Ach ze hebben een dip. dat kan ieder team overkomen. Blijft nog altijd een van de sterkste teams van de NFC.quote:Op zondag 15 november 2015 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maakt de prestatie van de broncos op de packs na de packers en broncos loss van vorige week erbij toch wel een stuk minder mooi
quote:Op zondag 15 november 2015 21:32 schreef Breidniet het volgende:
Mooie comeback maar erg onverwacht, Dolphins - Eagles 20-16
Snapte het ook niet helemaal, beide teams een penalty en dat canceld elkaar out?quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Huh waarom was dat nu geen TD voor de Eagles
Ja, is er normaal niet iets dat de TD dan overheerst? Sowieso zag ik de fouls niet als echt hinderlijk. Maargoed, apart.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Snapte het ook niet helemaal, beide teams een penalty en dat canceld elkaar out?
Knotsgekke wedstrijd na Bradford ook die receiver eruit? zag er heftig uit namelijk. 20-19quote:Op zondag 15 november 2015 21:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, is er normaal niet iets dat de TD dan overheerst? Sowieso zag ik de fouls niet als echt hinderlijk. Maargoed, apart.
Stream stopte ermeequote:Op zondag 15 november 2015 21:52 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Knotsgekke wedstrijd na Bradford ook die receiver eruit? zag er heftig uit namelijk. 20-19
Bij mij ook, even vernieuwen en voila, werkt weer prima Plus dat er reservelinks bij staat, beste free site die ik tot nu toe tegenkwam in de laatste jaren.quote:
Eagles hebben dit zelf uit handen gegeven, best knap tegen dit chaotische team van de Dolphins.quote:
Die zijn de laatste wedstrijden niet zo best, enig idee waar dat aan ligt?quote:Op zondag 15 november 2015 22:08 schreef BobW het volgende:
Packers gaan voor het eerst sinds 1991 thuis verliezen van de Lions als er geen wonder meer gebeurt.
Voor deze losses was het al niet best, maar speelden ze tegen matige teams en dat kon een hoop verbloemen. Defense is niet top maar dat is zoals verwacht, maar de offense lijkt nergens op. WRs komen moeilijk vrij en als ze vrij zijn mist Rodgers ze. O-line kan ook beter en Lacy fit en in vorm zou ook lekker zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 22:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Die zijn de laatste wedstrijden niet zo best, enig idee waar dat aan ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |