Verlies je minder tijd tov race pacequote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef De-Hamster het volgende:
Nooby vraag:
Wat houdt het SC gedeelte in? Mag er dan niet ingehaald worden? Waarom is het slim om juist dan de pitstop in te gaan?
De auto van de wedstrijd leiding rijdt op de baan om het tempo omlaag te houden omdat er gevaar is op de baan vanwege: auto, brokstukken etc.quote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef De-Hamster het volgende:
Nooby vraag:
Wat houdt het SC gedeelte in? Mag er dan niet ingehaald worden? Waarom is het slim om juist dan de pitstop in te gaan?
Iedereen komt weer bij elkaar en dan kun je beter versere banden hebben anders wordt je snel na de herstart ingehaald.quote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef De-Hamster het volgende:
Nooby vraag:
Er mag inderdaad niet ingehaald worden en de Safety Car bepaalt het tempo.quote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef De-Hamster het volgende:
Nooby vraag:
zit nog steeds achter zijn teamgenootquote:
Drs nu pas aanquote:Op zondag 1 november 2015 21:30 schreef VXXLL het volgende:
VES zit nog niet echt te pushen, vreemd met die oude banden van Perez
Edit: Ah nu wel
Bottas gun ik het wel.quote:Op zondag 1 november 2015 21:33 schreef Zorro het volgende:
Rijden de Mercedessen elkaar dadelijk van de baan, is Vettel er niet.
Mediums zijn sneller op temperatuur dan de softs. Duurt een paar rondjes.quote:
Wat verwacht je in een race waar niets gebeurd, en hij met een langzame auto op deze baan rijd. Tot nu toe rijd hij echt maximaal. Volwassen de race uitrijden is ook een kunst hoor, vooral op die leeftijd. Ik zou gefrustreerd zijn als ik die auto's voor me op het rechte stuk zag wegtrekken, en hij blijft kalm.quote:
Perez rijdt op kapot oude banden man. Echt apart dat ie op max uitlooptquote:Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mediums zijn sneller op temperatuur dan de softs. Duurt een paar rondjes.
Jepquote:Op zondag 1 november 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen vandaag ja.
Daarom ook SBS 6quote:
Serieus? Kapot? Ga je schamen.quote:Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Perez rijdt op kapot oude banden man. Echt apart dat ie op max uitloopt
Opnieuw weer een paar foutjes gemaakt.quote:Op zondag 1 november 2015 21:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz wederom alleen voor de Mclaren en Manors, en door uitvallers 13e
Had toch ook een flinke lock up na de herstart?quote:Op zondag 1 november 2015 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Opnieuw weer een paar foutjes gemaakt.
Moet je voorstellen als Max de eerste races niet was uitgevallen en die punten had gepakt, dan had Sainz minder punten gehad aangezien Max er altijd voor zat, vind er niks aan aan die Sainz, beetje 12 in een dozijn coureur.quote:Op zondag 1 november 2015 21:37 schreef JopJuh het volgende:
Sainz gaat ook voor geen meter overigens
toch opvallend jaquote:
Sainz rijdt rondes, Max rijdt races.quote:Op zondag 1 november 2015 21:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als Max de eerste races niet was uitgevallen en die punten had gepakt, dan had Sainz minder punten gehad aangezien Max er altijd voor zat, vind er niks aan aan die Sainz, beetje 12 in een dozijn coureur.
Nee man.quote:Op zondag 1 november 2015 21:39 schreef Zorro het volgende:
Conclusie van de dag: Deze baan kan zich meten met Valencia
Welkom bij F1.quote:Op zondag 1 november 2015 21:39 schreef totalvamp het volgende:
Ik had wel meer actie verwacht deze race...
Best saaie race dit
Die Justevo gaat je nu aanvallen op je woordkeuzequote:Op zondag 1 november 2015 21:39 schreef marcodej het volgende:
Beter gaat HAM ROS nog effe aanvallen.
Haha nee, echt niet. Eerste helft was zeker prima.quote:
Je maakt een grap hoop ik.. Je vindt het woord "kapot" ergens voorzetten normaal taalgebruik?quote:Op zondag 1 november 2015 21:38 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.Volgens mij heb jij een heel apart beeld van wat normaal is
nope. Die eer is voor Sochi.quote:Op zondag 1 november 2015 21:39 schreef Zorro het volgende:
Conclusie van de dag: Deze baan kan zich meten met Valencia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |