Ja mee eens maar zo'n gemene overtreding van ahmadi mag best bestraftquote:Op zondag 8 november 2015 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe Nederlands dit. Als het Europees te slapjes is dan moet er meer pit in. Maar nu worden ze weer totaal afgezeken omdat ze te gard spelen.... Wat willen ze nu?
Ik vond ook dat je binnen de lijnen moet blijven. Met de bal in elk geval.quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Oh Willem Vissers vindt dat je binnen de regels moet blijven.
Bedankt daarvoor Willem.
Tis een heerlijke lijpkees, zit passie in die jongen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
Die van Beek is wel een mafkees hè.
Dat zeg ik als voorzitter van de Sven van Beek fanclub.
PSV heeft de minste overtredingen gemaakt.quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Ze maken zoveel overtredingen omdat ze niet kunnen voetballen
nee, moeilijk te zien dus voordeel aanvallende partij.quote:
Als het tijd is voor een discussie over je eigen spelers uitfluiten.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 22:33 schreef Almerian het volgende:
[..]
Spuit elf geeft ook water. Nee, en die brand is al uren geleden geblust.
Was dat niet die taxichauffeur van Ajax die zich naar de selectie speeldequote:
Knap dat je na drie maanden al dat oordeel kunt trekken.quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Vilhena gaat a la Boetius naar het buitenland en dan hoor je er niks meer van.
zijn ma is ziek.. denk niet dat hij haar gaat verlaten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Vilhena gaat a la Boetius naar het buitenland en dan hoor je er niks meer van. Net als Ziyech overigens.
Dank je.quote:Op zondag 8 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je na drie maanden al dat oordeel kunt trekken.
Akachargodquote:Op zondag 8 november 2015 22:37 schreef raptorix het volgende:
Henk ten Cate![]()
![]()
![]()
![]()
Kennis van me heeft contractonderhandelingen gedaan voor een speler die hij haalde,
[..]
Was dat niet die taxichauffeur van Ajax die zich naar de selectie speelde?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jamal_Akacharquote:Op zondag 8 november 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Akachargodtegen RBC volgens mij
Niet goed genoeg voor sccquote:Op zondag 8 november 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Akachargodtegen RBC volgens mij
Last gehad van dijbeenverrekking + heupproblemen. Vandaag weer voor het eerst 82 minuten gemaakt.quote:
Er zijn op Youtube nog mooie beelden van de orginele VI met Hugo Camps en Derksen, dikke sigarenrookquote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef starla het volgende:
Volwassen mannen die zonder in meligheid uit te barsten een uur lang over voetbal kunnen praten....
Wanneer is het misgegaan met de zelfspot? Tijdens de eerste gouden generatie ('74-'78'), de tweede ('88) of de derde (Ajax '94-'95)?
Of vonden we onszelf altijd al zo interessant?
Iemand misschien linkjes naar voetbalpraatprogramma's uit laten we zeggen '75-'95?
Ben wel benieuwd naar het mentaliteitsverschil
Nou goed dan.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Last gehad van dijbeenverrekking + heupproblemen. Vandaag weer voor het eerst 82 minuten gemaakt.
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=
Oordeel alsjeblieft niet zo simpel.
Jij kijkt zeker nooit VI.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef starla het volgende:
Volwassen mannen die zonder in meligheid uit te barsten een uur lang over voetbal kunnen praten....
Wanneer is het misgegaan met de zelfspot? Tijdens de eerste gouden generatie ('74-'78'), de tweede ('88) of de derde (Ajax '94-'95)?
Of vonden we onszelf altijd al zo interessant?
Iemand misschien linkjes naar voetbalpraatprogramma's uit laten we zeggen '75-'95?
Ben wel benieuwd naar het mentaliteitsverschil
Waarom voorspel je dat?quote:Op zondag 8 november 2015 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nou goed dan.
Ik voorspel dat we niets meer van Boetius gaan horen. #nostradamus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |