Het is gewoon zonde van je geld.quote:Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar even back to basics: wat is het dat maakt dat je zo vreselijk graag seks wil? Is het puur seks wat je zoekt?mof meer intimiteit, een relatie, het gevoel dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt of zelfs van je houdt?
Dat was voor mij in het begin heel belangrijk. Dat koop je idd ook niet bij een hoer.quote:Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar even back to basics: wat is het dat maakt dat je zo vreselijk graag seks wil? Is het puur seks wat je zoekt?mof meer intimiteit, een relatie, het gevoel dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt of zelfs van je houdt?
De intimiteit en me gewild voelen. Dat is wat ik mis. Als je dat je hele leven nog nooit gevoeld hebt en niemand je ooit heeft zien zitten dan kun je daar psychisch helemaal van naar de klote gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je maar genoeg betaalt.quote:Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In theorie kan bijna iedereen seks krijgen.
er is hier een topic van een vrouw, dus ja, al bevestigt dat ze er zijnquote:Op zondag 1 november 2015 19:42 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Wat een onzin, als ze bestaan is het al minimaal. Als een vrouw van bil wil gaan hoeft ze maar te seinen. Ook al zou ze niet moeder mooiste zijn, ook al zou ze verlegen, onzeker of introvert zijn, dan nog zou zij seks kunnen hebben / krijgen.
Als er iets zeker is, dan zijn het wel mannen die gewoon seks willen en hoe of wat boeit hun verder niet.
[..]
Understatement Of The Century.
Nee, ben geen maagd.
Maar wat je wél kunt kopen bij een hoer is het feit dat je je de eerste keer niet helemaal onervaren voelt. Dat je een beetje weet hoe-en-wat.quote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef CRW het volgende:
[..]
De intimiteit en me gewild voelen. Dat is wat ik mis. Als je dat je hele leven nog nooit gevoeld hebt en niemand je ooit heeft zien zitten dan kun je daar psychisch helemaal van naar de klote gaan.
Als het mij alleen om de seks gaat dan kan ik zo in de auto stappen en ben ik over een uur mijn maagdelijk (en wat euro's) kwijt...
Maar er zijn wel 10x zoveel van dergelijke topics over mannen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
er is hier een topic van een vrouw, dus ja, al bevestigt dat ze er zijn
Jullie winnen. En nu?quote:Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef CRW het volgende:
[..]
Maar er zijn wel 10x zoveel van dergelijke topics over mannen.
dat is naar! Hoe komt het?quote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef CRW het volgende:
[..]
De intimiteit en me gewild voelen. Dat is wat ik mis. Als je dat je hele leven nog nooit gevoeld hebt en niemand je ooit heeft zien zitten dan kun je daar psychisch helemaal van naar de klote gaan.
Als het mij alleen om de seks gaat dan kan ik zo in de auto stappen en ben ik over een uur mijn maagdelijk (en wat euro's) kwijt...
Theorie en praktijk zijn alleen niet altijd hetzelfdequote:Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In theorie kan bijna iedereen seks krijgen.
En dat dus. Seks is maar seks, waardering/liefde en echte intimiteit zijn iets anders.quote:Op zondag 1 november 2015 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was voor mij in het begin heel belangrijk. Dat koop je idd ook niet bij een hoer.
Dat is mijn punt. Dat een vrouw seks zou kunnen krijgen betekent niet dat ze het ook krijgt, laat staan met wie ze wil, om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 1 november 2015 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Theorie en praktijk zijn alleen niet altijd hetzelfde
dat is waarquote:Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef CRW het volgende:
[..]
We zitten op dezelfde lijnquote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Dat een vrouw seks zou kunnen krijgen betekent niet dat ze het ook krijgt, laat staan met wie ze wil, om wat voor reden dan ook.
Is dat belangrijk? Dat er meer mannelijke maagden zijn, dan vrouwelijke. Verandert het iets? Iets aan jouw gevoel, jouw maagdelijk, je optie, je leven? Laat die focus op anderen toch eens los, want daarmee bereik he helemaal niets. Het gaat immers om jou, om hoe jij je voelt, en dat je daar iets aan wil veranderen. Door je te focussen op anderen, raak je hooguit verbitterd en jaloers en daar ga je je zeker neit beter door voelen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik zal wel niet sociaal genoeg zijn. Blijkbaar vallen de meeste vrouwen op luidruchtige mannen met gladde praatjes en een grote bek...quote:
Je zegt de meeste, dus niet allemaal. Waarom lukt het dan ook niet bij je doelgroep?quote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik zal wel niet sociaal genoeg zijn. Blijkbaar vallen de meeste vrouwen op luidruchtige mannen met gladde praatjes en een grote bek...
Heb je ook geen gewone vrienden, vriendschappen?quote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef CRW het volgende:
[..]
Omdat bij die doelgroep ook 10 mannen op 1 vrouw zitten te azen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zegt de meeste, dus niet allemaal. Waarom lukt het dan ook niet bij je doelgroep?
Dat is simpelweg niet waar.quote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik zal wel niet sociaal genoeg zijn. Blijkbaar vallen de meeste vrouwen op luidruchtige mannen met gladde praatjes en een grote bek...
Omdat ze wat ? eisen heeft? Liever opzoek is naar iemand voor een relatie in plaats van een fling?quote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Dat een vrouw seks zou kunnen krijgen betekent niet dat ze het ook krijgt, laat staan met wie ze wil, om wat voor reden dan ook.
Bijvoorbeeld. Of omdat ze bang/onzeker is.quote:Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Omdat ze wat ? eisen heeft? Liever opzoek is naar iemand voor een relatie in plaats van een fling?
Bij sollicitaties ook. Geef je het dan ook maar op?quote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef CRW het volgende:
[..]
Omdat bij die doelgroep ook 10 mannen op 1 vrouw zitten te azen.
Jawel ik heb wel wat vrienden. Het zijn er niet heel veel en ook als kind was ik niet al te sociaal aangelegd. Maar de vriendschappen die ik heb, heb ik ook al jaren. Maar dat zal een relatie en intimiteit met een vrouw nooit kunnen vervangen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je ook geen gewone vrienden, vriendschappen?
Ik ben ervan overtuigd dat vrijwel ieder mens regelmatige nabijheid nodig heeft van een ander om zich goed te kunnen voelen. Het lijkt me heel rot als je dat niet kent, niet ervaart. Hoe was dat vroeger, voor seks en relaties een issue werden, hoe waren je contacten met andere mensen toen?
Yeah right. TS en de andere arme sloebers in dit topic zijn onzeker om niks. Seks en de impliciete waardering voor jouw 'zijn' die er van uit gaat zijn ook totaal niet belangrijk in het leven. Laat staan dat seks de oorzaak en daarmee dus het doel zouden zijn van het leven.quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg maagden die alles behalve onzeker zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totale onzin wat jij zegt hoorquote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef CRW het volgende:
[..]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Je valt waarop je valt, dat snap ik wel. Maar je zou mensen waarvan je in eerste instantie niet verwacht erop te vallen toch een kans kunnen geven. Misschien word je verrast.quote:Op zondag 1 november 2015 20:45 schreef -f0k- het volgende:
Mijn eisen blijven onveranderd, ongeacht of ik maagd blijf of niet. Financieel gezien heb ik wat te eisen, en ik zoek iemand die ofwel door erfenis, vermogen of inkomen op gelijke voet met mij staat.
Werk vinden heb ik nooit problemen mee gehad. Maar daar hoef je ook niet sociaal voor te zijn of leuk voor gevonden te worden. Je moet gewoon aantonen dat je de capaciteiten hebt om die baan goed te kunnen doen, en dat is toch echt heel wat anders.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij sollicitaties ook. Geef je het dan ook maar op?
wat voor vrouwen val je opquote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef CRW het volgende:
[..]
Omdat bij die doelgroep ook 10 mannen op 1 vrouw zitten te azen.
In dit topic zie je ze niet, maar je kunt ook een bovengemiddeld oude maagd zijn en er niet mee zitten. Die kom je uiteraard hier niet tegen, maar ze bestaan zeker.quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, wèl dus. Welke maagd loopt nou stralend en ontzettend zelfverzekerd door het leven!? (kijk voor de grap eens naar de maagden in dit topic).
En welke door vrouwen aanbeden kerel en overeenkomstig sociaal en seksueel succes is nou zwaar depressief!?
Juist, in beide gevallen bijna niemand.
ik kan me dus niet voorstellen dat er überhaupt knappe maagden zijn (serious)quote:Op zondag 1 november 2015 20:47 schreef Westerling het volgende:
[..]
In dit topic zie je ze niet, maar je kunt ook een bovengemiddeld oude maagd zijn en er niet mee zitten. Die kom je uiteraard hier niet tegen, maar ze bestaan zeker.
Zodra je je er wel druk om maakt, ga je dat ook zeker kunnen zien inderdaad.
Nee, natuurlijk kan dat het niet vervangen. Maar je bent dus werd degelijk in staat langdurige relaties aan te gaan. Je hebt dus wel degelijk iets te bieden, als persoon, anders waren die vriendschappen er ook niet (meer).quote:Op zondag 1 november 2015 20:44 schreef CRW het volgende:
[..]
Jawel ik heb wel wat vrienden. Het zijn er niet heel veel en ook als kind was ik niet al te sociaal aangelegd. Maar de vriendschappen die ik heb, heb ik ook al jaren. Maar dat zal een relatie en intimiteit met een vrouw nooit kunnen vervangen.
Ik kan op allerlei types vallen, maar een relatie zal denk ik het beste werken met iemand die min of meer net als ik is. En die zijn er genoeg als je een beetje rondkijkt op internet. Maar ook zij moeten mij niet.quote:
dan denk ik dat je onaantrekkelijk bentquote:Op zondag 1 november 2015 20:50 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik kan op allerlei types vallen, maar een relatie zal denk ik het beste werken met iemand die min of meer net als ik is. En die zijn er genoeg als je een beetje rondkijkt op internet. Maar ook zij moeten mij niet.
Bedankt! Maar ik ga geen foto's posten of versturen. En ik denk dat het met mijn uiterlijk best meevalt.quote:Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dan denk ik dat je onaantrekkelijk bentals je wil kan ik wek tips geven
Sociaal zijn is luidruchtig zijn met een grote bek?quote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef CRW het volgende:
[..]
Bij het uitgaan zijn dat vaak wel de types die er met een dame vandoor gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef Westerling het volgende:
[..]
Sociaal zijn is luidruchtig zijn met een grote bek?
Uitzonderingen daar gelaten, kan elke vrouw zo seks krijgen, als ze dat zou willen. Advertentie plaatsen en kijk maar hoeveel reactie, een vrouw zal binnen krijgen. Als man kan je ook een advertentie plaatsen, waar je nooit een reactie op krijgt. Precies hetzelfde als in het echte leven.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of omdat ze bang/onzeker is.
okay begrijpelijk!! Denk t niet want je innerlijk Is al redelijk zuur!quote:Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef CRW het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik ga geen foto's posten of versturen. En ik denk dat het met mijn uiterlijk best meevalt.
Hahaha, je datingsite is linkedin ofzo?quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef -f0k- het volgende:
Ik ben nog maagd en mogelijk blijf ik maagd omdat aan de universiteiten waar ik gestudeerd heb de leukste vrouwen waren die ik niet durfde aan te spreken. Ik ben enkele keren aangesproken door leuke vrouwen, maar ik zette niet door. Ik durf zelf niemand aan te spreken, ik ben bang dat ik dan opdringerig overkom. Ik val op (eventueel licht getinte) brunettes, donkerkleurige ogen, donker haar en hoog opgeleid (liefst MSc, LL.M fiscaal recht, MA kunstgeschiedenis mits uitstekend netwerk met kans op goedbetaalde baan of PhD). In de werkgroepen aan mijn universiteit werkte ik liever samen met vrouwen en de samenwerking verliep altijd goed. Op dating sites ben ik door enkele hbo'ers benaderd, maar dat is niet wat ik zoek en bovendien zullen mijn ouders dit nooit goed gaan keuren als ik hier mee thuis kom. Voor de seks hoef ik mijn maagdelijkheid niet te verliezen, want ik wil later adopteren.
Dat is zo gemaakt, zo ben ik van nature niet.quote:Op zondag 1 november 2015 20:58 schreef BeeGees het volgende:
[..]
okay begrijpelijk!! Denk t niet want je innerlijk Is al redelijk zuur!Jij was van dat verhaal met dat je alleen uitgaat en mensen je pesten toch?
Het grappige is inderdaad dat ik hier wel eens aan heb gedacht. Soms word ik helemaal verliefd op vrouwen door alleen maar hun LinkedIn profiel te bekijken, terwijl dat de enige info en foto is die ik heb, want op Facebook zijn ze niet altijd te vinden. Gelukkig werken e-matching e.d. ook op opleiding, dus daten via LinkedIn doe ik niet.quote:Op zondag 1 november 2015 20:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hahaha, je datingsite is linkedin ofzo?
Dat is dan redelijk kortzichtig. Ik kan je verzekeren dat ze er zijn. In aantal uiteraard afhankelijk van hoe knap ze moeten zijn, maar ze zijn er zeer zeker.quote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik kan me dus niet voorstellen dat er überhaupt knappe maagden zijn (serious)
Ahw sorry dan!!!quote:Op zondag 1 november 2015 21:00 schreef CRW het volgende:
[..]
Dat is zo gemaakt, zo ben ik van nature niet.
En dat verhaal was van Drieklank, al is iets dergelijks mij ook wel eens gebeurt. Maar daar laat ik me niet door weerhouden om uit te gaan.
Jouw eisenlijstjequote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef -f0k- het volgende:
Ik ben nog maagd en mogelijk blijf ik maagd omdat aan de universiteiten waar ik gestudeerd heb de leukste vrouwen waren die ik niet durfde aan te spreken. Ik ben enkele keren aangesproken door leuke vrouwen, maar ik zette niet door. Ik durf zelf niemand aan te spreken, ik ben bang dat ik dan opdringerig overkom. Ik val op (eventueel licht getinte) brunettes, donkerkleurige ogen, donker haar en hoog opgeleid (liefst MSc, LL.M fiscaal recht, MA kunstgeschiedenis mits uitstekend netwerk met kans op goedbetaalde baan of PhD). In de werkgroepen aan mijn universiteit werkte ik liever samen met vrouwen en de samenwerking verliep altijd goed. Op dating sites ben ik door enkele hbo'ers benaderd, maar dat is niet wat ik zoek en bovendien zullen mijn ouders dit nooit goed gaan keuren als ik hier mee thuis kom. Voor de seks hoef ik mijn maagdelijkheid niet te verliezen, want ik wil later adopteren.
Ken er genoegquote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik kan me dus niet voorstellen dat er überhaupt knappe maagden zijn (serious)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |