Het is gewoon zonde van je geld.quote:Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar even back to basics: wat is het dat maakt dat je zo vreselijk graag seks wil? Is het puur seks wat je zoekt?mof meer intimiteit, een relatie, het gevoel dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt of zelfs van je houdt?
Dat was voor mij in het begin heel belangrijk. Dat koop je idd ook niet bij een hoer.quote:Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar even back to basics: wat is het dat maakt dat je zo vreselijk graag seks wil? Is het puur seks wat je zoekt?mof meer intimiteit, een relatie, het gevoel dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt of zelfs van je houdt?
De intimiteit en me gewild voelen. Dat is wat ik mis. Als je dat je hele leven nog nooit gevoeld hebt en niemand je ooit heeft zien zitten dan kun je daar psychisch helemaal van naar de klote gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je maar genoeg betaalt.quote:Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In theorie kan bijna iedereen seks krijgen.
er is hier een topic van een vrouw, dus ja, al bevestigt dat ze er zijnquote:Op zondag 1 november 2015 19:42 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Wat een onzin, als ze bestaan is het al minimaal. Als een vrouw van bil wil gaan hoeft ze maar te seinen. Ook al zou ze niet moeder mooiste zijn, ook al zou ze verlegen, onzeker of introvert zijn, dan nog zou zij seks kunnen hebben / krijgen.
Als er iets zeker is, dan zijn het wel mannen die gewoon seks willen en hoe of wat boeit hun verder niet.
[..]
Understatement Of The Century.
Nee, ben geen maagd.
Maar wat je wél kunt kopen bij een hoer is het feit dat je je de eerste keer niet helemaal onervaren voelt. Dat je een beetje weet hoe-en-wat.quote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef CRW het volgende:
[..]
De intimiteit en me gewild voelen. Dat is wat ik mis. Als je dat je hele leven nog nooit gevoeld hebt en niemand je ooit heeft zien zitten dan kun je daar psychisch helemaal van naar de klote gaan.
Als het mij alleen om de seks gaat dan kan ik zo in de auto stappen en ben ik over een uur mijn maagdelijk (en wat euro's) kwijt...
Maar er zijn wel 10x zoveel van dergelijke topics over mannen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
er is hier een topic van een vrouw, dus ja, al bevestigt dat ze er zijn
Jullie winnen. En nu?quote:Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef CRW het volgende:
[..]
Maar er zijn wel 10x zoveel van dergelijke topics over mannen.
dat is naar! Hoe komt het?quote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef CRW het volgende:
[..]
De intimiteit en me gewild voelen. Dat is wat ik mis. Als je dat je hele leven nog nooit gevoeld hebt en niemand je ooit heeft zien zitten dan kun je daar psychisch helemaal van naar de klote gaan.
Als het mij alleen om de seks gaat dan kan ik zo in de auto stappen en ben ik over een uur mijn maagdelijk (en wat euro's) kwijt...
Theorie en praktijk zijn alleen niet altijd hetzelfdequote:Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In theorie kan bijna iedereen seks krijgen.
En dat dus. Seks is maar seks, waardering/liefde en echte intimiteit zijn iets anders.quote:Op zondag 1 november 2015 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was voor mij in het begin heel belangrijk. Dat koop je idd ook niet bij een hoer.
Dat is mijn punt. Dat een vrouw seks zou kunnen krijgen betekent niet dat ze het ook krijgt, laat staan met wie ze wil, om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 1 november 2015 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Theorie en praktijk zijn alleen niet altijd hetzelfde
dat is waarquote:Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef CRW het volgende:
[..]
We zitten op dezelfde lijnquote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Dat een vrouw seks zou kunnen krijgen betekent niet dat ze het ook krijgt, laat staan met wie ze wil, om wat voor reden dan ook.
Is dat belangrijk? Dat er meer mannelijke maagden zijn, dan vrouwelijke. Verandert het iets? Iets aan jouw gevoel, jouw maagdelijk, je optie, je leven? Laat die focus op anderen toch eens los, want daarmee bereik he helemaal niets. Het gaat immers om jou, om hoe jij je voelt, en dat je daar iets aan wil veranderen. Door je te focussen op anderen, raak je hooguit verbitterd en jaloers en daar ga je je zeker neit beter door voelen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik zal wel niet sociaal genoeg zijn. Blijkbaar vallen de meeste vrouwen op luidruchtige mannen met gladde praatjes en een grote bek...quote:
Je zegt de meeste, dus niet allemaal. Waarom lukt het dan ook niet bij je doelgroep?quote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik zal wel niet sociaal genoeg zijn. Blijkbaar vallen de meeste vrouwen op luidruchtige mannen met gladde praatjes en een grote bek...
Heb je ook geen gewone vrienden, vriendschappen?quote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef CRW het volgende:
[..]
Omdat bij die doelgroep ook 10 mannen op 1 vrouw zitten te azen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zegt de meeste, dus niet allemaal. Waarom lukt het dan ook niet bij je doelgroep?
Dat is simpelweg niet waar.quote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik zal wel niet sociaal genoeg zijn. Blijkbaar vallen de meeste vrouwen op luidruchtige mannen met gladde praatjes en een grote bek...
Omdat ze wat ? eisen heeft? Liever opzoek is naar iemand voor een relatie in plaats van een fling?quote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Dat een vrouw seks zou kunnen krijgen betekent niet dat ze het ook krijgt, laat staan met wie ze wil, om wat voor reden dan ook.
Bijvoorbeeld. Of omdat ze bang/onzeker is.quote:Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Omdat ze wat ? eisen heeft? Liever opzoek is naar iemand voor een relatie in plaats van een fling?
Bij sollicitaties ook. Geef je het dan ook maar op?quote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef CRW het volgende:
[..]
Omdat bij die doelgroep ook 10 mannen op 1 vrouw zitten te azen.
Jawel ik heb wel wat vrienden. Het zijn er niet heel veel en ook als kind was ik niet al te sociaal aangelegd. Maar de vriendschappen die ik heb, heb ik ook al jaren. Maar dat zal een relatie en intimiteit met een vrouw nooit kunnen vervangen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je ook geen gewone vrienden, vriendschappen?
Ik ben ervan overtuigd dat vrijwel ieder mens regelmatige nabijheid nodig heeft van een ander om zich goed te kunnen voelen. Het lijkt me heel rot als je dat niet kent, niet ervaart. Hoe was dat vroeger, voor seks en relaties een issue werden, hoe waren je contacten met andere mensen toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |