terroristen die een anti-terreureenheid hebbenquote:Op zondag 1 november 2015 11:51 schreef UpsideDown het volgende:
Deze boiiz gaan je terroristenvrienden kapotslopen:
Voelt kut he?quote:Op zondag 1 november 2015 11:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
terroristen die een anti-terreureenheid hebben
lol er is niet 1 salafist op fok te vinden en zeker niet in dit topicquote:Op zondag 1 november 2015 11:48 schreef UpsideDown het volgende:
Is fok overgenomen door salafisten ofzo?
gesteund door luchtaanvallenquote:Op zondag 1 november 2015 11:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Voelt kut he?
Ondertussen dikke gains in Hasakah
Kom op, whistle is wel d salafist hier, of gewoon een bazentroll.quote:Op zondag 1 november 2015 12:01 schreef Aloulu het volgende:
[..]
lol er is niet 1 salafist op fok te vinden en zeker niet in dit topic![]()
of wacht....het bevalt je niet dat er anti-bashar lieden zijn en die stel je dan gelijk aan salafis
Totaal aantal slachtoffers 2e WOquote:Op zondag 1 november 2015 12:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, daar zijn ze toch wel wat succesvoller en sterker uitgekomen dan mijn voorbeelden.
Eindstand, Duitsland bezet en verdeeld in 2 machtsblokken, Sovjet Unie een van de onbetwistbare wereldmachten voor een halve eeuw. Het zou Stalin weinig hebben geboeid als er 50.000.000 mensen omgekomen zouden zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 12:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Totaal aantal slachtoffers 2e WO
Sovjet unie: 23.600.000
Duitsland: 7.503.000
Ok, als jij dit succesvol noemt. Laat mij dan liever een oorlog verliezen dan winnen.
https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlog
nationalistische turk, die kunnen geen salafi zijn. die hebben al nationalismequote:Op zondag 1 november 2015 12:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kom op, whistle is wel d salafist hier, of gewoon een bazentroll.
Ik weet niet wie jij voor ogen had...
Troll. Net als de_ilias.quote:Op zondag 1 november 2015 12:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kom op, whistle is wel d salafist hier, of gewoon een bazentroll.
Ik weet niet wie jij voor ogen had...
lol nee, de ilias is gewoon die ektuh salafi hoor. alleen wel cia-salafi (telefi in bepaalde kringen), geen al-qaida salafi.quote:
Oh komop, kijk zijn posthistorie, in wat voor topics hij rondhangt. Dat is echt niks voor een salafiquote:Op zondag 1 november 2015 12:15 schreef Aloulu het volgende:
[..]
lol nee, de ilias is gewoon die ektuh salafi hoor. alleen wel cia-salafi (telefi in bepaalde kringen), geen al-qaida salafi.
Hier heb je wel een puntjequote:Op zondag 1 november 2015 12:14 schreef Aloulu het volgende:
[..]
nationalistische turk, die kunnen geen salafi zijn. die hebben al nationalisme
Volgens mij had/heb je in Duitsland een hogere levenskwaliteit dan in Rusland.quote:Op zondag 1 november 2015 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eindstand, Duitsland bezet en verdeeld in 2 machtsblokken, Sovjet Unie een van de onbetwistbare wereldmachten voor een halve eeuw. Het zou Stalin weinig hebben geboeid als er 50.000.000 mensen omgekomen zouden zijn.
Nogmaals, dat boeide Stalin en consorten allemaal geen flikker, als je de speeches en memoires van hem er op na leest zie je dat hij er totaal geen moeite mee had om miljoenen mensen de dood in te jagen voor zijn idealen en 'mother Russia'.quote:Op zondag 1 november 2015 12:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Volgens mij had/heb je in Duitsland een hogere levenskwaliteit dan in Rusland.
salafi's zijn niet allemaal vroom he. maar hij is wel een echtuh hoor, wel van een bepaalde stroming dat wel. zijn maatje was omgekomen in jemen waar deze salafi's een madrassa runnen:quote:Op zondag 1 november 2015 12:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Oh komop, kijk zijn posthistorie, in wat voor topics hij rondhangt. Dat is echt niks voor een salafi
Wat jij nu zegt is Kufr broeder, er is maar een echte stroming en dat is het Salafisme, en het Salafisme is maar een stroming jwz.quote:Op zondag 1 november 2015 12:22 schreef Aloulu het volgende:
salafi's zijn niet allemaal vroom he. maar hij is wel een echtuh hoor, wel van een bepaalde stroming dat wel.
Daarbij heeft Stalin het politiek heel slim gespeeld, door even 2 dagen te wachten voor hij Polen binnen viel. Terwijl de deal was om gelijktijdig aan te vallen. Zo maakte hij van Hitler 'de vijand', terwijl hij niet veel beter was. Volgens veel nieuwe informatie die aan het licht is gekomen was Stalin van plan om in juni 1941 Duitsland binnen te vallen en was Hitler hem simpelweg voor. Dat zou de grote verliezen van de Russen verklaren en waarom de hele luchtmacht praktisch op de toenmalige grens tussen Duitsland en de Sovjet Unie te vinden was.quote:Op zondag 1 november 2015 12:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, dat boeide Stalin en consorten allemaal geen flikker, als je de speeches en memoires van hem er op na leest zie je dat hij er totaal geen moeite mee had om miljoenen mensen de dood in te jagen voor zijn idealen en 'mother Russia'.
owja sorry, de anderen zijn allemaap nep-salafis. je hebt gelijkquote:Op zondag 1 november 2015 12:24 schreef Triggershot het volgende:
Wat jij nu zegt is Kufr broeder, er is maar een echte stroming en dat is het Salafisme, en het Salafisme is maar een stroming jwz.
Een salafi die tegelijkertijd een japtard is? Hell, hij had een avatar van ergo proxy(uitstekende anime trouwensquote:Op zondag 1 november 2015 12:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
salafi's zijn niet allemaal vroom he. maar hij is wel een echtuh hoor, wel van een bepaalde stroming dat wel. zijn maatje was omgekomen in jemen waar deze salafi's een madrassa runnen:
darul hadith damaaj, yemen
?quote:Op zondag 1 november 2015 12:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt is Kufr broeder, er is maar een echte stroming en dat is het Salafisme, en het Salafisme is maar een stroming jwz.
Idd.quote:Op zondag 1 november 2015 12:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daarbij heeft Stalin het politiek heel slim gespeeld, door even 2 dagen te wachten voor hij Polen binnen viel. Terwijl de deal was om gelijktijdig aan te vallen. Zo maakte hij van Hitler 'de vijand', terwijl hij niet veel beter was. Volgens veel nieuwe informatie die aan het licht is gekomen was Stalin van plan om in juni 1941 Duitsland binnen te vallen en was Hitler hem simpelweg voor. Dat zou de grote verliezen van de Russen verklaren en waarom de hele luchtmacht praktisch op de toenmalige grens tussen Duitsland en de Sovjet Unie te vinden was.
Stalin was geen haar beter dan Hitler, in absolute aantallen slachtoffers misschien zelfs nog slechter.
Precies, je moet gewoon op de juiste manhaj zitten.quote:Op zondag 1 november 2015 12:25 schreef Aloulu het volgende:
[..]
owja sorry, de anderen zijn allemaap nep-salafis. je hebt gelijken ik ben ook niet goed ingelezen blijkt nu, want dat ben je alleen als je de ektuh er wel tussen uit weet te pikken,.
zoals ik zei is niet elke salafi 100% heilig, de lat leggen ze erg hoog. maar proberen is wat anders. ilias was goed geleerd in zijn salafi-theologie en de leiders van zijn specifieke salafi beweging + boeken. dat ben je niet als je een keertje een lezing bijwoont. in marokko heeft deze salafi beweging ook een paar madrassas omdat ze heel netjes zich schikken naar de heerser itt andere salafis. en een van hun grootste instituten ter wereld was in jemen....todat de houthi's langskwamen. vandaar dat de poster ook zo boos was op die houthi's. nu schijnen ze uitgeweken te zijn van dammaj naar de jemenitische hoofdstad.quote:Op zondag 1 november 2015 12:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Een salafi die tegelijkertijd een japtard is? Hell, hij had een avatar van ergo proxy(uitstekende anime trouwens) en hing de hele tijd rond in die mangatopics. Nee, geloof er geen fuck van dat hij een salafi was.
Anime en manga staan nochtans vol met dingen die salafisten absoluut als zondig zouden beschouwen dus ik zie het nou niet bepaald als een kleine 'misstap'.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
zoals ik zei is niet elke salafi 100% heilig, de lat leggen ze erg hoog. maar proberen is wat anders.
Interesse misschien? Ik weet ook zeer veel over bepaalde onderwerpen waar ik voor de rest niks van doen mee heb.quote:ilias was goed geleerd in zijn salafi-theologie en de leiders van zijn specifieke salafi beweging + boeken. dat ben je niet als je een keertje een lezing bijwoont. in marokko heeft deze salafi beweging ook een paar madrassas omdat ze heel netjes zich schikken naar de heerser itt andere salafis. en een van hun grootste instituten ter wereld was in jemen....todat de houthi's langskwamen. vandaar dat de poster ook zo boos was op die houthi's.
Sanaa is ook in handen van de Houthi's. Of bedoel je Aden die nu de tijdelijke hoofdstad is. Volgens Hadi dan.quote:nu schijnen ze uitgeweken te zijn van dammaj naar de jemenitische hoofdstad.
Het zijn Turken. Dus Salafisme minus de Ibn Taymiyyah/Abd al-Wahhab plus de Ziya Gkalp/Nihal Atsız zeg maar. Same shit uiteindelijk enige echte verschil is dat de ene club een verenigde Ummah nastreeft en de andere een of andere mythische staat genaamd Turan.quote:Op zondag 1 november 2015 11:48 schreef UpsideDown het volgende:
Is fok overgenomen door salafisten ofzo?
Ja cute, maar dan kan je ook parallellen trekken met de Duitsers, Russen en Grieken onder de noemer 'same shit' en & 'minus/plus X'.quote:Op zondag 1 november 2015 12:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het zijn Turken. Dus Salafisme minus de Ibn Taymiyyah/Abd al-Wahhab plus de Ziya Gkalp/Nihal Atsız zeg maar. Same shit uiteindelijk enige echte verschil is dat de ene club een verenigde Ummah nastreeft en de andere een of andere mythische staat genaamd Turan.
Die streven niet naar een Soennitisch wereldrijk Djee.quote:Op zondag 1 november 2015 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja cute, maar dan kan je ook parallellen trekken met de Duitsers, Russen en Grieken onder de noemer 'same shit' en & 'minus/plus X'.
De Turanisten evenmin, Soennisme is een bindmiddel, geen streven.quote:Op zondag 1 november 2015 12:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die streven niet naar een Soennitisch wereldrijk Djee.
Zegt niet zoveel. Er zijn ook salafi's die weleens muziek luisteren. Dat is het menselijk vlees wat zwak is, de leer is echter duidelijk en schrijft men zich wel aan toe.quote:Op zondag 1 november 2015 12:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Anime en manga staan nochtans vol met dingen die salafisten absoluut als zondig zouden beschouwen dus ik zie het nou niet bepaald als een kleine 'misstap'.
Laatt ik het zo zeggen ik heb weleens een PM met hem gedeeld op dit forum dus ben heel zeker van mijn zaak. Daarnaast heb je ingelezen en ingelezen. Nogal een verschil. Of eigenlijk ingelezen en onderwezen.quote:Interesse misschien? Ik weet ook zeer veel over bepaalde onderwerpen waar ik voor de rest niks van doen mee heb.
Ik dacht dat het wel Sana'a was. Maar kan het fout hebben.quote:Sanaa is ook in handen van de Houthi's. Of bedoel je Aden die nu de tijdelijke hoofdstad is. Volgens Hadi dan.
Dat snap ik natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 12:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Turanisten evenmin, Soennisme is een bindmiddel, geen streven.
Als je soms ziet wat er in manga en anime voorkomt denk ik niet dat het te vergelijken is met af en toe muziek luisteren. Maar vooruit ik geloof je op je mooie avatar. Wel een slechte salafi danquote:Op zondag 1 november 2015 12:53 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Er zijn ook salafi's die weleens muziek luisteren. Dat is het menselijk vlees wat zwak is, de leer is echter duidelijk en schrijft men zich wel aan toe.
[..]
Laatt ik het zo zeggen ik heb weleens een PM met hem gedeeld op dit forum dus ben heel zeker van mijn zaak. Daarnaast heb je ingelezen en ingelezen. Nogal een verschil. Of eigenlijk ingelezen en onderwezen.
Sanaa is in handen van de Houthi's. Dus nee, denk het niet.quote:Ik dacht dat het wel Sana'a was. Maar kan het fout hebben.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoef je niet in het topic te melden.
Precies, de Bektashi's en de Sjietische Azeri's hoeven echt niets te weten van een Soennitische rijk, maar die zijn niet minder Turanistisch wat dat betreft, ook in Syri zie je dat onder het volk Soennisme op de extremisten na onder de bevolking een passieve element was, men trouwde met alles en nog wat door elkaar, zowel multireligieus als etnisch door elkaar.quote:Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat snap ik natuurlijk.
Soennisme als nationale identiteit, ontdaan van enige daadwerkelijk religieuze betekenis. Turanisme en Kemalisme heeft meer gemeen dan men denkt.
Gaat nog leuk worden als ze de Gagauzen willen paaien, die schrikken zich dood als ze zien hoeveel waarde hun brothas aan Soennisme hechten...
twitter:watanisy twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:31:55Moqawamah Souriyah : #SAA and #NDF captured Ghumam village / Latakia https://t.co/2bSS83D97y reageer retweet
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op zondag 01-11-2015 om 01:04:48#Syria #Homs #حمص Report about Situation of #Mahin which had 0 #SAA inside the village. Only a Checkpoint outside. https://t.co/Ya8wa6Rv6p reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:56:35U.S. backed moderate rebels put Alawite women in cages to protect themselves from airstrikes:https://t.co/4H2Vf3zVvf reageer retweet
Moeten vrouwelijke oorlogsmisdadigers anders behandelt worden? Nopequote:Op zondag 1 november 2015 13:20 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:leithfadel twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:56:35U.S. backed moderate rebels put Alawite women in cages to protect themselves from airstrikes:https://t.co/4H2Vf3zVvf reageer retweet
Muh Abu Bakr
quote:Op zondag 1 november 2015 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Moeten vrouwelijke oorlogsmisdadigers anders behandelt worden? Nope
Hoe weet jij dat het oorlogsmisdadigers zijn?quote:Op zondag 1 november 2015 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Moeten vrouwelijke oorlogsmisdadigers anders behandelt worden? Nope
Maar wanneer ze had doen met de FSA is het niet goed hequote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben voor die human shields![]()
moet de saa en rusland maar stoppen met hun clustermunitie en gerichter oorlog gaan voeren.
Je bent gewoon een zieke mongool als je burgers wil inzetten als menselijk schild.quote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef firefly3 het volgende:
moet de saa en rusland maar stoppen met hun clustermunitie en gerichter oorlog gaan voeren.
"Assad doet het ook!1!"quote:Op zondag 1 november 2015 13:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zieke mongool als je burgers wil inzetten als menselijk schild.
Klopt, want het is vooral de saa en rusland die willekeurig bombarderen. Het aantal shells van de fsa op burgerlijk gebied is erg minimaal. Hoogstens tijd dat assad en poetin door het gerechtshof in den haag veroordeeld worden.quote:Op zondag 1 november 2015 13:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar wanneer ze had doen met de FSA is het niet goed he
twitter:RobPulseNews twitterde op zondag 01-11-2015 om 13:13:44Disturbing video from #Ghouta #SyriaAlawite women & men caged in bid to deter #Russia air strikes v @OnlineMagazinhttps://t.co/0DOyB7kbWU reageer retweet
Meh ik zie die Russen gewoon verder bombarderen hoorquote:Op zondag 1 november 2015 13:34 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:RobPulseNews twitterde op zondag 01-11-2015 om 13:13:44Disturbing video from #Ghouta #SyriaAlawite women & men caged in bid to deter #Russia air strikes v @OnlineMagazinhttps://t.co/0DOyB7kbWU reageer retweet
Burgers of siitische moslimextremisten?quote:Op zondag 1 november 2015 13:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zieke mongool als je burgers wil inzetten als menselijk schild.
Hij bedoelt een andere vorm van extremisme dan wat jij denkt.quote:Op zondag 1 november 2015 13:38 schreef vigen98 het volgende:
Maar even serieus, heb je bewijs dat deze vrouwen extremisten zijn? Wat hebben ze gedaan?
Dit is wel ziek natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef firefly3 het volgende:
Wat bedoelt hij dan?quote:Op zondag 1 november 2015 13:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij bedoelt een andere vorm van extremisme dan wat jij denkt.
Haha de mond vol van sjiitisch extremisme maar soennitisch extremisme bestaat niet.quote:Op zondag 1 november 2015 13:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Burgers of siitische moslimextremisten?
Wel als het van die bomgordeltypes zijn toch?quote:Op zondag 1 november 2015 13:42 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dit is wel ziek natuurlijkJe gaat geen vrouwen zo rondrijden.
Idd.quote:Op zondag 1 november 2015 13:43 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Haha de mond vol van sjiitisch extremisme maar soennitisch extremisme bestaat niet.![]()
Deze sektarische shit is natuurlijk afkomstig uit je pro-rebellenbronnen, zij vechten immers voor democratie en scheren hun baarden af zodra Assad is vertrokken.
Wellicht acht hij ze "extremisten".quote:
twitter:sayed_ridha twitterde op zondag 01-11-2015 om 13:29:50Opp source: #SAA takes control of Al-Hamidi, Dadin & Jabal Kafr Haddad in south #Aleppo countryside reageer retweet
Over wie hebben we het?quote:Op zondag 1 november 2015 13:52 schreef Triggershot het volgende:
Het is bijzonder idioot om de Hollandse hutspotvretende blonde Jan Peter weg te zetten als een Shia-fanboy.
Der was net even een toontje alsof men hier exclusief let op Sunni extremisme en de Sjieten een free pass geeft.quote:
Ik ken islamieten. Ik begrijp het probleem niet.quote:Op zondag 1 november 2015 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Der was net even een toontje alsof men hier exclusief let op Sunni extremisme en de Sjieten een free pass geeft.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:52 schreef Triggershot het volgende:
Het is bijzonder idioot om de Hollandse hutspotvretende blonde Jan Peter weg te zetten als een Shia-fanboy.
Mooie quote dit wanneer Hamas of Palestijnen pogen dit soort activiteiten te ondernemen, kunnen we mooi je goedkeuring inroepen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef firefly3 het volgende:
twitter:IUCAnalysts twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:46:53#Syria #MapJabhat al-#Nusra drone captures battle for the town of Al-Qarassi, S of #Aleppohttps://t.co/0muUAQuSrZ https://t.co/dkyUVtR3V0 reageer retweet
twitter:JulianRoepcke twitterde op zondag 01-11-2015 om 10:59:30#BreakingNews Jabhat al-#Nusra (al-Qaeda in #Syria) is advancing big time, South of #Aleppo. https://t.co/tgEfJEs95i reageer retweet
twitter:Abduhark twitterde op zondag 01-11-2015 om 09:50:56Damascus-Homs highway has been cut by Jaish al-Islam near Ghouta for about 50 days. Regime is using mountainous roads in Western Qalamoun reageer retweet
SDF:twitter:Abduhark twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:07:45SDF is an example of pluralism to all Syrians. We see bearded, shaved and bald men united against terrorism https://t.co/bvvnsjoodQ reageer retweet
Jij ben ook zo n troll zeg, andersom haal jij je info van pro Assad/Shii/Ruskis sitesquote:Op zondag 1 november 2015 13:43 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Haha de mond vol van sjiitisch extremisme maar soennitisch extremisme bestaat niet.![]()
Deze sektarische shit is natuurlijk afkomstig uit je pro-rebellenbronnen, zij vechten immers voor democratie en scheren hun baarden af zodra Assad is vertrokken.
De IDF gebruikt allerlei apparatuur om zoveel mogelijk burgerdoden te voorkomen. Iets dat rusland niet doet. Een duidelijk verschil.quote:Op zondag 1 november 2015 14:21 schreef primakov het volgende:
[..]
Mooie quote dit wanneer Hamas of Palestijnen pogen dit soort activiteiten te ondernemen, kunnen we mooi je goedkeuring inroepen.
IDF gebruikt fosfor. Daarbij rechtvaardigt dat op geen enkele manier het gebruik van menselijke schilden. Je hebt ze betiteld als sjiitische bommengordeldragers, 0 bronnen voor gegeven of aannemelijk gemaakt. Er worden gewoon sjiitische/Alawitische burgers ingezet als menselijke schilden, jij juicht dat toe. Dit icm al je onzinnige en semi-verhullende insinuaties naar sjiieten en Alawieten toe verraadt je al.quote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De IDF gebruikt allerlei apparatuur om zoveel mogelijk burgerdoden te voorkomen. Iets dat rusland niet doet. Een duidelijk verschil.
IDF knalt onschuldigen dood en zegt erna een "onderzoek in te stellen" waarvan het resultaat al vast staat. Zionisten zijn gewoon slimmer in het woordgebruik en de PR. Joden > arabs. Die Israeliers weten wel hoe ze mensen om de tuin leidenquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef firefly3 het volgende:
De IDF gebruikt allerlei apparatuur om zoveel mogelijk burgerdoden te voorkomen. Iets dat rusland niet doet. Een duidelijk verschil.
Hey, Ivan zijn dat burgerski daar in die kooien op de daken?quote:Op zondag 1 november 2015 13:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meh ik zie die Russen gewoon verder bombarderen hoor
quote:Op zondag 1 november 2015 14:34 schreef primakov het volgende:
[..]
IDF gebruikt precisie fosfor. Daarbij rechtvaardigt dat op geen enkele manier het gebruik van menselijke schilden. Je hebt ze betiteld als sjiitische bommengordeldragers, 0 bronnen voor gegeven of aannemelijk gemaakt. Er worden gewoon sjiitische/Alawitische burgers ingezet als menselijke schilden, jij juicht dat toe. Dit icm al je onzinnige en semi-verhullende insinuaties naar gelovigen sjiieten en Alawieten toe verraadt je al.
Rusland zal er geen bom minder om gooien, het enige wat ze ermee zullen bereiken is internationale verontwaardiging over hun kooi-praktijken.quote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef firefly3 het volgende:
Volgers van de terrorist mohammed mogen hier ook posten dus waarom zou je dan opeens vuurvlieg willen verbieden?quote:Op zondag 1 november 2015 15:08 schreef Szura het volgende:
Aangezien de mods hier toch meelezen: waarom mag zo'n terroristenlover als vuurvlieg hier blijven posten?
Burgers als menselijk schild toejuichen
Precisiefosfor!!!!
quote:Op zondag 1 november 2015 15:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgers van de terrorist mohammed mogen hier ook posten dus waarom zou je dan opeens vuurvlieg willen verbieden?
Post van de dag ditquote:Op zondag 1 november 2015 15:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgers van de terrorist mohammed mogen hier ook posten dus waarom zou je dan opeens vuurvlieg willen verbieden?
twitter:Malcolmite twitterde op zondag 01-11-2015 om 13:37:27Graphic: Nusra completely destroyed Iranian & Hezbollah militias in Aleppo https://t.co/SyksXaIm8S reageer retweet
Resultaat na 1 maand bombarderen van Rusland is dramatisch maar wel voorspelbaar nu de Russen enkel FSA bombardeert wint IS schikbarend veel grond erbijtwitter:yunus4akca7 twitterde op zondag 01-11-2015 om 14:20:42Demokratic Syria Forces (#YPG, #FSA, #Sanadid, #MSF) continues its operation agst #ISIS in #Hasakah Hawl area. https://t.co/Kk2RJgTqww reageer retweet
twitter:arabthomness twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:13:57#Syria: result of 1 month of #Russia|n airstrikes "against #IS";-#IS advances in #Homs-#Assad regime incapable (or unwilling) to stop it reageer retweet
twitter:arabthomness twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:10:03#Syria: while the regime could loose both the #Aleppo highway and the #Damascus #Homs road to #Daesh #Russia only bombards Syrian rebels reageer retweet
FSA in Dara'a nieuwe wapens.....via Jordanie? Gezien de grens?twitter:arabthomness twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:05:10#Syria: #Daesh militants have captured the town of Mahin in #Homs province from the #Assad regime https://t.co/a0vT4MJogY reageer retweet
twitter:JulianRoepcke twitterde op zondag 01-11-2015 om 15:55:54#News The #FSA in #Daraa got new D-30 pieces, shell regime positions near As Sanamayn.https://t.co/y4IAoMU3xF https://t.co/S9KI7WGotQ reageer retweet
Je bent net zo ziek in je kop als die haatbaardjes. T enige verschil tussen hen en jij is dat zij nog ballen hebben om daarheen te gaan ipv op hun zolderkamer te blijven zitten.quote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef firefly3 het volgende:
Wat is er zieker, een kooi met mensen buiten neerzetten of clusterbommen gooien op woonwijken?quote:Op zondag 1 november 2015 16:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Je bent net zo ziek in je kop als die haatbaardjes. T enige verschil tussen hen en jij is dat zij nog ballen hebben om daarheen te gaan ipv op hun zolderkamer te blijven zitten.
Als het niveau van civilisatie al zo ver gedaald is naar de middeleeuwen dan moet je je afvragen of er nog iets te redden valt.quote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is er zieker, een kooi met mensen buiten neerzetten of clusterbommen gooien op woonwijken?
En hoeveel onschuldige doden zijn er deze week gevallen door zelfgemaakt spul? Volgens mij ligt het aantal verkeersdoden in Nederland al hoger. Eerst moet je het grootste probleem oplossen: doorgedraaide dictators die tientallen onschuldige doden per dag maken.quote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef Szura het volgende:
Over de zogenaamde 'gematigden' die steden terroriseren met zelfgefabriceerde rommel, hell canons e.d., hebben we vuurvlieg uiteraard nog nooit gehoord.
Jaja blabla Assad ook, Assad dit dat. Ik had het over die haatbaardenclub van je die zich eveneens schuldig maakt aan onnauwkeurige oorlogsvoering. Maar daar horen we je nooit over, hypocriet figuur.quote:Op zondag 1 november 2015 16:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En hoeveel onschuldige doden zijn er deze week gevallen door zelfgemaakt spul? Volgens mij ligt het aantal verkeersdoden in Nederland al hoger. Eerst moet je het grootste probleem oplossen: doorgedraaide dictators die tientallen onschuldige doden per dag maken.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 01-11-2015 om 14:22:52Syrian opposition activist tweets after posing in front of caged Alawites: "In front of cages with group of apes." https://t.co/MQw0VMQTqs reageer retweet
twitter:OptimisticReb11 twitterde op zondag 01-11-2015 om 14:24:37@HaraldDoornbos A tradition started by the Shiite pro Assad residents of Fua and Kefrayya in #Idlib who caged Sunni residents. reageer retweet
Maar Harald is natuurlijk niet objectief en anti-rebellentwitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 01-11-2015 om 14:27:21@OptimisticReb11 so if you're doing same as regime, why then change it? reageer retweet
En jw wil ,altijd winnen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 01-11-2015 om 14:22:52Syrian opposition activist tweets after posing in front of caged Alawites: "In front of cages with group of apes." https://t.co/MQw0VMQTqs reageer retweet
twitter:OptimisticReb11 twitterde op zondag 01-11-2015 om 14:24:37@HaraldDoornbos A tradition started by the Shiite pro Assad residents of Fua and Kefrayya in #Idlib who caged Sunni residents. reageer retweet
Maar Harald is natuurlijk niet objectief en anti-rebellentwitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 01-11-2015 om 14:27:21@OptimisticReb11 so if you're doing same as regime, why then change it? reageer retweet
Omdat het daadwerkelijk kinderspel is als je het vergelijkt.quote:Op zondag 1 november 2015 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Jaja blabla Assad ook, Assad dit dat. Ik had het over die haatbaardenclub van je die zich eveneens schuldig maakt aan onnauwkeurige oorlogsvoering. Maar daar horen we je nooit over, hypocriet figuur.
Wanneer neem je eens een keer afstand van die haatbaardenclub?quote:Op zondag 1 november 2015 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het daadwerkelijk kinderspel is als je het vergelijkt.
Er zijn genoeg fsa brigades die slechts tows enz gebruiken en geen burgers lastig vallen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Wanneer neem je eens een keer afstand van die haatbaardenclub?
laten we ophouden te hatenquote:Op zondag 1 november 2015 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg fsa brigades die slechts tows enz gebruiken en geen burgers lastig vallen.
Ik haat hem niet. Ik leg slechts mijn standpunt uitquote:
Dat is mooiquote:Op zondag 1 november 2015 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik haat hem niet. Ik leg slechts mijn standpunt uit
Als je het ziet.quote:Op zondag 1 november 2015 17:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Door die foto van die mensen in een kooi moest ik meteen weer denken aan planet of the apes.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:31 schreef Intellectueel het volgende:
Gaat wel lekker zeg in Zuid-Aleppo. Een langzame, maar secure voortgang.
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op zondag 01-11-2015 om 18:14:11#Syria #Aleppo Al Mayadeen Reporter are now saying #SAA #NDF TAKE CONTROL OF #شقيدلية #Shughaydilah North of Hadher https://t.co/dbNwKpsdc6 reageer retweet
twitter:IraqiSuryani1 twitterde op zondag 01-11-2015 om 19:14:29Iraqi Kata'ib #Hezbollah with the #Syrian army (#SAA) in the southern countryside of #Aleppohttps://t.co/20XaJSpQos https://t.co/t00ZiTuMht reageer retweet
twitter:green_lemonnn twitterde op zondag 01-11-2015 om 19:34:14#Syria NDF fighter with a newly delivered RPO-A Shmel thermobaric rocket, southern Aleppo. https://t.co/QsIuILODUX reageer retweet
Je zegt het gewoon.quote:Op zondag 1 november 2015 19:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Steamrolling niggas like a 18 wheeler with a drunk driver driving, theres no surviving
Goed bezig Irantwitter:green_lemonnn twitterde op zondag 01-11-2015 om 20:18:46#Syria JN/AQ captured an iranian made Safir technical with 106mm RL canon south of #Aleppo. https://t.co/kqlXRjrYT4 reageer retweet
Jaquote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]Goed bezig Irantwitter:green_lemonnn twitterde op zondag 01-11-2015 om 20:18:46#Syria JN/AQ captured an iranian made Safir technical with 106mm RL canon south of #Aleppo. https://t.co/kqlXRjrYT4 reageer retweet
quote:
Ze verliezen het toch wel. Prutsers die SAAquote:
Ja. En hij maakt zich pas druk als hij aangevallen wordt.quote:Op zondag 1 november 2015 20:31 schreef Aloulu het volgende:
Overwinning en alleen regeren van Erdogan in Turkije is in ieder geval positief voor de rebellen in Syrie.
Da mystery of chessboxinquote:Op zondag 1 november 2015 19:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Steamrolling niggas like a 18 wheeler with a drunk driver driving, theres no surviving
Poetin gaat het niet afmaken maar houdt enkel Assad in het zadel. Die apenclubs moeten zichzelf uitroeien. En erg jammer dat we nog meer dan een jaar op de vervanger van Hussein Obama moeten wachten.quote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef Nintex het volgende:
Ach ja, Putin maakt wel een einde aan dat juichende Jihadisten feestje.
Eind 2016 staan al die clubjes te huilen bij de VN om mensenrechten.
Wanner nietquote:Op zondag 1 november 2015 17:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Wanneer neem je eens een keer afstand van die haatbaardenclub?
twitter:ColdKurd twitterde op zondag 01-11-2015 om 18:41:26#Al_Hasaka #Al_hawl Fierce battles in the northern front of the city#YPG took control of two strategic points & pounding #ISIS positions .. reageer retweet
twitter:
twitter:
twitter:jackshahine twitterde op zondag 01-11-2015 om 21:37:14#YPG & #SDF almost besieging most surroundings of #al_Hawl, only route to #ShadadiConducting successful operations with precise airstrikes reageer retweet
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op zondag 01-11-2015 om 21:56:52#Syria #Assyrian #Khabour_Guards #KhabourGuard Khabour Guards Naṭore d'Khabour #Chaldeans #Syriacs #Arameans https://t.co/atsqnZbqE7 reageer retweet
Ze moeten de stad (Sinjar) ook omsingelen, dat hebben ze nog steeds niet gedaan.quote:Op zondag 1 november 2015 22:55 schreef Domingesto het volgende:
Ik verwacht dat Al Hawl toch wel binnen een paar dagen ingenomen is. Het duurt daarentegen nog wel een paar weken voor Sinjar volledig is bevrijd. Ik denk dat het niet echt wil vlotten met het Shingal offensief.
De stad ligt ook en route to Mosul. Het is vanwege dat feit, dat Daesh er nog zon sterke presence heeft. De Koerdische milities boeken iig langzame progressie.quote:Op zondag 1 november 2015 22:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze moeten de stad (Sinjar) ook omsingelen, dat hebben ze nog steeds niet gedaan.
Er is ook geen goede leiding op dat front, de Peshmerga en lokale milities werken niet goed samen en staan onder apart commando. Echter als Al-Hawl eenmaal ingenomen is zal Sinjar ook wel snel vallen.quote:Op zondag 1 november 2015 23:02 schreef Domingesto het volgende:
[..]
De stad ligt ook en route to Mosul. Het is vanwege dat feit, dat Daesh er nog zon sterke presence heeft. De Koerdische milities boeken iig langzame progressie.
Genoeg olie en gas daar. De Chinezen branden hun vingers niet aan het Midden Oosten en Washington heeft onder Barry nog geen begin van een strategie. Putin is niet zo van het halve werk en als het in Syrie lukt dan gaan andere landen in het Midden Oosten vanzelf hulp vragen aan de Russen tegen terrorisme.quote:Op zondag 1 november 2015 21:52 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Poetin gaat het niet afmaken maar houdt enkel Assad in het zadel. Die apenclubs moeten zichzelf uitroeien. En erg jammer dat we nog meer dan een jaar op de vervanger van Hussein Obama moeten wachten.
twitter:Conflicts twitterde op zondag 01-11-2015 om 22:20:46BREAKING: #Israel carries out airstrike on #Syrian regime base in Qalamoun destroying three warehousing, one containing Scuds - @i24news_EN reageer retweet
quote:Op zondag 1 november 2015 20:31 schreef Aloulu het volgende:
Overwinning en alleen regeren van Erdogan in Turkije is in ieder geval positief voor de rebellen in Syrie.
Je zegt niets.quote:Op maandag 2 november 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik post gewoon een filmpje van een Russisch bombardement. Niks meer, niks minder.
Mensen zouden meer moeten zeggen.quote:Op maandag 2 november 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden er meer moeten doen hier.
Ligt er een beetje aan wat voor soort topic je wilt hebben.quote:
Ik ga voor het gelijk hebben. Dat is niet altijd goedquote:Op maandag 2 november 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor soort topic je wilt hebben.
Wil je een informatieve reeks over de situatie daar, of wil je vooral een discussie over wie er gelijk heeft?
KoudeDrolquote:Op zondag 1 november 2015 22:45 schreef UpsideDown het volgende:
ColdKurd is ook weer ontwaakt, dat kan maar 1 ding betekenen:twitter:ColdKurd twitterde op zondag 01-11-2015 om 18:41:26#Al_Hasaka #Al_hawl Fierce battles in the northern front of the city#YPG took control of two strategic points & pounding #ISIS positions .. reageer retweet
twitter:twitter:
Opdat we niet vergeten. Goed om dit regelmatig eens te posten.quote:Op maandag 2 november 2015 08:04 schreef firefly3 het volgende:
Info over hoe het allemaal begon. Vreedzame demonstranten met posters, eten en drinken die alsnog afgeschoten werden.
"We stopped there, waiting for more people to arrive. We held olive branches, and posters saying we want to bring food and water to Daraa. We had canisters with water and food parcels with us. Eventually thousands of people gathered on the road - the crowd stretched for some six kilometers.
"Then we started moving closer to the checkpoint. We shouted 'peaceful, peaceful,' and in response they opened fire. Security forces were everywhere, in the fields nearby, on a water tank behind the checkpoint, on the roof of a nearby factory, and in the trees, and the fire came from all sides. People started running, falling, trying to carry the wounded away. Nine people from Tseel were wounded there and one of them died."
http://www.hrw.org/news/2(...)ainst-humanity-daraa
En 4 jaar later wordt Assad nog steeds de hand boven het hoofd gehouden door zijn holmaatje Poetin.quote:"Syrian authorities did everything they could to conceal their bloody repression in Daraa," Whitson said. "But horrendous crimes like these are impossible to hide, and sooner or later those responsible will have to answer for their actions."
Ja.quote:Op maandag 2 november 2015 08:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Opdat we niet vergeten. Goed om dit regelmatig eens te posten.![]()
Overigens in hetzelfde artikel:
[..]
En 4 jaar later wordt Assad nog steeds de hand boven het hoofd gehouden door zijn holmaatje Poetin.
Ochjee, komt deze propaganda weer tevoorschijn. Dat er diezelfde dag overheidsgebouwen in brand gestoken werden in Daraa vergeten we maar even, want dat past niet binnen het straatje 'vredige demonstraties'. Of het feit dat er ook doden zijn gevallen onder de security vergeten we ook maar even, want hoe kunnen vredige demonstranten security forces doden?quote:Op maandag 2 november 2015 08:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Opdat we niet vergeten. Goed om dit regelmatig eens te posten.![]()
Overigens in hetzelfde artikel:
[..]
En 4 jaar later wordt Assad nog steeds de hand boven het hoofd gehouden door zijn holmaatje Poetin.
Je hebt het niet over de eerste demonstraties. Wat er in latere demonstraties heeft plaatsgevonden is schimmiger (en kan je over speculeren), maar bij de eerste demonstraties was het zeer zeker wl vredig. Althans er werd geen geweld gebruikt en niets in brand gestoken. Pas nadat er met geweld gereageerd werd (met doden tot gevolg) door het leger en veiligheidsdiensten van Assad werden de demonstraties inderdaad grimmiger.quote:Op maandag 2 november 2015 11:05 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ochjee, komt deze propaganda weer tevoorschijn. Dat er diezelfde dag overheidsgebouwen in brand gestoken werden in Daraa vergeten we maar even, want dat past niet binnen het straatje 'vredige demonstraties'. Of het feit dat er ook doden zijn gevallen onder de security vergeten we ook maar even, want hoe kunnen vredige demonstranten security forces doden?
In Libi en Egypte hebben we gezien dat er bewapende mensen tussen de demonstranten lopen die zo de security aanzetten om te schieten. Dat kan ook in Syri het geval geweest zijn.
Een ander uitgangspunt zijn de snipers zoals we die ook in Kiev gezien hebben. Ik heb hier ooit jaren geleden videos gepost van dat soort zelfde snipers in Syri die op demonstranten en security schotenom zo het geweld aan te wakkeren.
Ik had gehoopt dat we in Libi de waarheid zouden achterhalen. Een internationale rechtszaak tegen Ghadaffi en zijn overheid over zijn acties tegen demonstranten waarbij de waarheid boven tafel zou komen. Helaas, hij is vermoord door een doelgerichte luchtaanval op zijn konvooi.
Idd, het geweld in Syri is aangewakkerd door snipers die gesupport worden door het Westen. Deze undercover jihadisten hadden maar 1 doel: zorgen voor een regime change zodat we een olie- en gas pijplijn kunnen bouwen. It all makes sense now. Bedankt voor het laten openen van mijn ogen.quote:Op maandag 2 november 2015 11:05 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ochjee, komt deze propaganda weer tevoorschijn. Dat er diezelfde dag overheidsgebouwen in brand gestoken werden in Daraa vergeten we maar even, want dat past niet binnen het straatje 'vredige demonstraties'. Of het feit dat er ook doden zijn gevallen onder de security vergeten we ook maar even, want hoe kunnen vredige demonstranten security forces doden?
In Libi en Egypte hebben we gezien dat er bewapende mensen tussen de demonstranten lopen die zo de security aanzetten om te schieten. Dat kan ook in Syri het geval geweest zijn.
Een ander uitgangspunt zijn de snipers zoals we die ook in Kiev gezien hebben. Ik heb hier ooit jaren geleden videos gepost van dat soort zelfde snipers in Syri die op demonstranten en security schotenom zo het geweld aan te wakkeren.
Ik had gehoopt dat we in Libi de waarheid zouden achterhalen. Een internationale rechtszaak tegen Ghadaffi en zijn overheid over zijn acties tegen demonstranten waarbij de waarheid boven tafel zou komen. Helaas, hij is vermoord door een doelgerichte luchtaanval op zijn konvooi.
Paniek onder rebellen:twitter:sayed_ridha twitterde op maandag 02-11-2015 om 11:33:58Reports of #SAA #Hezbollah taking control of the eastern entrance to Al-Hadher in south #Aleppo countryside reageer retweet
twitter:Syria_Protector twitterde op maandag 02-11-2015 om 14:58:59Footage from #Hadher Shows #SAA storming the town and The Prominent panic state of Al-Qaeda Rebels #JN #JNusra https://t.co/yRRig9ggXp reageer retweet
Mijn reactie ging juist over de demonstraties in Daraa op 18-25 Maart waar de eerste doden in de hele revolutie zijn gevallen. Dat zijn dus de eerste demonstraties die jij noemt.quote:Op maandag 2 november 2015 12:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je hebt het niet over de eerste demonstraties. Wat er in latere demonstraties heeft plaatsgevonden is schimmiger (en kan je over speculeren), maar bij de eerste demonstraties was het zeer zeker wl vredig. Althans er werd geen geweld gebruikt en niets in brand gestoken. Pas nadat er met geweld gereageerd werd (met doden tot gevolg) door het leger en veiligheidsdiensten van Assad werden de demonstraties inderdaad grimmiger.
Er is geen videomateriaal van Syrische soldaten die in legervrachtwagens onder vuur worden genomen en dekking zoeken. In Deraa.quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Mijn reactie ging juist over de demonstraties in Daraa op 18-25 Maart waar de eerste doden in de hele revolutie zijn gevallen. Dat zijn dus de eerste demonstraties die jij noemt.
De Westerse kant van het verhaal van 18-25 maart: Assad schiet op onbewapende demonstranten.
Assad's kant van het verhaal 18-25 maart: Er wordt door bewapende rebellen op de politie en demonstranten geschoten en wij schieten terug.
De feiten: Er zijn doden gevallen onder zowel de demonstranten als de politie en meerdere overheidsgebouwen zijn in brand gestoken. Volgens ooggetuigen schoten Assad's troepen op onbewapende demonstranten. Er zijn geen harde bewijzen.
Naar mijn mening kunnen beide kanten van het verhaal nog kloppen door gebrek aan bewijs. De waarheid zullen we helaas nooit achter komen. Of wel als de CIA weer wat documenten openbaar maakt over 50 jaar waarin ze toegeven dat ze de revolutie in Syri gestart hebben. Dit hebben ze een aantal jaar geleden toegegeven voor de revolutie in Iran in de jaren 50.
Jammer dat de zoekfunctie van het Fok! forum zo bagger is anders kon ik mijn videomateriaal van het begin van de revolutie nog terug vinden.
twitter:HK2307 twitterde op maandag 02-11-2015 om 12:35:35#Hama #Syria 2011, the first weeks of the 'peaceful uprising' Unarmed riot police run to dodge bullets, 1 is shot https://t.co/YclkWNgsjv reageer retweet
Als dat hier zou gebeuren zou men ook de BSB en de mariniers inzetten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef IPA35 het volgende:
Homs 2011:twitter:HK2307 twitterde op maandag 02-11-2015 om 12:35:35#Hama #Syria 2011, the first weeks of the 'peaceful uprising' Unarmed riot police run to dodge bullets, 1 is shot https://t.co/YclkWNgsjv reageer retweet
Minder positief voor de koerden die het meest effectief zijn tegen IS.quote:Op zondag 1 november 2015 20:31 schreef Aloulu het volgende:
Weinig relevant. We weten wat er in alle andere gevallen gebeurde nadat de Soennitische onderklasse in opstand kwam en met geweld de min of meer gematigde/seculiere regeringen omver worpen. Dat alleen is al voldoende reden om zo'n opstand in de kiem te smoren.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als dat hier zou gebeuren zou men ook de BSB en de mariniers inzetten.
Erdo wordt koest gehouden door Amerika en Rusland. Het enige is dat de grens bij Jarabulus gewoon open blijft.quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Minder positief voor de koerden die het meest effectief zijn tegen IS.
Eng gewoon, die uitlatingen van pro-AKP mensen op FB/Twitter en zo.quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Erdo wordt koest gehouden door Amerika en Rusland. Het enige is dat de grens bij Jarabulus gewoon open blijft.
Nou ja in die zin relevant dat het eigenlijk een gelegitimeerd gebruik van geweld is, indien veiligheidstroepen onder vuur komen te liggen en worden vermoord en dat men in andere landen exact zo zou reageren. Daar komt inderdaad nog bij dat Bashar wist wat hem te wachten stond. Achteraf gezien was het een cruciale fout van hem om duizenden geradicaliseerde en ongetwijfeld gemartelde jihadi's vrij te laten om de "vredige" opstand helemaal onvredig te maken en ingrijpen te legitimeren.quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Weinig relevant. We weten wat er in alle andere gevallen gebeurde nadat de Soennitische onderklasse in opstand kwam en met geweld de min of meer gematigde/seculiere regeringen omver worpen. Dat alleen is al voldoende reden om zo'n opstand in de kiem te smoren.
Wat is er gebeurt in Syri komt grotendeels doordat Bashar te terughoudend was in het cruciale begin. Maar ja, ook internationale bemoeienis maakt het erg lastig PR-technisch om mensen met spandoeken af te schieten. Ook is het voor iedereen die een beetje sceptisch aangelegd is overduidelijk dat zij een Soennitische theocratie willen stichten.
Heel ziek nationalisme gebaseerd op geweldsverheerlijking, de mythische status van het Turk zijn en het als vanzelf vinden dat Turkije pakt wat haar toekomt en vernietigt wat dat in de weg staat.quote:Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eng gewoon, die uitlatingen van pro-AKP mensen op FB/Twitter en zo.
Zij denken alleen maar over macht en expansionistische fantasien.
Het punt is wel dat Syri ondanks de droogte een economische groei had van 5% per jaar. Verder was er best wel ontwikkeling. Wie, zoals ik, veel op Wikimapia speurt om het front in de gaten te houden zal zien dat er enorm veel nieuwe wijken en zo in aanbouw waren.quote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou ja in die zin relevant dat het eigenlijk een gelegitimeerd gebruik van geweld is, indien veiligheidstroepen onder vuur komen te liggen en worden vermoord en dat men in andere landen exact zo zou reageren. Daar komt inderdaad nog bij dat Bashar wist wat hem te wachten stond. Achteraf gezien was het een cruciale fout van hem om duizenden geradicaliseerde en ongetwijfeld gemartelde jihadi's vrij te laten om de "vredige" opstand helemaal onvredig te maken en ingrijpen te legitimeren.
Achteraf gezien is de katalysator voor de opstand in Syri de enorme volksverhuizing in 2007 geweest door de aanhoudende droogtes, o.a. naar Daraa. De opstand verbaasde veel analisten, die het vermoeden hadden dat Syri veel homogener en beter bestand was tegen de Arabische Lente. Bashar wist waarschijnlijk wel beter.
Goed samengevat.quote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heel ziek nationalisme gebaseerd op geweldsverheerlijking, de mythische status van het Turk zijn en het als vanzelf vinden dat Turkije pakt wat haar toekomt en vernietigt wat dat in de weg staat.
Het waren veel Soennieten die toentertijd moesten verhuizen. Maar goed, inmiddels verlangen alle niet radicale hervormers terug naar het Syri pre 2011 en zijn er ook weer mensen terug naar de SAA gegaan. Syri kent relatief gezien zeker meer vrijheden dan extreme staten als Qatar en Saudi-Arabi. Vandaar dat Assad brede steun genoot en geniet. Juist daarom kwam het als een verrassing dat de revolutie zo hard en zo snel omsloeg in het bloedigste conflict sinds de Joegoslavioorlog. Maar dat kwam door de influx van Al Nusra en IS en bemoeienissen van andere staten. Had de FSA geen wapens gekregen in 2013, had Bashar de oorlog gewonnen en was IS een marginaal groepje gebleven. Veel FSA liepen na de wapenleveranties over naar IS, dat daarvoor nog een groep in de marge was. Het was mede met die wapens dat ze hun blitzkrieg startten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het punt is wel dat Syri ondanks de droogte een economische groei had van 5% per jaar. Verder was er best wel ontwikkeling. Wie, zoals ik, veel op Wikimapia speurt om het front in de gaten te houden zal zien dat er enorm veel nieuwe wijken en zo in aanbouw waren.
Ik zeg niet dat de Ba'ath Partij niet de Syrische economische groei heeft tegengehouden met een idioot beleid, maar laten we vooral eerlijk zijn. Het was gewoon een min of meer ontwikkeld land.
Verder klaagt men over het gebrek aan vrijheid in Syri. Maar over welke vrijheid spreekt men dan precies? Vergeleken met andere landen in de regio was Syri niet echt onvrij.
Verder zijn het alleen linkse universiteitsmeisjes die denken dat politieke vrijheid en democratie belangrijker zijn dan de mogelijkheden om je gezin te kunnen stichten en onderhouden. En om een beetje een normaal leven te kunnen leven, je religie in vrijheid te kunnen beoefenen en dat soort dingen zonder dat je elke dag in onzekerheid leeft.
De opstand in Syri is er een van de Soennitische onderklasse tegen de rest. De rest wil er namelijk niks van weten. (Behalve wat opportunistische expats die door het leven in het westen week geworden zijn.)
Eindelijk. Knal ze de tyfus in.twitter:Syria_Protector twitterde op maandag 02-11-2015 om 17:04:20#Russian Air-Forces Repoertedly bombard #ISIS positions in #Palmyra for the first time #RuAF #تدمر reageer retweet
Het klopt wel dat arme soennieten zich vestigden in voorsteden van de grootste steden en dat brandhaarden zijn geworden. Darayya, Douma, Talbeesa en zo. Maar ook vooral de provinciestadjes Idlib, Rastan, Binnish en zo.quote:Op maandag 2 november 2015 16:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het waren veel Soennieten die toentertijd moesten verhuizen. Maar goed, inmiddels verlangen alle niet radicale hervormers terug naar het Syri pre 2011 en zijn er ook weer mensen terug naar de SAA gegaan. Syri kent relatief gezien zeker meer vrijheden dan extreme staten als Qatar en Saudi-Arabi. Vandaar dat Assad brede steun genoot en geniet. Juist daarom kwam het als een verrassing dat de revolutie zo hard en zo snel omsloeg in het bloedigste conflict sinds de Joegoslavioorlog. Maar dat kwam door de influx van Al Nusra en IS en bemoeienissen van andere staten. Had de FSA geen wapens gekregen in 2013, had Bashar de oorlog gewonnen en was IS een marginaal groepje gebleven. Veel FSA liepen na de wapenleveranties over naar IS, dat daarvoor nog een groep in de marge was. Het was mede met die wapens dat ze hun blitzkrieg startten.
Mooi, verwijderen die kebab uit Palmyra.quote:Op maandag 2 november 2015 17:13 schreef Szura het volgende:
Eindelijk. Knal ze de tyfus in.twitter:Syria_Protector twitterde op maandag 02-11-2015 om 17:04:20#Russian Air-Forces Repoertedly bombard #ISIS positions in #Palmyra for the first time #RuAF #تدمر reageer retweet
Bron?quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef JaJammerJan het volgende:
De feiten: Er zijn doden gevallen onder zowel de demonstranten als de politie
Sinds wanneer is zijn ooggetuigen geen harde bewijslast?quote:en meerdere overheidsgebouwen zijn in brand gestoken. Volgens ooggetuigen schoten Assad's troepen op onbewapende demonstranten. Er zijn geen harde bewijzen.
Hoe weet hij dat?quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef IPA35 het volgende:
Homs 2011:twitter:HK2307 twitterde op maandag 02-11-2015 om 12:35:35#Hama #Syria 2011, the first weeks of the 'peaceful uprising' Unarmed riot police run to dodge bullets, 1 is shot https://t.co/YclkWNgsjv reageer retweet
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:06:58#Syria #Aleppo Military Commander for #عمر_الفاروق Omar al-Faruq Brigade ANNOUNCED DEAD. KILLED BY #SAA https://t.co/Q0CkdFSD2j reageer retweet
Mooi interview onlangs in de Volkskrant (weet niet of dat hier gedeeld is), waarin die Friese YPG-strijder beweerde dat de Amerikaanse luchtaanvallen nou niet zo doelgericht waren: aanvallen op lege compounds, voornamelijk voor de show (what's in a name).quote:
Wie weet het echt.quote:Op maandag 2 november 2015 18:47 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Mooi interview onlangs in de Volkskrant (weet niet of dat hier gedeeld is), waarin die Friese YPG-strijder beweerde dat de Amerikaanse luchtaanvallen nou niet zo doelgericht waren: aanvallen op lege compounds, voornamelijk voor de show (what's in a name).
Luchtaanvallen van de Fransen waren daarentegen wel accuraat/precies en doeltreffend.
Ja, verdoe jij je tijd maar aan cryptisch filosoferen.quote:
Ik denk gewoon na.quote:Op maandag 2 november 2015 18:50 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Ja, verdoe jij je tijd maar aan cryptisch filosoferen.
Dat is het punt, het is zo gigantisch moeilijk om te controleren wie de waarheid spreekt in dit conflict.quote:
twitter:IraqiSuryani1 twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:48:34Abu Suhail, a commander in Ahrar ash-Sham from Binish #Idlib was killed by the #SAA in southern reef of #Aleppo https://t.co/CGRf9EjHNU reageer retweet
Dat weet ik ook wel. Er is geen objectieve verslaggeving in dit conflict. Maar de wijze waarop hij op elke berichtgeving zo lekker filosofisch doorredeneert/'denkt', laat ik aan hem.quote:Op maandag 2 november 2015 18:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is het punt, het is zo gigantisch moeilijk om te controleren wie de waarheid spreekt in dit conflict.
Danwel door luchtaanvallen en artilleriebeschietingen, danwel door IS dat als "cadeautje" alles opblaast als ze worden overlopen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat Palmyra volledig naar de Klote gaat. Blijft niets van over daar.
Wel mooi gezegd.quote:Op maandag 2 november 2015 18:50 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Ja, verdoe jij je tijd maar aan cryptisch filosoferen.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 18:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Danwel door luchtaanvallen en artilleriebeschietingen, danwel door IS dat als "cadeautje" alles opblaast als ze worden overlopen.
twitter:EjmAlrai twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 22:26:46The Main concern in Vienna 4 Saudi & USA is for Assad 2refrain from running d next election coz he can win. My take https://t.co/VzsfuqZe80 reageer retweet
Praat niet zo raar over mensen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:55 schreef Richestorags het volgende:
Gisteren trouwens een zware hinderlaag uitgevoerd door de SAA: 80 kebabs gedood en verwond.
https://www.reddit.com/r/(...)f_its_fighters_were/
Die kebabs zijn het echt aan het merken in Zuid-Aleppo. Sowieso was dat het zwakste front van ze. Ook de oorlog met IS in noord Aleppo heeft ze parten gespeeld.
Ik ken ze geeneens. Wat moet ik dan zeggen: 80 mensen in een hinderlaag gelokt? Kebab is een vrij gangbare term op twitter. Het is gewoon een term, net als tommy, yank, kraut of gook.quote:
twitter:
twitter:
twitter:ColdKurd twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:20:25#Al_Hasaka city South front #YPG forces advancing towards the south so far they took over 10 villages and destroyed an ammunition storage reageer retweet
twitter:ColdKurd twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:46:54#Al_hawl East Front The entire area between the Iraqi border and #Al_Khatoneh lake under the control of #YPG & Sanaded forces ... reageer retweet
Wat vertelt dit filmpje ons precies?quote:
Ze hebben controle genomen van een grensovergang met Irakquote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vertelt dit filmpje ons precies?
Mijn Arabisch is niet zo best.
Ze zijn bezig met een offensiefje, hierquote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vertelt dit filmpje ons precies?
Mijn Arabisch is niet zo best.
twitter:watanisy twitterde op maandag 02-11-2015 om 21:50:13#SAA 2 km away from Kweiris Airbase after advancing in Shekh Ahmad village / East Aleppo reageer retweet
twitter:watanisy twitterde op maandag 02-11-2015 om 21:51:24@watanisy also some reports says #SAA captured Shekh Ahmad village fully reageer retweet
Het zal toch niet lang meer duren voordat ze IS van twee kanten gaan aanvallen: ook vanaf de basis.quote:Op maandag 2 november 2015 22:05 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:watanisy twitterde op maandag 02-11-2015 om 21:50:13#SAA 2 km away from Kweiris Airbase after advancing in Shekh Ahmad village / East Aleppo reageer retweet
twitter:watanisy twitterde op maandag 02-11-2015 om 21:51:24@watanisy also some reports says #SAA captured Shekh Ahmad village fully reageer retweet
twitter:deSyracuse twitterde op maandag 02-11-2015 om 12:16:25NEW #SYRIA INTERACTIVE MAP (Nov 2, 2015) / Click on https://t.co/OypWgnaSlU #IS #SAA #Aleppo #FSA https://t.co/wZZ3P5AfP8 reageer retweet
F1ea1337quote:Op maandag 2 november 2015 22:14 schreef Szura het volgende:
@IvanSidorenko1: #Syria #Aleppo #SAA #NDF Message Shortly before from a Soldier @ Besieged #Kweres #Kwieres Airbase. https://t.co/U2XBlI3hR7
Wat staat daar?
quote:Op maandag 2 november 2015 22:27 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
F1ea1337
F1ea1337 – @F1ea1337
@IvanSidorenko1 Guy in green says that Shaykh Ahmad has fallen.
13:12 - 2 nov. 2015
twitter:leithfadel twitterde op maandag 02-11-2015 om 22:27:17@IvanSidorenko1 They didn't capture the town. They only advanced past the railway reageer retweet
Iranian IRGC bites the dust in Aleppotwitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 00:35:37Confirmed: Iran has had 119 fighters killed in October among them 29 officers, generals & even higher ranking reageer retweet
Latakia provincie baby en bevrijding van stadje bij Jabal Turkmentwitter:markito0171 twitterde op maandag 02-11-2015 om 08:47:27#Syria #Latakia Rebels taken over Ghumam village at Mashqita Lake- killed 15 #Assad-forces https://t.co/kNwuECjuSL reageer retweet
twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:53:04Latakia: Rebels take full control of Ghanam village reageer retweet
twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:13:54Qalamoun: formation of new FSA unit https://t.co/KTiEC20WoD reageer retweet
twitter:JulianRoepcke twitterde op maandag 02-11-2015 om 15:36:50#NewsThe #FSA recaptured #Ghmam from regime forces despite all #RussianAirStrikes.https://t.co/CFlPDqmNfu#Syria https://t.co/HKROq3WfCj reageer retweet
En een Makhlouf familielid is ingeslapentwitter:HadiAlabdallah twitterde op maandag 02-11-2015 om 14:21:39ثوار الساحل يحررون قرية غمام في جبل التركمان ويقتلون العشرات من عصابات الأسد والميليشيات الإيرانية . https://t.co/IzLtlr2l2p reageer retweet
twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:20:35Latakia: Syrian Rebels kill major war criminal. Assad regime commander Hassan Makhlouf reageer retweet
En even nog een martelaar eren hier:twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:23:27Damascus: Syrian Rebels capture number of new position around Deir Salman & kill dozens of Assad regime fighters reageer retweet
quote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als ik zo de kaart van Syri bekijk, is het een kwestie van tijd, totdat alle SAA ratten in Aleppo vermorzeld zullen worden.
De vraag is alleen door wie?
De isis of de rebellen.
Ik hoop door isis.
Dat zal ze leren!
welk regime? meer dan 50% zijn iraniers, afghanen of libanezen. geen syrier meer te bekennen in aleppo. enkel wat tolkjesquote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als ik zo de kaart van Syri bekijk, is het een kwestie van tijd, totdat alle SAA ratten in Aleppo vermorzeld zullen worden.
De vraag is alleen door wie?
De isis of de rebellen.
Ik hoop door isis.
Dat zal ze leren!
ik zweer het je jongen, als isis en de rebllen zouden stoppen met tegen elkaar vechten, en zich gaan richten op deze niet-Syrirs , dan is Assad binnen 1 dag opgerot.quote:Op maandag 2 november 2015 23:09 schreef Aloulu het volgende:
[..]
welk regime? meer dan 50% zijn iraniers, afghanen of libanezen. geen syrier meer te bekennen in aleppo. enkel wat tolkjes
is dit zijn reactie na de gestorte passagiersvliegtuig, humor heeft ie wel.quote:
isis = kanker, overduidelijk. fsa en co. strijden in aleppo nog aan 2 fronten he, in noord-aleppo gewoon tegen isis en zuid-aleppo tegen rusland-saa-iranquote:Op maandag 2 november 2015 23:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik zweer het je jongen, als isis en de rebllen zouden stoppen met tegen elkaar vechten, en zich gaan richten op deze niet-Syrirs , dan is Assad binnen 1 dag opgerot.
Je blijft die idioot van een Malcomite maar quoten, terwijl hij er 9 van de 10 keer naast zit. Er zijn niet 119 Iraanse soldaten gedood, maar iets meer dan 30. Voor de sjiieten is het publiceren van martelaren een must. Overigens hebben deze lieden iets meer dan 220km aan terrein gewonnen sinds het offensief. Kan je nagaan hoeveel baardapen bij de vissen slapen nu.quote:Op maandag 2 november 2015 23:03 schreef Aloulu het volgende:
twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 00:35:37Confirmed: Iran has had 119 fighters killed in October among them 29 officers, generals & even higher ranking reageer retweet
Ze hebben stuk of 10 dorpen verloren maar ze hebben natuurlijk geen verliezen geleden, die soennitische ratten? Whaha. Juist ja.quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je blijft die idioot van een Malcomite maar quoten, terwijl hij er 9 van de 10 keer naast zit. Er zijn niet 119 Iraanse soldaten gedood, maar iets meer dan 30. Voor de sjiieten is het publiceren van martelaren een must.
Jij gaat mij nu vertellen dat Hizbullah niet al jarenlang nu zwaar het aantal "martelaren" bewust verborgen houdt en helemaal niet schimmig over doet??quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef Intellectueel het volgende:
Je blijft die idioot van een Malcomite maar quoten, terwijl hij er 9 van de 10 keer naast zit. Er zijn niet 119 Iraanse soldaten gedood, maar iets meer dan 30. Voor de sjiieten is het publiceren van martelaren een must.
Tuurlijk hebben ze wel dorpen verloren. Maar ook weer genoeg ingenomen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:18 schreef IPA35 het volgende:
Ze hebben stuk of 10 dorpen verloren maar ze hebben natuurlijk geen verliezen geleden, die soennitische ratten? Whaha. Juist ja.
Nee. Vanaf Qusayr is Hezbollah transparant geweest in het bekendmaken van haar martelaren.quote:Op maandag 2 november 2015 23:19 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Jij gaat mij nu vertellen dat Hizbullah niet al jarenlang nu zwaar het aantal "martelaren" bewust verborgen houdt en helemaal niet schimmig over doet??
Volgens een medewerker van Sarkozy wilde Putin ten tijde van de oorlog in Georgie Saakashvilli aan zijn ballen op hangen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
is dit zijn reactie na de gestorte passagiersvliegtuig, humor heeft ie wel.
Dat zegt wel iets over hoe Putin denkt over zijn vijanden. Al die Jihadi's daar zijn fucked.quote:According Mr Levitte, interviewed in Le Nouvel Observateur magazine, Mr Putin exploded with rage when Mr Sarkozy warned him off toppling Georgia's democratically elected government and its President Saakashvili.
"I am going to hang Saakashvili by the balls," he said.
"Hang him?," asked Mr Sarkozy.
"Why not?," retorted Mr Putin. "The Americans hanged Saddam Hussein."
Mr Sarkozy replied: "Yes but do you want to end up like Bush?"
Briefly lost for words, the Russian leader agreed: "Ah, you have scored a point there."
Het enige front waar ze echt succes hebben in Zuid-Aleppo. Dat is juist. Maar ze staat er in elk geval beter voor nu. Het probleem is vooral aanvoerproblemen. De rebellen hebben enorme steun en ongelimiteerde voorraden wapens. Ook geld is geen enkel issue.quote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze wel dorpen verloren. Maar ook weer genoeg ingenomen.
Zeg nou eens heel eerlijk ippahtje........vind je het niet lichtelijk tegenvallen tot nu toe en frustrerend dat constant de rebellen weer in staat zijn zaken terug te veroveren? Hier een beetje winnen, daar een beetje verliezen....zelfs nu de Russen massale luchtsteun geven en Iraniers bij honderden erin worden gestuurd met andere sjitische milities. Even eerlijk antwoorden he
Je weet dat de defensieve linie van de rebellen in Zuid-Aleppo op springen staat? Het terrein wat men tot nu in deze regio heeft gewonnen is gewoon netjes. Dit offensief gaat niet over n nacht ijs. Wat we zien op het moment is aftasting en secure terreinwinning.quote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef Aloulu het volgende:
Tuurlijk hebben ze wel dorpen verloren. Maar ook weer genoeg ingenomen.
Zeg nou eens heel eerlijk ippahtje........vind je het niet lichtelijk tegenvallen tot nu toe en frustrerend dat constant de rebellen weer in staat zijn zaken terug te veroveren? Hier een beetje winnen, daar een beetje verliezen....zelfs nu de Russen massale luchtsteun geven en Iraniers bij honderden erin worden gestuurd met andere sjitische milities. Even eerlijk antwoorden he
En wat zei ie over Kaddafi en Saddam.quote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens een medewerker van Sarkozy wilde Putin ten tijde van de oorlog in Georgie Saakashvilli aan zijn ballen op hangen.
[..]
Dat zegt wel iets over hoe Putin denkt over zijn vijanden. Al die Jihadi's daar zijn fucked.
Het zou pas brekend zijn als Khan Touman ook echt valt, Qarassi wordt herheroverd en Al-Hadher ook echt wordt ingenomen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je weet dat de defensieve linie van de rebellen in Zuid-Aleppo op springen staat? Het terrein wat men tot nu in deze regio hebben gewonnen is gewoon netjes.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef Intellectueel het volgende:
Nee. Vanaf Qusayr is Hezbollah transparant geweest in het bekendmaken van haar martelaren.
quote:Contrary to rumors, Nasrallah announced, “only 13” of his fighters had been killed in the two-week battle. Subsequent investigative reporting in the Lebanese daily An Nahar, however, suggested that the secretary general understated the casualties by almost half.
quote:Officially, no numbers have been released of Hezbollah’s casualties in fighting rebel and Sunni Islamist forces attempting to unseat the Syrian president. Despite becoming progressively more open about the nature and extent of its involvement in Syria’s civil war, the number of its casualties are still a closely-guarded Hezbollah secret.
Hezbollah Working to Conceal Significant Losses in Syrian Civil Warquote:Hezbollah has also begun downplaying funerals for its fighters, choosing to bury them in Syria rather than in Lebanon.
Slechts een kwestie van tijd. De rebellen daar gaan het niet nog een maand volhouden. Dit is geen overhaaste move, maar een lang geplande offensief waar men secuur te werk gaat. Wat tot nu aan terrein is gewonnen is gewoon degelijk. En laat dit nu net het front zijn waar Iran alles regisseert.quote:Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het zou pas brekend zijn als Khan Touman ook echt valt, Qarassi wordt herheroverd en Al-Hadher ook echt wordt ingenomen.
Ik lees op een politiek correcte manier dat je het ermee eens bent dat het moeilijker is dan verwacht ondanks steun van wereldmacht Rusland die constant bombardeert en duizenden ingevlogen sjitische milities vanuit allerlei omringende landen. Blijkbaar is het SAA sowieso zwaar incompetent maar dat is niets nieuws en zal jij ook erkennen. Ook zit het SAA door haar mankracht heen gewoon na 5 jaar oorlog.quote:Op maandag 2 november 2015 23:23 schreef IPA35 het volgende:
Het enige front waar ze echt succes hebben in Zuid-Aleppo. Dat is juist. Maar ze staat er in elk geval beter voor nu. Het probleem is vooral aanvoerproblemen. De rebellen hebben enorme steun en ongelimiteerde voorraden wapens. Ook geld is geen enkel issue.
Maar als je ziet dat Nusra dan zomaar Qarassi kan heroveren... Tsja.quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Slechts een kwestie van tijd. De rebellen daar gaan het niet nog een maand volhouden. Dit is geen overhaaste move, maar een lang geplande offensief waar men secuur te werk gaat. Wat tot nu aan terrein is gewonnen is gewoon degelijk.
KSA, Qatar en Turkije hebben een veel gemakkelijkere aanvoerlijn en zijn ook extreem rijk.quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik lees op een politiek correcte manier dat je het ermee eens bent dat het moeilijker is dan verwacht ondanks steun van wereldmacht Rusland die constant bombardeert en duizenden ingevlogen sjitische milities vanuit allerlei omringende landen. Blijkbaar is het SAA sowieso zwaar incompetent maar dat is niets nieuws en zal jij ook erkennen. Ook zit het SAA door haar mankracht heen gewoon na 5 jaar oorlog.
De overwinning van Erdo in Turkije komt overigens op een goed moment. Turkije en KSA + Qatar zullen de steun de aankomende jaren zo aanhouden dat de rebellen zichzelf wel kunnen verdedigen en meegaan in de toenemende intensiviteit van het conflict en strijd.
Algemeiner.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Aloulu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hezbollah Working to Conceal Significant Losses in Syrian Civil War
Maar allemaal leugens natuurlijk. Want in oorlog komt wel propaganda voor, maar bij sjieten niet. Dat zijn supermensen en Hizbullah helemaal. Doen daar niet aan enzo toch
Zoals jij stelt zijn de landen die de rebellen steunden vermogender en behoren ook tot de as die niet onder bijv. sancties lijden. Maar Rusland en Iran zijn militair gezien sterker. Waarom stuurt Iran niet gewoon eens echt genoeg man om de klus in Aleppo te klaren? Of Rusland? Ipv 5 jaar toekijken en elke keer net genoeg sturen dat Assad niet valt maar niet genoeg dat hij grote veroveringen kan maken?quote:Op maandag 2 november 2015 23:33 schreef IPA35 het volgende:
KSA, Qatar en Turkije hebben een veel gemakkelijkere aanvoerlijn en zijn ook extreem rijk.
Rusland en Iran hebben het op beide punten veel moeilijker. Enig voordeel is dat ze vooral veel slimmer zijn, en zelf militair sterk zijn.
Onderdeel van dynamische oorlogvoering en hoogst waarschijnlijk debet aan allerlei tactische calculaties. Het zou pas echt een verassing zijn als de rebellen het nog een maand gaan volhouden voordat de complete defensieve linie is doorbroken.quote:Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar als je ziet dat Nusra dan zomaar Qarassi kan heroveren... Tsja.
Dat is logistiek vooral extreem lastig. Maar ik zie het nog wel gebeuren (maar niet op een schaal waardoor het als een mes door boter gaat worden!). Iran zal meer man blijven sturen. Rusland is vooral bezig met het aanvoeren van brandstof en munitie voor haar luchtmacht nu. Dit is het probleem. Meer gevechtsvliegtuigen sturen kan blijkbaar nog (50% van de capaciteit van de vliegbasis is pas benut).quote:Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Zoals jij stelt zijn de landen die de rebellen steunden vermogender en behoren ook tot de as die niet onder bijv. sancties lijden. Maar Rusland en Iran zijn militair gezien sterker. Waarom stuurt Iran niet gewoon eens echt genoeg man om de klus in Aleppo te klaren? Of Rusland? Ipv 5 jaar toekijken en elke keer net genoeg sturen dat Assad niet valt maar niet genoeg dat hij grote veroveringen kan maken?
Willen ze echt de bevoorrading afsnijden dan zullen ze Khan Touman moeten innemen en dan de wijken ten westen van Aleppo. Rashidin, Khan al Assal, Layramoun. Etc.quote:Op maandag 2 november 2015 23:37 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Onderdeel van dynamische oorlogvoering en hoogst waarschijnlijk debet aan allerlei tactische calculaties. Het zou pas echt een verassing zijn als de rebellen het nog een maand gaan volhouden voordat de complete defensieve linie is doorbroken.
Gaat goed komen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef IPA35 het volgende:
Willen ze echt de bevoorrading afsnijden dan zullen ze Khan Touman moeten innemen en dan de wijken ten westen van Aleppo. Rashidin, Khan al Assal, Layramoun. Etc.
Wellicht...quote:
Iran moet meer man sturen want Assad zit er doorheen. Nu even serieus gesproken zonder stoerdoenerij. Dus sowieso moet Iran het aanvullen om te zorgen dat Assad niet valt. Maar om te zorgen dat hij op noemenswaardige fronten blijvende overwinningen boekt en het niet ergens anders weer verliest moet Iran gewoon flink meer man sturen. Iran intensiveert het al en zeker de laatste twee maanden. Maar waarom niet nog meer? Nu de Russen er zitten gaat niemand Iran een strobreed in de weg leggen in de zin dat ze Iran wat doen ofzo. Iran kan in fases makkelijk 10.000 man in Syrie laten invliegen die de verschillende fronten gaan aanvoeren. Uiteindelijk gaat deze oorlog nog jaren door en moet je toch steeds meer bijspringen omdat Assad's leger numeriek gezien erdoorheen zit en nog veel meer gaat zitten. Dan kan je het beter goed doen. Laten we eerlijk zijn; Iran en Rusland hebben iets te laat gereageerd en pas NAdat Idlib werd veroverd, Sahl al-Ghab en de rebellen richting de Sahel en Latakia gingen. Eigenlijk had je die penetratie voor moeten zijn. Nu moet je dubbelhard vechten om die status-quo terug te draaien. Lastig.quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef IPA35 het volgende:
Dat is logistiek vooral extreem lastig. Maar ik zie het nog wel gebeuren (maar niet op een schaal waardoor het als een mes door boter gaat worden!). Iran zal meer man blijven sturen.
Rusland neemt de luchtmacht voor de rekening; Iran als leider de grondtroepen. Rusland lijkt weinig trek te hebben zelf op grote schaal troepen in te zetten. Iran is daar meer toe bereid. Of sjitische milities onder hun leiding.quote:Rusland is vooral bezig met het aanvoeren van brandstof en munitie voor haar luchtmacht nu. Dit is het probleem. Meer gevechtsvliegtuigen sturen kan blijkbaar nog (50% van de capaciteit van de vliegbasis is pas benut).
De rebellen vallen en staan met hun backers. Als die hun hulp intensiveren zal je de rebellen niet snel pakken. En al helemaal niet dat ze het opgeven. Ik weet niet wat Rusland wil en vraag mij af of ze een lange termijn visie hebben inzake Syrie. Kan Rusland deze oorlog waarin ik las dat ze nu met bombardementen 6 miljoen per dag uitgeven ook bijv. 5 jaar lang volhouden als het moet en er geen enkele oplossing komt? Zijn ze bereid Assad in een goede deal wel te laten vertrekken als dat betekent dat ze hun invloedssfeer mogen behouden? Of is ook een vertrek van Assad op de lange termijn een absolute no no. Het politieke offensief om tot een oplossing te komen is weldegelijk een tasten van Rusland om te kijken hoe de neuzen staan en wat er eventueel mogelijk is.quote:Vooral van belang op dit moment lijkt mij echter de Russische diplomatieke pogingen (om verkiezingen te organiseren). Het is nodig de rebellen echter te laten zien dat de militaire optie voor hen niet meer zo aantrekkelijk is als voorheen. Vandaar nu de offensieven (denk ik).
Dat valt wel mee. Saudie Arabie wil gewoon dat Assad verdwijnt en dus Iraanse invloed. Iran wil tegenovergestelde dat Assad blijft en dus onder Iraanse invloed en M-Oosten project blijft. Is beiden een mixje van religie maar ook ordinaire geopolitiek. Saudie Arabie maakt het dan niet uit of er een pro-Saudie legerleider als Sisi regeert die seculier is of een shariaslaaf. Zolang het maar geen IS is. Iran heeft liever een seculier iemand omdat het geen sjitisch land is en een seculiere leider als Assad dan het beste is.quote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef IPA35 het volgende:
Iran en Rusland bekijken deze oorlog niet vanuit een religieuze blik. De backers van de rebellen wel. Dat is het grote verschil.
Goed nieuws dus, welke Iranier was er hoger in rang dan generaal?quote:Op maandag 2 november 2015 23:03 schreef Aloulu het volgende:
Iranian IRGC bites the dust in Aleppotwitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 00:35:37Confirmed: Iran has had 119 fighters killed in October among them 29 officers, generals & even higher ranking reageer retweet
![]()
[ afbeelding ]
Afghan mercenary bites the dust in Aleppo![]()
[ afbeelding ]
Geen Syrier meer te bekennen joh aan "Assad's" zijde in het Aleppo offensief![]()
Latakia provincie baby en bevrijding van stadje bij Jabal Turkmentwitter:markito0171 twitterde op maandag 02-11-2015 om 08:47:27#Syria #Latakia Rebels taken over Ghumam village at Mashqita Lake- killed 15 #Assad-forces https://t.co/kNwuECjuSL reageer retweet
twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:53:04Latakia: Rebels take full control of Ghanam village reageer retweet
twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:13:54Qalamoun: formation of new FSA unit https://t.co/KTiEC20WoD reageer retweet
twitter:JulianRoepcke twitterde op maandag 02-11-2015 om 15:36:50#NewsThe #FSA recaptured #Ghmam from regime forces despite all #RussianAirStrikes.https://t.co/CFlPDqmNfu#Syria https://t.co/HKROq3WfCj reageer retweet
En een Makhlouf familielid is ingeslapentwitter:HadiAlabdallah twitterde op maandag 02-11-2015 om 14:21:39ثوار الساحل يحررون قرية غمام في جبل التركمان ويقتلون العشرات من عصابات الأسد والميليشيات الإيرانية . https://t.co/IzLtlr2l2p reageer retweet
Assad's schoonfamilie die diep verweven zijn in zijn dynastie:
twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:20:35Latakia: Syrian Rebels kill major war criminal. Assad regime commander Hassan Makhlouf reageer retweet
En even nog een martelaar eren hier:twitter:Malcolmite twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:23:27Damascus: Syrian Rebels capture number of new position around Deir Salman & kill dozens of Assad regime fighters reageer retweet
[ afbeelding ]
"7 Syrian policemen killed in Sunday clashes"-18maartquote:
Ooggetuigen worden al lange tijd betwist zijnde een voldoende bewijslast op zichzelf. Hier een hele wiki erover:quote:Sinds wanneer is zijn ooggetuigen geen harde bewijslast?
quote:"Another reason why eyewitness testimony may be inaccurate comes about due to an eyewitness's memory being influenced by things that they might hear or see after the crime occurred."
"While some witnesses see the entirety of a crime happen in front of them, some witness only part of a crime. These witnesses are more likely to experience confirmation bias. Witness expectations are to blame for the distortion that may come from confirmation bias."
https://en.wikipedia.org/wiki/Eyewitness_testimony
Nee SA wil dat er een extremistische leider in Syri komt die SA niet in de weg gaat liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:03 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Saudie Arabie wil gewoon dat Assad verdwijnt en dus Iraanse invloed. Iran wil tegenovergestelde dat Assad blijft en dus onder Iraanse invloed en M-Oosten project blijft. Is beiden een mixje van religie maar ook ordinaire geopolitiek. Saudie Arabie maakt het dan niet uit of er een pro-Saudie legerleider als Sisi regeert die seculier is of een shariaslaaf. Zolang het maar geen IS is. Iran heeft liever een seculier iemand omdat het geen sjitisch land is en een seculiere leider als Assad dan het beste is.
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op maandag 02-11-2015 om 22:38:11#Syria Dead #IslamicState #ISIS #ISIL killed by #SAA #NDF #Palestinian @ #Khanasser #Ithriya Road https://t.co/80HH1TJiHQ reageer retweet
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op maandag 02-11-2015 om 22:36:12#Syria #SyrianArabArmy #SyrianArmy Heroic Palestinian Jerusalem Quds Commando Forces #Khanasser #Ithriya vs #ISIS https://t.co/HOIdvVlQ11 reageer retweet
twitter:
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op maandag 02-11-2015 om 22:43:11#Syria #Latakia #Lattakia Photos of dead Militants of the First Coastal Division killed by #SAA #NDF #SyrianArmy. https://t.co/ePNhR1J4yd reageer retweet
Sootoro komt van Qamishli naar Sadad.twitter:IvanSidorenko1 twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:20:10#Syria #Sootoro #GPF #سوتورو Allied #SAA Group Sootoro new images. #Assyrian #Syriac #Christian #Christianity https://t.co/5Ubx810Smq reageer retweet
It's been a long time comingtwitter:EjmAlrai twitterde op maandag 02-11-2015 om 20:56:49With more than one airport available now and adequate runway, expect #Russia to increase its air strikes. More airports are also underway. reageer retweet
Hmmm, het gaat niet over Erdoquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Intellectueel het volgende:
The Caliph at the gates of Vienna
http://atimes.com/2015/10/the-caliph-at-the-gates-of-vienna/
twitter:BBassem7 twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 00:31:25The only Syrian at the #Syria peace conference in #Vienna was the waiter. (No joke) https://t.co/jy1F0LLvPt reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:32 schreef IPA35 het volgende:
twitter:BBassem7 twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 00:31:25The only Syrian at the #Syria peace conference in #Vienna was the waiter. (No joke) https://t.co/jy1F0LLvPt reageer retweet
Waarom zou je dat willen? Alleen maar meer slachtoffers, vluchtelingen en ellende. Veelzegge nd overigens dat jij alleen in termen van oorlog kan denken. Zelfs China heeft aangestuurd op verkiezingen, Rusland ook meerdere malen. Maar Amerika is daar een beetje benauwd voor want Assad zou die zomaar kunnen winnen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik lees op een politiek correcte manier dat je het ermee eens bent dat het moeilijker is dan verwacht ondanks steun van wereldmacht Rusland die constant bombardeert en duizenden ingevlogen sjitische milities vanuit allerlei omringende landen. Blijkbaar is het SAA sowieso zwaar incompetent maar dat is niets nieuws en zal jij ook erkennen. Ook zit het SAA door haar mankracht heen gewoon na 5 jaar oorlog.
De overwinning van Erdo in Turkije komt overigens op een goed moment. Turkije en KSA + Qatar zullen de steun de aankomende jaren zo aanhouden dat de rebellen zichzelf wel kunnen verdedigen en meegaan in de toenemende intensiviteit van het conflict en strijd.
Ik heb niets met twitter.quote:Op maandag 2 november 2015 19:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ken ze geeneens. Wat moet ik dan zeggen: 80 mensen in een hinderlaag gelokt? Kebab is een vrij gangbare term op twitter. Het is gewoon een term, net als tommy, yank, kraut of gook.
Overigens zijn er weer "gematigden" overgelopen naar IS:twitter:rezanabati2015 twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 10:53:58Bye bye @RevolutionSyria: Iranian & Hezbollah’s fighters killed near #Aleppo while on duty killing for Assad #Syria https://t.co/9ZQWdWTwWc” reageer retweet
twitter:sayed_ridha twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 10:38:4827 militants from #JundAqsa & #JN in #Hama & #Idlib countryside have defected and joined #IS in east #Aleppo countryside reageer retweet
Beetje vaag bericht. Welk persbureau meldt precies welke gebeurtenis? Xinhua is een Chinees staatspersbureau.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:09 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
"7 Syrian policemen killed in Sunday clashes"-18maart
http://yalibnan.com/2011/(...)nday-clashes-report/
quote:"Syria: Seven Police Killed, Buildings Torched in Protests"-18maart
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/143026
Waar baseert israelnews zich op? Voor het doodden van demonstranten citeren ze nog ooggetuigen, van de politiemensen niets.quote:Continued protests in Syria claim lives of seven police and four protesters, and result in burning a courthouse and Baath Party HQ in Daraa.
quote:"In de Syrische stad Latakia zijn minstens tien leden van de veiligheidstroepen omgekomen" - 27 maart
http://www.volkskrant.nl/(...)ad-latakia~a1865895/
Hehequote:De presidentieel adviseur Buthaina Shaaban heeft dat zondag gemeld.
Als ik het zo lees is dit voornamelijk van toepassing op een enkele gebeurtenis met een handvol getuigen. Het beschieten van ongewapende demonstranten is geen enkele gebeurtenis, het heeft juist maanden geduurd door heel Syri. En vanwege die reden zijn daar ook duizenden getuigen van. Ik heb de afgelopen vier jaar geen enkel argument of bewijslast gezien waarom ik daaraan zou moeten twijfelen. Integendeel zelfs.quote:Ooggetuigen worden al lange tijd betwist zijnde een voldoende bewijslast op zichzelf. Hier een hele wiki erover:
[..]
Tsja, eerst de vitale delen van het land veilig stellen. Bovendien wordt IS al aangepakt in Aleppo en binnenkort ook in Palmyra. Heb geduld jongen. Of geloof je nog steeds in de belachelijke theorie dat Assad en IS matties zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:25 schreef firefly3 het volgende:
Sinds de russische interventie is isis flink sterker geworden
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:25 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:25 schreef firefly3 het volgende:
twitter:Ibra_Joudeh twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 16:53:38#SAA recaptures Tel Ta'anah Village in North #Aleppo #ISIS captured the town 8 days ago .#Syria #RuAF https://t.co/dXHf30QiO1 reageer retweet
Hebben ze altijd al gezegd: ze hebben vanaf het begin al verkiezingen aangeboden. Amerika, GB en Frankrijk zagen dit niet zitten want ze dachten dat Assad snel gedaan zou zijn. Little did they knowquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Breaking news: Syria conflict: Russia says keeping Assad 'not critical'
http://www.bbc.com/news/w(...)inkname=news_central
http://wikimapia.org/#lan(...)n&search=tal%20dadintwitter:IraqiSuryani1 twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 17:03:19#Syria - Militants elimintated by the #SAA at the village of Tal Dadin southeast of Al-Hadher south of #Aleppo https://t.co/GSpmLEdC5z reageer retweet
http://www.nu.nl/buitenla(...)tmacht-in-syrie.htmlquote:Eenheden van de Amerikaanse en de Russische luchtmacht hebben in Syri gezamenlijk deelgenomen aan een militaire oefening.
Dat meldt het Russische Sputnik dinsdag.
"Vandaag, om 11.00 uur Russische tijd, hebben Russische en Amerikaanse luchtmachteenheden samen geoefend op situaties waarbij de vliegtuigen dicht bij elkaar in de buurt komen", stelde Andrej Kartapolov, een Russische luchtmachtgeneraal.
De vliegtuigen van beide landen hielden bij de militaire oefening een 'minimale veiligheidsafstand' van 5,5 kilometer aan. Ze legden contact op een speciale frequentie en "wisselden boodschappen uit over vluchtparameters in het Russisch en in het Engels", aldus Kartapolov.
Het persbureau Interfax meldt dinsdag ook dat Rusland Isral doorlopend op de hoogte houdt over de situatie in het Syrische luchtruim.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef Richestorags het volgende:
NSFW.
Gedode rebellen in Tal Dadin, zuid-oostelijk van Al Hadher:http://wikimapia.org/#lan(...)n&search=tal%20dadintwitter:IraqiSuryani1 twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 17:03:19#Syria - Militants elimintated by the #SAA at the village of Tal Dadin southeast of Al-Hadher south of #Aleppo https://t.co/GSpmLEdC5z reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef Richestorags het volgende:
NSFW.
Gedode rebellen in Tal Dadin, zuid-oostelijk van Al Hadher:http://wikimapia.org/#lan(...)n&search=tal%20dadintwitter:IraqiSuryani1 twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 17:03:19#Syria - Militants elimintated by the #SAA at the village of Tal Dadin southeast of Al-Hadher south of #Aleppo https://t.co/GSpmLEdC5z reageer retweet
Er zijn geen gematigde rebellen. Gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:53 schreef Loekie1 het volgende:
Waren het nu gematigde rebellen die van die kooien met mensen erin versleepten?
Jaysh al Islamquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:53 schreef Loekie1 het volgende:
twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 17:59:02#ISIS will get what it hs asked4:Midair heat flash detected before disaster of Russian plane https://t.co/FF2PhW4kMg https://t.co/0qcWoDNg9W reageer retweet
twitter:
twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 11:05:05This is what some #FSA fanboys think of Syrian Christian. I am surprised if desk Analysts also think the same. https://t.co/CmD32WvtHJ reageer retweet
Dat voorbarige gezever steeds. Zegt nog steeds niks over een terrorist act.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:25 schreef IPA35 het volgende:
twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 17:59:02#ISIS will get what it hs asked4:Midair heat flash detected before disaster of Russian plane https://t.co/FF2PhW4kMg https://t.co/0qcWoDNg9W reageer retweet
twitter:
Ze zijn niet overgoten met benzine en vervolgens in brand gestoken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:53 schreef Loekie1 het volgende:
Desk analysts zoals vuurvliegjequote:Op dinsdag 3 november 2015 18:29 schreef IPA35 het volgende:
twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 11:05:05This is what some #FSA fanboys think of Syrian Christian. I am surprised if desk Analysts also think the same. https://t.co/CmD32WvtHJ reageer retweet
Het moet echt eens afgelopen zijn met IS. Waar is Amerika met al haar bombardementen op IS? Waar is Rusland?twitter:carmenlaberge twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 18:51:47Christians under fire in #Syria as #ISIS advances on #Sadad in #Homs province https://t.co/NXyNTVkPR5 @philosproject @JohnnieM reageer retweet
Snap ik, maar kennelijk maken ze dus ook vorderingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ISIS is al een paar dagen in de buurt van Sadad, niet echt nieuws.
Die stad is volgens mij al eerder leeggeplukt door Al Nusra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |