Kap hier nu eens mee.quote:
Je moet als twente-supporter toch ergens je lolletje uithalen.quote:
De leef van een Tukker is hard ja.quote:Op zondag 1 november 2015 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet als twente-supporter toch ergens je lolletje uithalen.
Daar was ik al langer van overtuigd, maar het begint zich meer en meer af te tekenenquote:
Zo wil die de vrouwtjes ook hebbenquote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij drinkt koffie zoals het hoort, zwart.
Ze hebben mazzel dat het niet veel slechter dan de Graafschap kan, anders misschien wel direct degraderen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar was ik al langer van overtuigd, maar het begint zich meer en meer af te tekenen
Je hebt me gewoon voor lul gezet hierquote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Owja volgende week Roda.
Hoe ik nou bij Cambuur kom
quote:Op zondag 1 november 2015 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt me gewoon voor lul gezet hier
Vooruit dan maar weer, het mag in dit genotsweekendquote:Op zondag 1 november 2015 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mezelf ook.
Weet ook hoe het kwam ze lieten elke keer beelden zien van Cambuur uit. Zodoende zat ik iedere keer met die club in mijn hoofd
Ik wil best een tientje donerenquote:Op zondag 1 november 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaan we de crowdfunding starten om Jan-Joost zijn contract af te kopen?
Graag gedaan héquote:Op zondag 1 november 2015 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, het mag in dit genotsweekend
gefeli!!quote:Op zondag 1 november 2015 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik haat dat soort brillen
Welk resultaat zou voor jou een geslaagd seizoen zijn?quote:Op zondag 1 november 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Perfect dit eigenlijk. Met het gegeven dat NEC, Roda JC, excelsior ook nog gaan dalen op de ranglijst. Dat staat gewoon vast
Cambuur en Willem II hou je nu ook wel even onder je.
De Graafschap gaat er toch wel rechtstreeks uit.
Hoop dat jullie er geen reet van bakken eig, dat is de enige kans voor SCC om nacompetitie te ontlopenquote:Op zondag 1 november 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Perfect dit eigenlijk. Met het gegeven dat NEC, Roda JC, excelsior ook nog gaan dalen op de ranglijst. Dat staat gewoon vast
Gewoon directe handhaving zou voor mij voldoende zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 15:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Welk resultaat zou voor jou een geslaagd seizoen zijn?
Wat heb jij met SCC?quote:Op zondag 1 november 2015 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop dat jullie er geen reet van bakken eig, dat is de enige kans voor SCC om nacompetitie te ontlopen
Wat heb jij nou weer met cambuurquote:Op zondag 1 november 2015 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop dat jullie er geen reet van bakken eig, dat is de enige kans voor SCC om nacompetitie te ontlopen
Mooie volksclub.quote:
Niet iedereen hier zit nog in de puberteit.quote:
Wie wel?quote:Op zondag 1 november 2015 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet iedereen hier zit nog in de puberteit.
quote:
Graafschap, Excelsior, Roda zou genot zijnquote:Op zondag 1 november 2015 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb liever Excelsior uit de eredivisie dan Cambuur ja.
Aan het postgedrag in een gemiddeld VBL topic te zien grofweg de helft.quote:
Willem 2 staat wel te laag met hun kwaliteiten. NEC is ook wel een aardig elftal hoor. Roda is aan een vrije val bezig ja.quote:Op zondag 1 november 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wel heel triest van Bilal om zo te rollenquote:Op zondag 1 november 2015 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, nu ik het op tv zie is het rood ja....
Ja vanwege die overacting leek het dus zwaar overdreven om rood te geven aan Duplan.quote:Op zondag 1 november 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel heel triest van Bilal om zo te rollen
als het niet scc was had ik dat ook gedaanquote:
Roda - Ado aanstaande vrijdag wordt een belangrijk duel. Voor beide.quote:Op zondag 1 november 2015 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willem 2 staat wel te laag met hun kwaliteiten. NEC is ook wel een aardig elftal hoor. Roda is aan een vrije val bezig ja.
Ik hoop op een gelijkspelquote:Op zondag 1 november 2015 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Roda - Ado aanstaande vrijdag wordt een belangrijk duel. Voor beide.
ADO heeft kans op winst.quote:Op zondag 1 november 2015 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Roda - Ado aanstaande vrijdag wordt een belangrijk duel. Voor beide.
Ik denk dat ik die even ga overslaan.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
AZ-NEC wordt ook leuk, zien we ook niks
Wij hebben een prima weekend dit keerquote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
Cambuur gaat vanmiddag flink de mist in.
Niet verwacht, dan voelt het nog beter.quote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben een prima weekend dit keer
Hansen, wat een held. Keepte als een beestquote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet verwacht, dan voelt het nog beter.
was wel enorm sfeerloos zegquote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hansen, wat een held. Keepte als een beest
Aantal blessures is echt niet normaalquote:Op zondag 1 november 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja godverdomme zeg. Macintosh was de enige verdediger die er nog iets van bakte in het centrum afgelopen weken
Het legioen viel weer tegen ja.Thuis publiek was goed vandaag. Eigenlijk 90 minuten lang wel. Misschien niet te horen op tv?quote:
Net thuis, wat een wedstrijd zegquote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het legioen viel weer tegen ja.Thuis publiek was goed vandaag. Eigenlijk 90 minuten lang wel. Misschien niet te horen op tv?
Een walgelijke sirene oid rond het kwartiertjequote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het legioen viel weer tegen ja.Thuis publiek was goed vandaag. Eigenlijk 90 minuten lang wel. Misschien niet te horen op tv?
Jij zat in het kyocera stadion?quote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net thuis, wat een wedstrijd zeggefeliciteerd
Dat is tegenwoordig standaard.quote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een walgelijke sirene oid rond het kwartiertje
Haller moet er nog effe wat in leggenquote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Assist Ramselaar.
Ik ben op de brommer in de manager.
Goal Klaiberquote:Op zondag 1 november 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haller moet er nog effe wat in leggen
Ik heb wat problemen met Lam, en El Ghaza was niet op dreef tegen Roda. Dus niet echt perfect, maar toch een aardig weekend voorlopig. Met hetzelfde aantal spelers zal ik ook rond de 35-40 zitten.quote:Op zondag 1 november 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goal Klaiber
Assist Ramselaar
Ook nog Haller in de manager
Sta met 8 spelers op 44. Bam.
Gelukkig is dat volgens hafcfan absoluut geen verdedigende competitie.quote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
Godver, ik zal nog eens op Serie A wedden.
Na 45 minuten alles 0-0.
Daarom juist op Serie A weddenquote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
Godver, ik zal nog eens op Serie A wedden.
Na 45 minuten alles 0-0.
PSV speelde tegen De Graafschap,quote:Op zondag 1 november 2015 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al spelen we vandaag 300 minuten, Cambuur gaat geen halve kans krijgen.
leven buiten fok gekregemquote:Op zondag 1 november 2015 15:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet langer blauw?
'we' is algemeen bedoeld, niet als 'wij cambuur', maar gewoon 'we, de eredivisie'.quote:
Was inderdaad een falende grap, geheel in lijn met Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'we' is algemeen bedoeld, niet als 'wij cambuur', maar gewoon 'we, de eredivisie'.
quote:Op zondag 1 november 2015 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een gifje van de goal van feyenoord?
Ben je een beetje mad?quote:Op zondag 1 november 2015 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was inderdaad een falende grap, geheel in lijn met Feyenoord.
Ik word wel enorm mad van SCC.quote:
Is toch knap, woensdag ga je verder in de beker door een eigen goal en nu doet een eigen goal je de das om.quote:Op zondag 1 november 2015 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, dat was ik woensdag al, maar toen viel het allemaal goed.
Oei, het kan dus toch nog. Feyenoord kan gewoon geen vuist maken tegen defensief goede ploegen. Geen toeval.quote:Op zondag 1 november 2015 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, dat was ik woensdag al, maar toen viel het allemaal goed.
quote:Op zondag 1 november 2015 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een gifje van de goal van feyenoord?
Ik tel er volgens mij twee.quote:Op zondag 1 november 2015 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch wel opvallend dat er deze speelronde in de eredivisie 3 eigen goals gemaakt zijn.
Toch genoeg kansen gehad, want ADO was echt niet goed, maar Gustafson begint al de nieuwe Immers te worden. Het gebrek aan voetballend vermogen is vooral kut, met Kramer.quote:Op zondag 1 november 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, het kan dus toch nog. Feyenoord kan gewoon geen vuist maken tegen defensief goede ploegen. Geen toeval.
Elia had ook bijzonder veel moeite met Malone.quote:Op zondag 1 november 2015 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch genoeg kansen gehad, want ADO was echt niet goed, maar Gustafson begint al de nieuwe Immers te worden. Het gebrek aan voetballend vermogen is vooral kut, met Kramer.
Kuch Achahbar kuch.quote:Op zondag 1 november 2015 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch genoeg kansen gehad, want ADO was echt niet goed, maar Gustafson begint al de nieuwe Immers te worden. Het gebrek aan voetballend vermogen is vooral kut, met Kramer.
2 wekehn geleden was het hele feyenoord topic nog lyrisch over kramer en v bentemquote:Op zondag 1 november 2015 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent een enorm zuur persoon zegquote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verloren jaar.
Volgend jaar maar de jupiler league winnen.
32 goals. Gemiddeld dus 4 goals per wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2015 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er vielen deze speelronde al 31 goals. En dan moet Az - Nec nog gespeeld worden.
Als die wedstrijd 11-10 wordt sneuvelt het record.quote:Op zondag 1 november 2015 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er vielen deze speelronde al 31 goals. En dan moet Az - Nec nog gespeeld worden.
Vast minder dan feyenoordquote:Op zondag 1 november 2015 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoeveel strafschoppen heeft Utrecht al wel niet gehad in 2015?
Het gaat om kwaliteit, niet om leeftijd.quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, niet zo zeuren op Oosterwijk. Hij doet knetterhard zijn best in een kutteam en is pas 20. Die komt wel wel voorspel ik.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet om leeftijd.
Uh, natuurlijk gaat het om kwaliteit. De grap is alleen dat dat niet los staat van leeftijd.quote:Op zondag 1 november 2015 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet om leeftijd.
Tuurlijk wel. Alleen als hij echt goed was geweest dan had hij niet bij Twente gespeeld.quote:Op zondag 1 november 2015 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh, natuurlijk gaat het om kwaliteit. De grap is alleen dat dat niet los staat van leeftijd.
Onzin. Zie Ziyech. Of is die ook niet meer goed?quote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen als hij echt goed was geweest dan had hij niet bij Twente gespeeld.
Die speelt er nog 2 maanden.quote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onzin. Zie Ziyech. Of is die ook niet meer goed?
Niet voor de trein springen, he.quote:Op zondag 1 november 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, het is definitief. Cambuur is tyfusslecht.
Cavaliers vertelde mij dat ze de playoffs gingen ontlopen.
Pakken we een andere speler joh. Klaas-Jan Huntelaar speelde op zijn 20e voor AGOVV en werd afgeserveerd door PSV. Seizoen er na ging hij naar Heerenveen.quote:
Maar geef toe, die Oosterwijk is heel slecht en ik zie ook weinig lichtpuntjes.quote:Op zondag 1 november 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pakken we een andere speler joh. Klaas-Jan Huntelaar speelde op zijn 20e voor AGOVV en werd afgeserveerd door PSV. Seizoen er na ging hij naar Heerenveen.
Oftewel: lul niet zo.
63 punten.quote:Op zondag 1 november 2015 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
Ben ondertussen manager van Uruguay na het goud in Rio met Brazilië -23.
Nou ja, hij loopt veel te prutsen en raakt vrij weinig. Maar ik vind het wel een speler met potentie. Goede looplijnen en je ziet dat hij intelligente oplossingen bedenkt. En hij heeft volgens mij ook wel techniek. Vandaar dat ik denk dat die nog gewoon een paar jaar moet opdrogen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar geef toe, die Oosterwijk is heel slecht en ik zie ook weinig lichtpuntjes.
Verwacht volgend weekend wel een matig weekend.quote:Op zondag 1 november 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet geteld, maar jij hebt er zeker meer.
Denk dat hij best bruikbaar is volgend jaar in de Jupiler League.quote:Op zondag 1 november 2015 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, hij loopt veel te prutsen en raakt vrij weinig. Maar ik vind het wel een speler met potentie. Goede looplijnen en je ziet dat hij intelligente oplossingen bedenkt. En hij heeft volgens mij ook wel techniek. Vandaar dat ik denk dat die nog gewoon een paar jaar moet opdrogen.
Ja maar tis koudquote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat stadion is elke week een stukje leger he?
Twente degradeert niet. Dat wil je ik je eventueel wel op een briefje geven.quote:Op zondag 1 november 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat hij best bruikbaar is volgend jaar in de Jupiler League.
HOPPA HET LAND UITFLIKKEREN NU METEENquote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef Paul het volgende:
BARAZITE WEIGERT DE HAND VAN HELENE WEGENS ISLAM!
quote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
Haatbaard geeft Helene geen hand.
Ik zou d'r ook geen hand geven.quote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
Haatbaard geeft Helene geen hand.
Neuh, dat komt ook wel weer goedquote:
''We dachten na woensdag dat Feyenoord wel top was, toch?''quote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is weer heel erg verdrietig met de dwaas gesteld
haha, ik snap 'emquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is weer heel erg verdrietig met de dwaas gesteld
Denkt nog steeds dat Feyenoord een topclub isquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''We dachten na woensdag dat Feyenoord wel top was, toch?''
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar Toine woensdag vanaf de tribune naar heeft zitten kijken.quote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denkt nog steeds dat Feyenoord een topclub is
Mooie humor
De indrukwekkende lege stoelen tifo actie van de ajax fans?quote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Toine woensdag vanaf de tribune naar heeft zitten kijken.
In een lege ArenA?quote:Op zondag 1 november 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De indrukwekkende lege stoelen tifo actie van de ajax fans?
Waarschijnlijk onder Boskampquote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Toine woensdag vanaf de tribune naar heeft zitten kijken.
''fans''..quote:Op zondag 1 november 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De indrukwekkende lege stoelen tifo actie van de ajax fans?
Was een standaard calimero-interview want ja gewonnen tegen de grote club hequote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet gekeken naar die interviews.
"Moslim doet iets wat alle moslims doen"quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef Paul het volgende:
BARAZITE WEIGERT DE HAND VAN HELENE
[ afbeelding ]
Dat doen bijna geen moslims hoorquote:Op zondag 1 november 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Moslim doet iets wat alle moslims doen"
Wat denk je, zou hij varkensvlees eten? Misschien kun je daar nog wat posts aan wijden?
Een goede moslim wel. Als in; een moslim die leeft zoals een moslim volgens de regels dat zou moeten.quote:
twitter:sietze_wendt twitterde op zondag 01-11-2015 om 16:04:14Agyepong ligt geblesseerd op de grond en het FC Utrecht publiek zingt: 'ik heb geen bananen vandaag'... Jammer! #utrtwe reageer retweet
Twentefans kunnen volgend jaar dus niet naar Utrecht toequote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sietze_wendt twitterde op zondag 01-11-2015 om 16:04:14Agyepong ligt geblesseerd op de grond en het FC Utrecht publiek zingt: 'ik heb geen bananen vandaag'... Jammer! #utrtwe reageer retweet
Met z'n haatbaardquote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gaf eerder deze middag de indruk dat je bij Ado - Feyenoord bent geweest..quote:Op zondag 1 november 2015 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Mijn weekend is geslaagd jongenswat een leuke speelronde
quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef Apotheose het volgende:
Haha machtig moai 2 - 0 wimst op camboer!![]()
![]()
![]()
Go Foppe!
![]()
Oh nee hoor, zag het ergens andersquote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaf eerder deze middag de indruk dat je bij Ado - Feyenoord bent geweest..
camboer of dkv zeggenquote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef Apotheose het volgende:
Haha machtig moai 2 - 0 wimst op camboer!![]()
![]()
![]()
Go Foppe!
![]()
Voor de kijker misschien.quote:Op zondag 1 november 2015 16:52 schreef Tagliano het volgende:
Een oranje bal zou niet eens een slecht idee zijn
Heb jij daar ook zo'n hekel aan? En Feyenooit, Pisvee, Ajakkes, Go Ahead Eagles?quote:Op zondag 1 november 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
camboer of dkv zeggenof hoerenveen
Ja, al die kinderachtige bijnamen voor clubs vind ik zo'n treurnis.quote:Op zondag 1 november 2015 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij daar ook zo'n hekel aan? En Feyenooit, Pisvee, Ajakkes, Go Ahead Eagles?
ADO > Feyenoord dus dit zou een stunt van formaat zijn als het ADO luktquote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO Den Haag denkt na over de terugkeer van Feyenoord-middenvelder Lex Immers (29).
Ja, werd veelvuldig toegezongen vandaag door het Haagse publiek.quote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO Den Haag denkt na over de terugkeer van Feyenoord-middenvelder Lex Immers (29).
Wat leuk om te horenquote:Op zondag 1 november 2015 17:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zie jouw username en dat is genoeg voor mij
Walgelijke holbewoner.quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen wint Adrian Lewisgod van Taylorquote:Op zondag 1 november 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een vervelende wedstrijd door de mist.
Ga weg met je darten. Hier worden enkel sporten besproken.quote:Op zondag 1 november 2015 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ondertussen wint Adrian Lewisgod van Taylor
Dat is de rook onder de schoenen van Haps vandaan wanneer deze optrekt op het veld.quote:Op zondag 1 november 2015 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even serieus waarom is er zoveel rook? Kijk niet zo lang. Zijn ze constant rookbomen aan het afsteken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |