abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157256076
quote:
AIVD: NVU wil gewelddadige afrekening met huidige politici

DEN HAAG - De Nederlandse Volks-Unie (NVU) heeft een geheime agenda en verhulde intenties. Dat zegt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in een vanmorgen verschenen rapport.

NVU-leider Constant Kusters.

Het pand van de AIVD in Zoetermeer. FOTO ANP
NVU-leider Constant Kusters zegt binnenskamers heel andere dingen dan in het openbaar en vraagt dat ook van zijn aanhang, volgens de AIVD. De dienst neemt aan dat de NVU streeft naar een eenpartijstaat naar NSDAP-model, de partij van Adolf Hitler. ,,Na het realiseren van dat antidemocratische doel wacht een gewelddadige afrekening met de huidige politici'', zegt de AIVD.

Geringe dreiging
In Nederland is de dreiging van extreem rechts en rechts-extremisme tegen de democratische rechtsorde overigens tamelijk gering. De slagkracht van de stromingen is volgens de AIVD beperkt doordat ze organisatorisch versnipperd zijn, een kleine achterban hebben en onderling grote meningsverschillen kennen.

Steeds minder aanhangers
Het aantal actieve aanhangers van extreem rechts en rechts-extremisme daalt, zo blijkt uit het onderzoek van de AIVD. Drie jaar geleden werd hun aantal nog op zeshonderd geschat, inmiddels ligt hun aantal naar schatting op minder dan driehonderd. Dit komt door scheuringen en het uiteenvallen van groepen, aldus de dienst.
Natuurlijk zijn het maar een handjevol klapkosti's dus hoezo is dit nieuws?
Maar anyhow, als ze ooit aan de macht komen deze klapjosti's, denk jij dat je tegen het muurtje wordt gezet?
Of ga je in verzet?
Ga je vluchten?
Waar naartoe? Heb je al een exit-scenario?

Ik denk dat ik vrijwel zeker tegen de muur gezet word, ik heb iig al een uitweg. We stappen op de fiets naar België en hopen dan maar dat Bart de Wever dan niet de macht heeft gegrepen samen met allerlei anti-moslim partijen. En trouwens daar komen die Belgen dan toch niet achter. Ja, of zo laat dan zitten we sws al over de Pyreneeën.
I´m back.
pi_157256186
Waar gaat dit over? :') Die beweging heeft maar een paar honderd man, dus dit is wel érg hypothetisch.

Wilders krijgt hier al geen absolute meerderheid, laat staan een clubje met een handjevol mensen.
pi_157256251
Ze hebben een geheime agenda, waar ze het maar niet over eens kunnen worden?
pi_157256268
Alsof dat ooit realistisch is :')
pi_157256314
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef Toefjes het volgende:
Je moet groot dromen, maar als je niet eens kiesdrempels van gemeenteraden haalt is het nogal onrealistisch om te speculeren over wat te doen wanneer je de macht van het hele land hebt.
pi_157256380
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef Toefjes het volgende:
Jij gaat zeker tegen de muur, wrs hebben ze je online naam al in de database. Lol.
Bij mij ook hoor, maar daar doen ze wat langer over, kan ik snel vluchten naar Vlaanderen. :7 .
I´m back.
pi_157256421
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Wintar het volgende:

[..]

Je moet groot dromen, maar als je niet eens kiesdrempels van gemeenteraden haalt is het nogal onrealistisch om te speculeren over wat te doen wanneer je de macht van het hele land hebt.
Wel ambitieus om de NSDAP als voorbeeld te nemen. Afkortingen onthouden van meer dan 3 letters is een uitdaging voor deze groep.
pi_157256506
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij gaat zeker tegen de muur, wrs hebben ze je online naam al in de database. Lol.
Bij mij ook hoor, maar daar doen ze wat langer over, kan ik snel vluchten naar Vlaanderen. :7 .
Dan hebben we het hier maar goed als we tegen de muur mogen. Bij IS word je onthoofd met een bot mesje, dat lijkt me nog veel kariger.
pi_157256541
Ik wens die onrendabele mindervaliden van de NVU veel succes.

Ze zullen niet erg ver komen.
Naturheilmittel
pi_157256583
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dan hebben we het hier maar goed als we tegen de muur mogen. Bij IS word je onthoofd met een bot mesje, dat lijkt me nog veel kariger.
Niet bot mesje hoor.
Ik ga dat filmpje dat k drie dagen geleden zag niet posten, maar nee, geen bot mesje, niet bot en geen mesje.
I´m back.
pi_157256675
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:20 schreef Gerolsteiner het volgende:

Is dat andersom ook waar dan?
I´m back.
pi_157256686
Gelukkig heeft de AIVD haar werk weer gedaan. Nu kunnen we weer rustig slapen. :/
pi_157256737
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:22 schreef RolandArthur het volgende:
Gelukkig heeft de AIVD haar werk weer gedaan. Nu kunnen we weer rustig slapen. :/
Ja, gelukkig wel, de AIVD staat in dienst van de Gutmensch gelukkig, ik als Gutmensch vaar er wel bij. :).
I´m back.
pi_157256745
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet bot mesje hoor.
Ik ga dat filmpje dat k drie dagen geleden zag niet posten, maar nee, geen bot mesje, niet bot en geen mesje.
Hebben ze vernieuwingen doorgevoerd? Het zou het allemaal een stuk humaner maken.
pi_157256823
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wel ambitieus om de NSDAP als voorbeeld te nemen. Afkortingen onthouden van meer dan 3 letters is een uitdaging voor deze groep.
:D Meer hebben ze i.i.g. niet nodig om hun eigen beleid te duiden.
pi_157256839
Ik keur dit niet goed, maar dit is wel wat je krijgt als je niet naar het volk luistert.

OT: die gasten zijn gek en dat ze dit soort wensen hebben verbaast me niets. Is maar een vrij klein groepje, dus heel veel kunnen ze niet doen, maar ik verwacht wel dat, als we nog wat gewelddadige incidenten met asielzoekers krijgen, deze jongens daar de aanstichter van zijn. Tot zover deze open deur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157256899
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat andersom ook waar dan?
?
Naturheilmittel
pi_157256961
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel, de AIVD staat in dienst van de Gutmensch gelukkig, ik als Gutmensch vaar er wel bij. :).
De AIVD werk niet zo zeer voor een bepaalde partij maar meer voor henzelf. Daarom is het meer politieke politie: daar zit de macht en het geld.
pi_157256965
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen flauw idee wat ze doen. Moslimradicalen uitroken is niet echt werk wat de Gutmensch doet, nietwaar?
Naturheilmittel
pi_157256981
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:22 schreef RolandArthur het volgende:
Tja 300 sukkels zijn een bedreiging omdat ze wat politici tegen de muur willen zetten. Maar als er straks een trein word opgeblazen moet er een parlementaire enquete komen omdat ze willen weten hoe dat nu heeft kunnen gebeuren.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_157257043
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:26 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

?
Zijn er dus geen hoogopgeleiden lid van NVU, of slimme en geile en fysiek gezonde mensen?
I´m back.
pi_157257052
Gezien het aantal terroristische aanslagen in Nederland levert de AIVD gewoon heel goed werk af.
pi_157257074
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

De AIVD werk niet zo zeer voor een bepaalde partij maar meer voor henzelf. Daarom is het meer politieke politie: daar zit de macht en het geld.
Ja precies. Want ze krijgen oh zoveel geld en hebben oh zoveel macht.

Hun verdomde budget was laatst bijna gehalveerd. De oh zo machtige dienst bungelt ergens onderaan qua politieke macht. Dit is niet je internet-droomwereldje vriend, dit is de realiteit.
Naturheilmittel
pi_157257093
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef vipergts het volgende:

[..]

Tja 300 sukkels zijn een bedreiging omdat ze wat politici tegen de muur willen zetten. Maar als er straks een trein word opgeblazen moet er een parlementaire enquete komen omdat ze willen weten hoe dat nu heeft kunnen gebeuren.
Het antwoord op jouw vraag is simpel: Dan geven ze Wilders de schuld en is het dossier gesloten.
pi_157257126
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn er dus geen hoogopgeleiden lid van NVU, of slimme en geile en fysiek gezonde mensen?
Geen flauw idee. Ook een hoogopgeleide atleet maakt van de NVU geen efficiente terroristengroepering.
Naturheilmittel
pi_157257137
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:20 schreef Gerolsteiner het volgende:

Ik maak me meer zorgen om de rendabiliteit van de AIVD. Hoeveel mankracht heeft dit wel niet gekost? Alsof er geen grotere problemen zijn.
pi_157257176
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Maar toch wel Gutmensch gericht dan toch? Ik vind als Gutmensch dit bericht heel behulpzaam nl. Ik heb mijn exit-scenario al bedacht. We hoeven op elk moment van de dag maar 4 km te fietsen en dan zijn we veilig. Desnoods laten we onze lichten op de fiets uit, we zitten binnen een half uur in veilig gebied voorlopig.
I´m back.
pi_157257256
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om de rendabiliteit van de AIVD. Hoeveel mankracht heeft dit wel niet gekost? Alsof er geen grotere problemen zijn.
Boeiend. Die inschatting kunnen ze zelf wel maken.

De hele dag radicalen in de Schilderswijk volgen gaat ook vervelen.
Naturheilmittel
pi_157257434
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:30 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Ja precies. Want ze krijgen oh zoveel geld en hebben oh zoveel macht.

Hun verdomde budget was laatst bijna gehalveerd.
En daar heb ik ze over horen meeuwen. Maar is het nu inmiddels gehalveerd?
quote:
De oh zo machtige dienst bungelt ergens onderaan qua politieke macht.
De AIVD wordt al decenia lang ingezet om zogenaamd ¨rechtse mensen¨ te intimideren en ondervragen. Laatstgenoemde dan gelukkig wel onder het genot van een hapje en drankje betaald door de dienst in een restaurant naar keuze. De insteek is altijd geweest dat de AIVD zich richt op mensen met politieke ideëen die afwijken van wat Den Haag en Brussel willen bereiken. De enige reden dat ze nu wat breder kijken (zelfs naar moslims) is omdat radicale moslims dreigen het bevolkingvervangingsbeleid van de EU te verstoren. Dat dient immers onopgemerkt en gemoedelijk te gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door RolandArthur op 01-11-2015 21:45:14 ]
pi_157257447
Fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zondag 1 november 2015 @ 21:40:14 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157257495
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:38 schreef RolandArthur het volgende:
het bevolkingvervangingsbeleid van de EU
Het wát? Heb je een linkje naar dat beleidsplan?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157257521
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 21:39 schreef I-care het volgende:
Fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden.
Dat je het weet hè.
I´m back.
pi_157257567
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het lijkt me eigenlijk dat organisaties opsporen die van plan zijn geweld te gebruiken om de rechtsorde omver te werpen toch wel een van de belangrijkste taken van een veiligheidsdienst is.

Maar hé, wie ben ik.
pi_157257578
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Boeiend. Die inschatting kunnen ze zelf wel maken.

De hele dag radicalen in de Schilderswijk volgen gaat ook vervelen.
Blijkbaar niet. Misschien moeten ze onder druk van bepaalde politieke partijen het rechts-extremisme in de gaten houden. Ik zie al tientallen jaren rechts-extremistische demonstraties waar zeker wel tientallen :o mensen aan deelnemen. Die moeten vervolgens door de politie beschermd worden door tegendemonstraties die tien keer zo groot zijn.
pi_157257579
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat je het weet hè.
Beetje onverwachts, maar altijd zeer gewenst!
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_157257621
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het wát? Heb je een linkje naar dat beleidsplan?
Het beleidsplan willen ze niet geven, ook een WOB verzoek werkt niet daar waar het de EU betreft. Gelukkig kunnen we inmiddels zien dat het plan werkt: Ga eens een tochtje maken door Amsterdam West en aanschouw de verhouding autochtone bewoner en vervangingbewoner. Dan weet je genoeg.
pi_157257656
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:30 schreef Toefjes het volgende:
Gezien het aantal terroristische aanslagen in Nederland levert de AIVD gewoon heel goed werk af.
Als bijbaantje klus ik bij als griffioen-vanger. Die kom je nooit tegen, maar dat komt omdat ik mijn werk heel goed doe.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 1 november 2015 @ 21:44:20 #38
346939 Janneke141
pi_157257667
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het beleidsplan willen ze niet geven, ook een WOB verzoek werkt niet daar waar het de EU betreft. Gelukkig kunnen we inmiddels zien dat het plan werkt: Ga eens een tochtje maken door Amsterdam West en aanschouw de verhouding autochtone bewoner en vervangingbewoner. Dan weet je genoeg.
Hoe voelt dat nu, om te weten dat je de AIVD achter je aan hebt?
pi_157257692
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Nou, veel vaart maken ze dan ook niet, als ze nu pas Amsterdam-West gekoloniseerd hebben.
pi_157257716
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:42 schreef I-care het volgende:

[..]

Beetje onverwachts, maar altijd zeer gewenst!
Meeste mensen hebben niet de mazzel dat ze bij de grens met België wonen. Ik kan jullie ook niet helpen, want wrs word ik als ik hier nog ben als eerste tegen de muur gezet. Dus ik ga even voor mijn eigen gezin dan. Ik wil an sich niet verder vluchten en verzet bieden, als die Vlamingen dan maar niet mee gaan met gekke Bart.
I´m back.
  zondag 1 november 2015 @ 21:46:29 #41
346939 Janneke141
pi_157257747
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef probeer het volgende:

[..]

Als bijbaantje klus ik bij als griffioen-vanger. Die kom je nooit tegen, maar dat komt omdat ik mijn werk heel goed doe.
_O_

pi_157257748
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het lijkt me eigenlijk dat organisaties opsporen die van plan zijn geweld te gebruiken om de rechtsorde omver te werpen toch wel een van de belangrijkste taken van een veiligheidsdienst is.

Maar hé, wie ben ik.
Als de AIVD genoeg middelen en mankracht had wel. Onder de huidige omstandigheden lijkt het me dat ze hun tijd beter kunnen besteden dan het volgen van een paar malloten met Hitler-snorretjes.
pi_157257815
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:46 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als de AIVD genoeg middelen en mankracht had wel. Onder de huidige omstandigheden lijkt het me dat ze hun tijd beter kunnen besteden dan het volgen van een paar malloten met Hitler-snorretjes.
En aan wat had jij ze dan precies willen zien werken?
pi_157257835
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En aan wat had jij ze dan precies willen zien werken?
Doe eens een gok.
pi_157257857
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:48 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Doe eens een gok.
Het uitzetten van zoveel mogelijk asielzoekers?
pi_157257905
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het uitzetten van zoveel mogelijk asielzoekers?
Het in de gaten houden van teruggekeerde jihadisten en al aanwezige moslimfundamentalisten.
pi_157257926
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het in de gaten houden van teruggekeerde jihadisten en al aanwezige moslimfundamentalisten.
En jij denkt dat ze dat niet doen, want...?
pi_157257928
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nu, om te weten dat je de AIVD achter je aan hebt?
?? Hoe kom je daar bij?
pi_157257942
De AIVD zal wel zijn bronnen hebben... infiltranten , afluisterapparatuur.
En eigenlijk verbaast het me niet. Die gasten gedragen zich zo netjes naar buiten toe.
Amper geleuter over joden en Hitler. Niks over een dictatuur willen.
Die geheime agenda kun je als verdrongen sentimenten zien.
Folklore

Naahh als ze aan de macht komen verkleed ik me als ZP. Knuffelallochtoon toch ?
Ook folklore
pi_157257965
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze dat niet doen, want...?
Niet op de manier dat ze het zouden willen doen omdat ze mankracht tekort komen.
pi_157258029
Waar gaat dit in godsnaam over?
pi_157258109
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Niet op de manier dat ze het zouden willen doen omdat ze mankracht tekort komen.
Het grootste probleem is altijd geweest dat ze hun prioriteiten verkeerd leggen. De AIVD wordt al decenia lang ingezet om zogenaamd ¨rechtse mensen¨ te intimideren en ondervragen. De insteek is altijd geweest dat de AIVD zich richt op mensen met politieke ideëen die afwijken van wat Den Haag en Brussel willen bereiken. Het werkelijke doel van de AIVD is altijd al geweest (het beleid van) de regering te beschermen, niet de burger of de maatschappij.
  zondag 1 november 2015 @ 21:55:02 #53
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157258123
Omslachtig,eerst de macht en dan als afrekening tegen de muur.

Ik zou ze eerst opruimen en dan het vacuüm vullen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157258216
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:52 schreef MotherFoker het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam over?
Over een heuuuuuuuuuuuul gevaarlijk verkleedclubje dat gemiddeld 0,02 leden per dorp heeft.
  zondag 1 november 2015 @ 21:58:19 #55
346939 Janneke141
pi_157258275
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:54 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het grootste probleem is altijd geweest dat ze hun prioriteiten verkeerd leggen. De AIVD wordt al decenia lang ingezet om zogenaamd ¨rechtse mensen¨ te intimideren en ondervragen. De insteek is altijd geweest dat de AIVD zich richt op mensen met politieke ideëen die afwijken van wat Den Haag en Brussel willen bereiken. Het werkelijke doel van de AIVD is altijd al geweest (het beleid van) de regering te beschermen, niet de burger of de maatschappij.
Je beweert nogal wat in je posts. Ben je nog van plan om ooit iets van je claims te gaan onderbouwen, of blijft het bij dit soort ongefundeerde theoriën?
pi_157258296
quote:

[..]

Het grootste probleem is altijd geweest dat ze hun prioriteiten verkeerd leggen. De AIVD wordt al decenia lang ingezet om zogenaamd ¨rechtse mensen¨ te intimideren en ondervragen.
Ken je geschiedenis. Het waren vooral linkse mensen die de geheime dienst in de gaten hield.
pi_157258319
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 21:55 schreef Dagonet het volgende:
Omslachtig,eerst de macht en dan als afrekening tegen de muur.

Ik zou ze eerst opruimen en dan het vacuüm vullen.
Dit zijn kattebelletjes van de AIVD om de aandacht af te leiden van echte problemen. Bovendien heeft de AIVD miljoenen manuren besteed om niet EU-conforme clubjes te onderzoeken en die manuren moeten ze toch verantwoorden. Dan op een manier waarvan iedereen weet dat het bullshit is, middels het brengen van het fantastische nieuws dat er een Kusters rondloopt die alle problemen in Nederland veroorzaakt.
pi_157258413
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dit zijn kattebelletjes van de AIVD om de aandacht af te leiden van echte problemen. Bovendien heeft de AIVD miljoenen manuren besteed om niet EU-conforme clubjes te onderzoeken en die manuren moeten ze toch verantwoorden. Dan op een manier waarvan iedereen weet dat het bullshit is, middels het brengen van het fantastische nieuws dat er een Kusters rondloopt die alle problemen in Nederland veroorzaakt.
miljoenen manuren ? weet je dit zeker ?
Vooral omdat het niet bekend is dat de AIVD EU-kritsche clubjes bespioneert.
pi_157258481
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ken je geschiedenis. Het waren vooral linkse mensen die de geheime dienst in de gaten hield.
Dit is een drogreden, het doet niets af aan mijn stelling. Bovendien: Hoeveel van de linksen zijn gepakt bij Kedichem?
  zondag 1 november 2015 @ 22:02:58 #60
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_157258497
quote:
De dienst neemt aan dat de NVU streeft naar een eenpartijstaat naar NSDAP-model, de partij van Adolf Hitler
Mkay
pi_157258501
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

BNW is een paar deuren verderop.
pi_157258528
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:57 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Over een heuuuuuuuuuuuul gevaarlijk verkleedclubje dat gemiddeld 0,02 leden per dorp heeft.
Ik snap het nogsteeds niet :@
pi_157258633
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ik snap het nogsteeds niet :@
De overheid gebruikt middelen (AIVD) op een wijze die niet logisch en totaal niet nuttig is. Niets nieuws onder de zon.
pi_157258648
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:02 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dit is een drogreden, het doet niets af aan mijn stelling.
Dit zijn feiten. Linkse mensen werden veel vaker in de gaten gehouden dan die kleine groepjes rechtse rukkers. Linkse groepen waren vroeger veel actiever. De laatste 20 jaar niet meer.
Alleen weet jij dit niet en wil je dit niet weten.

Die miljoenen manuren ...... komen die uit je grote duim?
pi_157259238
Liever de NVU dan de moslims.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157259270
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die miljoenen manuren ...... komen die uit je grote duim?
Het aantal uren die aan extreem links anders dan de NVU werden besteed staat los van de uren die besteed zijn aan eurokritische groepen en nationalisten. Die miljoenen manuren zijn een onderschatting maar helaas moet ik je de onderbouwing schuldig blijven omdat deze cijfers niet vrijgegeven worden.
pi_157259322
quote:

[..]

Vraag even aan je doktor of je medicatie herzien kan worden, de bijeffecten lijken nogal serieus.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157259452
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:21 schreef RolandArthur het volgende:
maar helaas moet ik je de onderbouwing schuldig blijven omdat deze cijfers niet vrijgegeven worden.
_O- _O- _O-

:W

Oh en er werken maar 1500 mensen bij de AIVD waarvan lang niet iedereen het "echte werk" doet. dus je miljoenen manuren is een groot waanidee.

Daarnaast is links decennialang het grote gevaar geweest, krakers, milieugroepjes, linkse terreurmannetjes, daar gingen de uren in zitten.
pi_157259482
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef hottentot het volgende:

[..]

Vraag even aan je doktor of je medicatie herzien kan worden, de bijeffecten lijken nogal serieus.
Dus jij ontkent dat mensen met een kritische blik door de AIVD worden benaderd en dat daar heel veel energie in wordt gestoken?
pi_157259523
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dus jij ontkent dat mensen met een kritische blik door de AIVD worden benaderd en dat daar heel veel energie in wordt gestoken?
Wat heeft deze vraagstelling te maken met je eerdere bewering?

Via een algemeen vragende omweg je gelijk proberen te halen?
pi_157259689
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:26 schreef hottentot het volgende:

[..]

Wat heeft deze vraagstelling te maken met je eerdere bewering?

Via een algemeen vragende omweg je gelijk proberen te halen?
Zoals ik al eerder aangaf is het moeilijk een beeld te krijgen van het aantal manuren dat de AIVD steekt in EU-kritische personen. Ik wil dat best wat persoonlijker maken.

Er van uitgaande dat ik even interessant ben als andere ¨rechtse¨ lieden, en er nog een groter aantal linkse lieden die schijnbaar ook tot ¨rechts¨ gerekend worden zoals die van de NVU bestaan, en er vanuitgaande dat dit in NL in totaal 650 man zijn en tot slot er van uitgaande dat de AIVD even veel tijd daaraan heeft besteed kom ik op 30*4*4*650=312000 directe manuren. Tel daar een volledige organisatie bij op die zulks ondersteunt dan kom je wel aan miljoenen manuren. Helaas is het niet mogelijk dit te verifiëren middels een WOB-verzoek, deze informatie zullen ze niet delen.
pi_157259793
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf is het moeilijk een beeld te krijgen van het aantal manuren dat de AIVD steekt in EU-kritische personen. Ik wil dat best wat persoonlijker maken.

Er van uitgaande dat ik even interessant ben als andere ¨rechtse¨ lieden, en er nog een groter aantal linkse lieden die schijnbaar ook tot ¨rechts¨ gerekend worden zoals die van de NVU bestaan, en er vanuitgaande dat dit in NL in totaal 650 man zijn en tot slot er van uitgaande dat de AIVD even veel tijd daaraan heeft besteed kom ik op 30*4*4*650=312000 directe manuren. Tel daar een volledige organisatie bij op die zulks ondersteunt dan kom je wel aan miljoenen manuren. Helaas is het niet mogelijk dit te verifiëren middels een WOB-verzoek, deze informatie zullen ze niet delen.
"Wat zeggie..?"

Dat je uit je nek lult.
  zondag 1 november 2015 @ 22:34:46 #73
346939 Janneke141
pi_157259814
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef RolandArthur het volgende:

Er van uitgaande dat ik even interessant ben als andere ¨rechtse¨ lieden, en er nog een groter aantal linkse lieden die schijnbaar ook tot ¨rechts¨ gerekend worden zoals die van de NVU bestaan, en er vanuitgaande dat dit in NL in totaal 650 man zijn en tot slot er van uitgaande dat de AIVD even veel tijd daaraan heeft besteed kom ik op 30*4*4*650=312000 directe manuren. Tel daar een volledige organisatie bij op die zulks ondersteunt dan kom je wel aan miljoenen manuren.
En nú moet je stiften!
pi_157259876
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:33 schreef hottentot het volgende:

[..]

"Wat zeggie..?"

Dat je uit je nek lult.
Kom jij maar eens met de cijfers dan. Vooralsnog kunnen we de besteding van de uren die de lieden maken alleen afleiden uit de praktijk. Ik geef ten minste een onderbouwing en een educated guess.
pi_157259947
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn het maar een handjevol klapkosti's dus hoezo is dit nieuws?
Maar anyhow, als ze ooit aan de macht komen deze klapjosti's, denk jij dat je tegen het muurtje wordt gezet?
Of ga je in verzet?
Ga je vluchten?
Waar naartoe? Heb je al een exit-scenario?

Ik denk dat ik vrijwel zeker tegen de muur gezet word, ik heb iig al een uitweg. We stappen op de fiets naar België en hopen dan maar dat Bart de Wever dan niet de macht heeft gegrepen samen met allerlei anti-moslim partijen. En trouwens daar komen die Belgen dan toch niet achter. Ja, of zo laat dan zitten we sws al over de Pyreneeën.
EEN ARTIKEL UIT 2010 :?
Jongens dat is echt uit de serie oude koeien :(
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_157259983
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:38 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Wacht serieus ohgod doe ik eens geen background check, gebeurd er dit xD
pi_157259996
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:36 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Kom jij maar eens met de cijfers dan. Vooralsnog kunnen we de besteding van de uren die de lieden maken alleen afleiden uit de praktijk. Ik geef ten minste een onderbouwing en een educated guess.
Jij beweert, dus jij bewijst. Je bewijs bestaat helaas alleen maar uit je eigen hersenspinsels en mist elke onderbouwing.
  zondag 1 november 2015 @ 22:40:56 #78
346939 Janneke141
pi_157260010
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:38 schreef Buster24 het volgende:

[..]

_O-
pi_157260173
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:40 schreef hottentot het volgende:

[..]

Jij beweert, dus jij bewijst. Je bewijs bestaat helaas alleen maar uit je eigen hersenspinsels en mist elke onderbouwing.
Mijn onderbouwing is de uren die ik de AIVD heb gekost en ik heb dat vermenigvuldigd met het geschatte aantal rechtse danwel onterecht in het rechtse kamp geplaatste personen. Mijn schatting is dat dát er 650 zijn. Waar gaat mijn berekening dan mis? Ik heb gesteld dat er daarnaast een hele organisatie achter zit, een overhead van 200% Dat lijkt mij niet onrealistisch in dit geval. De uren van het horecapersoneel laat ik even buiten beschouwing.
pi_157260196
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

_O-
Je trapte er wel in, dame. :D.
I´m back.
pi_157260205
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

_O-
Ja en dat AIVD verslag gaat over 2009
We hebben het inmiddels over 6 jaar oude informatie.

Je kan er maar druk mee zijn :D
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zondag 1 november 2015 @ 22:47:16 #82
346939 Janneke141
pi_157260216
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt. Blijkbaar vertrouwde ik jou :(
pi_157260265
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hahaha is mij ook wel eens gebeurd, sindsdien kijk ik altijd goed naar de datum.
pi_157260268
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:46 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Mijn onderbouwing is de uren die ik de AIVD heb gekost en ik heb dat vermenigvuldigd met het geschatte aantal rechtse danwel onterecht in het rechtse kamp geplaatste personen. Mijn schatting is dat dát er 650 zijn. Waar gaat mijn berekening dan mis? Ik heb gesteld dat er daarnaast een hele organisatie achter zit, een overhead van 200% Dat lijkt mij niet onrealistisch in dit geval. De uren van het horecapersoneel laat ik even buiten beschouwing.
Hou gewoon op met je zooi.
pi_157260296
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:48 schreef hottentot het volgende:

[..]

Hou gewoon op met je zooi.
Heb je ook een argument in plaats van een simpele afwimpeling?
pi_157260310
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Moet je niet doen hè. Laat dat een les zijn. :D.
I´m back.
  zondag 1 november 2015 @ 22:50:42 #87
346939 Janneke141
pi_157260332
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 22:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet je niet doen hè. Laat dat een les zijn. :D.
Maak je zelf even een TR, of moet ik het voor je doen? Dan kan vriend Roland zijn gelul weer in een van de andere 100 topics gaan spuien.
pi_157260349
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:49 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Heb je ook een argument in plaats van een simpele afwimpeling?
Heeft de AIVD jou een nota gedaan van gemaakte uren?
pi_157260383
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maak je zelf even een TR, of moet ik het voor je doen? Dan kan vriend Roland zijn gelul weer in een van de andere 100 topics gaan spuien.
Op zich interessante discussie, kwam er bij door twitter.
I´m back.
pi_157260531
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:51 schreef hottentot het volgende:

[..]

Heeft de AIVD jou een nota gedaan van gemaakte uren?
Ik heb het over de uren die we samen doorgebracht hebben onder het genot van een maaltijd en drankje. Dat heb ik vermenigvuldigd met 650 (?rechtse? mensen) en ik heb een geloofwaardige overhead van 200% toegepast.
  zondag 1 november 2015 @ 22:56:00 #91
346939 Janneke141
pi_157260541
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op zich interessante discussie, kwam er bij door twitter.
Mwah, je hebt alweer gezien waar het op uitloopt. En gezien de omvang van het clubje is het belang ervan ook niet erg groot.
pi_157260598
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:55 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik heb het over de uren die we samen doorgebracht hebben onder het genot van een maaltijd en drankje. Dat heb ik vermenigvuldigd met 650 (rechtse mensen) en ik heb een geloofwaardige overhead van 200% toegepast.
Een geloofwaardige overhead van 200%

Oh en beeld je tevens niet in dat je de enige bent die met ze te maken heeft gehad...

Verder 30*4*4*650

650 eraf blijft over 30*4*4 = 480
200% overhead zeg je, dus jij hebt 180 uur met ze zitten dineren, dan ben je als het al klopt een vuile rat.
pi_157260612
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:56 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Mwah, je hebt alweer gezien waar het op uitloopt. En gezien de omvang van het clubje is het belang ervan ook niet erg groot.
Klopt, maar het is natuurlijk geen leuk clubje dat je zomaar even salonfähig moet maken imho. Ze hebben een verborgen agenda.
I´m back.
pi_157260642
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik keur dit niet goed, maar
quote:
Any sentence that starts with the words "I'm not prejudiced, but...," or similar formations ("I'm not racist, but..." or "I'm not homophobic," "not sexist," etc.) is likely to contradict itself very rapidly. The technical term for this type of statement is false front, but the colloquial but-head is often used, with or without irony. Saying a sentence that starts with "I'm not X, but..." likely means that you are X.
http://rationalwiki.org/wiki/I'm_not_prejudiced,_but...
pi_157260669
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef hottentot het volgende:

[..]

Een geloofwaardige overhead van 200%

Oh en beeld je tevens niet in dat je de enige bent die met ze te maken heeft gehad...
Een overhead van 200% is denk nog laag ingeschat als je kijkt hoe die organisatie in elkaar steekt.
pi_157260683
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:00 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Een overhead van 200% is denk nog laag ingeschat als je kijkt hoe die organisatie in elkaar steekt.
Maak er maar 1000% van, die typ miepen hebben je gesprekken uit moeten typen voor het nageslacht.
pi_157260754
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef hottentot het volgende:

[..]

[...]dan ben je als het al klopt een vuile rat.
Nou nou nou! Ik noem dat Liaison. Bovendien ben ik van beroep veiligheidskundige en dat schurkt soms een beetje, zeker in mijn werkgebied.
pi_157260930
Lekker boeiend zo'n klein groepje gekkies. Het aantal moslimextremisten is een veel groter probleem.
pi_157260969
Dit is wat recenter geloof ik:

https://www.aivd.nl/onder(...)ud/rechts-extremisme

Quotes:

De dreiging van rechts-extremistische groeperingen in Nederland is niet groot. Het aantal actieve aanhangers van rechts-extremisme is ook beperkt.

Het aantal rechts-extremisten is de laatste jaren sterk gedaald. Een juist getal is moeilijk te noemen, maar het gaat eerder om tientallen dan honderdtallen.
pi_157260971
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En wat hebben we gelachen met zijn allen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')