is. ;)
  maandag 2 november 2015 @ 18:36:16 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_157273993
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:51 schreef tripel7 het volgende:

[..]

Er zit nogal een verschil tussen iets wat in Seattle in elkaar geschroefd is, en wat in South Carolina inelkaar geprutst is. ;)
iig de PH-TFK komt volgens mij gewoon uit Seatle.
So we just called him Fred
pi_157274963
TFL niet, wat volgens de crews ook duidelijk te merken is.
pi_157274991
Cool, ik had nog even getwijfeld over de 787 vlucht maar toch maar niet gedaan. Ik dacht het komt er vanzelf toch wel een keer aan en een rondvlucht in een middleseat is ook niet alles ;)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_157275331


:D Heeft er niet veel zin in volgens mij
Trotse Twentenaar
  maandag 2 november 2015 @ 19:29:06 #16
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157275351
B787fans twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:57:26 KLM 787-9 #1 PH-BHA 'Anjer' on an EWA flight as BOE234. Delivery likely slipped to December, possibly even January. https://t.co/dwTPpRlHz3 reageer retweet
Vreemd. PH-BHC zal nu dus eerder geleverd worden dan de PH-BHA.
pi_157275410
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:29 schreef Sunri5e het volgende:
B787fans twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:57:26 KLM 787-9 #1 PH-BHA 'Anjer' on an EWA flight as BOE234. Delivery likely slipped to December, possibly even January. https://t.co/dwTPpRlHz3 reageer retweet
Vreemd. PH-BHC zal nu dus eerder geleverd worden dan de PH-BHA.
Jep, PH-BHA liep vertraging op met de stoelen.
  maandag 2 november 2015 @ 19:32:19 #18
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157275432
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:31 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Jep, PH-BHA liep vertraging op met de stoelen.
Wel vreemd hoor. Waarom geen vertraging bij de PH-BHC? Daar komen toch dezelfde stoelen in?
pi_157275500
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:32 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wel vreemd hoor. Waarom geen vertraging bij de PH-BHC? Daar komen toch dezelfde stoelen in?
Omdat ze juist de andere kisten geen vertraging op wilden laten lopen (processen zijn al ingepland enzo), hebben ze de stoelen die bedoeld waren voor de PH-BHA in de PH-BHC geplaatst. :)
  maandag 2 november 2015 @ 19:40:25 #20
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_157275652
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:28 schreef zlotka het volgende:
[ afbeelding ]

:D Heeft er niet veel zin in volgens mij
Gaat zo te zien naar RTM.

Knappe omweg :D
Tics van je petten.
pi_157275945
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:40 schreef nattermann het volgende:

[..]

Gaat zo te zien naar RTM.

Knappe omweg :D
Kan hem nu niet meer vinden :')

Wel erg veel kisten met meer dan 1 uur vertraging, sommige zelfs 2,5. Na 12 rondjes ben je het uitzicht over Zeeland ook wel zat denk ik :P
Trotse Twentenaar
  maandag 2 november 2015 @ 19:53:20 #22
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_157275966
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:52 schreef zlotka het volgende:

[..]

Kan hem nu niet meer vinden :')

Wel erg veel kisten met meer dan 1 uur vertraging, sommige zelfs 2,5. Na 12 rondjes ben je het uitzicht over Zeeland ook wel zat denk ik :P
Geland op RTM dus niet meer zichtbaar.
Tics van je petten.
pi_157275989
quote:
12s.gif Op maandag 2 november 2015 19:53 schreef nattermann het volgende:

[..]

Geland op RTM dus niet meer zichtbaar.
Das ook mooi lullig, over LCY vliegen en dan 50 KM verderop landen van waar je bent vertrokken :')
Trotse Twentenaar
  maandag 2 november 2015 @ 21:10:53 #24
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157278235
112Schiphol twitterde op maandag 02-11-2015 om 21:02:27 Vooralarm groot voor Norwegian vlucht 2514 van Londen naar Kopenhagen vanwege rookontwikkeling in de galley achterin in het vliegtuig. reageer retweet
pi_157279075
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

PH-BHC zal op 14 november 's ochtends op Schiphol landen. Daarvan is het interieur bijna klaar.
Deze zal ook deze 3 vluchten uitvoeren op 22 november en ook op 23 november de eerste commerciële vlucht maken.
PH-BHA schijnt inderdaad nog op de stoelen te wachten en schijnt pas in januari naar Schiphol te komen.
Pfft, straks is de BHD nog eerder klaar. Ik las ergens anders een week tussen de -C en de -A.
--
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')