Daar had je gister nog heen gewild als ik me niet vergis.quote:Op zondag 1 november 2015 15:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Tip voor de Hardcore/Terror liefhebbers.
DJ-D.Chainsaw
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope.quote:Op zondag 1 november 2015 16:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar had je gister nog heen gewild als ik me niet vergis.
Niet gedaan toch?
quote:
quote:
Fijne sfeermuziek wel, mooie beelden. Maar de opname van het geluid is niet in orde.quote:
Nooit zo over nagedacht nee maar ik snap denk ik wat je bedoeltquote:Op zondag 1 november 2015 18:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Fijne sfeermuziek wel, mooie beelden. Maar de opname van het geluid is niet in orde.
Wij geluidstechnici noemen dat "overgemoduleerd": zware vervorming omdat de opnameapparatuur het niet aan kan.
"Clippen" heet dat ook wel. Je krijgt een zwaar vervormd geluid daardoor.
Het is misschien expres zo gedaan maar mooi kan ik dat niet vinden.
En je hebt w.s. helemaal geen boodschap aan deze info. Dat begrijp ik.![]()
quote:
quote:
quote:
Vandaag 4x gehoord op verschillende radiozenders, en het blijft zo'n mooie nummerquote:
Dat is vannacht 3.quote:
Ik bekijk bij jou tegenwoordig alleen nog maar de plaatjes. Die vaak wel mooi zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik bekijk bij jou tegenwoordig alleen nog maar de plaatjes. Die vaak wel mooi zijn.
Durf het niet meer aan te klikken wegens angst voor "what have been heard cannot be unheard".
Tot voor kort wist ik niet eens dat zoiets bestond.
Dat is mooi hoor. Wonderlijk. Maar mooi.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]!
Beter klik je ze niet aan.
Ik word zo blij van deze muziek.
Dansen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is mooi hoor. Wonderlijk. Maar mooi.
Graag. Maar dan kies ik de muziek.quote:
Al 10 jaar fan van Amon Tobinquote:
Ik ben fan sinds ik een jaar of 5 geleden deze hoorde:quote:Op woensdag 4 november 2015 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Al 10 jaar fan van Amon Tobin
Die is geweldig!quote:Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ben fan sinds ik een jaar of 5 geleden deze hoorde:
'Hello' spreekt je aan..quote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik haat Adele, maar deze weet wel iets los te maken.
quote:
Goeie smaak meneer microgolfkoffie!quote:Op woensdag 4 november 2015 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die is geweldig!
En zie edit
en deze is fan-tas-tisch:
Moet je hier eens naar luisteren, ook zo lekker spooky.quote:
Morgen, tijd voor bedjequote:Op donderdag 5 november 2015 01:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Moet je hier eens naar luisteren, ook zo lekker spooky.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Cave later said, "Before I was able to write things like, 'I'm not afraid to die'. And kids come up to me and say, 'Hey, that line means so much to me'. And I have to sort of say I don't feel that way any more. I don't feel as cocky about death as I used to. I wake up in mad panics about death approaching.
Luister jij wel eens iets anders dan Zappa?quote:
Jahoor, maar ik ben erg in buien.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Luister jij wel eens iets anders dan Zappa?
Ik luisterde vroeger ook heel veel Zappa.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jahoor, maar ik ben erg in buien.Net een lange Muse fase achter de rug.. daarvoor een Shakira fase.
Zappa is er wel 1 die altijd wel weer een keer terugkomt. Maar het was voor deze Zappa bui toch al gauw 7-8 jaar geleden dat ik ernaar luisterde.
Zappa heeft overigens ook al gauw 10 keer zoveel muziek geproduceerd als de gemiddelde artiest. Echt ongelofelijk veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |