Superstoombootquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Binnen een minuut of 3 van open zee en nauwelijks land in zicht naar de binnenwateren bij Meppel
Komt omdat ze in Meppel allemaal hard hebben gezongen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Binnen een minuut of 3 van open zee en nauwelijks land in zicht naar de binnenwateren bij Meppel
Ga ff naar BNW jijquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:16 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt omdat ze in Meppel allemaal hard hebben gezongen natuurlijk
Die slaven kunnen nog steeds hard roeienquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik zeg toch niet dat het niet kan!quote:
Asiel intrekken en meteen terugsturen naar Syrië. Dat klote opengrenzenbeleid hier ook.quote:
Als je een doventolk er bij wilt welquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:19 schreef pl4kkie het volgende:
Ligt het aan mij of is er geen fatsoenlijke live stream om dit te kijken?
Alleen die van Zapp, met doventolk volgens mij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:19 schreef pl4kkie het volgende:
http://www.npo.nl/live/zappquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:19 schreef pl4kkie het volgende:
Dacht ik ook. Of eindeloos verspreid staande mensen.quote:
Zoek gewoon op NPO3 live.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:19 schreef pl4kkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |