Ik ook inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 13:57 schreef Wicky15 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het Jan-Arie was.
Als Feyenoord een eigen goal maakt is het Svennieboy.quote:Op zondag 1 november 2015 13:57 schreef Wicky15 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het Jan-Arie was.
Nou nee, het 4e klasse amateur zaterdag gehalte is toch hoger van deze actie.quote:
Dit was de 1e die nou echt dom en zijn eigen fout was.quote:Op zondag 1 november 2015 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Feyenoord een eigen goal maakt is het Svennieboy.
Ze voetballen zelf als een G-team hoorquote:
Joh ze hebben de hele wedstrijd alles al potdicht achterin.quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef Buitendam het volgende:
Trekt Feyenoord nog wel recht. Dit ADO houdt het niet 20 minuten vast.
Kazim hèquote:Op zondag 1 november 2015 13:59 schreef exile79 het volgende:
Als zulke ballen er ook al niet ingaan...
Ja maar altijd bij ADO, wat is dat toch?quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze voetballen zelf als een G-team hoor.
Je ziet dat er nu al gaatjes vallen, direct na de goal. Figuren als Wormgoor houden dat niet vol, gok ik.quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh ze hebben de hele wedstrijd alles al potdicht achterin.
Niet alleen bij ADO hoorquote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar altijd bij ADO, wat is dat toch?
Ben je een beetje boos? Zit je soms iets dwars?quote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Kankerzooi, als kansen zoals die van Kazim en Kuyt er niet in gaan weet je dat hij er niet zal in gaan vandaag.
En bij de graafschap en nog meer van die ploegen waarbij je zelf moet voetballen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar altijd bij ADO, wat is dat toch?
Überhaupt treurig dat een achterstand nodig is om het tempo op te schroeven.quote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet dat er nu al gaatjes vallen, direct na de goal. Figuren als Wormgoor houden dat niet vol, gok ik.
Kruip ff terug in je moederquote:Op zondag 1 november 2015 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben je een beetje boos? Zit je soms iets dwars?
Waarschijnlijk het trollalarm. Het stikt hier weer van de trollen.quote:
Nouja, die ruimte krijg je niet vaak. Hooguit nog twee keer deze pot, denk ik. En dan moet er én goed met de bal worden omgegaan in de ruimte, én niet weer echt op de keeper gekopt wordenquote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet dat er nu al gaatjes vallen, direct na de goal. Figuren als Wormgoor houden dat niet vol, gok ik.
Kunnen gewoon niet voetballenquote:Op zondag 1 november 2015 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En bij de graafschap en nog meer van die ploegen waarbij je zelf moet voetballen.
Tenzij jullie nog minimaal 2x scoren.quote:Op zondag 1 november 2015 14:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelijkspel vandaag het hoogst haalbare.
Die is te klein!! Snap dat nou eens. Dat ie elke wedstrijd scoort is daarom van ondergeschikt belangquote:
Dit inderdaad. Kopduels winnen, daar gaat het om. Kramer wint die allemaal en Kazim ook.quote:Op zondag 1 november 2015 14:06 schreef eight het volgende:
[..]
Die is te klein!! Snap dat nou eens. Dat ie elke wedstrijd scoort is daarom van ondergeschikt belang
Acteur of niet, was natuurlijk gewoon rood.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef hafcfan het volgende:
Wat een walgelijke acteurs hebben jullie.
Jij houdt zo te horen niet van monopoly.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat gelul over de Coolsingel zijn we voorlopig weer van verlost
Klopt, maar ook geel voor Bilal...quote:Op zondag 1 november 2015 14:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Acteur of niet, was natuurlijk gewoon rood.
Was gewoon donkerrood.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef hafcfan het volgende:
Zeker, maar beetje tijdverspilling om daar zo lang te liggen rollen. Moet zeggen dat ik dat bij het WK rugby wel een aangename afwisseling vond. Geen gezeik van die spelers.quote:Op zondag 1 november 2015 14:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Acteur of niet, was natuurlijk gewoon rood.
Gaat er met 2 benen op staan.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef hafcfan het volgende:
Dat rollen slaat ook nergens op, gewoon verder spelen. Het is niet alsof we de tijd niet nodig hebbenquote:Op zondag 1 november 2015 14:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker, maar beetje tijdverspilling om daar zo lang te liggen rollen. Moet zeggen dat ik dat bij het WK rugby wel een aangename afwisseling vond. Geen gezeik van die spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |