quote:Op zondag 1 november 2015 09:28 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Hierdoor bestaat fok over 2 jaar dus niet meer
kquote:Op zondag 1 november 2015 09:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
En wat denk je, Enzo valt niemand lastig, laat ik het maar fucking doen?
Nee op een gegeven moment had ik mijn nummer aan bijna dertig van die filippijnse wijven gegeven, en die houden dus ook gewoon niet op met whatsappenquote:Op zondag 1 november 2015 09:36 schreef ulq het volgende:
He ts, nog getinderd in Azië de Laatste tijd?
ben jij zo'n pedootje Sheldon.?quote:Op zondag 1 november 2015 09:37 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment had ik mijn nummer aan bijna dertig van die filippijnse wijven gegeven, en die houden dus ook gewoon niet op met whatsappen
En werd een beetje moe van om steeds een verhaal op te hangen dat ik naar de filippijnen ging vliegen
Waarom geef je je nummer dan ook, als je er niet heen gaat?quote:Op zondag 1 november 2015 09:37 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment had ik mijn nummer aan bijna dertig van die filippijnse wijven gegeven, en die houden dus ook gewoon niet op met whatsappen
En werd een beetje moe van om steeds een verhaal op te hangen dat ik naar de filippijnen ging vliegen
In fillippijnie wonen ook vrouwen boven de 18quote:Op zondag 1 november 2015 09:46 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ben jij zo'n pedootje Sheldon.?
Alsof die geïnteresseerd zijn in jou.quote:Op zondag 1 november 2015 09:59 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
In fillippijnie wonen ook vrouwen boven de 18
Tja hij is er inderdaad gewoon op het juiste moment ingerold.quote:Op zondag 1 november 2015 09:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn enige probleem met hem is dat mijn YouTube met hem word doodgegooid.
Verder moet ik bekennen dat ik ook geen interesse heb. Kan best een prima kerel zijn,maar presentaties geven etc omdat je veel volger op YouTube hebt, vind ik vreemd. Alsof een kanaal met veel volgers meer weegt dan de inhoud van kanaal.
Overigens wel props voor je op helder geschreven en mooi geobserveerd mits het waar is.
Vraag of ze je reis willen voorschietenquote:Op zondag 1 november 2015 09:59 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
In fillippijnie wonen ook vrouwen boven de 18
Tuurlijk. Als je blank en blond en boven de 1,80 bent hangen ze aan je lippen. Ik zou zeggen, probeer het eens. Succes gegarandeerd, al hangt er er wel vanaf welke maatstaf je aan ''succes'' hangtquote:
Het enige probleem is dat vloggen nogal iets is van de tijd. Neem nu 3d televisie hoeveel mensen hebben daar niet in geloofd dure TV gekocht met van die brilletjes. Als ik het goed heb want ik hoor er niks meer over is 3d televisie vrij dood. Heb zelf twee films met 3d technologie gezien in de bioscoop, maar populair is het dus niet meer.quote:Op zondag 1 november 2015 10:02 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Tja hij is er inderdaad gewoon op het juiste moment ingerold.
Maar alsnog geeft hij regelmatig bedrijfspresentaties voor groepen van meer dan 200 volwassenen, over hoe je via Youtube een groot publiek kunt bereiken, en hoe YT in elkaar zit.
Hij heeft inderdaad ''gewoon'' geluk gehad (al vind ik dat je er ook wel iets voor moet kunnen, toch bepaalde presentatieskills hebben, makkelijk kunnen praten).. Vind het alleen een beetje haatdragend als mensen hem dan gaan verwijten dat hij geen hbo/universiteit heeft, en daardoor na het vloggen geen toekomst meer heeft.
Dat is gewoon wat die mensen graag zouden willen wat er met hem gebeurt (uit jaloezie lijkt me dan), terwijl hij in de praktijk met dat presenteren enzo en al die andere meetings die hij heeft, denk ik al meer relevante skills heeft opgedaan dan wanneer je 4 jaar communicatiewetenschappen studeert ofzo.
3d TV is nooit een hype geweest. Er is nooit een tijd geweest dat Nederland massaal naar de Mediamarkt toog om een 3D scherm aan te schaffen. Vloggen is gigantisch populair onder kinderen van ca. 8 tot 15 jaar, en ik zie dit niet als een hype die weer over vliegt, eerder als een technologische ontwikkeling.quote:Op zondag 1 november 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat vloggen nogal iets is van de tijd. Neem nu 3d televisie hoeveel mensen hebben daar niet in geloofd dure TV gekocht met van die brilletjes. Als ik het goed heb want ik hoor er niks meer over is 3d televisie vrij dood. Heb zelf twee films met 3d technologie gezien in de bioscoop, maar populair is het dus niet meer.
Wie weet hoelang de vlog het uit gaat houden. Verder maakt het geen flikker uit is zijn leven. En op vandaag doen teveel mensen universiteit of hbo en te weinig mbo dus tja fuck it. Als je je daar druk om moet maken heb je geen leven meer.
Jaloezie en afgunst.quote:Op zondag 1 november 2015 10:12 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
3d TV is nooit een hype geweest. Er is nooit een tijd geweest dat Nederland massaal naar de Mediamarkt toog om een 3D scherm aan te schaffen. Vloggen is gigantisch populair onder kinderen van ca. 8 tot 15 jaar, en ik zie dit niet als een hype die weer over vliegt, eerder als een technologische ontwikkeling.
Natuurlijk zal dat vloggen van die gozer niet eeuwig kunnen duren. Die Enzo is geloof ik 23, en op een gegeven moment verlies je de aansluiting met kinderen van 10. En de kinderen van 10 die nu elke middag kijken, krijgen straks ook andere dingen te doen.
Maar wat ik bedoel is dat ik niet zo goed snap dat sommige mensen op de een of andere manier willen dat die Enzo op zijn bek gaat door na het vloggen in een leeg zwart gat te vallen. Dat lees ik namelijk vaak terug in de comments bijvoorbeeld hier op Fok.
Niet zozeer alleen over die Enzo, maar meer in het algemeen : Waarom willen mensen zo graag dat andere mensen die succes hebben op hun bek gaan? Als ze dan nog arrogant zijn kan ik het wel begrijpen, maar zo'n Enzoknol heeft bijvoorbeeld niets van dat.
marktplaats bol.com etc. Worden direct blauw ibood ook meen ik.quote:Op zondag 1 november 2015 10:12 schreef Sheldon. het volgende:
Hoezo wordt mediamarkt blauw? Ik heb geen link geplakt
Ach ik open tenminste nog een topic. Weinig leven meer hier zegquote:Op zondag 1 november 2015 10:30 schreef renwan het volgende:
Pleur toch eens op met topics over die gozer
Dat is modern, heeft WhatsApp tegenwoordig ook al last van. Woorden als hier, vanavond, vandaag, gisteren, om 20.30, woensdagmiddag enzovoort worden ook allemaal blauwquote:Op zondag 1 november 2015 10:12 schreef Sheldon. het volgende:
Hoezo wordt mediamarkt blauw? Ik heb geen link geplakt
Ja wat is dat voor BSquote:Op zondag 1 november 2015 10:33 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dat is modern, heeft WhatsApp tegenwoordig ook al last van. Woorden als hier, vanavond, vandaag, gisteren, om 20.30, woensdagmiddag enzovoort worden ook allemaal blauw
Vloggen wordt op dit moment alleen maar populairder. In de toekomst kan dat afzakken maar om daar nou bang te zijn is nogal sneu, ja, waardeoordeel van mij. Kan je net zo goed geen enkele opleiding gaan doem omdat 95% van de huidige banen geautomatiseerd kan worden. Dan ben je als een bekende YouTuber beter af.quote:Op zondag 1 november 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat vloggen nogal iets is van de tijd. Neem nu 3d televisie hoeveel mensen hebben daar niet in geloofd dure TV gekocht met van die brilletjes. Als ik het goed heb want ik hoor er niks meer over is 3d televisie vrij dood. Heb zelf twee films met 3d technologie gezien in de bioscoop, maar populair is het dus niet meer.
Wie weet hoelang de vlog het uit gaat houden. Verder maakt het geen flikker uit is zijn leven. En op vandaag doen teveel mensen universiteit of hbo en te weinig mbo dus tja fuck it. Als je je daar druk om moet maken heb je geen leven meer.
Nja dit geloof ik dan weer niet zo... Het lijkt me sterk dat Enzoknol nog 5 jaar vloggend door het leven zal gaan. Die loyaliteit van zijn fans komt ook voor een groot deel voort uit de kleine denkbeeldige afstand tussen hem en zijn kijkers : Elke dag een vlog, plus nog wat game filmpjes online.quote:Op zondag 1 november 2015 10:36 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Btw kijkers van vloggers zijn loyale fans en die zullen hem waarschijnlijk ook volgen wanneer zij volwassen zijn en dus ook geld hebben om enzo daadwerkelijk te steunen door nog meer merchandise te kopen. Immers, wanneer enzo in de veertig is, content van zijn vlogs verandert mee, wat dus interresant blijft voor de kijkers, a la truman show. Waarschijnlijk is vloggen niet meer zijn fulltime baan tegen die tijd en zit hij in een positie waarin hij al zijn droomprojecten kan doen.
Nee natuurlijk zal hij niet tot zijn dood fulltime vloggen omdat dat dan saai voor hemzelf wordt. De loyaliteit wordt echt niet zomaar minder tenzij hij het voor zichzelf verneukt. Mensen volgen hem vanwege zijn persoonlijkheid.quote:Op zondag 1 november 2015 10:42 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Nja dit geloof ik dan weer niet zo... Het lijkt me sterk dat Enzoknol nog 5 jaar vloggend door het leven zal gaan. Die loyaliteit van zijn fans komt ook voor een groot deel voort uit de kleine denkbeeldige afstand tussen hem en zijn kijkers : Elke dag een vlog, plus nog wat game filmpjes online.
Zodra die volgers straks gaan studeren/werken en druk worden zal de afstand snel groter worden, en verkleint ook logischerwijs de loyaliteit. Studenten van 18-24 gaan echt niet meer elke dag zo'n filmpje zitten kijken.
Maar daarmee is natuurlijk niet gezegd dat Enzoknol meteen in een zwart gat valt ofzo. Zo te zien lult die gozer redelijk makkelijk en volgens mij heeft hij van Peter van der Vorst (producent voor onder meer RTL) al een aanbod voor een programma gehad, en hij is niet de enige volgens mij.
Je word ouder, ik bedoel ik ben opgegroeid met pokemon? Jij ook misschien, kijk jij dat nog? Ik niet, maar andere kinderen kijken het nu en daarom kunnen ze het blijven maken. Enzoknol is een levend mens die groeit. Hij kan met zijn publiek meegroeien maar misschien haken er dan af, of hij kan blijven inspelen op de groep waarop hij inspeelt, maar het zal lastig zijn om kinderen van 10-15 te bereiken als je zelf 30-40 bent.quote:Op zondag 1 november 2015 10:36 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Vloggen wordt op dit moment alleen maar populairder. In de toekomst kan dat afzakken maar om daar nou bang te zijn is nogal sneu, ja, waardeoordeel van mij. Kan je net zo goed geen enkele opleiding gaan doem omdat 95% van de huidige banen geautomatiseerd kan worden. Dan ben je als een bekende YouTuber beter af.
Waarschijnlijk zie jij youtube carrière ials iets minderwaardig, maar dan leef je waarschijnlijk onder de steen. Hij werkt gewoon voor zichzelf in de entertainment sector, waarvan hij de top heeft bereikt in zijn niche die waarschijnlijk mainstream wordt in de toekomst.
Btw kijkers van vloggers zijn loyale fans en die zullen hem waarschijnlijk ook volgen wanneer zij volwassen zijn en dus ook geld hebben om enzo daadwerkelijk te steunen door nog meer merchandise te kopen. Immers, wanneer enzo in de veertig is, content van zijn vlogs verandert mee, wat dus interresant blijft voor de kijkers, a la truman show. Waarschijnlijk is vloggen niet meer zijn fulltime baan tegen die tijd en zit hij in een positie waarin hij al zijn droomprojecten kan doen.
Dude, wat snap je niet aan dat mensen hem als persoon tof vinden... Alle voorbeelden die je aanhaalt zijn geen vlogs!!! Dus gamers kunnen wel loyale fans zijn en en vlogkijkers niet? Hoe verklaar je al die populaire Amerikaanse vloggers die al 5 jaar meegaan?quote:Op zondag 1 november 2015 11:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je word ouder, ik bedoel ik ben opgegroeid met pokemon? Jij ook misschien, kijk jij dat nog? Ik niet, maar andere kinderen kijken het nu en daarom kunnen ze het blijven maken. Enzoknol is een levend mens die groeit. Hij kan met zijn publiek meegroeien maar misschien haken er dan af, of hij kan blijven inspelen op de groep waarop hij inspeelt, maar het zal lastig zijn om kinderen van 10-15 te bereiken als je zelf 30-40 bent.
Maar goed als jij denkt dat dat niet het geval is... Verder zeg ik nergens dat een youtube baan minderwaardig is, kijk zelf altijd heel graag naar de Jimquisition op maandag en soms ook gewoon zo wat filmpjes die hij maakt, en hij verdient veel geld via patreon die Jim Sterling, maar hij heeft een vast publiek van gamers en die blijf je altijd wel houden. Enzoknol heeft een dynamisch publiek.
Ik vond de Efteling vroeger tof, nu niet meer. Maar goed ze zullen vast nog Enzo knol blijven kijken tot aan hun dood, ook al hebben ze betere dingen te doen en komen ze met nieuwe dingen in aanraking.quote:Op zondag 1 november 2015 13:29 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dude, wat snap je niet aan dat mensen hem als persoon tof vinden... Alle voorbeelden die je aanhaalt zijn geen vlogs!!! Dus gamers kunnen wel loyale fans zijn en en vlogkijkers niet? Hoe verklaar je al die populaire Amerikaanse vloggers die al 5 jaar meegaan?
waarom?quote:Op zondag 1 november 2015 13:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vond de Efteling vroeger tof, nu niet meer.
De thema's etc trekken mij niet meer. Net als Bobjaanland vroeger was dat tof nu geen flikker meer aan.quote:
Zolang hij niet van een duikplank gaat springen of gaat schaatsen op het ijs op SBS 6 lijkt dat me niet zo'n probleem. Hij heeft een prima leven als je het mij vraagt. Ik ben drie jaar ouder, maar ik heb de grootst mogelijke moeite om een vrije zondag een beetje invulling te gevenquote:Op zondag 1 november 2015 10:50 schreef CPS2000 het volgende:
Enzo gaat het vast wel redden als hij een beetje met z'n fans en z'n media mee kan groeien. Het grootste nadeel van zijn carrière lijkt me nog dat letterlijk zijn hele leven op straat ligt.
Man man man de nieuwe jeugd, kinders die geeneens weten dat je ook eens boek kan lezen of shit. Gewoon wandelen is zelfs gewoon vermakelijk.quote:Op zondag 1 november 2015 13:36 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Zolang hij niet van een duikplank gaat springen of gaat schaatsen op het ijs op SBS 6 lijkt dat me niet zo'n probleem. Hij heeft een prima leven als je het mij vraagt. Ik ben drie jaar ouder, maar ik heb de grootst mogelijke moeite om een vrije zondag een beetje invulling te geven![]()
Die gozer weet zijn tijd gewoon op een toffe manier te vullen, zonder al te rare capriolen uit te moeten halen. Wat dat betreft kan ik er nog iets van leren ook
Die smilies komen neit echt overeen met de foto. Echt serieus een 4/10 zou nog liever mijn pener in een gehaktmolen stoppenquote:
Ik 26quote:
Goede ass, alleen hoofd is de ene keer geil en andere keer beetje matigquote:Op zondag 1 november 2015 13:44 schreef TommyVercetti het volgende:
Die Dee is de ideale GF man. Uiterlijk prima maar niets bijzonders, wel echt een meisje maar ook one of the guys. Niet zo'n wijf dat gaat lopen zeiken als je het huis avond op avond volhaalt met vrienden om te gaan gamen.
Er dan gewoon bij gaan zitten en tyfus veel snoep en patat etentopwijf.
Ja dat gaan ze idd doen. Net zoals jij dat je gamen leuk vindt.quote:Op zondag 1 november 2015 13:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vond de Efteling vroeger tof, nu niet meer. Maar goed ze zullen vast nog Enzo knol blijven kijken tot aan hun dood, ook al hebben ze betere dingen te doen en komen ze met nieuwe dingen in aanraking.
Gamen gaat mee met de tijd. Toen ik 12 was speelde ik de sims, toen ik 15 was speelde ik shooters en nu speel ik rpg's. Nintendo ben ik altijd leuk blijven, maar niet toen de wii kwam, die wii heb ik helemaal overgeslagen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze idd doen. Net zoals jij dat je gamen leuk vindt.
En dus? Gamers zijn over het algemeen heel star in wat ze leuk vinden.quote:Op zondag 1 november 2015 14:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gamen gaat mee met de tijd. Toen ik 12 was speelde ik de sims, toen ik 15 was speelde ik shooters en nu speel ik rpg's. Nintendo ben ik altijd leuk blijven, maar niet toen de wii kwam, die wii heb ik helemaal overgeslagen.
Dit inderdaad, je hele leven filmen. De bekende youtubers zitten ahw gevangen in een "realtime economie". Dwz om ervan te leven moeten ze continu filmpjes maken, als ze even een week geen nieuwe video's maken hebben ze simpelweg geen inkomsten.quote:Op zondag 1 november 2015 10:50 schreef CPS2000 het volgende:
Enzo gaat het vast wel redden als hij een beetje met z'n fans en z'n media mee kan groeien. Het grootste nadeel van zijn carrière lijkt me nog dat letterlijk zijn hele leven op straat ligt.
Een fulltime baan is op zijn minst ook 38 uur per week. En dan zit je van half 9 tot 5 op een chagrijnig kantoor.quote:Op zondag 1 november 2015 15:33 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Dit inderdaad, je hele leven filmen. De bekende youtubers zitten ahw gevangen in een "realtime economie". Dwz om ervan te leven moeten ze continu filmpjes maken, als ze even een week geen nieuwe video's maken hebben ze simpelweg geen inkomsten.
Weet iemand bijv. wat de langste periode is waarin Enzo Knol geen nieuwe filmpjes heeft gemaakt? Als ze een maand niets nieuws produceren liggen ze er uit, vermoed ik. De harde kern aan fans blijft misschien kijken, maar als een groot deel afhaakt is hij ook meteen een groot deel van zijn inkomsten kwijt.
Je post slaat nergens op... Wie moet niet werken voor zijn geld? Een ondernemer of een werknemer kan ook niet zomaar stoppen met werken tenzij je wat hebt opgepot. Daarnaast verdient Enzo genoeg om een paar maanden verlof te nemen. Op al zijn video's zitten ads, merchandise zijn waarschijnlijk uitbesteed, video's kan hij door iemand anders laten editen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:33 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Dit inderdaad, je hele leven filmen. De bekende youtubers zitten ahw gevangen in een "realtime economie". Dwz om ervan te leven moeten ze continu filmpjes maken, als ze even een week geen nieuwe video's maken hebben ze simpelweg geen inkomsten.
Weet iemand bijv. wat de langste periode is waarin Enzo Knol geen nieuwe filmpjes heeft gemaakt? Als ze een maand niets nieuws produceren liggen ze er uit, vermoed ik. De harde kern aan fans blijft misschien kijken, maar als een groot deel afhaakt is hij ook meteen een groot deel van zijn inkomsten kwijt.
Okee maar het verschil met een kantoorbaan of andere fulltime baan is dat je ook doorbetaald krijgt met ziekte verlof. Overigens ik denk dat hij wel iets meer dan 15-20 minuutjes per dag besteedt aan filmen/editen etc. dat is echt wel een fulltime baan.quote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Een fulltime baan is op zijn minst ook 38 uur per week. En dan zit je van half 9 tot 5 op een chagrijnig kantoor.
Oke, de weekenden ben je vrij, en je hebt soms vakanties. Maar doe mij dan toch maar 15-20 minuutjes per dag mijn leven filmen, beetje gamen en daar prima mee verdienen hoor.
Reisjes krijgt hij aangeboden, hij woont zo te zien prima. Welke 23 jarige rijdt nu in een gloednieuwe Tiguan?
Dude hij werkt in een entertainment sector... Daarvoor heb je geen diplomas nodig... Hij doet nu presenteerervaring op en heeft waarschijnlijk veel contacten en een grote fanbase die hij kan exploiteren.quote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Okee maar het verschil met een kantoorbaan of andere fulltime baan is dat je ook doorbetaald krijgt met ziekte verlof. Overigens ik denk dat hij wel iets meer dan 15-20 minuutjes per dag besteedt aan filmen/editen etc. dat is echt wel een fulltime baan.
En ik beweer niet dat Enzo Knol het allemaal helemaal verkeerd aanpakt, maar stoppen met school is wel degelijk een risico voor hem voor de toekomst. Vergeet niet dat hij inmiddels een rolmodel is voor 10-15 jarigen. Hij mag dan een toffe peer zijn, maar hij is ook een 23-jarige zonder diploma die de hele dag een beetje slap ouwehoert met een camera..Dat stoort me wel het meest, zie ook KLB / Nederlandse internet-sterren bij 1Vandaag
Als ik om mij heen kijk zie ik zat succesvolle mensen zonder een noemenswaardige opleiding.quote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Okee maar het verschil met een kantoorbaan of andere fulltime baan is dat je ook doorbetaald krijgt met ziekte verlof. Overigens ik denk dat hij wel iets meer dan 15-20 minuutjes per dag besteedt aan filmen/editen etc. dat is echt wel een fulltime baan.
En ik beweer niet dat Enzo Knol het allemaal helemaal verkeerd aanpakt, maar stoppen met school is wel degelijk een risico voor hem voor de toekomst. Vergeet niet dat hij inmiddels een rolmodel is voor 10-15 jarigen. Hij mag dan een toffe peer zijn, maar hij is ook een 23-jarige zonder diploma die de hele dag een beetje slap ouwehoert met een camera..Dat is het beeld dat blijft hangen bij zijn fans, en dat stoort me het meest, zie ook KLB / Nederlandse internet-sterren bij 1Vandaag
ze had n keer een nipslip in een vlogquote:Op zondag 1 november 2015 13:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik 26.
[..]
Goede ass, alleen hoofd is de ene keer geil en andere keer beetje matig. Ze komt soms wel raar over, met die trekjes met d'r gezicht/mond, zo half spastisch ofzo
.
Ohja, en lekkere tieten.
[ afbeelding ]
Heb je ze allemaal gekeken om dit vast te stellen? Man man man.quote:Op zondag 1 november 2015 17:42 schreef luckass het volgende:
[..]
ze had n keer een nipslip in een vlog![]()
En je weet zeker niet meer welke? In dat geval had ik dit liever niet gewetenquote:Op zondag 1 november 2015 17:42 schreef luckass het volgende:
[..]
ze had n keer een nipslip in een vlog![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En je weet zeker niet meer welke? In dat geval had ik dit liever niet geweten![]()
.
Nee sorry manquote:Op zondag 1 november 2015 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En je weet zeker niet meer welke? In dat geval had ik dit liever niet geweten![]()
.
Veel volgers = veel views = veel geld. Natuurlijk is het voor bedrijven interessant om Enzo's geheim te weten, hoe weet hij deze doelgroep aan te spreken en te behouden?quote:Op zondag 1 november 2015 09:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Kan best een prima kerel zijn,maar presentaties geven etc omdat je veel volger op YouTube hebt, vind ik vreemd. Alsof een kanaal met veel volgers meer weegt dan de inhoud van kanaal.
dit verhaal ken ikquote:Op zondag 1 november 2015 18:18 schreef AhmedJaret het volgende:
Een paar maanden geleden zag ik Enzo Knol bij een AH in Utrecht. Ik zei tegen hem hoe tof het was om hem te ontmoeten, maar ik wou niet zo irritant zijn om direct om foto's te vragen of iets dergelijks.
Hij zei, "Oh, zoals je nu doet?"
Ik schrok van zijn reactie and het enige wat ik kon zeggen was "Huh?" en hij bleef mij maar onderbreken door in mijn gezicht steeds "huh? huh? huh?" te zeggen. Dus ik liep gewoon weg en ging verder met boodschappen doen en hoor hem grinniken achter mij. Toen het mijn beurt was bij de kassa zag ik hem nog proberen weg te lopen met in zijn handen iets van vijftien KitKats, zonder te betalen.
Het kassameisje was zo professioneel als ze maar kon zijn en zei iets van "Meneer, zou u willen afrekenen?". Enzo deed net alsof hij moe was door overdreven te gapen en haar niet hoorde, maar op een gegeven moment keek hij haar toch minachtend aan.
Toen het kassameisje één KitKat scande en vervolgens begon te tellen om een herhaal opdracht in te voeren, onderbrak Enzo hem en zei tegen haar dat ze alle Kitkats individueel moest scannen om er "zeker van te zijn dat er geen miscalculaties zijn", terwijl hij zich omdraaide, naar mij keek en een knipoog gaf alsof hij zojuist dat meisje helemaal belachelijk had gemaakt.
Nadat zij klaar was met het scannen van alle Kitkats, las ze de prijs op en Enzo keek haar gewoon gapend aan. Ik dacht echt what the fuck is dat voor gast.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:18 schreef AhmedJaret het volgende:
Een paar maanden geleden zag ik Enzo Knol bij een AH in Utrecht. Ik zei tegen hem hoe tof het was om hem te ontmoeten, maar ik wou niet zo irritant zijn om direct om foto's te vragen of iets dergelijks.
Ik schrok van zijn reactie and het enige wat ik kon zeggen was "Huh?" en hij bleef mij maar onderbreken door in mijn gezicht steeds "huh? huh? huh?" te zeggen. Dus ik liep gewoon weg en ging verder met boodschappen doen en hoor hem grinniken achter mij. Toen het mijn beurt was bij de kassa zag ik hem nog proberen weg te lopen met in zijn handen iets van vijftien KitKats, zonder te betalen.
Het kassameisje was zo professioneel als ze maar kon zijn en zei iets van "Meneer, zou u willen afrekenen?". Enzo deed net alsof hij moe was door overdreven te gapen en haar niet hoorde, maar op een gegeven moment keek hij haar toch minachtend aan.
Toen het kassameisje één KitKat scande en vervolgens begon te tellen om een herhaal opdracht in te voeren, onderbrak Enzo hem en zei tegen haar dat ze alle Kitkats individueel moest scannen om er "zeker van te zijn dat er geen miscalculaties zijn", terwijl hij zich omdraaide, naar mij keek en een knipoog gaf alsof hij zojuist dat meisje helemaal belachelijk had gemaakt.
Nadat zij klaar was met het scannen van alle Kitkats, las ze de prijs op en Enzo keek haar gewoon gapend aan. Ik dacht echt what the fuck is dat voor gast.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef AhmedJaret het volgende:
Een paar weken geleden zag ik Enzo Knol nog bij een AH in Utrecht. Ik zei tegen hem hoe tof het was om hem te ontmoeten, maar ik wou niet zo irritant zijn om direct om foto's te vragen of iets dergelijks.
Kwam mij ook al zo bekend voor. Heeft het iets te maken met aandachtstekort?quote:
Ben nu pas bij 10, nog 806 te gaan. Sommige die ik al heb gezien gewoon dubbel kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 18:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is ze nu allemaal aan het kijken.
De onthulling van de échte Enzoquote:Op zondag 1 november 2015 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kwam mij ook al zo bekend voor. Heeft het iets te maken met aandachtstekort?
Voor Enzo is het slechts een speciale vorm van Autisme gecombineerd met een aandachtstekort van zijn moeder.quote:Op zondag 1 november 2015 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De onthulling van de échte Enzo
Goede vergelijking inderdaad, beide zijn slechte rolmodellen die hun invloed beter zouden kunnen aanwenden..quote:Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens ik vergelijk hen met Justin Bieber.
gastquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:19 schreef MMXMMX het volgende:
Ik kijk al een behoorlijke tijd.
Ik vind de gemie tussen Dee en Enzo erg leuk en hij maakt lekkere lange vlogs.
En hij maakt gruwlijk veel dingen mee.
Zo was ik ook een fan van Big Brother ik kan er niks aan doen ik vind het gewoon leuk
Ik zou haar keihard doenquote:Op zondag 1 november 2015 13:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik 26.
[..]
Goede ass, alleen hoofd is de ene keer geil en andere keer beetje matig. Ze komt soms wel raar over, met die trekjes met d'r gezicht/mond, zo half spastisch ofzo
.
Ohja, en lekkere tieten.
[ afbeelding ]
Dit is van een zo laag niveau dat ik er van moetquote:
een puber post 2000 dus?quote:Op zondag 1 november 2015 18:18 schreef AhmedJaret het volgende:
Dit geloof ik nietquote:Op zondag 1 november 2015 18:18 schreef AhmedJaret het volgende:
Filipijnse vrouwen zijn een beetje raar... Heb eens een Filipijnse hoer geneukt die wel wilde dat ik in haar klaar wilde komenquote:Op zondag 1 november 2015 09:37 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Dat kutverhaal heeft ie ook verschillende keren gepost. Blijkbaar vindt ie het zelf heel goed en geloofwaardig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |