Ik ook inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 13:57 schreef Wicky15 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het Jan-Arie was.
Als Feyenoord een eigen goal maakt is het Svennieboy.quote:Op zondag 1 november 2015 13:57 schreef Wicky15 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het Jan-Arie was.
Nou nee, het 4e klasse amateur zaterdag gehalte is toch hoger van deze actie.quote:
Dit was de 1e die nou echt dom en zijn eigen fout was.quote:Op zondag 1 november 2015 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Feyenoord een eigen goal maakt is het Svennieboy.
Ze voetballen zelf als een G-team hoorquote:
Joh ze hebben de hele wedstrijd alles al potdicht achterin.quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef Buitendam het volgende:
Trekt Feyenoord nog wel recht. Dit ADO houdt het niet 20 minuten vast.
Kazim hèquote:Op zondag 1 november 2015 13:59 schreef exile79 het volgende:
Als zulke ballen er ook al niet ingaan...
Ja maar altijd bij ADO, wat is dat toch?quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze voetballen zelf als een G-team hoor.
Je ziet dat er nu al gaatjes vallen, direct na de goal. Figuren als Wormgoor houden dat niet vol, gok ik.quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh ze hebben de hele wedstrijd alles al potdicht achterin.
Niet alleen bij ADO hoorquote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar altijd bij ADO, wat is dat toch?
Ben je een beetje boos? Zit je soms iets dwars?quote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Kankerzooi, als kansen zoals die van Kazim en Kuyt er niet in gaan weet je dat hij er niet zal in gaan vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |