Die lopen 0,8 uit per rondje, hebben dadelijk meer dan genoeg speling om een stop te makenquote:Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe doet Max het tov de Williamsen?
Jammerquote:Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die lopen 0,8 uit per rondje, hebben dadelijk meer dan genoeg speling om een stop te maken
Jammer strategie lijkt dus niet te werken.quote:Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die lopen 0,8 uit per rondje, hebben dadelijk meer dan genoeg speling om een stop te maken
Naomi Harris (born May 26, 1973 in Toronto, Canada) is a Canadian photographer living in New York. After completing her Bachelor in Fine Arts from York University, Toronto, she moved to New York where she received her photographic training at New York’s International Center of Photography.quote:
Tijd voor regenquote:Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Race slaat nu wel dood. Tijd voor een crash.
en weer uit beeldquote:
een crash door regen!quote:
Dat is de verkeerdequote:Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naomi Harris (born May 26, 1973 in Toronto, Canada) is a Canadian photographer living in New York. After completing her Bachelor in Fine Arts from York University, Toronto, she moved to New York where she received her photographic training at New York’s International Center of Photography.
She moved to Miami Beach in December 1999 to begin her first personal project documenting the last hotel in South Beach that catered to senior citizens. The project, called “Haddon Hall Hotel ” received The International Prize for Young Photojournalism presented by Agfa and Das Bildforum in Germany in 2001
While living in Miami, she would frequent a nude beach where she began photographing fellow sun worshipers. Shortly thereafter she learned that many of the other beach goers were also swingers. After attending a party she decided she had to photograph this subculture.
Upon returning to New York in April 2002 she began researching the lifestyle and did her first swinger shoot in July 2003 in Black River Falls, WI. This was to be the first of over 38 parties she would photograph in 48 months all over the US.
The project was realized in America Swings, her first monograph published by Taschen in October 2008. It was edited by Dian Hanson and includes an interview by artist Richard Prince who sought out Harris after seeing her work in Taschen’s The New Erotic Photography.[1]
The trade edition of America Swings was released by Taschen in August 2010.
wtfquote:Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naomi Harris (born May 26, 1973 in Toronto, Canada) is a Canadian photographer living in New York. After completing her Bachelor in Fine Arts from York University, Toronto, she moved to New York where she received her photographic training at New York’s International Center of Photography.
She moved to Miami Beach in December 1999 to begin her first personal project documenting the last hotel in South Beach that catered to senior citizens. The project, called “Haddon Hall Hotel ” received The International Prize for Young Photojournalism presented by Agfa and Das Bildforum in Germany in 2001
While living in Miami, she would frequent a nude beach where she began photographing fellow sun worshipers. Shortly thereafter she learned that many of the other beach goers were also swingers. After attending a party she decided she had to photograph this subculture.
Upon returning to New York in April 2002 she began researching the lifestyle and did her first swinger shoot in July 2003 in Black River Falls, WI. This was to be the first of over 38 parties she would photograph in 48 months all over the US.
The project was realized in America Swings, her first monograph published by Taschen in October 2008. It was edited by Dian Hanson and includes an interview by artist Richard Prince who sought out Harris after seeing her work in Taschen’s The New Erotic Photography.[1]
The trade edition of America Swings was released by Taschen in August 2010.
Zegt hij dat niet elke GP?quote:Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olav denkt dat het venijn hier in de staart gaat zitten.
Jaquote:
Ik zie genoeg gevechten. Alleen niet voor P1.quote:
Dat zegt/denkt hij elke week. Dat hij maar eens oplet voordat hij weer de helft mist wat er op de baan gebeurd.quote:Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olav denkt dat het venijn hier in de staart gaat zitten.
Nu slaat het wel effe dood toch? Dat ben je wel met me eens. Tot L30 was het primaquote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie genoeg gevechten. Alleen niet voor P1.
poepstartquote:
jepquote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu slaat het wel effe dood toch? Dat ben je wel met me eens. Tot L30 was het prima
Ja dat wel. Maar dan is het nog geen saaie race.quote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu slaat het wel effe dood toch? Dat ben je wel met me eens. Tot L30 was het prima
iddquote:
Helaas wel. Enige plek die Max nog kan winnen is die van Ricciardoquote:
2004?quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
idd
Montaya haalde Schumacher om van lap af te komen in GP van Monaco. Helaas ging dat fout.
Hulkenberg?quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas wel. Enige plek die Max nog kan winnen is die van Ricciardo
onderwater geluidquote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Button is toch ook niet te verstaan zeg.
quote:
die mini hart attack om dan er na een donker blauwe te zien in de muurquote:Op zondag 1 november 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 seconden geel, ik had even hoop
Williamsen moeten nog naar binnen. en Hulk ook.quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas wel. Enige plek die Max nog kan winnen is die van Ricciardo
okquote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb de TV op een andere kanaal gezet. Wat is de f1 saai dank zij de brandstof en banden en motor besparingen. En dit noemen ze formule1.
oke, doei.quote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb de TV op een andere kanaal gezet. Wat is de f1 saai dank zij de brandstof en banden en motor besparingen. En dit noemen ze formule1.
quote:
SBS6?quote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ze gaan met hun tijd mee. Global Warming enzo.quote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
volgende week Motopgp, de strijd der titanen, kunnen elkaars bloed wel drinken, die Rossi en Lorenzoquote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Bedankt voor het melden en veel plezier met VPRO Tegenlicht.quote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
bedankt hansquote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
MotoGP is ook benzine en banden sparenquote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgende week Motopgp, de strijd der titanen, kunnen elkaars bloed wel drinken, die Rossi en Lorenzo
Dank je voor het melden.quote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Goede kans. Hij moet lang doen met die banden. Dan liever wat inhouden en trappen als het nodig is.quote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Yaku het volgende:
Zou VES zijn banden hebben gespaard om ze nu in het laatste deel echt te gebruiken?
Tegenlichtquote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden en veel plezier met VPRO Tegenlicht.
Deden ze voorheen ook. Het is nu eenmaal sneller om met een lichtere auto te rijden en dan te sparen dan met een zwaardere auto voluit te gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
stopt ook omdat Rosberg gestopt isquote:Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu HAM die gewoon doorrijdt en wint.
Wraak voor Monaco.quote:Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu HAM die gewoon doorrijdt en wint.
waarom ging ROS dan naar binnen? ook vanwege teamstrategie?quote:Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef Rodawa het volgende:
Lijkt toch ook een compleet onnodige pitstop. Puur omdat Rosberg gaat moet Hamilton ook. Omdat Rosberg 27 ronden gaat mag Hamilton ook niet in ronde 20 al pitten. Maar goed, als hij het negeert raakt hij een hoop steun in het team kwijt. Al had ik het wel mooi gevonden.
ze hadden er soft onde rmeoten gooienquote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Mano_ het volgende:
Als Williams de race uit kan rijden op die banden gaat Ham helemaal los
quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Max23 het volgende:
Max geeft een fout gemaakt, Max er voorbij
Neuh, dan verliest ie nog meer.quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef nils7 het volgende:
Nou Max dan maar naar binnen en softs eronder
Ik vind dat gewoon poep. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat als ze tegelijk binnen willen komen de beter gekwalificeerde voorrang heeft..quote:Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef Rodawa het volgende:
Lijkt toch ook een compleet onnodige pitstop. Puur omdat Rosberg gaat moet Hamilton ook. Omdat Rosberg 27 ronden gaat mag Hamilton ook niet in ronde 20 al pitten. Maar goed, als hij het negeert raakt hij een hoop steun in het team kwijt. Al had ik het wel mooi gevonden.
"Safety reasons". Met andere woorden, geen risico nemen, ons gat is toch groot genoeg. Snap wel dat ze ze dan allebei binnen willen halen, als het een opdracht is, maar ze hebben niks te verliezen. Geef je coureurs dan de keus of ze wel of niet nog binnen willen komen, zou ik zeggen. Maar ik ben geen teammanager.quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom ging ROS dan naar binnen? ook vanwege teamstrategie?
Veiligheid. Banden zitten blijkbaar tegen de grens aan.quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom ging ROS dan naar binnen? ook vanwege teamstrategie?
Moeder Vader en zusje en iedereen die ik vergeten benquote:
Uiteraard. Maar stel dat Hamilton zegt dat zijn banden niet lekker meer zijn in lap 22, en Rosberg kan nog door met goede banden in P1, dan zullen ze Hamilton alsnog vertellen te wachten puur omdat Rosberg eerst mag. Ergens is dat nog best vreemd.quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon poep. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat als ze tegelijk binnen willen komen de beter gekwalificeerde voorrang heeft..
Geen TV met ziggo ?quote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef JopJuh het volgende:
Max nu achter perez? Heb geen stream alleen f1 timing
Geen Veronica?quote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef JopJuh het volgende:
Max nu achter perez? Heb geen stream alleen f1 timing
ditquote:Op zondag 1 november 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet Max stoppen en heeft zn tactiek niet gewerkt.
Niks mis met Max.quote:
Inderdaad, voor Williams komt het erg goed uit.quote:Op zondag 1 november 2015 21:17 schreef Geralt het volgende:
Kut voor max dit en mazzel voor de williamsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |