quote:Op zondag 1 november 2015 09:28 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Hierdoor bestaat fok over 2 jaar dus niet meer
kquote:Op zondag 1 november 2015 09:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
En wat denk je, Enzo valt niemand lastig, laat ik het maar fucking doen?
Nee op een gegeven moment had ik mijn nummer aan bijna dertig van die filippijnse wijven gegeven, en die houden dus ook gewoon niet op met whatsappenquote:Op zondag 1 november 2015 09:36 schreef ulq het volgende:
He ts, nog getinderd in Azië de Laatste tijd?
ben jij zo'n pedootje Sheldon.?quote:Op zondag 1 november 2015 09:37 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment had ik mijn nummer aan bijna dertig van die filippijnse wijven gegeven, en die houden dus ook gewoon niet op met whatsappen
En werd een beetje moe van om steeds een verhaal op te hangen dat ik naar de filippijnen ging vliegen
Waarom geef je je nummer dan ook, als je er niet heen gaat?quote:Op zondag 1 november 2015 09:37 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment had ik mijn nummer aan bijna dertig van die filippijnse wijven gegeven, en die houden dus ook gewoon niet op met whatsappen
En werd een beetje moe van om steeds een verhaal op te hangen dat ik naar de filippijnen ging vliegen
In fillippijnie wonen ook vrouwen boven de 18quote:Op zondag 1 november 2015 09:46 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ben jij zo'n pedootje Sheldon.?
Alsof die geïnteresseerd zijn in jou.quote:Op zondag 1 november 2015 09:59 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
In fillippijnie wonen ook vrouwen boven de 18
Tja hij is er inderdaad gewoon op het juiste moment ingerold.quote:Op zondag 1 november 2015 09:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn enige probleem met hem is dat mijn YouTube met hem word doodgegooid.
Verder moet ik bekennen dat ik ook geen interesse heb. Kan best een prima kerel zijn,maar presentaties geven etc omdat je veel volger op YouTube hebt, vind ik vreemd. Alsof een kanaal met veel volgers meer weegt dan de inhoud van kanaal.
Overigens wel props voor je op helder geschreven en mooi geobserveerd mits het waar is.
Vraag of ze je reis willen voorschietenquote:Op zondag 1 november 2015 09:59 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
In fillippijnie wonen ook vrouwen boven de 18
Tuurlijk. Als je blank en blond en boven de 1,80 bent hangen ze aan je lippen. Ik zou zeggen, probeer het eens. Succes gegarandeerd, al hangt er er wel vanaf welke maatstaf je aan ''succes'' hangtquote:
Het enige probleem is dat vloggen nogal iets is van de tijd. Neem nu 3d televisie hoeveel mensen hebben daar niet in geloofd dure TV gekocht met van die brilletjes. Als ik het goed heb want ik hoor er niks meer over is 3d televisie vrij dood. Heb zelf twee films met 3d technologie gezien in de bioscoop, maar populair is het dus niet meer.quote:Op zondag 1 november 2015 10:02 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Tja hij is er inderdaad gewoon op het juiste moment ingerold.
Maar alsnog geeft hij regelmatig bedrijfspresentaties voor groepen van meer dan 200 volwassenen, over hoe je via Youtube een groot publiek kunt bereiken, en hoe YT in elkaar zit.
Hij heeft inderdaad ''gewoon'' geluk gehad (al vind ik dat je er ook wel iets voor moet kunnen, toch bepaalde presentatieskills hebben, makkelijk kunnen praten).. Vind het alleen een beetje haatdragend als mensen hem dan gaan verwijten dat hij geen hbo/universiteit heeft, en daardoor na het vloggen geen toekomst meer heeft.
Dat is gewoon wat die mensen graag zouden willen wat er met hem gebeurt (uit jaloezie lijkt me dan), terwijl hij in de praktijk met dat presenteren enzo en al die andere meetings die hij heeft, denk ik al meer relevante skills heeft opgedaan dan wanneer je 4 jaar communicatiewetenschappen studeert ofzo.
3d TV is nooit een hype geweest. Er is nooit een tijd geweest dat Nederland massaal naar de Mediamarkt toog om een 3D scherm aan te schaffen. Vloggen is gigantisch populair onder kinderen van ca. 8 tot 15 jaar, en ik zie dit niet als een hype die weer over vliegt, eerder als een technologische ontwikkeling.quote:Op zondag 1 november 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat vloggen nogal iets is van de tijd. Neem nu 3d televisie hoeveel mensen hebben daar niet in geloofd dure TV gekocht met van die brilletjes. Als ik het goed heb want ik hoor er niks meer over is 3d televisie vrij dood. Heb zelf twee films met 3d technologie gezien in de bioscoop, maar populair is het dus niet meer.
Wie weet hoelang de vlog het uit gaat houden. Verder maakt het geen flikker uit is zijn leven. En op vandaag doen teveel mensen universiteit of hbo en te weinig mbo dus tja fuck it. Als je je daar druk om moet maken heb je geen leven meer.
Jaloezie en afgunst.quote:Op zondag 1 november 2015 10:12 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
3d TV is nooit een hype geweest. Er is nooit een tijd geweest dat Nederland massaal naar de Mediamarkt toog om een 3D scherm aan te schaffen. Vloggen is gigantisch populair onder kinderen van ca. 8 tot 15 jaar, en ik zie dit niet als een hype die weer over vliegt, eerder als een technologische ontwikkeling.
Natuurlijk zal dat vloggen van die gozer niet eeuwig kunnen duren. Die Enzo is geloof ik 23, en op een gegeven moment verlies je de aansluiting met kinderen van 10. En de kinderen van 10 die nu elke middag kijken, krijgen straks ook andere dingen te doen.
Maar wat ik bedoel is dat ik niet zo goed snap dat sommige mensen op de een of andere manier willen dat die Enzo op zijn bek gaat door na het vloggen in een leeg zwart gat te vallen. Dat lees ik namelijk vaak terug in de comments bijvoorbeeld hier op Fok.
Niet zozeer alleen over die Enzo, maar meer in het algemeen : Waarom willen mensen zo graag dat andere mensen die succes hebben op hun bek gaan? Als ze dan nog arrogant zijn kan ik het wel begrijpen, maar zo'n Enzoknol heeft bijvoorbeeld niets van dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |