Zoet heeft de afgelopen 5 wedstrijden ofzo elke wedstrijd minstens 1 goal veroorzaakt door ballen bij de tegenstander in de voeten te boksen na een schot. Het aantal rebound-goals die we tegen krijgen is te veel.quote:Op zondag 1 november 2015 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het wel apart dat Zoet alle kritiek krijgt en niet die kneuzen die voor hem staan... Als je toch ziet hoe zo'n Bruma en Arias elke wedstrijd weer staan te schutteren...
Dat is zo, maar datzelfde geldt voor Bruma en Arias. Dan vind ik het vreemd dat Zoet steeds alle schuld in de schoenen krijgt geschoven.quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoet heeft de afgelopen 5 wedstrijden ofzo elke wedstrijd minstens 1 goal veroorzaakt door ballen bij de tegenstander in de voeten te boksen na een schot. Het aantal rebound-goals die we tegen krijgen is te veel.
Die andere twee krijgen net zo veel kritiek. Die gehele achterhoede is echt pure aids. Het is een godswonder wat ze voorin allemaal rechtbreien wat achterin fout gaat.quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar datzelfde geldt voor Bruma en Arias. Dan vind ik het vreemd dat Zoet steeds alle schuld in de schoenen krijgt geschoven.
Wat ik raar vindt, iedereen kon het horen. Dus ik neem aan ook de mensen naast, voor en achter hem. Spreek zo'n pipo erop aan, maar niemand die dat durft schijnbaar.quote:
Arias is ook niet al te best nee. Al is hij (daar gaan we weer) aanvallend erg nuttig. Bruma, Veltman, van Beek, Gouweleeuw...het ontloopt elkaar allemaal weinig.quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar datzelfde geldt voor Bruma en Arias. Dan vind ik het vreemd dat Zoet steeds alle schuld in de schoenen krijgt geschoven.
Dat weet je niet. Ajax heeft wind mee, PSV wind tegen momenteel. En toch blijft PSV in de slipstream. Vier punten is niet onoverkomelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 06:50 schreef tja77 het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat je op deze manier never nooit kampioen gaat worden.
Er wordt vaak gezegd dat de verdediging van Ajax ook niet veel is. Maar als je de 2 tegendoelpunten die PSV maakte tegen Ajax niet meetelt, dan heeft Ajax in de overige 10 wedstrijden 3 doelpunten totaal tegen gekregen. Dat is net zoveel als PSV in 20 minuten tegen de nunmer laatst.
Kortom, dit gaat em niet worden dit jaar.
Hoezo heeft Ajax de wind mee? In de beker met wat misfortuin eruit, in Europa zit het ook niet bepaald mee, de laatste drie tegengoals waren of van richting veranderd of een eigen goal. Ja, gaat lekker zo met de wind in de zeilen...quote:Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ajax heeft wind mee, PSV wind tegen momenteel. En toch blijft PSV in de slipstream. Vier punten is niet onoverkomelijk.
Als ze zo door blijven gaan hebben ze een probleem, maar na de winterstop kan het best zo zijn dat de achterhoede wel zeker genoeg is voor de eredivisie.
Het zou al enorm helpen als er nu eens wat langer in dezelfde opstelling gespeeld kan worden. Alle wisselingen helpen gewoon niet. En daar heb je maar beperkt invloed op. Bij PSV kan het best in 2016 rustig zijn in de ziekenboeg, terwijl het dan weer bij ajax druk is aldaar. En dat zul je gewoon terug gaan zien in de resultaten. PSV heeft m.i. de betere spelers.
Hoe dan ook: leuk dat het dit jaar weer eens echt close is tussen de 3 topploegen van Nederland.
Ik had het over de competitie uiteraard.quote:Op maandag 2 november 2015 10:34 schreef Fargo het volgende:
Hoezo heeft Ajax de wind mee? In de beker met wat misfortuin eruit, in Europa zit het ook niet bepaald mee, de laatste drie tegengoals waren of van richting veranderd of een eigen goal. Ja, gaat lekker zo met de wind in de zeilen...
Nou ja, misschien is hij Oncoloog en had hij net de uitslag binnen? Of hij is helderziende en hij wil Jeroen waarschuwen?quote:
En een heksenjacht op baardmans welke naast het uitvak stond en het nodig vond om over het hek te klimmen. Althans dat probeerde ie.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 10:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is hij Oncoloog en had hij net de uitslag binnen?
Maar is het hem uiteindelijk gelukt om over het hek te klimmen en klapjes uit te delen?quote:Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een heksenjacht op baardmans welke naast het uitvak stond en het nodig vond om over het hek te klimmen. Althans dat probeerde ie.
Met z'n hipsterbaardWat een mongo.
Na de wedstrijd zijn dat soort types nergens te bekennen, terwijl het nergens makkelijker is om bij het uitvak te komen als De Graafschap.
Ben je gek. Echt droeftoeters daar die Brigata Tifosi of hoe heten die malloten. Toen een steward hem sommeerde om van dat hek of te gaan begon de jongen te huilen.quote:Op maandag 2 november 2015 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar is het hem uiteindelijk gelukt om over het hek te klimmen en klapjes uit te delen?
Vorig jaar had Arias verdedigend wel een redelijke periode, nu is ie echter zo'n beetje terug op het niveau van toen hij net bij PSV was.quote:Op zondag 1 november 2015 23:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Arias is ook niet al te best nee. Al is hij (daar gaan we weer) aanvallend erg nuttig. Bruma, Veltman, van Beek, Gouweleeuw...het ontloopt elkaar allemaal weinig.
Die heeft de eerste twintig, vijfentwintig minuten van de tweede helft werkelijk helemaal niets goed gedaan. Ik ben fan, maar die stond een partij te schutteren zeg.quote:
Arias zit absoluut niet in zijn beste fase inderdaad. Laat zich constant in de luren leggen. Ik denk dat het iets te maken heeft met de absentie van Willems dat er aanvallend van hem meer wordt verwacht. Dat hij het niet kan belopen of zo. Met zo een baklap als Narsingh er voor zou ik overigens gewoon achterin blijven. Kan er in ieder geval weinig mis gaan. Van mee-verdedigen heeft Luciano-hou-jij-mijn-tassie-even-vast-Narsingh ook geen brood gegeten.quote:Op maandag 2 november 2015 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar had Arias verdedigend wel een redelijke periode, nu is ie echter zo'n beetje terug op het niveau van toen hij net bij PSV was.
Dikke zaadwedstrijd Don. Ik begin steeds meer bewondering te krijgen voor de Feyenoord supporter. Dat maatje van mij die altijd zei dat je toch een bepaalde vorm van sado masochisme prettig moet vinden wanneer je Feyenoord aanhangt, omdat het vaak zo een pijn aan je ogen en gemoedsrust en toestand doet, maar je als onderdanige slaaf toch iedere wedstrijd wil kijken. Ik drijf misschien over aangezien ons laatste kampioenschap van vorig jaar is, maar om zo in niveau in te kakken is bedroevend en werkelijk schandelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 11:37 schreef DonRaja het volgende:
Toch 6x gescoord en gewonnen. Waren wij het geweest, dan hadden we met 4-3 verloren...
Ik had niet anders verwacht. We verliezen meer dan dat we winnen in Den Haag de laatste jaren en na een Klassieker verneuken we sowieso elke volgende wedstrijd...quote:Op maandag 2 november 2015 11:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke zaadwedstrijd Don. Ik begin steeds meer bewondering te krijgen voor de Feyenoord supporter. Dat maatje van mij die altijd zei dat je toch een bepaalde vorm van sado masochisme prettig moet vinden wanneer je Feyenoord aanhangt, omdat het vaak zo een pijn aan je ogen en gemoedsrust en toestand doet, maar je als onderdanige slaaf toch iedere wedstrijd wil kijken. Ik drijf misschien over aangezien ons laatste kampioenschap van vorig jaar is, maar om zo in niveau in te kakken is bedroevend en werkelijk schandelijk.
De enige moeilijke wedstrijd zal tegen Utrecht, Willem II, AZ, Vitesse, Roda en Zwolle zijn. De rest moet je de volle buit pakken.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Programma tot de winterstop:
Zondag 8 november PSV - FC Utrecht
Zaterdag 21 november Willem II - PSV
Zondag 29 november PSV - AZ
Zaterdag 5 december Vitesse - PSV
Zaterdag 12 december PSV - Roda JC Kerkrade
Zaterdag 19 december PSV - PEC Zwolle
Eigenlijk moet je hier gewoon minstens 16 punten pakken. Zeker met al dat onnodige puntenverlies tot nu toe.
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Allemaal pittige tegenstanders en Roda is onze angstgegner.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Eigenlijk moet je hier gewoon minstens 16 punten pakken. Zeker met al dat onnodige puntenverlies tot nu toe.
Wel gelukkig wat meer thuiswedstrijden, tot nu toe hebben we er 7 van de 11 uit gespeeld. Thuis heb ik er toch altijd een stuk meer vertrouwen in. Ook al ging het tegen Excelsior een keer mis thuis.quote:Op maandag 2 november 2015 12:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Allemaal pittige tegenstanders en Roda is onze angstgegner.
Sinterklaas wie kent hem niet?quote:Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een heksenjacht op baardmans welke naast het uitvak stond en het nodig vond om over het hek te klimmen. Althans dat probeerde ie.
Met z'n hipsterbaardWat een mongo.
Na de wedstrijd zijn dat soort types nergens te bekennen, terwijl het nergens makkelijker is om bij het uitvak te komen als De Graafschap.
Het zou mij verbazen wanneer ze er hier 16 uit weten te halen. Zou eerder gokken op zo'n 12 punten.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Roda is wel haalbaar. De rest zal niet gemakkelijk zijn. Al heeft Vitesse waarschijnlijk wel weer de gebruikelijke PSV-dip. M.U.V. die 2-6 een jaar of twee geleden.quote:Op maandag 2 november 2015 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De enige moeilijke wedstrijd zal tegen Utrecht, Willem II, AZ, Vitesse, Roda en Zwolle zijn. De rest moet je de volle buit pakken.
Roda is onze angstgegner. Daarnaast is Kalezic er trainer. Die zal wellicht wat wraakgevoelens hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Roda is wel haalbaar. De rest zal niet gemakkelijk zijn. Al heeft Vitesse waarschijnlijk wel weer de gebruikelijke PSV-dip. M.U.V. die 2-6 een jaar of twee geleden.
Ik heb eigenlijk zelden een trainer een doelpunt zien maken.quote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roda is onze angstgegner. Daarnaast is Kalezic er trainer. Die zal wellicht wat wraakgevoelens hebben.
Jij hebt duidelijk geen ervaring in het amateurvoetbal.quote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden een trainer een doelpunt zien maken.
Thuis 10, uit 1 of 3 punten. Als je er al tegen de Graafschap drie tegen krijgt en je altijd een goal om de oren krijgt is tweemaal scoren in uitwedstrijden erg lastig...quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Moreno is aan het bedenken op hoeveel verschillende manieren hij de nek van Thijs kan breken...quote:
Geen zin in.quote:Op maandag 2 november 2015 12:15 schreef Scarface88 het volgende:
BadderHaring, je zit altijd zo te geilen om het nieuwe topic zsm te openen maar doe ook eens de scores in de OP bijwerken dan.
Wat een kutwedstrijd zaterdag trouwens.
quote:Op maandag 2 november 2015 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moreno is aan het bedenken op hoeveel verschillende manieren hij de nek van Thijs kan breken...
Ik vind hem wel leuk zo, eigenlijk. Geen zin om al die doelpuntenmakers op te zoeken. Slaat ook nergens op dat die onzin allemaal in de OP moet.quote:
In de TT wordt vrij lastig ja.quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk zo, eigenlijk. Geen zin om al die doelpuntenmakers op te zoeken. Slaat ook nergens op dat die onzin allemaal in de TT moet.
Dan ga ik de TT minder leuk moeten maken vrees ik...quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk zo, eigenlijk. Geen zin om al die doelpuntenmakers op te zoeken. Slaat ook nergens op dat die onzin allemaal in de TT moet.
Je doet maar.quote:Op maandag 2 november 2015 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ga ik de TT minder leuk moeten maken vrees ik...
Ja, laat dat nou precies het probleem zijn. Ik weet wel een andere oplossing trouwens, maar dan worden er een paar heel erg MAD hier.quote:Op maandag 2 november 2015 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je de gegevens doorstuurt wel ja.
Binnenkort \/itesse thuis.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
En dan lees je weer zo'n interview met Bruma waarin hij zegt dat ze elkaar nu écht de waarheid gaan vertellen naar aanleiding van de pot tegen De Graafschap. Alsof ik in het seizoen 2013-2014 beland ben
Bruma zei toch na Excelsior ook al zoiets ? Herhaling van zetten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
En dan lees je weer zo'n interview met Bruma waarin hij zegt dat ze elkaar nu écht de waarheid gaan vertellen naar aanleiding van de pot tegen De Graafschap. Alsof ik in het seizoen 2013-2014 beland ben
Jozefzoonquote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Binnenkort \/itesse thuis.
[ afbeelding ]
Tezzyquote:
Ik denk dat Bruma dan eerst eens voor de spiegel moet oefenen. Het feit dat hij al overweegt om anderen de waarheid te gaan zeggen, slaat al nergens op. Toegegeven, hij heeft achterin weinig hulp van capabele collega's, maar zelf speelt hij ook niet de pannen van het dak.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
Het kan jou niks interesseren, andere users wel. Maar wel telkens er als de kippen bij zijn om een quasi-grappige TT te bedenken. Je weet niet hoe snel je een nieuw topic moet openen als een topic bijna dicht isquote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk zo, eigenlijk. Geen zin om al die doelpuntenmakers op te zoeken. Slaat ook nergens op dat die onzin allemaal in de OP moet.
OP is bijgewerkt met hulp van de_boswachter.quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het kan jou niks interesseren, andere users wel. Maar wel telkens er als de kippen bij zijn om een quasi-grappige TT te bedenken. Je weet niet hoe snel je een nieuw topic moet openen als een topic bijna dicht is
quote:Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
OP is bijgewerkt met hulp van de_boswachter.
Thx!quote:Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
OP is bijgewerkt met hulp van de_boswachter.
Ga je lekker over iets zinnigs druk maken. Ben jij 12 ofzo?quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het kan jou niks interesseren, andere users wel. Maar wel telkens er als de kippen bij zijn om een quasi-grappige TT te bedenken. Je weet niet hoe snel je een nieuw topic moet openen als een topic bijna dicht is
twitter:paulpostman twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:34:08Overwinteren of niet overwinteren. That's the question #psvwol #ob https://t.co/sorKAEx8AN reageer retweet
Ik proef hier wat frustratie. Het is niet echt nodig om iemand een sukkel te noemen. Het zou je netjes staan als je je excuses zou aanbieden. Ik weet uit betrouwbare bron dat Scarface88 zich dit erg aantrekt.quote:Op maandag 2 november 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga je lekker over iets zinnigs druk maken. Ben jij 12 ofzo?
Als andere users het wel boeiend vinden, dan sturen ze me de info maar via DM en dan zet ik het er in als het mij uitkomt. Ik laat me niet rondcommanderen door een sukkel met een grote bek op een forum.
Misschien de volgende keer even aardig vragen, kom je verder mee in het leven.
Hahaquote:Op maandag 2 november 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als andere users het wel boeiend vinden, dan sturen ze me de info maar via DM en dan zet ik het er in als het mij uitkomt. Ik laat me niet rondcommanderen door een sukkel met een grote bek op een forum.
True story.quote:Op maandag 2 november 2015 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik proef hier wat frustratie. Het is niet echt nodig om iemand een sukkel te noemen. Het zou je netjes staan als je je excuses zou aanbieden. Ik weet uit betrouwbare bron dat Scarface88 zich dit erg aantrekt.
Niks geen frustratie, oprechte irritatie om over zoiets onzinnigs te beginnen te bakkussen en te menen opdrachten te kunnen geven.quote:Op maandag 2 november 2015 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik proef hier wat frustratie. Het is niet echt nodig om iemand een sukkel te noemen. Het zou je netjes staan als je je excuses zou aanbieden. Ik weet uit betrouwbare bron dat Scarface88 zich dit erg aantrekt.
Die laatste was een pegel van jewelste. Hij kan dus wel iets.quote:Op maandag 2 november 2015 22:35 schreef tja77 het volgende:
Kinderachtig geneuzel allemaal.
Jong PSV wint met 4-3 van Telstar mede door 3 doelpunten van Vloet.
Krijg in PSV 1 vaak de indruk dat ie te licht is, beetje een gevalletje Ritzmaier. Leuke voetballer, maar komt net te kort.quote:Op maandag 2 november 2015 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die laatste was een pegel van jewelste. Hij kan dus wel iets.
Maar in PSV 1 nog niet meer van hem gezien als een matige hakassist (goed op inzicht, matig op uitvoering) op Pereiro.
Nee, dat weet ik wel zeker. Qua inzicht is het best aardig wat hij doet, redelijk schot ook. Maar verder voetballend echt onder de maat. Zou wel een goede kunnen zijn in de subtop ergens.quote:
Echt heel schattig die onzekerheid bij jou.quote:Op maandag 2 november 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind jou ook heel schattig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Echt heel schattig die onzekerheid bij jou.
Nooit iets gezien in die jongen. Al speelde hij gisteren een dijk van een wedstrijd.quote:
Ritzmaier speelde ooit een dijk van een seizoen bij Cambuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit iets gezien in die jongen. Al speelde hij gisteren een dijk van een wedstrijd.
Die moet echt blijven. Dat is een prof eerste klas en een geweldig talent. Ik hoop dat hij zijn hoofd erbij houdt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Rigo staat een heel aardig WK U17 te ballen. Kan me niet voorstellen dat er niet interesse komt voor die jongen.
Dat werd natuurlijk ook wat overdreven en kreeg nog wat extra cachet doordat PSV niet bijster goed draaide in de competitie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ritzmaier speelde ooit een dijk van een seizoen bij Cambuur.
Slaat bij PSV ook steeds een lichting over. Daar hadden ze het al vroeg in hem gezien. De B1 mist hem nu ook wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die moet echt blijven. Dat is een prof eerste klas en een geweldig talent. Ik hoop dat hij zijn hoofd erbij houdt.
quote:Dezelfde spelers die zaterdag tegen De Graafschap aan de aftrap verschenen, krijgen dinsdag in het Champions League-duel met VfL Wolfsburg wederom het vertrouwen van Phillip Cocu. De trainer ziet geen reden om zijn ploeg te veranderen.
Dat verwachten De Telegraaf en het Eindhovens Dagblad. Hoewel er steeds meer kritiek komt op het spel van Luciano Narsingh, blijft de rechtervleugelaanvaller basisspeler. Het houdt in dat er voor Gaston Pereiro geen basisplaats is. De Uruguayaan bewees ook tegen De Graafschap als invaller het doel makkelijk te kunnen vinden. Voor Cocu is het geen reden om te wisselen.
De oefenmeester zet Jürgen Locadia weer op de linkerflank vanwege de afwezigheid van Maxime Lestienne door familieomstandigheden. Luuk de Jong neemt de spitspositie in. Het middenveld bestaat vermoedelijk uit Davy Pröpper, Jorrit Hendrix en Andres Guardado. De defensie wordt gevormd door Santiago Arias, Jeffrey Bruma, Hector Moreno en Joshua Brent. Jeroen Zoet staat op doel.
Vermoedelijke opstelling:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Pröpper, Hendrix, Guardado, Narsingh, De Jong, Locadia
Als we door hun vanavond niet weten te scoren dan reken ik het 100% cocu aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Locadia en Narsingh, je kan ook gewoon thuisblijven en 3-0 laten neerpennen.
Dat zou fijn zijn maar ik verwacht hem pas in 2016 ergens weer in de opstelling te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter gaat die Lestienne gewoon weer snel voetballen want dit slaat nergens op
Maar je hebt zo weinig aan die snelheid als narsingh niet een fatsoenlijk balletje kan geven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Opstelling is op zich helemaal niets mis mee, alleen zou je inderdaad Narsingh kunnen wisselen voor Pereiro. Maar de snelheid van Narsingh is ook belangrijk en ik denk dat Cocu hem daarom opstelt.
Wolfsburg zal zich waarschijnlijk gaan ingraven en dan counteren, zoals ze in eigen huis eigenlijk ook deden. Dan heb je niets aan Narsingh. Je hebt sowieso niets aan Narsingh. Hij geeft zelden een goede voorzet omdat hij de bal telkens tegen de tegenstander aanschiet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Opstelling is op zich helemaal niets mis mee, alleen zou je inderdaad Narsingh kunnen wisselen voor Pereiro. Maar de snelheid van Narsingh is ook belangrijk en ik denk dat Cocu hem daarom opstelt.
Wat een negativiteit. Sowieso veel negativiteit hier. Spel is minder goed als afgelopen seizoen maar ondanks dat we in een slechte fase zitten blijven we in de competitie in de slipstream van Ajax en Feyenoord op 4 punten. Zondag Fey - Ajax en je kan zomaar weer op een punt staan. Daarnaast al meer uit- als thuiswedstrijden gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik word zo moe van die kakker met z'n uitstraling van een golfer. Stel gewoon Pereiro op man. Narsingh mag weer lekker ballen tegen zijn tegenstander aan gaan schieten. Dan kan ie naar de wedstrijd weer lekker zeggen dat het niet goed is en beter moet.
Maar goed, het is hopen op een goed resultaat vanavond, het is belangrijk dat we scherp blijven. Hoe lekker zou het zijn om Wolfsburg en CSKA thuis te winnen...? Nou ja, dromen mag. Vanavond gas erop met het publiek er vol achter.
Ben ook geen fan van Narsingh maar tegen Excelsior liet Pereiro het vanaf de aftrap ook niet zien. Wat een slechte wedstrijd was me dat van hem zeg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je hebt zo weinig aan die snelheid als narsingh niet een fatsoenlijk balletje kan geven.
Hier alvast een stukje geschreven voor de kranten van morgen.quote:"PSV vergeet zichzelf te belonen"
Na weer, de zoveelste, avond vol kansen staat PSV wederom met lege handen.
"Als we de kansen in de eerste helft wel benutten dan wordt het een heel andere wedstrijd" aldus coach Philip Cocu. " Maar dan zie je dat we even niet opletten en ligt ie er in de andere kant wél in. Dat weet je op dit niveau. Het is een kwestie van details." Overigens was de oefenmeester wel tevreden over het vertoonde spel: "We waren veelvuldig aan de bal, en speelden de bal vaak breed en terug. Wolfsburg loerde op de counter, en dat is ons fataal geworden."
Eigen goals Bruma en Brenet
"Als je ziet hoe we de goals tegen krijgen dan is dat wel knullig" Aldus een verbaasde Bruma.
In de eerste helft kreeg PSV al een goal tegen door een verkeerd ingeschatte terugspeelbal van Bruma, waar Jeroen Zoet over heen stapte.
"Bij die tweede goal zag het er ook niet goed uit" vervolgd Bruma, "Joshua wilt de bal eigenlijk de tribune in schoppen, maar dan komt de bal ongelukkig op zijn knie, waardoor Jeroen de bal niet meer kan tegenhouden."
Dat het uiteindelijk "slechts" 0-4 is gebleven is in elk geval niet te danken aan de defensieve kracht van PSV.
"We hebben veel geluk gehad" zegt Joshua Brenet voor de camera. "Voor hetzelfde geld was het hier 0-10 geworden, maar gelukkig hielden we het na die 0-4 nog goed dicht achterin".
Ben het met je eens hoor. Maar ik begin gewoon te balen van die Cocu met zijn rare fratsen. Iedereen met ogen in zijn kop ziet toch dat die Pereiro beter is dan Narsingh? Wie weet stelt ie vanavond voor de grap weer Maher op als 'hangende' linksbuiten, nou dan kunnen we lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een negativiteit. Sowieso veel negativiteit hier. Spel is minder goed als afgelopen seizoen maar ondanks dat we in een slechte fase zitten blijven we in de competitie in de slipstream van Ajax en Feyenoord op 4 punten. Zondag Fey - Ajax en je kan zomaar weer op een punt staan. Daarnaast al meer uit- als thuiswedstrijden gehad.
In de CL weet je dat je het als NL ploeg lastig gaat krijgen. Nederlaag uit bij Wolfsburg en ManU had je kunnen incalculeren. Met Moskou moeten we strijden om plek 3 vandaar dat het zo zonde is van die kut eerste helft daar in september.
Vanavond volle bak achter de ploeg.
Wij zijn PSV, wij zijn de beste.
Maar de ene speler krijgt wat meer krediet dan de andere. En me dunkt dat Pereiro zijn minuten/golazo ratio enorm hoog is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van Narsingh maar tegen Excelsior liet Pereiro het vanaf de aftrap ook niet zien. Wat een slechte wedstrijd was me dat van hem zeg.
Als je jezelf 25 minuten in de tweede helft helemaal het snot voor de ogen laat spelen door fucking De Graafschap dan kan er niet genoeg negativiteit zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een negativiteit. Sowieso veel negativiteit hier. Spel is minder goed als afgelopen seizoen maar ondanks dat we in een slechte fase zitten blijven we in de competitie in de slipstream van Ajax en Feyenoord op 4 punten. Zondag Fey - Ajax en je kan zomaar weer op een punt staan. Daarnaast al meer uit- als thuiswedstrijden gehad.
In de CL weet je dat je het als NL ploeg lastig gaat krijgen. Nederlaag uit bij Wolfsburg en ManU had je kunnen incalculeren. Met Moskou moeten we strijden om plek 3 vandaar dat het zo zonde is van die kut eerste helft daar in september.
Vanavond volle bak achter de ploeg.
Wij zijn PSV, wij zijn de beste.
Je zou hem bijna vergeten, belachelijke selectie inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:20 schreef Slaro het volgende:
[..]
Klaassen is ook opgeroepen dus wat dat betreft.
Ik dacht in het PSV-topic te posten maar dit gaat over de wedstrijd vanavond.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou hem bijna vergeten, belachelijke selectie inderdaad
Kijk, om het een beetje te relativeren (laat het duidelijk zijn dat ik hier niet achter sta): Louis van Gaal riep weer extreem veel Feyenoordspelers op (kuch schaken kuch martins indiquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:19 schreef Slaro het volgende:
[..]
Allebei prima spelers voor Oranje inderdaad, zeker in potentie, maar er wordt met twee maten gemeten.
Kijk eens waar we nu postenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:24 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik dacht in het PSV-topic te posten maar dit gaat over de wedstrijd vanavond.
Nou, op zich heb ik het idee dat het bij coaches als Van Basten en nu dus Blind toch altijd net iets erger is, misschien omdat Ajax consequent van die hele jonge spelers heeft. Die oververtegenwoordiging van Feyenoord-spelers sloeg inderdaad lange tijd ook nergens op, Hiddink en Van Marwijk (vreemd genoeg) hebben veel PSV'ers opgeroepen, maar de verhoudingen lagen in die situatie ook net iets anders.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, om het een beetje te relativeren (laat het duidelijk zijn dat ik hier niet achter sta): Louis van Gaal riep weer extreem veel Feyenoordspelers op (kuch schaken kuch martins indi![]()
![]()
), Hiddink roept weer veel PSV-spelers op. Het is dus niet nieuw. In ieder geval, je moet er niet van opkijken. Er tegen blijven strijden moet je altijd wel blijven doen.
Wat betreft Riedewald heb ik dan een andere visie maar voor de rest kan ik me prima vinden in je post.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:39 schreef Slaro het volgende:
[..]
Nou, op zich heb ik het idee dat het bij coaches als Van Basten en nu dus Blind toch altijd net iets erger is, misschien omdat Ajax consequent van die hele jonge spelers heeft. Die oververtegenwoordiging van Feyenoord-spelers sloeg inderdaad lange tijd ook nergens op, Hiddink en Van Marwijk (vreemd genoeg) hebben veel PSV'ers opgeroepen, maar de verhoudingen lagen in die situatie ook net iets anders.
Maar veel van de Ajax-spelers kan ik ook prima hebben in de selectie, Tete en Bazoer zijn gewoon supertalenten, bij Riedelwald Veltman en El Ghazi hebben ik meer mijn vraagtekens maar veel betere alternatieven, zeker achterin, heb je bijna niet helaas. Klaassen heeft zich voldoende bewezen.
Waar ik mij zeer aan stoor is dat vooral deze bondcoach voor de ene speler de drempel enorm maakt en voor de andere speler, afhankelijk van waar hij speelt en zijn verleden, veel lager. Het is veelzeggend dat Blind zich volledig laat informeren door Frank de Boer maar Cocu en Van Bronckhorst overslaat, pas nadat er wat gezeik over was belde hij ze op, toch vreemd.
Riedewald net als El Ghazi over een paar jaar selecteren, veel logischer waarschijnlijk met de progressie die ze vast nog maken, maar we zullen zien de KNVB moet gewoon zich volledig storten op de zoektocht naar een betere bondscoach, ze hebben nu de tijd, als ze die tijd in ieder geval maar dan dus niet gaan gebruiken om zich te verschuilen achter Blind bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat betreft Riedewald heb ik dan een andere visie maar voor de rest kan ik me prima vinden in je post.
YuP: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2734-7.phpquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met het uitprinten van de tickets?
www.psvkaartverkoop.nl lijkt er ook uit te liggen bij mij.
Goffetomme..quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
YuP: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2734-7.php
Amateurs.
Kan ik tenminste wel rustig schijtenquote:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd als PDF naar je pc saven en als backup in je mail zetten.
Op de tribune in principe ook, maar je kan raar aan worden gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan ik tenminste wel rustig schijten
Oh.. omdat ik zwart ben zeker?!quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op de tribune in principe ook, maar je kan raar aan worden gekeken.
Dat is sowieso een unicum in Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh.. omdat ik zwart ben zeker?!
Ik ga kip etenquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is sowieso een unicum in Eindhoven.
quote:
Laat dit het voorbeeld zijn.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 17:51:01Dolle vreugde bij #PSV A1, Joey Konings maakt de 2-1 in de slotseconde voor #PSV A1, dat wint van Wolfsburg. reageer retweet
PSV is idd favoriet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:08 schreef Fargo het volgende:
Heeft Davy zich al ingedekt voor vanavond?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Maar ik begin gewoon te balen van die Cocu met zijn rare fratsen. Iedereen met ogen in zijn kop ziet toch dat die Pereiro beter is dan Narsingh? Wie weet stelt ie vanavond voor de grap weer Maher op als 'hangende' linksbuiten, nou dan kunnen we lachen.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Locadia
Belachelijke opstelling wederom.
Cocu beschermt hem tegen Blind, niet te veel laten shinen die jongen anders wordt hij opgeroepen.quote:
Laten we hopen van niet. Dat zou een nieuw dieptepunt betekenen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Cocu beschermt hem tegen Blind, niet te veel laten shinen die jongen anders wordt hij opgeroepen.
Je in deze EK poule niet kwalificeren is een all time low, daar gaat nooit meer iets onder komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Dat zou een nieuw dieptepunt betekenen.
Een middenveld met Clasie,Hendrikx en Vejinovicquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je in deze EK poule niet kwalificeren is een all time low, daar gaat nooit meer iets onder komen.
En wat is die Arnold een lul. Ongelooflijk man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
PSV heer en meester, maar die Duitsers zullen er straks vast wel weer eentje binnenprikken. Zijn nu al constant tijd aan het rekken.
Dat valt nou ook wel weer mee. De selectie is beter maar er loopt geen enkele speler van buitencategorie op het veld vandaagquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En wat is die Arnold een lul. Ongelooflijk man.
Maar goed, het is onvoorstelbaar dat PSV zo goed meedoet als je ziet wat voor spelers er bij Wolfsburg rondlopen.
netjesquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:51 schreef RijstNatie het volgende:
Ze spelen niet voor de winst zoals ze zouden doen als ze tegen excelsior zouden spelen.
Vol gas erop en je wint hier met 3-0
Thuis winnen is genoegquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijke avond zeg en wat belangrijk die tweede treffer. Nu maak je echt een heel behoorlijke kans op overwintering in de Champions League
Pereiro is geen middenvelder toch.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:52 schreef Seam het volgende:
Als Maher vervangen wordt door Pereirogod en Willems weer terug is, spelen jullie jezelf makkelijk weer naar de koppositie.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heerlijk resultaat dit, maar als United-uit wordt verloren heb je er waarschijnlijk alsnog niets aan.
nee is gelulquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heerlijk resultaat dit, maar als United-uit wordt verloren heb je er waarschijnlijk alsnog niets aan.
BSquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Omdat ik vermoed dat Vfl van CSKA gaat winnen:quote:
that's footballquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat Vfl van CSKA gaat winnen:
1. Utd - 10
2. Vfl - 9
3. PSV - 6
4. Cska - 4
Utd hoeft niet en Vfl heeft aan gelijkspel genoeg. Ook speelt Vfl thuis.
Mocht CSKA gelijk kunnen spelen zit je alsnog met het nadeel dat utd niet hoeft.
oh je rekent even in je voordeel, Pinokkio.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1. Utd - 10
2. Vfl - 9
3. PSV - 6
4. Cska - 4
Mocht CSKA gelijk kunnen spelen zit je alsnog met het nadeel dat utd niet hoeft.
Gast, wat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh je rekent even in je voordeel, Pinokkio.
Wel, elk punt en elke overwinning is godnondejus belangrijk. Als je dat niet inziet, ben je kortzichtig en heb je korte termijn visie.quote:
Wat lul jij nu weer?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel, elk punt en elke overwinning is godnondejus belangrijk. Als je dat niet inziet, ben je kortzichtig en heb je korte termijn visie.
Als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, staat PSV boven Wolfsburg. Nee deze overwinning is niet belangrijk...wat wen kwats.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gast, wat?
Of verwacht je dat CSKA gaat winnen van Vfl?
Topshowquote:1. Manchester United 7
2. PSV 6
3. Wolfsburg 6
4. CSKA Moscow 4
Manchester United > PSV
CSKA Moscow > Wolfsburg
1. Manchester United 10
2. CSKA Moscow 7
3. PSV 6
4. Wolfsburg 6
Wolfsburg > Manchester United (al door)
PSV > CSKA Moscow
1. Manchester United 10
2. PSV 9
3. Wolfsburg 9
4. CSKA Moscow 7
Wow. Best zuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1. Utd - 10
2. Vfl - 9
3. PSV - 6
4. Cska - 4
whaha, nu moet ik idd ook lachenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer?
Dat propagandeert juist eerder mijn gelijk dan ongelijk_!
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, staat PSV boven Wolfsburg. Nee deze overwinning is niet belangrijk...wat wen kwats.
maar dat is dus niet. De Rus moet er aan gvdquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.
Wat ik wel zeg is dat je waarschijnlijk alsnog punten te kort komt als je van United verliest.
Ik heb geen vertrouwen in de Russenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar dat is dus niet. De Rus moet er aan gvd
Een hoop poep praten en speculeren op je onderbuikgevoelens en verwachtingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.
Wat ik wel zeg is dat je waarschijnlijk alsnog punten te kort komt als je van United verliest.
Ik praat geen poep, speculeer inderdaad en dat doe je inderdaad op basis van je verwachtingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hoop poep praten en speculeren op je onderbuikgevoelens en verwachtingen.
Ik kom met cijfers en feiten.
En vervolgens zeggen dat ik een beetje achterlijk ben.
Ga elders zuurpruimen
Ik zeg net dat als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, dat PSV boven Wolfsburg eindigt. Als je dat niet inziet en niet belangrijk vindt, dan ben jij achterlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik praat geen poep, speculeer inderdaad en dat doe je inderdaad op basis van je verwachtingen.
Verder kom je helemaal niet met feiten. Je roept alleen dat ieder punt belangrijk is, maar dat heb ik nooit ontkent.
Kortom: ondanks dat je hier tegen de bewering dat je achterlijk bent ageert, toon je eigenlijk alleen maar aan dat je inderdaad achterlijk bent.
Lol. Feiten zei je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef tja77 het volgende:
Ik zeg net dat als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, dat PSV boven Wolfsburg eindigt.
Als Wolfsburg wint in Moskou wel ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat 'gelijke' al uitsluit dat de een boven de ander staat zie je volgens mij spoken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is toch een feit dat bij gelijke stand PSV boven Wolfsburg staat.
Als het gelijk wordt waarschijnlijk ook. Dit utd dat niet hoeft verliest hoogstwaarschijnlijk uit van vfl.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Wolfsburg wint in Moskou wel ja.
Laat ik vooropstellen dat ik niet denk dat PSV doorgaat; Ik sluit echter ook niet uit dat CSKA wint van Wolfsburg want die zijn me enorm tegengevallen. Daarnaast is CSKA thuis voor PSV misschien wel gevaarlijker dan uit. En ik zie daarnaast ManU ook nog niet winnen van Wolfsburg. Allemaal aannames die nergens op zijn gebaseerd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als het gelijk wordt waarschijnlijk ook. Dit utd dat niet hoeft verliest hoogstwaarschijnlijk uit van vfl.
En als cska wint hebben ze in ehv aan een gelijkspel genoeg. Daar breek je ook niet zomaar doorheen.
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat 'gelijke' al uitsluit dat de een boven de ander staat zie je volgens mij spoken.
Haha. Ja. Hoe precies?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.
Als ze uiteindelijk ook op doelsaldo gelijk zouden eindigen hebben ze volgens mij geen voordeel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.
Ik sluit niets uit, ik acht het een echter wel minder waarschijnlijk dan het ander.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik niet denk dat PSV doorgaat; Ik sluit echter ook niet uit dat CSKA wint van Wolfsburg want die zijn me enorm tegengevallen. Daarnaast is CSKA thuis voor PSV misschien wel gevaarlijker dan uit. En ik zie daarnaast ManU ook nog niet winnen van Wolfsburg. Allemaal aannames die nergens op zijn gebaseerd.
Wat ook nergens op gebaseerd is en dus getrappel in het luchtledige is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, ik acht het een echter wel minder waarschijnlijk dan het ander.
Het onderling resultaat is idd gwn 2-2.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk ook op doelsaldo gelijk zouden eindigen hebben ze volgens mij geen voordeel.
Die voorspellingen zijn wel degelijk ergens op gebaseerd, namelijk de indruk die ik van de ploegen heb. Al moet ik inderdaad bekennen dat die niet al te accuraat zullen zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ook nergens op gebaseerd is en dus getrappel in het luchtledige is.
Kezman doelpoentjes makenquote:Op woensdag 4 november 2015 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kezman
Door hem en Robben ben ik PSV'er geworden
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:57 schreef Lemming22 het volgende:
Lekker hoor, gewoon dik verdiend winnen van de nummer 2 van Duitsland![]()
Die waren wel echt slecht trouwens...
De bal is rond. Het is elf tegen elf. Er worden nog heel veel minuten gespeeld.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?
Natuurlijk, overige teams zijn nog slechter buiten de top 3.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?
Nou, Leverkusen, BMG en Schalke kunnen zo hoger eindigen dan Wolfsburg hoor.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Natuurlijk, overige teams zijn nog slechter buiten de top 3.
Dat komt wel goed, CSKA speelt thuis en ze hebben heel erg hard de punten nodig na vandaag van Manchester te hebben verloren.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:07 schreef Morendo het volgende:
Nu maar hopen dat Wolfsburg niet wint in Moskou.
Ik zie Wolfsburg niet winnen in Moskou. Ik zie PSV ook niet thuis winnen van CSKA om eerlijk te zijn. Dat is een vervelendere ploeg in uitwedstrijden dan Wolfsburg.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, CSKA speelt thuis en ze hebben heel erg hard de punten nodig na vandaag van Manchester te hebben verloren.
Het is mogelijk ja, het seizoen is nog niet lang bezig. Je kan nou niet zeggen dat Wolfsburg na vandaag (gisteren gr gr) tering slecht is hoor, thuis zijn ze nog steeds erg goed. PSV heeft uiteraard terecht gewonnen. Nog gefeliciteerd daarmee.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, Leverkusen, BMG en Schalke kunnen zo hoger eindigen dan Wolfsburg hoor.
Beetje vertrouwen Badder.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:23 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi resultaat, zal dit weekend dus wel weer puntverlies worden door een blunder van Bruma in de laatste minuut.
Doe dat 'Fons Spooren-gedoe' ergens anders.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen Badder.
Mag ik je Badder noemen?
Nou ja, ik zie een patroon.quote:
Natuurlijk Ramboe. Mag ik je Ramboe noemen?quote:Mag ik je Badder noemen?
Jij mag me noemen hoe je wilt, Badder.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie een patroon.
[..]
Natuurlijk Ramboe. Mag ik je Ramboe noemen?
Lekker.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij mag me noemen hoe je wilt, Badder.
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.quote:Op woensdag 4 november 2015 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat je al niet kan bereiken als je gewoon eens een wedstrijd níét achterin staat te schutteren!
Serieus, het was natuurlijk een wedstrijd van niks, weinig creëren, maar ook niks cadeau geven achterin. Dan ben je dus gewoon ook in Europa moeilijk te verslaan.Met nog een paar onachtzaamheden bij de tegenstander sta je dan gewoon na 4 wedstrijden op een positie waar je alles nog zelf in de hand hebt (al is dat wel wat wishful thinking natuurlijk
) .
Jij bent wel echt zuur zegquote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.
Ik heb Hoesen ook eens zien scoren tegen Barcelona.quote:Op woensdag 4 november 2015 06:23 schreef tja77 het volgende:
Wel grapig dat afgelopen maandag de snor nog zat te verkondigen dat het belachelijk was dat de Jong bij de selectie zat van het Nederlands elftal. Omdat de Jong internationaal gewoon te kort komt, en een half fitte van Persie nog steeds veel beter is dan een fitte de Jong.
Dag erna gewoon een doelpunt en een assist maken.
Streed Hoesen ook om de topscorerstitel in de eredivisie? De Jong speelde gewoon goed.quote:Op woensdag 4 november 2015 07:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Hoesen ook eens zien scoren tegen Barcelona.
Hij was gewoon goed gisteren hoor. Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken?quote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.
Afgedwongenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:57 schreef Lemming22 het volgende:
Lekker hoor, gewoon dik verdiend winnen van de nummer 2 van Duitsland![]()
Die waren wel echt slecht trouwens...
Ja dat is gewoon zo. Van Persie, Dost en Huntelaar zijn gewoon beter. Het is niet voor niets dat PSV zijn top is, waar helemaal niks mis mee is.quote:Op woensdag 4 november 2015 06:23 schreef tja77 het volgende:
Wel grapig dat afgelopen maandag de snor nog zat te verkondigen dat het belachelijk was dat de Jong bij de selectie zat van het Nederlands elftal. Omdat de Jong internationaal gewoon te kort komt, en een half fitte van Persie nog steeds veel beter is dan een fitte de Jong.
Dag erna gewoon een doelpunt en een assist maken.
Doe normaal manquote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En al zeker niet 'gewoon'.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zo. Van Persie, Dost en Huntelaar zijn gewoon beter. Het is niet voor niets dat PSV zijn top is, waar helemaal niks mis mee is.
Was een vermakelijke wedstrijd met goed spel van PSV. Een wedstrijd van niks vind ik dan ook erg denigrerend klinken. De spelers zaten er bovenop en hebben alles gegeven.quote:Op woensdag 4 november 2015 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Serieus, het was natuurlijk een wedstrijd van niks, weinig creëren, maar ook niks cadeau geven achterin. Dan ben je dus gewoon ook in Europa moeilijk te verslaan.Met nog een paar onachtzaamheden bij de tegenstander sta je dan gewoon na 4 wedstrijden op een positie waar je alles nog zelf in de hand hebt (al is dat wel wat wishful thinking natuurlijk
) .
En zuurpruim, al wat positiever ?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je jezelf 25 minuten in de tweede helft helemaal het snot voor de ogen laat spelen door fucking De Graafschap dan kan er niet genoeg negativiteit zijn.
Hebben we 2 vaste CL plekken nu ?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:10 schreef H.FR het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Mooi weer wat puntjes voor de NL ranking erbij.
Ik vond Bruma gisteren echt eens verrassend goed.quote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit soort resultaten helpen in ieder geval voor behoud van die ene plek.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben we 2 vaste CL plekken nu ?
Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit soort resultaten helpen in ieder geval voor behoud van die ene plek.
Voor het Nederlandse voetbal is dat gewoon wel beter.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.
Deze week moeten Ajax en Groningen ' gewoon ' ook winnen.
Was gewoon super slim van Wolfsburg. Ze kwamen leek het wel voor een punt.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
Hebben jullie je ook zo geīrriteerd aan dat "Duitse spel" van Wolfsburg en dan doel ik eigenlijk meer op de Schwalbes en gele kaarten gewoon letterlijk aan naaien (De Jong en Andres). Vooral die Arnold was me er eentjeecht de nieuwe Lothar!
Gelukkig is het prima afgestraft uiteindelijk...![]()
Ajax moet inderdaad winnen (sowieso om nog door te gaanquote:Op woensdag 4 november 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.
Deze week moeten Ajax en Groningen ' gewoon ' ook winnen.
Inderdaad. Maar we moeten niet euforisch worden na een overwinning.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Voor het Nederlandse voetbal is dat gewoon wel beter.
Niemand heeft er wat aan af te glijden naar een Mickey Mouse competitie...
Ja, Wolfsburg kwam puur voor een puntje. Ging nergens over hoe slecht die waren. Zonde om zo te spelen met dat materiaal. Maar er zaten ook wat goeie gewoon op de bank zag ikquote:Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was gewoon super slim van Wolfsburg. Ze kwamen leek het wel voor een punt.
Veel tijd rekken, schwalbes etc. Ze deden alles om PSV uit hun spel te halen.
Pas toen het 1-0 werd begonnen ze te voetballen.
Die Arnold is normaal gesproken echt een goede voetballer (eigen jeugd), maar gisteren als PSV supporter zo verschrikkelijk irritant.
Ik vond ze die wedstrijd in Duitsland eigenlijk ook al zo matig.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Wolfsburg kwam puur voor een puntje. Ging nergens over hoe slecht die waren. Zonde om zo te spelen met dat materiaal. Maar er zaten ook wat goeie gewoon op de bank zag ik
Schurrle bakte er gisteren net als heel het seizoen weinig van. Komen ze even aan met een wissel van 35 miljoen (Draxler) die er vervolgens ook weinig van kon.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Wolfsburg kwam puur voor een puntje. Ging nergens over hoe slecht die waren. Zonde om zo te spelen met dat materiaal. Maar er zaten ook wat goeie gewoon op de bank zag ik
Thuis en uit is totaal niet te vergelijken. Zeker bij dit PSV niet. Moskou thuis winnen lijkt het maximale.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede overwinning.
Als PSV zo speelt als gisteravond moet je ook in Manchester een resultaat kunnen boeken.
Er loopt ook geen enkele wereldtopper in.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond ze die wedstrijd in Duitsland eigenlijk ook al zo matig.
Nee maar dat is bij PSV ook niet het geval, vond het vooral voetballend erg matig voor de nummer 3 van Duitsland die toch een stuk meer te besteden hebben dan PSV.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er loopt ook geen enkele wereldtopper in.
Laten we nu niet gaat doen alsof Wolfsburgs selectie geen kut voorstelt. Die hebben gewoon 15 spelers in de selectie die bij elke Eredivisieploeg onbetwist basisspeler zouden zijn. Als je de beste spelers uit de Eredivisie in een team gooit, en dat team 20x tegen Wolfsburg laat spelen op neutraal terrein, dan wint Wolfsburg minimaal 15x.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schurrle bakte er gisteren net als heel het seizoen weinig van. Komen ze even aan met een wissel van 35 miljoen (Draxler) die er vervolgens ook weinig van kon.
Waar zeg ik ergens dat Wolfsburg geen ' kut ' voorstelt ? Ik geef alleen aan dat Schurrle en Draxler er als miljoenenaankopen weinig van bakken tot nu toe.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laten we nu niet gaat doen alsof Wolfsburgs selectie geen kut voorstelt. Die hebben gewoon 15 spelers in de selectie die bij elke Eredivisieploeg onbetwist basisspeler zouden zijn. Als je de beste spelers uit de Eredivisie in een team gooit, en dat team 20x tegen Wolfsburg laat spelen op neutraal terrein, dan wint Wolfsburg minimaal 15x.
Vieze huilert dat het is. Ook continu bij de scheids mekkeren, wat een kutjong.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:06 schreef Buitendam het volgende:
Mooiste is nog wel dat die Dost een partij op z'n janksmoel heeft gekregen.
Was niet specifiek naar jou. Maar er wordt wel wat makkelijk gezegd dat zij er niets van konden, terwijl PSV dat ook gewoon afdwingt. Ook bij Draxler en Schurrle. En Bendtner, Arnold en Caliguri.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zeg ik ergens dat Wolfsburg geen ' kut ' voorstelt ? Ik geef alleen aan dat Schurrle en Draxler er als miljoenenaankopen weinig van bakken tot nu toe.
Bijvoorbeeld Caliguri en Arnold vind ik echt twee topspelers uit hun selectie.
Die Mexicaan blijft toch een genie hoor.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar dat is bij PSV ook niet het geval, vond het vooral voetballend erg matig voor de nummer 3 van Duitsland die toch een stuk meer te besteden hebben dan PSV.
Al kan je daarvoor ook de credits aan PSV geven uiteraard.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 04-11-2015 om 02:04:27Elfrink waarschijnijk tot de winterstop uitgeschakeld. Gebroken heup. Volg @bart_hoffman voorlopig voor PSV-updates. reageer retweet
Ik vond hem, zeker in zijn verdedigende taken, toch erg matig een paar keer. Veel risicovolle balletjes die fout gingen. Aanvallend beslist hij de wedstrijd en hij verzet bulten met werk, dat wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Mexicaan blijft toch een genie hoor.
Aderlating. Doelstelling aanpassen; 8 uit 6quote:Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
Rik geblesseerd.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 04-11-2015 om 02:04:27Elfrink waarschijnijk tot de winterstop uitgeschakeld. Gebroken heup. Volg @bart_hoffman voorlopig voor PSV-updates. reageer retweet
Die Maher blijft toch walgelijk slecht. Onbegrijpelijk dat die wekelijks mag starten. Als het lastig wordt is hij telkens de 1e die verzuimt. De Jong was gisteren welquote:Op woensdag 4 november 2015 11:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond hem, zeker in zijn verdedigende taken, toch erg matig een paar keer. Veel risicovolle balletjes die fout gingen. Aanvallend beslist hij de wedstrijd en hij verzet bulten met werk, dat wel.
Ik vond het eigenlijk weer een mooi voorbeeld van hoe hij gewoon op de plek van Maher hoort, al zie ik ook wel dat in dit soort wedstrijden 90 minuten Hendrix misschien nog te vroeg is voor hem.
De Jong met een goal en een assist. Super in de CL, natuurlijk. Maher had een paar redelijke momenten in het eerste half uur, maar had natuurlijk moeten scoren en lijdt ongelooflijk veel balverlies omdat hij gewoon te klein en smal is en niet snel en slim genoeg om uit de duels te blijven.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Maher blijft toch walgelijk slecht. Onbegrijpelijk dat die wekelijks mag starten. Als het lastig wordt is hij telkens de 1e die verzuimt. De Jong was gisteren wel![]()
Maar absoluut geen wereldtopper.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Mexicaan blijft toch een genie hoor.
Klopt, maar niks minder dan wat er bij Wolfsburg staat. Zelfde geldt voor Moreno, De Jong en misschien nog wel wat spelers.quote:
Nee, dan was hij wel naar Real of Barcelona gegaan he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |