Kap hier nu eens mee.quote:
Je moet als twente-supporter toch ergens je lolletje uithalen.quote:
De leef van een Tukker is hard ja.quote:Op zondag 1 november 2015 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet als twente-supporter toch ergens je lolletje uithalen.
Daar was ik al langer van overtuigd, maar het begint zich meer en meer af te tekenenquote:
Zo wil die de vrouwtjes ook hebbenquote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij drinkt koffie zoals het hoort, zwart.
Ze hebben mazzel dat het niet veel slechter dan de Graafschap kan, anders misschien wel direct degraderen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar was ik al langer van overtuigd, maar het begint zich meer en meer af te tekenen
Je hebt me gewoon voor lul gezet hierquote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Owja volgende week Roda.
Hoe ik nou bij Cambuur kom
quote:Op zondag 1 november 2015 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt me gewoon voor lul gezet hier
Vooruit dan maar weer, het mag in dit genotsweekendquote:Op zondag 1 november 2015 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mezelf ook.
Weet ook hoe het kwam ze lieten elke keer beelden zien van Cambuur uit. Zodoende zat ik iedere keer met die club in mijn hoofd
Ik wil best een tientje donerenquote:Op zondag 1 november 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaan we de crowdfunding starten om Jan-Joost zijn contract af te kopen?
Graag gedaan héquote:Op zondag 1 november 2015 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, het mag in dit genotsweekend
gefeli!!quote:Op zondag 1 november 2015 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik haat dat soort brillen
Welk resultaat zou voor jou een geslaagd seizoen zijn?quote:Op zondag 1 november 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Perfect dit eigenlijk. Met het gegeven dat NEC, Roda JC, excelsior ook nog gaan dalen op de ranglijst. Dat staat gewoon vast
Cambuur en Willem II hou je nu ook wel even onder je.
De Graafschap gaat er toch wel rechtstreeks uit.
Hoop dat jullie er geen reet van bakken eig, dat is de enige kans voor SCC om nacompetitie te ontlopenquote:Op zondag 1 november 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Perfect dit eigenlijk. Met het gegeven dat NEC, Roda JC, excelsior ook nog gaan dalen op de ranglijst. Dat staat gewoon vast
Cambuur en Willem II hou je nu ook wel even onder je.
De Graafschap gaat er toch wel rechtstreeks uit.
Gewoon directe handhaving zou voor mij voldoende zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 15:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Welk resultaat zou voor jou een geslaagd seizoen zijn?
Wat heb jij met SCC?quote:Op zondag 1 november 2015 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop dat jullie er geen reet van bakken eig, dat is de enige kans voor SCC om nacompetitie te ontlopen
Wat heb jij nou weer met cambuurquote:Op zondag 1 november 2015 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop dat jullie er geen reet van bakken eig, dat is de enige kans voor SCC om nacompetitie te ontlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |