Pointy knees much?quote:Op maandag 2 november 2015 22:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik ergens onpasselijk van wordt dan is het wel van lelijke wijven die zwoel en sexy proberen te poseren voor een foto
ik wil later ook penthousequote:Op zondag 1 november 2015 21:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zoiets als dit is een penthouse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik het geld had, zou ik er niet willen wonen. Veel te protserig en sfeerloos.quote:Op zondag 1 november 2015 22:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Dit zijn pas penthouses:
http://www.funda.nl/koop/(...)van-buerenplein-281/
http://www.funda.nl/koop/(...)denhoutseweg-65-146/
Nee gewoon een onaantrekkelijk wijf.quote:
Waar is die foto genomen en wat betaal je voor zoiets ongeveer?quote:Op zondag 1 november 2015 21:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zoiets als dit is een penthouse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zn minst een paar miljoen denk ikquote:Op zondag 29 november 2015 22:27 schreef WillGardner het volgende:
[..]
Waar is die foto genomen en wat betaal je voor zoiets ongeveer?
Genomen in Rotterdam en ik denk dat het je een (aantal) miljoen kost.quote:Op zondag 29 november 2015 22:27 schreef WillGardner het volgende:
[..]
Waar is die foto genomen en wat betaal je voor zoiets ongeveer?
Jou boeit het genoeg om dit topic nog maar eens te kicken.quote:Op maandag 30 november 2015 08:07 schreef PeZu het volgende:
ik probeer te bedenken waarom dit je ook maar een nanoseconde zou boeien............
definieer: hetquote:Op maandag 30 november 2015 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jou boeit het genoeg om dit topic nog maar eens te kicken.
dat zit je er naast, dat boeit me nul komma nul, ik vroeg me slechts af waarom het de heer scheurbuik zo boeidequote:Op maandag 30 november 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hetgeen jij naar verwijst met 'dit' in jouw eerste post.
Definieer.quote:Op maandag 30 november 2015 08:07 schreef PeZu het volgende:
ik probeer te bedenken waarom dit je ook maar een nanoseconde zou boeien............
Proberen te bedenken en er over posten is niet nul komma nul.quote:Op maandag 30 november 2015 08:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zit je er naast, dat boeit me nul komma nul, ik vroeg me slechts af waarom het de heer scheurbuik zo boeide
jawel, want dat gaat waarom het de heer scheurbuik zou boeien niet om het appartement en stacey zelf.quote:Op maandag 30 november 2015 08:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Proberen te bedenken en er over posten is niet nul komma nul.
Het boeit mij niet zo erg maar ik verbaasde mij er nogal over. Als ik verder had moeten leven zonder de wetenschap dat Stacey haar zolder penthouse noemt had ik daar niet onder geleden. Ik zag het toevallig, ik was verbaasd en dachtquote:Op maandag 30 november 2015 08:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zit je er naast, dat boeit me nul komma nul, ik vroeg me slechts af waarom het de heer scheurbuik zo boeide
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |