abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157256076
quote:
AIVD: NVU wil gewelddadige afrekening met huidige politici

DEN HAAG - De Nederlandse Volks-Unie (NVU) heeft een geheime agenda en verhulde intenties. Dat zegt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in een vanmorgen verschenen rapport.

NVU-leider Constant Kusters.

Het pand van de AIVD in Zoetermeer. FOTO ANP
NVU-leider Constant Kusters zegt binnenskamers heel andere dingen dan in het openbaar en vraagt dat ook van zijn aanhang, volgens de AIVD. De dienst neemt aan dat de NVU streeft naar een eenpartijstaat naar NSDAP-model, de partij van Adolf Hitler. ,,Na het realiseren van dat antidemocratische doel wacht een gewelddadige afrekening met de huidige politici'', zegt de AIVD.

Geringe dreiging
In Nederland is de dreiging van extreem rechts en rechts-extremisme tegen de democratische rechtsorde overigens tamelijk gering. De slagkracht van de stromingen is volgens de AIVD beperkt doordat ze organisatorisch versnipperd zijn, een kleine achterban hebben en onderling grote meningsverschillen kennen.

Steeds minder aanhangers
Het aantal actieve aanhangers van extreem rechts en rechts-extremisme daalt, zo blijkt uit het onderzoek van de AIVD. Drie jaar geleden werd hun aantal nog op zeshonderd geschat, inmiddels ligt hun aantal naar schatting op minder dan driehonderd. Dit komt door scheuringen en het uiteenvallen van groepen, aldus de dienst.
Natuurlijk zijn het maar een handjevol klapkosti's dus hoezo is dit nieuws?
Maar anyhow, als ze ooit aan de macht komen deze klapjosti's, denk jij dat je tegen het muurtje wordt gezet?
Of ga je in verzet?
Ga je vluchten?
Waar naartoe? Heb je al een exit-scenario?

Ik denk dat ik vrijwel zeker tegen de muur gezet word, ik heb iig al een uitweg. We stappen op de fiets naar België en hopen dan maar dat Bart de Wever dan niet de macht heeft gegrepen samen met allerlei anti-moslim partijen. En trouwens daar komen die Belgen dan toch niet achter. Ja, of zo laat dan zitten we sws al over de Pyreneeën.
I´m back.
pi_157256186
Waar gaat dit over? :') Die beweging heeft maar een paar honderd man, dus dit is wel érg hypothetisch.

Wilders krijgt hier al geen absolute meerderheid, laat staan een clubje met een handjevol mensen.
pi_157256251
Ze hebben een geheime agenda, waar ze het maar niet over eens kunnen worden?
pi_157256268
Alsof dat ooit realistisch is :')
pi_157256314
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef Toefjes het volgende:
Je moet groot dromen, maar als je niet eens kiesdrempels van gemeenteraden haalt is het nogal onrealistisch om te speculeren over wat te doen wanneer je de macht van het hele land hebt.
pi_157256380
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef Toefjes het volgende:
Jij gaat zeker tegen de muur, wrs hebben ze je online naam al in de database. Lol.
Bij mij ook hoor, maar daar doen ze wat langer over, kan ik snel vluchten naar Vlaanderen. :7 .
I´m back.
pi_157256421
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Wintar het volgende:

[..]

Je moet groot dromen, maar als je niet eens kiesdrempels van gemeenteraden haalt is het nogal onrealistisch om te speculeren over wat te doen wanneer je de macht van het hele land hebt.
Wel ambitieus om de NSDAP als voorbeeld te nemen. Afkortingen onthouden van meer dan 3 letters is een uitdaging voor deze groep.
pi_157256506
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij gaat zeker tegen de muur, wrs hebben ze je online naam al in de database. Lol.
Bij mij ook hoor, maar daar doen ze wat langer over, kan ik snel vluchten naar Vlaanderen. :7 .
Dan hebben we het hier maar goed als we tegen de muur mogen. Bij IS word je onthoofd met een bot mesje, dat lijkt me nog veel kariger.
pi_157256541
Ik wens die onrendabele mindervaliden van de NVU veel succes.

Ze zullen niet erg ver komen.
Naturheilmittel
pi_157256583
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dan hebben we het hier maar goed als we tegen de muur mogen. Bij IS word je onthoofd met een bot mesje, dat lijkt me nog veel kariger.
Niet bot mesje hoor.
Ik ga dat filmpje dat k drie dagen geleden zag niet posten, maar nee, geen bot mesje, niet bot en geen mesje.
I´m back.
pi_157256675
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:20 schreef Gerolsteiner het volgende:

Is dat andersom ook waar dan?
I´m back.
pi_157256686
Gelukkig heeft de AIVD haar werk weer gedaan. Nu kunnen we weer rustig slapen. :/
pi_157256737
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:22 schreef RolandArthur het volgende:
Gelukkig heeft de AIVD haar werk weer gedaan. Nu kunnen we weer rustig slapen. :/
Ja, gelukkig wel, de AIVD staat in dienst van de Gutmensch gelukkig, ik als Gutmensch vaar er wel bij. :).
I´m back.
pi_157256745
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet bot mesje hoor.
Ik ga dat filmpje dat k drie dagen geleden zag niet posten, maar nee, geen bot mesje, niet bot en geen mesje.
Hebben ze vernieuwingen doorgevoerd? Het zou het allemaal een stuk humaner maken.
pi_157256823
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wel ambitieus om de NSDAP als voorbeeld te nemen. Afkortingen onthouden van meer dan 3 letters is een uitdaging voor deze groep.
:D Meer hebben ze i.i.g. niet nodig om hun eigen beleid te duiden.
pi_157256839
Ik keur dit niet goed, maar dit is wel wat je krijgt als je niet naar het volk luistert.

OT: die gasten zijn gek en dat ze dit soort wensen hebben verbaast me niets. Is maar een vrij klein groepje, dus heel veel kunnen ze niet doen, maar ik verwacht wel dat, als we nog wat gewelddadige incidenten met asielzoekers krijgen, deze jongens daar de aanstichter van zijn. Tot zover deze open deur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157256899
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat andersom ook waar dan?
?
Naturheilmittel
pi_157256961
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel, de AIVD staat in dienst van de Gutmensch gelukkig, ik als Gutmensch vaar er wel bij. :).
De AIVD werk niet zo zeer voor een bepaalde partij maar meer voor henzelf. Daarom is het meer politieke politie: daar zit de macht en het geld.
pi_157256965
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen flauw idee wat ze doen. Moslimradicalen uitroken is niet echt werk wat de Gutmensch doet, nietwaar?
Naturheilmittel
pi_157256981
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:22 schreef RolandArthur het volgende:
Tja 300 sukkels zijn een bedreiging omdat ze wat politici tegen de muur willen zetten. Maar als er straks een trein word opgeblazen moet er een parlementaire enquete komen omdat ze willen weten hoe dat nu heeft kunnen gebeuren.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_157257043
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:26 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

?
Zijn er dus geen hoogopgeleiden lid van NVU, of slimme en geile en fysiek gezonde mensen?
I´m back.
pi_157257052
Gezien het aantal terroristische aanslagen in Nederland levert de AIVD gewoon heel goed werk af.
pi_157257074
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

De AIVD werk niet zo zeer voor een bepaalde partij maar meer voor henzelf. Daarom is het meer politieke politie: daar zit de macht en het geld.
Ja precies. Want ze krijgen oh zoveel geld en hebben oh zoveel macht.

Hun verdomde budget was laatst bijna gehalveerd. De oh zo machtige dienst bungelt ergens onderaan qua politieke macht. Dit is niet je internet-droomwereldje vriend, dit is de realiteit.
Naturheilmittel
pi_157257093
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef vipergts het volgende:

[..]

Tja 300 sukkels zijn een bedreiging omdat ze wat politici tegen de muur willen zetten. Maar als er straks een trein word opgeblazen moet er een parlementaire enquete komen omdat ze willen weten hoe dat nu heeft kunnen gebeuren.
Het antwoord op jouw vraag is simpel: Dan geven ze Wilders de schuld en is het dossier gesloten.
pi_157257126
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn er dus geen hoogopgeleiden lid van NVU, of slimme en geile en fysiek gezonde mensen?
Geen flauw idee. Ook een hoogopgeleide atleet maakt van de NVU geen efficiente terroristengroepering.
Naturheilmittel
pi_157257137
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:20 schreef Gerolsteiner het volgende:

Ik maak me meer zorgen om de rendabiliteit van de AIVD. Hoeveel mankracht heeft dit wel niet gekost? Alsof er geen grotere problemen zijn.
pi_157257176
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Maar toch wel Gutmensch gericht dan toch? Ik vind als Gutmensch dit bericht heel behulpzaam nl. Ik heb mijn exit-scenario al bedacht. We hoeven op elk moment van de dag maar 4 km te fietsen en dan zijn we veilig. Desnoods laten we onze lichten op de fiets uit, we zitten binnen een half uur in veilig gebied voorlopig.
I´m back.
pi_157257256
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om de rendabiliteit van de AIVD. Hoeveel mankracht heeft dit wel niet gekost? Alsof er geen grotere problemen zijn.
Boeiend. Die inschatting kunnen ze zelf wel maken.

De hele dag radicalen in de Schilderswijk volgen gaat ook vervelen.
Naturheilmittel
pi_157257434
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:30 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Ja precies. Want ze krijgen oh zoveel geld en hebben oh zoveel macht.

Hun verdomde budget was laatst bijna gehalveerd.
En daar heb ik ze over horen meeuwen. Maar is het nu inmiddels gehalveerd?
quote:
De oh zo machtige dienst bungelt ergens onderaan qua politieke macht.
De AIVD wordt al decenia lang ingezet om zogenaamd ¨rechtse mensen¨ te intimideren en ondervragen. Laatstgenoemde dan gelukkig wel onder het genot van een hapje en drankje betaald door de dienst in een restaurant naar keuze. De insteek is altijd geweest dat de AIVD zich richt op mensen met politieke ideëen die afwijken van wat Den Haag en Brussel willen bereiken. De enige reden dat ze nu wat breder kijken (zelfs naar moslims) is omdat radicale moslims dreigen het bevolkingvervangingsbeleid van de EU te verstoren. Dat dient immers onopgemerkt en gemoedelijk te gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door RolandArthur op 01-11-2015 21:45:14 ]
pi_157257447
Fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zondag 1 november 2015 @ 21:40:14 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157257495
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:38 schreef RolandArthur het volgende:
het bevolkingvervangingsbeleid van de EU
Het wát? Heb je een linkje naar dat beleidsplan?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157257521
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 21:39 schreef I-care het volgende:
Fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden.
Dat je het weet hè.
I´m back.
pi_157257567
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het lijkt me eigenlijk dat organisaties opsporen die van plan zijn geweld te gebruiken om de rechtsorde omver te werpen toch wel een van de belangrijkste taken van een veiligheidsdienst is.

Maar hé, wie ben ik.
pi_157257578
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Boeiend. Die inschatting kunnen ze zelf wel maken.

De hele dag radicalen in de Schilderswijk volgen gaat ook vervelen.
Blijkbaar niet. Misschien moeten ze onder druk van bepaalde politieke partijen het rechts-extremisme in de gaten houden. Ik zie al tientallen jaren rechts-extremistische demonstraties waar zeker wel tientallen :o mensen aan deelnemen. Die moeten vervolgens door de politie beschermd worden door tegendemonstraties die tien keer zo groot zijn.
pi_157257579
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat je het weet hè.
Beetje onverwachts, maar altijd zeer gewenst!
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_157257621
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het wát? Heb je een linkje naar dat beleidsplan?
Het beleidsplan willen ze niet geven, ook een WOB verzoek werkt niet daar waar het de EU betreft. Gelukkig kunnen we inmiddels zien dat het plan werkt: Ga eens een tochtje maken door Amsterdam West en aanschouw de verhouding autochtone bewoner en vervangingbewoner. Dan weet je genoeg.
pi_157257656
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:30 schreef Toefjes het volgende:
Gezien het aantal terroristische aanslagen in Nederland levert de AIVD gewoon heel goed werk af.
Als bijbaantje klus ik bij als griffioen-vanger. Die kom je nooit tegen, maar dat komt omdat ik mijn werk heel goed doe.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 1 november 2015 @ 21:44:20 #38
346939 Janneke141
pi_157257667
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het beleidsplan willen ze niet geven, ook een WOB verzoek werkt niet daar waar het de EU betreft. Gelukkig kunnen we inmiddels zien dat het plan werkt: Ga eens een tochtje maken door Amsterdam West en aanschouw de verhouding autochtone bewoner en vervangingbewoner. Dan weet je genoeg.
Hoe voelt dat nu, om te weten dat je de AIVD achter je aan hebt?
pi_157257692
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Nou, veel vaart maken ze dan ook niet, als ze nu pas Amsterdam-West gekoloniseerd hebben.
pi_157257716
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:42 schreef I-care het volgende:

[..]

Beetje onverwachts, maar altijd zeer gewenst!
Meeste mensen hebben niet de mazzel dat ze bij de grens met België wonen. Ik kan jullie ook niet helpen, want wrs word ik als ik hier nog ben als eerste tegen de muur gezet. Dus ik ga even voor mijn eigen gezin dan. Ik wil an sich niet verder vluchten en verzet bieden, als die Vlamingen dan maar niet mee gaan met gekke Bart.
I´m back.
  zondag 1 november 2015 @ 21:46:29 #41
346939 Janneke141
pi_157257747
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef probeer het volgende:

[..]

Als bijbaantje klus ik bij als griffioen-vanger. Die kom je nooit tegen, maar dat komt omdat ik mijn werk heel goed doe.
_O_

pi_157257748
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het lijkt me eigenlijk dat organisaties opsporen die van plan zijn geweld te gebruiken om de rechtsorde omver te werpen toch wel een van de belangrijkste taken van een veiligheidsdienst is.

Maar hé, wie ben ik.
Als de AIVD genoeg middelen en mankracht had wel. Onder de huidige omstandigheden lijkt het me dat ze hun tijd beter kunnen besteden dan het volgen van een paar malloten met Hitler-snorretjes.
pi_157257815
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:46 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als de AIVD genoeg middelen en mankracht had wel. Onder de huidige omstandigheden lijkt het me dat ze hun tijd beter kunnen besteden dan het volgen van een paar malloten met Hitler-snorretjes.
En aan wat had jij ze dan precies willen zien werken?
pi_157257835
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En aan wat had jij ze dan precies willen zien werken?
Doe eens een gok.
pi_157257857
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:48 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Doe eens een gok.
Het uitzetten van zoveel mogelijk asielzoekers?
pi_157257905
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het uitzetten van zoveel mogelijk asielzoekers?
Het in de gaten houden van teruggekeerde jihadisten en al aanwezige moslimfundamentalisten.
pi_157257926
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het in de gaten houden van teruggekeerde jihadisten en al aanwezige moslimfundamentalisten.
En jij denkt dat ze dat niet doen, want...?
pi_157257928
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nu, om te weten dat je de AIVD achter je aan hebt?
?? Hoe kom je daar bij?
pi_157257942
De AIVD zal wel zijn bronnen hebben... infiltranten , afluisterapparatuur.
En eigenlijk verbaast het me niet. Die gasten gedragen zich zo netjes naar buiten toe.
Amper geleuter over joden en Hitler. Niks over een dictatuur willen.
Die geheime agenda kun je als verdrongen sentimenten zien.
Folklore

Naahh als ze aan de macht komen verkleed ik me als ZP. Knuffelallochtoon toch ?
Ook folklore
pi_157257965
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze dat niet doen, want...?
Niet op de manier dat ze het zouden willen doen omdat ze mankracht tekort komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')