Ze zullen daarvoor wel hun A330's gaan gebruiken.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:34 schreef XL het volgende:
Airberlin breidt de USA reizen flink uit. Dallas, Boston, San Francisco allemaal vanuit Düsseldorf. Bovendien vaker naar New York. Hoe vind ik uit welke vliegtuigen ze daarvoor gaan gebruiken? Zoveel hebben ze er helemaal niet!
Maar ze gaan daarmee niet minder vliegen. Dit komt allemaal bovenop het bestaande programma.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ze zullen daarvoor wel hun A330's gaan gebruiken.
Voor de rest hebben ze geen vliegtuigen in de vloot die in staat zijn dergelijke langeafstandvluchten (zonder tussenstop) te vliegen.
Ze hebben 14 A330's, dus blijkbaar valt het logistiek gezien allemaal wel te behappen.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef XL het volgende:
[..]
Maar ze gaan daarmee niet minder vliegen. Dit komt allemaal bovenop het bestaande programma.
Ik heb het idee dat er dingen spelen die de buitenwereld niet weet.quote:'Overdracht belang Transavia kan goede zaak zijn'
DEN HAAG - Het kan een goede zaak zijn als een deel van Transavia Holland in handen komt van de aparte Transavia Company binnen luchtvaartgroep Air France-KLM. Dat melden minister Jeroen Dijsselbloem (Financiën) en staatssecretaris Sharon Dijksma (Luchtvaart) woensdag aan de Tweede Kamer.
Volgens de twee bewindslieden wordt gesproken over een overdracht van een minderheidsbelang in Transavia Holland van KLM naar de Transavia Company. Die maatschappij bestaat naast KLM en Air France binnen Air France-KLM.
Het minderheidsbelang zou een goede zaak kunnen zijn wanneer hiermee een betere samenwerking wordt bereikt en de efficiency wordt bevorderd, aldus de bewindslieden.
Het gaat niet om de enige verschuiving binnen Air France-KLM. In de Transavia Company komt al het belang van Transavia Holland in Transavia Frankrijk. Het gaat daarbij om veertig procent. De overige zestig procent van het Franse Transavia is van Air France.
Bron: luchtvaartnieuws.nl
Zeker. Misschien is dit een compromis dat KLM moet slikken in ruil voor iets anders.quote:Ik heb het idee dat er dingen spelen die de buitenwereld niet weet.
quote:EZY 2151 uit Luton, verwachte aankomst om 08:52 uu.
EZY 2152 naar Luton, verwacht vertrek om 09:30 uur
Ze gaan het inderdaad met de bestaande A330's doen. Ze gaan de 3 ALL-ECO modellen ombouwen en die krijgen ook 19 Business Class seats. Volgens mij zijn dit de vluchten (+natuurlijk alle returns). STR - AUH vliegen ze ook, maar met een A320, net als NIKI vanaf Wenen.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ze hebben 14 A330's, dus blijkbaar valt het logistiek gezien allemaal wel te behappen.
Veel plezier trouwens allen die met de 787 gaan vliegen, ik ben jaloers
twitter:KLM twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 15:01:03 Volg de aankomst (14-11 om 8:15) van de nieuwe Boeing 787 Dreamliner live via Periscope: https://t.co/DT7ATmTWkm https://t.co/QrDGV8tfqT reageer retweet
quote:Picking Up a Brand New Plane At The Factory
As you’re reading this, we’re preparing to fly this brand new aircraft home to Amsterdam from the Boeing plant in Seattle. Everyone at KLM has been looking forward to this joyous and momentous occasion for quite some time. In this blog, I’d like to tell you what it’s like to pick up a new plane.
Ordering a new plane is quite a big deal for an airline. You place an order, sign the contract, the plane is built and eventually you head over to pick it up at the factory.
There’s usually a gap of several years between signing the contract and picking up the plane. During that time, all sorts of preparations are made within the company. The specifications have to be ironed out: how many seats? What types of galleys? What engines? What optional extras?
We also start developing training programmes for pilots, cabin attendants and other staff. The pilots need a simulator for training, for instance.
[...]
Ook bij RTV Noord-Holland.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:43 schreef donroyco het volgende:twitter:KLM twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 15:01:03 Volg de aankomst (14-11 om 8:15) van de nieuwe Boeing 787 Dreamliner live via Periscope: https://t.co/DT7ATmTWkm https://t.co/QrDGV8tfqT reageer retweet
Je zult het ondertussen wel weten maar ze is dus op 27 (Buitenveldertbaan) geland.quote:
Nee dat is niet vergezocht, namelijk streaming capaciteit van servers die video content voor gebruikers mogelijk maken. Die capaciteit krijgt een enorme herverdeling en waarschijnlijk met prioriteit, waardoor dit soort streams komen te vervallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef Woods het volgende:
Wat hebben de aanslagen met deze vlucht te maken. Vind ik ver gezocbt imo
Duidelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:01 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
Nee dat is niet vergezocht, namelijk streaming capaciteit van servers die video content voor gebruikers mogelijk maken. Die capaciteit krijgt een enorme herverdeling en waarschijnlijk met prioriteit, waardoor dit soort streams komen te vervallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |