terroristen die een anti-terreureenheid hebbenquote:Op zondag 1 november 2015 11:51 schreef UpsideDown het volgende:
Deze boiiz gaan je terroristenvrienden kapotslopen:
Voelt kut he?quote:Op zondag 1 november 2015 11:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
terroristen die een anti-terreureenheid hebben
lol er is niet 1 salafist op fok te vinden en zeker niet in dit topicquote:Op zondag 1 november 2015 11:48 schreef UpsideDown het volgende:
Is fok overgenomen door salafisten ofzo?
gesteund door luchtaanvallenquote:Op zondag 1 november 2015 11:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Voelt kut he?
Ondertussen dikke gains in Hasakah
Kom op, whistle is wel d salafist hier, of gewoon een bazentroll.quote:Op zondag 1 november 2015 12:01 schreef Aloulu het volgende:
[..]
lol er is niet 1 salafist op fok te vinden en zeker niet in dit topic![]()
of wacht....het bevalt je niet dat er anti-bashar lieden zijn en die stel je dan gelijk aan salafis
Totaal aantal slachtoffers 2e WOquote:Op zondag 1 november 2015 12:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, daar zijn ze toch wel wat succesvoller en sterker uitgekomen dan mijn voorbeelden.
Eindstand, Duitsland bezet en verdeeld in 2 machtsblokken, Sovjet Unie een van de onbetwistbare wereldmachten voor een halve eeuw. Het zou Stalin weinig hebben geboeid als er 50.000.000 mensen omgekomen zouden zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 12:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Totaal aantal slachtoffers 2e WO
Sovjet unie: 23.600.000
Duitsland: 7.503.000
Ok, als jij dit succesvol noemt. Laat mij dan liever een oorlog verliezen dan winnen.
https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlog
nationalistische turk, die kunnen geen salafi zijn. die hebben al nationalismequote:Op zondag 1 november 2015 12:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kom op, whistle is wel d salafist hier, of gewoon een bazentroll.
Ik weet niet wie jij voor ogen had...
Troll. Net als de_ilias.quote:Op zondag 1 november 2015 12:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kom op, whistle is wel d salafist hier, of gewoon een bazentroll.
Ik weet niet wie jij voor ogen had...
lol nee, de ilias is gewoon die ektuh salafi hoor. alleen wel cia-salafi (telefi in bepaalde kringen), geen al-qaida salafi.quote:
Oh komop, kijk zijn posthistorie, in wat voor topics hij rondhangt. Dat is echt niks voor een salafiquote:Op zondag 1 november 2015 12:15 schreef Aloulu het volgende:
[..]
lol nee, de ilias is gewoon die ektuh salafi hoor. alleen wel cia-salafi (telefi in bepaalde kringen), geen al-qaida salafi.
Hier heb je wel een puntjequote:Op zondag 1 november 2015 12:14 schreef Aloulu het volgende:
[..]
nationalistische turk, die kunnen geen salafi zijn. die hebben al nationalisme
Volgens mij had/heb je in Duitsland een hogere levenskwaliteit dan in Rusland.quote:Op zondag 1 november 2015 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eindstand, Duitsland bezet en verdeeld in 2 machtsblokken, Sovjet Unie een van de onbetwistbare wereldmachten voor een halve eeuw. Het zou Stalin weinig hebben geboeid als er 50.000.000 mensen omgekomen zouden zijn.
Nogmaals, dat boeide Stalin en consorten allemaal geen flikker, als je de speeches en memoires van hem er op na leest zie je dat hij er totaal geen moeite mee had om miljoenen mensen de dood in te jagen voor zijn idealen en 'mother Russia'.quote:Op zondag 1 november 2015 12:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Volgens mij had/heb je in Duitsland een hogere levenskwaliteit dan in Rusland.
salafi's zijn niet allemaal vroom he. maar hij is wel een echtuh hoor, wel van een bepaalde stroming dat wel. zijn maatje was omgekomen in jemen waar deze salafi's een madrassa runnen:quote:Op zondag 1 november 2015 12:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Oh komop, kijk zijn posthistorie, in wat voor topics hij rondhangt. Dat is echt niks voor een salafi
Wat jij nu zegt is Kufr broeder, er is maar een echte stroming en dat is het Salafisme, en het Salafisme is maar een stroming jwz.quote:Op zondag 1 november 2015 12:22 schreef Aloulu het volgende:
salafi's zijn niet allemaal vroom he. maar hij is wel een echtuh hoor, wel van een bepaalde stroming dat wel.
Daarbij heeft Stalin het politiek heel slim gespeeld, door even 2 dagen te wachten voor hij Polen binnen viel. Terwijl de deal was om gelijktijdig aan te vallen. Zo maakte hij van Hitler 'de vijand', terwijl hij niet veel beter was. Volgens veel nieuwe informatie die aan het licht is gekomen was Stalin van plan om in juni 1941 Duitsland binnen te vallen en was Hitler hem simpelweg voor. Dat zou de grote verliezen van de Russen verklaren en waarom de hele luchtmacht praktisch op de toenmalige grens tussen Duitsland en de Sovjet Unie te vinden was.quote:Op zondag 1 november 2015 12:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, dat boeide Stalin en consorten allemaal geen flikker, als je de speeches en memoires van hem er op na leest zie je dat hij er totaal geen moeite mee had om miljoenen mensen de dood in te jagen voor zijn idealen en 'mother Russia'.
owja sorry, de anderen zijn allemaap nep-salafis. je hebt gelijkquote:Op zondag 1 november 2015 12:24 schreef Triggershot het volgende:
Wat jij nu zegt is Kufr broeder, er is maar een echte stroming en dat is het Salafisme, en het Salafisme is maar een stroming jwz.
Een salafi die tegelijkertijd een japtard is? Hell, hij had een avatar van ergo proxy(uitstekende anime trouwensquote:Op zondag 1 november 2015 12:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
salafi's zijn niet allemaal vroom he. maar hij is wel een echtuh hoor, wel van een bepaalde stroming dat wel. zijn maatje was omgekomen in jemen waar deze salafi's een madrassa runnen:
darul hadith damaaj, yemen
?quote:Op zondag 1 november 2015 12:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt is Kufr broeder, er is maar een echte stroming en dat is het Salafisme, en het Salafisme is maar een stroming jwz.
Idd.quote:Op zondag 1 november 2015 12:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daarbij heeft Stalin het politiek heel slim gespeeld, door even 2 dagen te wachten voor hij Polen binnen viel. Terwijl de deal was om gelijktijdig aan te vallen. Zo maakte hij van Hitler 'de vijand', terwijl hij niet veel beter was. Volgens veel nieuwe informatie die aan het licht is gekomen was Stalin van plan om in juni 1941 Duitsland binnen te vallen en was Hitler hem simpelweg voor. Dat zou de grote verliezen van de Russen verklaren en waarom de hele luchtmacht praktisch op de toenmalige grens tussen Duitsland en de Sovjet Unie te vinden was.
Stalin was geen haar beter dan Hitler, in absolute aantallen slachtoffers misschien zelfs nog slechter.
Precies, je moet gewoon op de juiste manhaj zitten.quote:Op zondag 1 november 2015 12:25 schreef Aloulu het volgende:
[..]
owja sorry, de anderen zijn allemaap nep-salafis. je hebt gelijken ik ben ook niet goed ingelezen blijkt nu, want dat ben je alleen als je de ektuh er wel tussen uit weet te pikken,.
zoals ik zei is niet elke salafi 100% heilig, de lat leggen ze erg hoog. maar proberen is wat anders. ilias was goed geleerd in zijn salafi-theologie en de leiders van zijn specifieke salafi beweging + boeken. dat ben je niet als je een keertje een lezing bijwoont. in marokko heeft deze salafi beweging ook een paar madrassas omdat ze heel netjes zich schikken naar de heerser itt andere salafis. en een van hun grootste instituten ter wereld was in jemen....todat de houthi's langskwamen. vandaar dat de poster ook zo boos was op die houthi's. nu schijnen ze uitgeweken te zijn van dammaj naar de jemenitische hoofdstad.quote:Op zondag 1 november 2015 12:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Een salafi die tegelijkertijd een japtard is? Hell, hij had een avatar van ergo proxy(uitstekende anime trouwens) en hing de hele tijd rond in die mangatopics. Nee, geloof er geen fuck van dat hij een salafi was.
Anime en manga staan nochtans vol met dingen die salafisten absoluut als zondig zouden beschouwen dus ik zie het nou niet bepaald als een kleine 'misstap'.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
zoals ik zei is niet elke salafi 100% heilig, de lat leggen ze erg hoog. maar proberen is wat anders.
Interesse misschien? Ik weet ook zeer veel over bepaalde onderwerpen waar ik voor de rest niks van doen mee heb.quote:ilias was goed geleerd in zijn salafi-theologie en de leiders van zijn specifieke salafi beweging + boeken. dat ben je niet als je een keertje een lezing bijwoont. in marokko heeft deze salafi beweging ook een paar madrassas omdat ze heel netjes zich schikken naar de heerser itt andere salafis. en een van hun grootste instituten ter wereld was in jemen....todat de houthi's langskwamen. vandaar dat de poster ook zo boos was op die houthi's.
Sanaa is ook in handen van de Houthi's. Of bedoel je Aden die nu de tijdelijke hoofdstad is. Volgens Hadi dan.quote:nu schijnen ze uitgeweken te zijn van dammaj naar de jemenitische hoofdstad.
Het zijn Turken. Dus Salafisme minus de Ibn Taymiyyah/Abd al-Wahhab plus de Ziya Gkalp/Nihal Atsız zeg maar. Same shit uiteindelijk enige echte verschil is dat de ene club een verenigde Ummah nastreeft en de andere een of andere mythische staat genaamd Turan.quote:Op zondag 1 november 2015 11:48 schreef UpsideDown het volgende:
Is fok overgenomen door salafisten ofzo?
Ja cute, maar dan kan je ook parallellen trekken met de Duitsers, Russen en Grieken onder de noemer 'same shit' en & 'minus/plus X'.quote:Op zondag 1 november 2015 12:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het zijn Turken. Dus Salafisme minus de Ibn Taymiyyah/Abd al-Wahhab plus de Ziya Gkalp/Nihal Atsız zeg maar. Same shit uiteindelijk enige echte verschil is dat de ene club een verenigde Ummah nastreeft en de andere een of andere mythische staat genaamd Turan.
Die streven niet naar een Soennitisch wereldrijk Djee.quote:Op zondag 1 november 2015 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja cute, maar dan kan je ook parallellen trekken met de Duitsers, Russen en Grieken onder de noemer 'same shit' en & 'minus/plus X'.
De Turanisten evenmin, Soennisme is een bindmiddel, geen streven.quote:Op zondag 1 november 2015 12:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die streven niet naar een Soennitisch wereldrijk Djee.
Zegt niet zoveel. Er zijn ook salafi's die weleens muziek luisteren. Dat is het menselijk vlees wat zwak is, de leer is echter duidelijk en schrijft men zich wel aan toe.quote:Op zondag 1 november 2015 12:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Anime en manga staan nochtans vol met dingen die salafisten absoluut als zondig zouden beschouwen dus ik zie het nou niet bepaald als een kleine 'misstap'.
Laatt ik het zo zeggen ik heb weleens een PM met hem gedeeld op dit forum dus ben heel zeker van mijn zaak. Daarnaast heb je ingelezen en ingelezen. Nogal een verschil. Of eigenlijk ingelezen en onderwezen.quote:Interesse misschien? Ik weet ook zeer veel over bepaalde onderwerpen waar ik voor de rest niks van doen mee heb.
Ik dacht dat het wel Sana'a was. Maar kan het fout hebben.quote:Sanaa is ook in handen van de Houthi's. Of bedoel je Aden die nu de tijdelijke hoofdstad is. Volgens Hadi dan.
Dat snap ik natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 12:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Turanisten evenmin, Soennisme is een bindmiddel, geen streven.
Als je soms ziet wat er in manga en anime voorkomt denk ik niet dat het te vergelijken is met af en toe muziek luisteren. Maar vooruit ik geloof je op je mooie avatar. Wel een slechte salafi danquote:Op zondag 1 november 2015 12:53 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Er zijn ook salafi's die weleens muziek luisteren. Dat is het menselijk vlees wat zwak is, de leer is echter duidelijk en schrijft men zich wel aan toe.
[..]
Laatt ik het zo zeggen ik heb weleens een PM met hem gedeeld op dit forum dus ben heel zeker van mijn zaak. Daarnaast heb je ingelezen en ingelezen. Nogal een verschil. Of eigenlijk ingelezen en onderwezen.
Sanaa is in handen van de Houthi's. Dus nee, denk het niet.quote:Ik dacht dat het wel Sana'a was. Maar kan het fout hebben.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoef je niet in het topic te melden.
Precies, de Bektashi's en de Sjietische Azeri's hoeven echt niets te weten van een Soennitische rijk, maar die zijn niet minder Turanistisch wat dat betreft, ook in Syri zie je dat onder het volk Soennisme op de extremisten na onder de bevolking een passieve element was, men trouwde met alles en nog wat door elkaar, zowel multireligieus als etnisch door elkaar.quote:Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat snap ik natuurlijk.
Soennisme als nationale identiteit, ontdaan van enige daadwerkelijk religieuze betekenis. Turanisme en Kemalisme heeft meer gemeen dan men denkt.
Gaat nog leuk worden als ze de Gagauzen willen paaien, die schrikken zich dood als ze zien hoeveel waarde hun brothas aan Soennisme hechten...
twitter:watanisy twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:31:55Moqawamah Souriyah : #SAA and #NDF captured Ghumam village / Latakia https://t.co/2bSS83D97y reageer retweet
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op zondag 01-11-2015 om 01:04:48#Syria #Homs #حمص Report about Situation of #Mahin which had 0 #SAA inside the village. Only a Checkpoint outside. https://t.co/Ya8wa6Rv6p reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:56:35U.S. backed moderate rebels put Alawite women in cages to protect themselves from airstrikes:https://t.co/4H2Vf3zVvf reageer retweet
Moeten vrouwelijke oorlogsmisdadigers anders behandelt worden? Nopequote:Op zondag 1 november 2015 13:20 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:leithfadel twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:56:35U.S. backed moderate rebels put Alawite women in cages to protect themselves from airstrikes:https://t.co/4H2Vf3zVvf reageer retweet
Muh Abu Bakr
quote:Op zondag 1 november 2015 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Moeten vrouwelijke oorlogsmisdadigers anders behandelt worden? Nope
Hoe weet jij dat het oorlogsmisdadigers zijn?quote:Op zondag 1 november 2015 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Moeten vrouwelijke oorlogsmisdadigers anders behandelt worden? Nope
Maar wanneer ze had doen met de FSA is het niet goed hequote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben voor die human shields![]()
moet de saa en rusland maar stoppen met hun clustermunitie en gerichter oorlog gaan voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |