Ik ook inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 13:57 schreef Wicky15 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het Jan-Arie was.
Als Feyenoord een eigen goal maakt is het Svennieboy.quote:Op zondag 1 november 2015 13:57 schreef Wicky15 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het Jan-Arie was.
Nou nee, het 4e klasse amateur zaterdag gehalte is toch hoger van deze actie.quote:
Dit was de 1e die nou echt dom en zijn eigen fout was.quote:Op zondag 1 november 2015 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Feyenoord een eigen goal maakt is het Svennieboy.
Ze voetballen zelf als een G-team hoorquote:
Joh ze hebben de hele wedstrijd alles al potdicht achterin.quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef Buitendam het volgende:
Trekt Feyenoord nog wel recht. Dit ADO houdt het niet 20 minuten vast.
Kazim hèquote:Op zondag 1 november 2015 13:59 schreef exile79 het volgende:
Als zulke ballen er ook al niet ingaan...
Ja maar altijd bij ADO, wat is dat toch?quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze voetballen zelf als een G-team hoor.
Je ziet dat er nu al gaatjes vallen, direct na de goal. Figuren als Wormgoor houden dat niet vol, gok ik.quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh ze hebben de hele wedstrijd alles al potdicht achterin.
Niet alleen bij ADO hoorquote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar altijd bij ADO, wat is dat toch?
Ben je een beetje boos? Zit je soms iets dwars?quote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Kankerzooi, als kansen zoals die van Kazim en Kuyt er niet in gaan weet je dat hij er niet zal in gaan vandaag.
En bij de graafschap en nog meer van die ploegen waarbij je zelf moet voetballen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar altijd bij ADO, wat is dat toch?
Überhaupt treurig dat een achterstand nodig is om het tempo op te schroeven.quote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet dat er nu al gaatjes vallen, direct na de goal. Figuren als Wormgoor houden dat niet vol, gok ik.
Kruip ff terug in je moederquote:Op zondag 1 november 2015 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben je een beetje boos? Zit je soms iets dwars?
Waarschijnlijk het trollalarm. Het stikt hier weer van de trollen.quote:
Nouja, die ruimte krijg je niet vaak. Hooguit nog twee keer deze pot, denk ik. En dan moet er én goed met de bal worden omgegaan in de ruimte, én niet weer echt op de keeper gekopt wordenquote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet dat er nu al gaatjes vallen, direct na de goal. Figuren als Wormgoor houden dat niet vol, gok ik.
Kunnen gewoon niet voetballenquote:Op zondag 1 november 2015 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En bij de graafschap en nog meer van die ploegen waarbij je zelf moet voetballen.
Tenzij jullie nog minimaal 2x scoren.quote:Op zondag 1 november 2015 14:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelijkspel vandaag het hoogst haalbare.
Die is te klein!! Snap dat nou eens. Dat ie elke wedstrijd scoort is daarom van ondergeschikt belangquote:
Dit inderdaad. Kopduels winnen, daar gaat het om. Kramer wint die allemaal en Kazim ook.quote:Op zondag 1 november 2015 14:06 schreef eight het volgende:
[..]
Die is te klein!! Snap dat nou eens. Dat ie elke wedstrijd scoort is daarom van ondergeschikt belang
Acteur of niet, was natuurlijk gewoon rood.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef hafcfan het volgende:
Wat een walgelijke acteurs hebben jullie.
Jij houdt zo te horen niet van monopoly.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat gelul over de Coolsingel zijn we voorlopig weer van verlost
Klopt, maar ook geel voor Bilal...quote:Op zondag 1 november 2015 14:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Acteur of niet, was natuurlijk gewoon rood.
Was gewoon donkerrood.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef hafcfan het volgende:
Zeker, maar beetje tijdverspilling om daar zo lang te liggen rollen. Moet zeggen dat ik dat bij het WK rugby wel een aangename afwisseling vond. Geen gezeik van die spelers.quote:Op zondag 1 november 2015 14:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Gaat er met 2 benen op staan.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef hafcfan het volgende:
Dat rollen slaat ook nergens op, gewoon verder spelen. Het is niet alsof we de tijd niet nodig hebbenquote:Op zondag 1 november 2015 14:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker, maar beetje tijdverspilling om daar zo lang te liggen rollen. Moet zeggen dat ik dat bij het WK rugby wel een aangename afwisseling vond. Geen gezeik van die spelers.
Echt drama.quote:Op zondag 1 november 2015 14:13 schreef Boma het volgende:
Elia speelt echt lekker, zelfde geld voor Kuyt overigens
Klopt, maar dan hebben ze bij Feyenoord een grote bek over Veltman. Hypocriet.quote:Op zondag 1 november 2015 14:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hebben ze bij Feyenoord een grote bek over Veltman. Hypocriet.
Ze begonnen pas te voetballen na de 1-0.quote:Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op geen enkel moment heeft Feyenoord 1 punt verdiend vandaag, laat staan meer.
Volgende week ouderwets op onze muil tegen de joden. Sta je zes punten achter te kakken.quote:Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Precies. Eigen schuld gewoon. Als je zo speelt moet je je echt diep schamen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs toen niet. Het spel is er niet beter op geworden, alleen snellerquote:Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze begonnen pas te voetballen na de 1-0.
ADO verdient ook niet echt 3 punten.quote:Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezoquote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goh, we staan achter dus de eerste Jood meldt zich hier ook alquote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet ik niet... Zou zo maar kunnen dat ze het tegen ajax wel weer op weten te brengen. Zullen we gaan zienquote:Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Volgende week ouderwets op onze muil tegen de joden. Sta je zes punten achter te kakken.
Klassieker kan me direct een stuk minder boeien..quote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik niet... Zou zo maar kunnen dat ze het tegen ajax wel weer op weten te brengen. Zullen we gaan zien
Nee hoor. Roda uit ook. En graafschap uit. Oh en Cambuur uit ook.quote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef Haringkop het volgende:
Ligt nou aan mij, of is ADO-uit ieder jaar onze slechtste wedstrijd?
Weg kampioenschapquote:Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Volgende week ouderwets op onze muil tegen de joden. Sta je zes punten achter te kakken.
Ach, is weer een mogelijkheid om de achterstand naar 0 te brengen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klassieker kan me direct een stuk minder boeien..
Kan zeker. Maar zelfs in goede doen winnen we zelden van Ajax. Zo reëel moeten we ook zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik niet... Zou zo maar kunnen dat ze het tegen ajax wel weer op weten te brengen. Zullen we gaan zien
Daarvoor ook niet...quote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef Stringer het volgende:
Dit resultaat zat er toch aan te komen? Sinds Heerenveen geen fatsoenlijke pot voetbal gespeeld.
Tr00, maar woensdag ook geluk(t/kig)quote:Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan zeker. Maar zelfs in goede doen winnen we zelden van Ajax. Zo reëel moeten we ook zijn.
Tegen Fc Utrecht en PEC Zwolle 2x was het behoorlijk goed hoor.quote:
Gewoon teringslecht. Maar dat is het eigenlijk het hele seizoen al.quote:Op zondag 1 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voetballend is het gewoon matig.
BeekGod.quote:Op zondag 1 november 2015 14:20 schreef H.FR het volgende:
Ik geloof niet dat we deze week een speler van de week gaan leveren.
Omdat we te weinig voetballend vermogen op het middenveld hebben. Te weinig creativiteit door het midden. De Staaf liet het vandaag compleet afweten en dan is het gewoon voorbij.quote:Op zondag 1 november 2015 14:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom spelen dit soort teams toch altijd de wedstrijd van het jaar tegen ons? Als de joden op bezoek komen zijn het makke lammetjes.
ADO was belachelijk slecht. We presteerden het om nóg slechter te zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 14:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom spelen dit soort teams toch altijd de wedstrijd van het jaar tegen ons? Als de joden op bezoek komen zijn het makke lammetjes.
Inderdaad, hebben we tot november toch aardig meegedaan om het kampioenschap.quote:
Moest ik ook aan denken inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze wedstrijd deed me denken aan RKC-uit van een paar jaar geleden.. dit soort potjes bepalen of je meedoet om de titel of niet.. conclusie is duidelijk. Ajax en PSV zijn voetballend veel verder
Joh!quote:Op zondag 1 november 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze wedstrijd deed me denken aan RKC-uit van een paar jaar geleden.. dit soort potjes bepalen of je meedoet om de titel of niet.. conclusie is duidelijk. Ajax en PSV zijn voetballend veel verder
En die ploegen spelen nog Europees ook. Best treurig.quote:Op zondag 1 november 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens mij was er letterlijk niemand die dat dacht.quote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Collide het volgende:
Al die mensen die na een paar overwinningen wel dachten dat Feyenoord makkelijk kampioen ging worden. Maar nu na een nederlaag gelijk alles vergeten.
Maak hem wat langer en plak de buitenspel er ook in. Kan er nog smakelijker om gelachen worden.quote:
Kramer is beter inderdaad. Al heeft hij natuurlijk wel dat penalty moment gehad vandaag.quote:
Lekker momentje motorische kortsluitingquote:
Niet mijn gif helaas.quote:Op zondag 1 november 2015 14:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maak hem wat langer en plak de buitenspel er ook in. Kan er nog smakelijker om gelachen worden.
Oh jij bent er zo één.quote:
In de Kuip en na een midweekse wedstrijd van Ajax. Zou toch minstens een punt moeten worden.quote:Op zondag 1 november 2015 14:28 schreef Elan het volgende:
Volgende week joden slopen niks aan de hand
Alleen al omdat hij in de laatste seconde was.quote:
1-0quote:Op zondag 1 november 2015 14:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maak hem wat langer en plak de buitenspel er ook in. Kan er nog smakelijker om gelachen worden.
Gewoon drie punten.quote:Op zondag 1 november 2015 14:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In de Kuip en na een midweekse wedstrijd van Ajax. Zou toch minstens een punt moeten worden.
Hij had die kopkans wel gemaakt. Maar goed, dat geldt voor vrijwel iedereenquote:Op zondag 1 november 2015 14:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kramer is beter inderdaad. Al heeft hij natuurlijk wel dat penalty moment gehad vandaag.
Smoesjes beginnen nu alquote:Op zondag 1 november 2015 14:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In de Kuip en na een midweekse wedstrijd van Ajax. Zou toch minstens een punt moeten worden.
Goeie.quote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef Morendo het volgende:
Zelfs met behulp van de scheidsrechter (belachelijke rode kaart Duplan) kunnen jullie niet meer winnen. Wat is er aan de hand?
Ja het is natuurlijk heel normaal om op iemand zn been te staan. Kneusquote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef Morendo het volgende:
Zelfs met behulp van de scheidsrechter (belachelijke rode kaart Duplan) kunnen jullie niet meer winnen. Wat is er aan de hand?
Hahahahaquote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef Morendo het volgende:
Hulp? Die 100% penalty alweer 'vergeten'????quote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef Morendo het volgende:
Zou dat niet als een probleem zien.quote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
probleem is dat Guus geluk niet voor Ajax is
Idd dat had geel moeten zijn. Was dan wel z'n tweede geweest, maar die bal was er sowieso niet ingegaan vandaag. Feyenoord was gewoon zaad. Hebben gelukkig geen columpjes en kansloze troll-posts nodig om dat te kunnen verwerken.quote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef Morendo het volgende:
Minstens. Erg dom ook.quote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef Elan het volgende:
Belachelijke overtreding van Duplan die krijgt wel 3 wedstrijden.
2/10.quote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef Morendo het volgende:
Hij is aan het trollen, laat gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef eight het volgende:
[..]
Hulp? Die 100% penalty alweer 'vergeten'????
Uitgebreid op iemand staan is inderdaad geel.quote:Op zondag 1 november 2015 14:34 schreef Boma het volgende:
[..]
Idd dat had geel moeten zijn. Was dan wel z'n tweede geweest, maar die bal was er sowieso niet ingegaan vandaag. Feyenoord was gewoon zaad. Hebben gelukkig geen columpjes en kansloze troll-posts nodig om dat te kunnen verwerken.
6 onterechte ja? Ga eens ergens anders trollen man.quote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef Brammess het volgende:
Die 100% penalty streept niet weg tegen die 6 onterechte
was wel terecht rood ja, gelukkig dat hij het niet helemaal doorzette want dan is die hele knie aan gortquote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uitgebreid op iemand staan is inderdaad geel.
PSV hadden we anders ook niet een heel seizoen achter ons weten te houden.quote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon drie punten.
Alleen jammer dat je psv nu dichterbij laat komen
Het worden er ook iedere keer meer hèquote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef Brammess het volgende:
Die 100% penalty streept niet weg tegen die 6 onterechte
Zou Achahbar wel bij de selectie komenquote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel terecht rood ja, gelukkig dat hij het niet helemaal doorzette want dan is die hele knie aan gort
Utrechtquote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
6 onterechte ja? Ga eens ergens anders trollen man.
Samen getraind met vBeek.quote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Dammers legt er ook een eigen goal in. Lekker bezig.
quote:Op zondag 1 november 2015 14:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zijn in Nederland te ver doorgeslagen met het trainen van verdedigers op scorend vermogen. Veltman, Van Beek, Dammers...
Worden niet voor niets geseponeerd hè.quote:Op zondag 1 november 2015 14:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Utrecht
Cambuur
Vitesse
Dat zijn er al 3, laten we al die onterecht (niet) gegeven rode kaarten / seponeringen dan maar niet noemen.
'uitgebreid'. Al staat in de regels ongetwijfeld dat dit een directe rode kaart was, ik vond het wel meevallen. Dat toneelstukje wat Bilal daarna opvoerde vond ik eigenlijk nog triester dan die hele overtreding.quote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uitgebreid op iemand staan is inderdaad geel.
Oké, noem me al die momenten.quote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Worden niet voor niets geseponeerd hè.
Noem je dan ook even die andere 5-6 penalty momenten op waar we hem niet kregen en wel konden krijgen? Hint: vandaag was er ook 1.
Feyenoord speelt een keer een kutwedstrijd en je praat alsof ze de Klassieker al hebben verloren, kom op man. Het kan zomaar ineens weer goed gaan lopen, zie vorig jaar na die aidswedstrijd tegen Willem II en de Klassieker daarna. Die werd dan wel verloren, maar daar speel je 90 minuten lang fantastisch.quote:Op zondag 1 november 2015 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PSV hadden we anders ook niet een heel seizoen achter ons weten te houden.
Ik denk al het hele seizoen dat we 3e worden, maar wel met de hoop dat we de overige ploegen op ruime achterstand kunnen houden en lang bij kunnen blijven met Ajax en PSV. Dat lijkt nu toch tegen te gaan vallen.
Daarnaast ga je stiekem toch hoop koesteren als ze vrij lang die eerste plaats delen samen met Ajax en het beter lijkt / leek te gaan draaien. Dan ga je denken dat "als ze van Heerenveen uit winnen, van AZ thuis winnen, van ADO uit winnen, en als ze Ajax weten te pakken, dat het dan een heel mooi seizoen kan gaan worden".
Maar het lijkt er toch op uit te draaien dat we op 6 punten achterstand gaan staan na 12 speelronden.
Verder geen schande (al is het jammer dat Heracles zo irritant lang bovenin blijft meedraaien en we daardoor tijdelijk 4e komen te staan, dat doet geen recht aan de behoorlijke prestaties - qua resultaten - van Feyenoord tot nu toe).
quote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef renwan het volgende:
Even een waarschuwing, ik ga een stukje lopen om af te koelen.
Mochten jullie iets lezen over een moord in Den Haag dan ben ik de nieuwe vriend van mijn ex tegengekomen. Ik ben pislink
Ja, dat toneelstuk was wel belachelijk inderdaad. Hopelijk zegt Gio daar ook wat van.quote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef Boma het volgende:
[..]
'uitgebreid'. Al staat in de regels ongetwijfeld dat dit een directe rode kaart was, ik vond het wel meevallen. Dat toneelstukje wat Bilal daarna opvoerde vond ik eigenlijk nog triester dan die hele overtreding.
Vermeer beste man aan onze kant. Begin van dit seizoen nogal kritisch op hem geweest maar laat nu al een aantal wedstrijden zien heel belangrijk te zijn voor het team.
Dit inderdaad, plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef Boma het volgende:
[..]
'uitgebreid'. Al staat in de regels ongetwijfeld dat dit een directe rode kaart was, ik vond het wel meevallen. Dat toneelstukje wat Bilal daarna opvoerde vond ik eigenlijk nog triester dan die hele overtreding.
Vermeer beste man aan onze kant. Begin van dit seizoen nogal kritisch op hem geweest maar laat nu al een aantal wedstrijden zien heel belangrijk te zijn voor het team.
Ik heb daar weinig vertrouwen in inderdaad. Ajax lijkt voetballend verder en beter, en de historie leert dat Feyenoord hoe dan ook zelden wint van Ajax, of ze nu geweldig spelen of niet, en 2 keer achter elkaar van Ajax winnen is wat dat betreft al helemaal vrij onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt een keer een kutwedstrijd en je praat alsof ze de Klassieker al hebben verloren, kom op man. Het kan zomaar ineens weer goed gaan lopen, zie vorig jaar na die aidswedstrijd tegen Willem II en de Klassieker daarna. Die werd dan wel verloren, maar daar speel je 90 minuten lang fantastisch.
Eens. Teringhekel aan rollende spelers. Als je echt geblesseerd bent, rol je namelijk niet, dan blijf je zo stil mogelijk liggen/zitten. Ik vind dat de scheids bij rollen gelijk geel moet trekken.quote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat toneelstuk was wel belachelijk inderdaad. Hopelijk zegt Gio daar ook wat van.
Het waren er 8. Echt voor schut jij.quote:Op zondag 1 november 2015 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het worden er ook iedere keer meer hè
Het zijn er 4 in totaal. Je zet jezelf totaal voor schut
quote:Op zondag 1 november 2015 14:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Haha zo win je door een eigen goal, zo verlies je
Ik wil die wedstrijd nog even afwachten voordat ik echt ga doemdenken. Als je wint doe je nog gewoon mee, als je verliest moeten we misschien maar accepteren dat er niet meer in zit dan plaats 2/3.quote:Op zondag 1 november 2015 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig vertrouwen in inderdaad. Ajax lijkt voetballend verder en beter, en de historie leert dat Feyenoord hoe dan ook zelden wint van Ajax, of ze nu geweldig spelen of niet.
We leiden verdedigers op met scorend vermogen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Dammers legt er ook een eigen goal in. Lekker bezig.
quote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat toneelstuk was wel belachelijk inderdaad. Hopelijk zegt Gio daar ook wat van.
Niet denken dat Feyenoord dit gedrag juist stimuleert.......quote:Op zondag 1 november 2015 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, plaatsvervangende schaamte.
Tijd om Immers weer van stal te halenquote:Op zondag 1 november 2015 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Gustafson is trouwens ook een waardeloze afmaker.
Van Beek is de nieuwe Jaap Stam. Gaat in de zomer voor minimaal 40 miljoen naar Barca of Real.quote:Op zondag 1 november 2015 14:58 schreef Scorpie het volgende:
Stormlooptopic, ben benieuwd wat Sunrijst voor schijtlollige opmerkingen heeft.
Hij en PizzaGeit zijn ondergedokenquote:Op zondag 1 november 2015 14:58 schreef Scorpie het volgende:
Stormlooptopic, ben benieuwd wat Sunrijst voor schijtlollige opmerkingen heeft.
Nee hoor. Dat zal je mij over Feyenoord spelers nooit horen zeggen. Alleen als het echte top van de wereldtalenten zijn. Helaas hebben we die na van Persie niet meer gehad in Rotterdam. Bij Ajax spelen er volgens de Ajax supporters hier op FOK nu 4 en 1 hebben ze uitgeleend aan Willem II.quote:Op zondag 1 november 2015 15:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Beek is de nieuwe Jaap Stam. Gaat in de zomer voor minimaal 40 miljoen naar Barca of Real.
Zo hey, wat grappig man. Hoe lang heb je hier over nagedacht?quote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Kongolo: Nieuwe Maldini. Kan eigenlijk alles.
Van Beek: Nieuwe Stam. Wordt het Barca of Real?
Karsdorp: Veruit de beste rechtsback van de Eredivisie. Gaat Alves achterna.
Vilhena: Geweldig bijtertje op het middenveld. Nu al van het niveau Davids.
Gustafson: Eigenlijk al beter dan Laudrup ooit was.
Bilal: Ongekend talent. Nachtmerrie van elke linksback.
quote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat jij mijn standpunt niet echt snap. Wij hemelen onze talenten niet zo op als jullie dat doen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Joh, misschien omdat jullie geen echte talenten heben? Moeilijk hé, nadenken.quote:Op zondag 1 november 2015 15:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mijn standpunt niet echt snap. Wij hemelen onze talenten niet zo op als jullie dat doen.
Daarom! Ajax wel. Die hebben talenten die de wereldtop gaan halen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Joh, misschien omdat jullie geen echte talenten heben? Moeilijk hé, nadenken.
Bazoer en Tete vind ik echt goed. Maarja, nog maar zien hoe dat allemaal gaat lopen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom! Ajax wel. Die hebben talenten die de wereldtop gaan halen.
Andersen kan volgens een aantal zo meedraaien op het niveau Barca.quote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bazoer en Tete vind ik echt goed. Maarja, nog maar zien hoe dat allemaal gaat lopen.
Onzin.quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen kan volgens een aantal zo meedraaien op het niveau Barca.
Deden ze ook tegen Ajax, dan hebben ze het geluk dat Ajax het niet afmaakt en Veltman een eigen goal maakt.quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef Buitendam het volgende:
Je vraagt je af wat nou precies het idee was achter het spel vandaag. Er zat totaal geen idee/lijn/visie in vanaf minuut 1. Als je nou met een bepaalde tactiek het veld op stapt wat totaal verkeerd uitpakt is het vele malen minder schrijnend om in Den Haag te verliezen. Nu was het gewoon tegen de bal trappen en kijken waar het schip strandt.
Haha, ja. Ik wacht nog altijd op de geweldige Slabbekoorn.quote:Op zondag 1 november 2015 15:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mijn standpunt niet echt snap. Wij hemelen onze talenten niet zo op als jullie dat doen.
Niet helemaal waar, ze speelden het normale spelletje: bal naar de vleugels en voorzetten maar. Dat is normaal al niet zo'n extreem effectieve tactiek, maar als dat met de traagheid en slordigheid van vandaag gebeurt ga je nooit scoren.quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef Buitendam het volgende:
Je vraagt je af wat nou precies het idee was achter het spel vandaag. Er zat totaal geen idee/lijn/visie in vanaf minuut 1. Als je nou met een bepaalde tactiek het veld op stapt wat totaal verkeerd uitpakt is het vele malen minder schrijnend om in Den Haag te verliezen. Nu was het gewoon tegen de bal trappen en kijken waar het schip strandt.
Tsja, die werd tijdens een EK/WK voor een van de jongere generaties topscoorder tijdens zo'n toernooi als ik me niet vergis. Dan mag je verwachten dat het wat kan worden. Is de laatste 2 jaar stil blijven staan.quote:Op zondag 1 november 2015 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik wacht nog altijd op de geweldige Slabbekoorn.
Jawel. Voorzetten geven op Kramer (die altijd te laat springt). Dat was het idee. Wijsneus.quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef Buitendam het volgende:
Nou dan, waar is dan je optimisme voor volgende week op gebaseerd?quote:Op zondag 1 november 2015 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ze speelden het normale spelletje: bal naar de vleugels en voorzetten maar. Dat is normaal al niet zo'n extreem effectieve tactiek, maar als dat met de traagheid en slordigheid van vandaag gebeurt ga je nooit scoren.
Dan klopt het dus niet wat je zegt. Schuurman is er nog zo een.quote:Op zondag 1 november 2015 15:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tsja, die werd tijdens een EK/WK voor een van de jongere generaties topscoorder tijdens zo'n toernooi als ik me niet vergis. Dan mag je verwachten dat het wat kan worden. Is de laatste 2 jaar stil blijven staan.
Zelfde geld voor Nouri. Die staat ook al 2 jaar stil. Dat zou de nieuwe Cruijff moeten worden...
Lees je tweede zin en je ziet waar mijn vertrouwen vandaan komt. Het kan volgende week zomaar weer wel lopen. Al waren de genoemde wedstrijden wel tegen erg matige tegenstand.quote:Op zondag 1 november 2015 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou dan, waar is dan je optimisme voor volgende week op gebaseerd?
Overigens heeft Feyenoord ook prima wedstrijden laten zien in dit systeem (tegen PEC Zwolle 2 keer en tegen SC Heerenveen, dus het zit er ergens wel in).
Nee, dit wordt gewoon een seizoen lang weer richten op de 3e plaats (maar dat wisten we vooraf eigenlijk al).
Hoezo klopt dat niet? Nouri is inmiddels al een tijdje 18 en is volgens wiki 1.70 meter en weegt 56 kilo. Wat denk je? Zal het wat kunnen worden? Nee.quote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan klopt het dus niet wat je zegt. Schuurman is er nog zo een.
Volgende week weer zijn ze weer aan het huilen.quote:
Het is meer hopen dat het iets moois wordt. Niemand schrijft/schreef die jongens nu al de top van Europa in.quote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het over het niet ophemelen van Feyenoorders. Dat gebeurt wel degelijk. Cheick Toure is de volgende...quote:Op zondag 1 november 2015 15:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo klopt dat niet? Nouri is inmiddels al een tijdje 18 en is volgens wiki 1.70 meter en weegt 56 kilo. Wat denk je? Zal het wat kunnen worden? Nee.
Deze baas niet te vergetenquote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het over het niet ophemelen van Feyenoorders. Dat gebeurt wel degelijk. Cheick Toure is de volgende...
Schuurman kan zeker wel ballen ja.quote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het volgende wereldtalent? Wacht het eerst maar eens af of hij überhaupt Feyenoord 1 haalt. Kan ook zijn dat hij binnenkort weggeplukt wordt. Zelfde geld voor Rashaan Fernandes en Tahith Chong. Voor de laatst genoemde hadden Chelsea en Man U laatst belangstelling. Maar volgens mij heeft hij toen aangegeven te willen blijven.quote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het over het niet ophemelen van Feyenoorders. Dat gebeurt wel degelijk. Cheick Toure is de volgende...
Kramer springt te laat. We zijn eruit. Daarom waren Kuyt en Karsdorp natuurlijk ook totaal onzichtbaar en raakte El Ahmadi geen ene reet.quote:Op zondag 1 november 2015 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel. Voorzetten geven op Kramer (die altijd te laat springt). Dat was het idee. Wijsneus.
Nee.quote:Op zondag 1 november 2015 16:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Alleen laatste kwartier gezien, was het nog wat ondanks de nederlaag?
5 weken geleden moest Kazim zo snel mogelijk optyfen voor het talent Kramer. Helaas is die nu ook al niets meer waard.quote:Op zondag 1 november 2015 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kramer springt te laat. We zijn eruit. Daarom waren Kuyt en Karsdorp natuurlijk ook totaal onzichtbaar en raakte El Ahmadi geen ene reet.
Ja, maar dat heeft niks met een plan te maken. Karsdorp gaf wel een paar goede voorzetten. Verder kwalitatief erg matig.quote:Op zondag 1 november 2015 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kramer springt te laat. We zijn eruit. Daarom waren Kuyt en Karsdorp natuurlijk ook totaal onzichtbaar en raakte El Ahmadi geen ene reet.
Bij Feyenoord doen alleen een paar supporters dat bij Akax gaan altijd gelijk de nos en de knvb erin mee.quote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Veltman wees een Ventmanquote:Op zondag 1 november 2015 16:11 schreef F.M.D. het volgende:
die veltman stond niet zo zielig voor de camera als van beek. wees een vent man
Van Rhijn: de super rechtsback.quote:Op zondag 1 november 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Iedereen deed maar wat. Het hele middenveld verzoop en er was geen enkele vorm van plan te ontdekken. Ook niet wat jij suggereert met de flanken.quote:Op zondag 1 november 2015 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niks met een plan te maken. Karsdorp gaf wel een paar goede voorzetten. Verder kwalitatief erg matig.
Was een grap die je alleen begrijpt als je de afgelopen tijd in het Ajax topic bent geweest.quote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Rhijn: de super rechtsback.
Veltman: wereld topper Barca of Real?
Siem de Jong: De nieuwe Sneijder.
Fischer: Na Eriksen de nieuwe deense topper.
Cillessen : Super keeper de nieuwe Van Der Sar.
El Ghazi : Wereldster Figo was er niks bij.
Klaassen: De jonge Bergkamp.
Weet niet wat je verder komt doen jullie doen het net zo goed.
Ze hadden vooraf kunnen weten dat het lastig zou worden. Niet alleen heeft Feyenoord het uit bij ADO altijd lastig, maar ook PSV wist slechts met pijn en moeite er een puntje weg te slepen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef BadderHaring het volgende:
Jammer jongens, dat Ado is ook gewoon een topploeg.
Lastig oké maar Feyenoord was natuurlijk wel dramatischquote:Op zondag 1 november 2015 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hadden vooraf kunnen weten dat het lastig zou worden. Niet alleen heeft Feyenoord het uit bij ADO altijd lastig, maar ook PSV wist slechts met pijn en moeite er een puntje weg te slepen.
Nou ja, tegen PSV was natuurlijk aan het begin van het seizoen. Dat was ook niet echt met pijn en moeite, ADO scoorde in de laatste seconde een freak-goal.quote:Op zondag 1 november 2015 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hadden vooraf kunnen weten dat het lastig zou worden. Niet alleen heeft Feyenoord het uit bij ADO altijd lastig, maar ook PSV wist slechts met pijn en moeite er een puntje weg te slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |