Tja... Als ik haar zo zie, heb ik eerder het idee dat ze een soort vampier of zombie is, dus van echt leven is er dan geen sprake.quote:
In Amsterdam is het nou eenmaal te doen.quote:Op maandag 2 november 2015 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
43m2 voor 275k lol dat huur je hier voor 300 euro p/m. Mensen die per se in Amsterdam willen wonen
Als je een knotje op je hoofd draagt en een skinny-jeans misschien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:26 schreef Donnis het volgende:
[..]
In Amsterdam is het nou eenmaal te doen.
kanker dat is net zo groot als mijn studentenstudioquote:
Hoeveel betaal je daar dan voor?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kanker dat is net zo groot als mijn studentenstudio
Jaja NY is groter maar Amsterdam komt nog het dichtst in de buurt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een knotje op je hoofd draagt en een skinny-jeans misschien.
De grootheidswaanzin van de gemiddelde importkut die 3x in de tram heeft gezeten is tenenkrommend. Ze wanen zich ware kosmopolieten terwijl het niet meer dan een veredeld dorp is waar de vertrutting al jaren de overhand heeft.
Als je denkt dat Amsterdam de shit is ben je nog nooit in een echte stad geweest.
die uva gebedsruimtes lijken me wel nice.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
De grootheidswaanzin van de gemiddelde importkut die 3x in de tram heeft gezeten is tenenkrommend. Ze wanen zich ware kosmopolieten terwijl het niet meer dan een veredeld dorp is waar de vertrutting al jaren de overhand heeft.
Als je denkt dat Amsterdam de shit is ben je nog nooit in een echte stad geweest.
In NYC betaal je dan ook 2 miljoen voor die 43m2 op de AAA-locaties en geen 275k.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
iets meer dan 5 meier in de maand, maar daar gaat dan weer dik 2 meier aan huurtoeslag af.quote:
U bent makelaar in NY?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:06 schreef nostra het volgende:
[..]
In NYC betaal je dan ook 2 miljoen voor die 43m2 op de AAA-locaties en geen 275k.
Amsterdam bestaat voor een groot deel uit provincialen die in "de grote stad" willen wonen maar hun dorpse mentaliteit onbewust meenemen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:05 schreef Donnis het volgende:
[..]
Jaja NY is groter maar Amsterdam komt nog het dichtst in de buurt.
Nee, een eenvoudige toerist die de makelaarsetalages daar heeft bekeken.quote:
Scheefwonenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
iets meer dan 5 meier in de maand, maar daar gaat dan weer dik 2 meier aan huurtoeslag af.
Als je afhankelijk bent van huursubsidie is het lastig scheefwonen..quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
ScheefwonenDan heb je 43 m2 voor iets meer dan 3 barkie. Goed gedaan my mang.
Maar het is wel een vorm van.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent van huursubsidie is het lastig scheefwonen..
Hoe dan?quote:
Omdat je gelet op inkomen eigenlijk op een te riante locatie zit.quote:
Eeuh scheefwonen is zo ongeveer exact het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat je gelet op inkomen eigenlijk op een te riante locatie zit.
Zoals het meestal wordt gebruikt ja, maar strikt gedefinieerd is dit toch ook scheefwonen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Eeuh scheefwonen is zo ongeveer exact het tegenovergestelde.
Ja als je het zo bekijkt....quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zoals het meestal wordt gebruikt ja, maar strikt gedefinieerd is dit toch ook scheefwonen?
Iig, je snapt wat ik bedoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |