Ik ben niet van de museums maar deze vond ik wel interessantquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:59 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Misschien, is dat leuk? Is dat bij die vijver in een kuil?
Ik ben in December nog voor ¤415 naar NY gevlogen, was dan wel van Brussel.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
men vader heeft vroeger nog ¤1000 betaald voor vlucht naar NY dus niet klagen man
Ja bij die nieuwe grote ondergrondse parkeerquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:59 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Godverdomme zegquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:59 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Als je in de winter gaat is t sowieso een stuk goedkoper volgens mij. Uitgezonderd de kerstperiode uiteraard.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zag laatst nog tickets voor nog geen 400 euro bij KLM, directe vlucht
Dat is een behoorlijke tijd. Zou via AirBnB kijken en misschien wat korting regelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:57 schreef NoNickOne het volgende:
Wil eigenlijk dit jaar nog 1-2 maanden naar New York.. Heeft iemand ervaring met betaalbare/fijne hostels?
Andere (budget) tips voor accommodatie zijn uiteraard ook welkom!
Yep, wij hadden een gids op ons bootje met een goed idee: daar aanbellen rond etenstijd.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat gebouw is dus van de Jehova,s getuigen (ok sommigen wisten dat misschien wel...)
Da's niet duur. Welke site en welke maatschappij?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:08 schreef Moody het volgende:
Retour Schiphol - New Ark (directe vlucht) in juni nu ¤370,-
¤780,- voor 2 personen all-in (incl. boekingskosten etc.)
Zojuist geboekt
Cheapticketsquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Da's niet duur. Welke site en welke maatschappij?
Nice, heb er ook een gevonden maar helaas ongunstige datum. Komen trouwens nog wel ¤27 boekingskosten bij.quote:
Ja zeg ik....¤780,- all-in voor 2 persquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nice, heb er ook een gevonden maar helaas ongunstige datum. Komen trouwens nog wel ¤27 boekingskosten bij.
Ah ja, had alleen op de enkele ticketprijs gelet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja zeg ik....¤780,- all-in voor 2 pers
Op Cheaptickets heb ik net zonder problemen geboekt. Tickets zijn al binnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah ja, had alleen op de enkele ticketprijs gelet.
Op ebookers.nl staan ook veel tickets in mei en juni voor dat tarief en dat zijn all-in prijzen, maar als je erop klikt zijn ze niet beschikbaar.![]()
[ afbeelding ]
The Book of Mormon.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:45 schreef Moody het volgende:
Welke Broadway of off-Broadway show moet ik meepikken?
Had vorig jaar Wicked geboekt. Reis ging niet door helaas. Nu weer Wicked boeken?
De WATCHTOWER sign is toch een behoorlijke hint dat het om JG gaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef bluemoon23 het volgende:
De meesten die wel eens in Brooklyn (of vanaf Lower Manhattan kijkend naar Brooklyn) dat enorme gebouw heeft zien staan waar WATCHTOWER op staat, hebben zich waarschijnlijk wel eens afgevraagd waar dat voor is.
[ afbeelding ]
Dat gebouw is dus van de Jehova,s getuigen (ok sommigen wisten dat misschien wel...)
Het is het hoofdkantoor van de Jehova,s, maar verder upstate in New York is nu een nieuw hoofdkantoor in aanbouw.
Het bestaande kantoor in Brooklyn komt dus te koop (samen met nog wat gebouwen), verwacht opbrengst: $850 miljoen tot $1 miljard....
Artikel hierover in de NY Times http://www.nytimes.com/20(...)s-for-sale.html?_r=0
Als je echt iets unieks wil kun je ook voor 'Sleep No More' kiezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:45 schreef Moody het volgende:
Welke Broadway of off-Broadway show moet ik meepikken?
Had vorig jaar Wicked geboekt. Reis ging niet door helaas. Nu weer Wicked boeken?
Leuk he, die voorpret.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:03 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga binnenkort voor het eerst. Tickets voor alles waar je tickets voor nodig hebt zijn al in the pocket.. Tot nu toe is de planning als volgt...
[ afbeelding ]
Geen MoMA, geen Guggenheim, geen Metropolitan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:03 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga binnenkort voor het eerst. Tickets voor alles waar je tickets voor nodig hebt zijn al in the pocket.. Tot nu toe is de planning als volgt...
[ afbeelding ]
Ik denk dat de ochtend met de Brooklyn bridge wat krap is. Wij deden best een tijd over die wandeling. Zoveel te zien!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:03 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij loopt sowieso de verkeerde richting op naar mijn meningquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik denk dat de ochtend met de Brooklyn bridge wat krap is. Wij deden best een tijd over die wandeling. Zoveel te zien!
Verder mis ik het gebied Times Square, Grand Central Station ed. Echt down town rond dwalen vond ik het leukst.
Ken ik niet, ga ik uitzoekenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als je echt iets unieks wil kun je ook voor 'Sleep No More' kiezen..
8 nachten, dan kun je echt veel zien...ik zou zeker dan ook de minder gangbare dingen pakken, zoals een ritje naar (Coney Island) Beach, Brooklyn en Queens verkennen, fietstocht west-Manhattan of helemaal rond, metro 7 naar Flushing.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:03 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |