abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157254261
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar even back to basics: wat is het dat maakt dat je zo vreselijk graag seks wil? Is het puur seks wat je zoekt?mof meer intimiteit, een relatie, het gevoel dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt of zelfs van je houdt?
Het is gewoon zonde van je geld.
pi_157254289
quote:

[..]

Maar even back to basics: wat is het dat maakt dat je zo vreselijk graag seks wil? Is het puur seks wat je zoekt?mof meer intimiteit, een relatie, het gevoel dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt of zelfs van je houdt?
Dat was voor mij in het begin heel belangrijk. Dat koop je idd ook niet bij een hoer.
pi_157254324
quote:

[..]

De intimiteit en me gewild voelen. Dat is wat ik mis. Als je dat je hele leven nog nooit gevoeld hebt en niemand je ooit heeft zien zitten dan kun je daar psychisch helemaal van naar de klote gaan.

Als het mij alleen om de seks gaat dan kan ik zo in de auto stappen en ben ik over een uur mijn maagdelijk (en wat euro's) kwijt...
  zondag 1 november 2015 @ 20:26:44 #254
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157254372
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In theorie kan bijna iedereen seks krijgen.
Als je maar genoeg betaalt.
pi_157254376
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:42 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Wat een onzin, als ze bestaan is het al minimaal. Als een vrouw van bil wil gaan hoeft ze maar te seinen. Ook al zou ze niet moeder mooiste zijn, ook al zou ze verlegen, onzeker of introvert zijn, dan nog zou zij seks kunnen hebben / krijgen.

Als er iets zeker is, dan zijn het wel mannen die gewoon seks willen en hoe of wat boeit hun verder niet.

[..]

Understatement Of The Century. _O-

Nee, ben geen maagd.
er is hier een topic van een vrouw, dus ja, al bevestigt dat ze er zijn
pi_157254409
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef CRW het volgende:

[..]

De intimiteit en me gewild voelen. Dat is wat ik mis. Als je dat je hele leven nog nooit gevoeld hebt en niemand je ooit heeft zien zitten dan kun je daar psychisch helemaal van naar de klote gaan.

Als het mij alleen om de seks gaat dan kan ik zo in de auto stappen en ben ik over een uur mijn maagdelijk (en wat euro's) kwijt...
Maar wat je wél kunt kopen bij een hoer is het feit dat je je de eerste keer niet helemaal onervaren voelt. Dat je een beetje weet hoe-en-wat.
pi_157254432
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 20:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

er is hier een topic van een vrouw, dus ja, al bevestigt dat ze er zijn
Maar er zijn wel 10x zoveel van dergelijke topics over mannen.
pi_157254456
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef CRW het volgende:

[..]

Jullie winnen. En nu?
pi_157254484
quote:

[..]

dat is naar! Hoe komt het?
  zondag 1 november 2015 @ 20:30:56 #260
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157254510
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In theorie kan bijna iedereen seks krijgen.
Theorie en praktijk zijn alleen niet altijd hetzelfde

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat was voor mij in het begin heel belangrijk. Dat koop je idd ook niet bij een hoer.
En dat dus. Seks is maar seks, waardering/liefde en echte intimiteit zijn iets anders.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157254566
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:30 schreef yats het volgende:

[..]

Theorie en praktijk zijn alleen niet altijd hetzelfde
Dat is mijn punt. Dat een vrouw seks zou kunnen krijgen betekent niet dat ze het ook krijgt, laat staan met wie ze wil, om wat voor reden dan ook.
pi_157254575
quote:

[..]

dat is waar :)
  zondag 1 november 2015 @ 20:33:55 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157254604
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is mijn punt. Dat een vrouw seks zou kunnen krijgen betekent niet dat ze het ook krijgt, laat staan met wie ze wil, om wat voor reden dan ook.
We zitten op dezelfde lijn
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:34:28 #264
5428 crew  miss_sly
pi_157254642
quote:

[..]

Is dat belangrijk? Dat er meer mannelijke maagden zijn, dan vrouwelijke. Verandert het iets? Iets aan jouw gevoel, jouw maagdelijk, je optie, je leven? Laat die focus op anderen toch eens los, want daarmee bereik he helemaal niets. Het gaat immers om jou, om hoe jij je voelt, en dat je daar iets aan wil veranderen. Door je te focussen op anderen, raak je hooguit verbitterd en jaloers en daar ga je je zeker neit beter door voelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157254700
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:30 schreef BeeGees het volgende:

[..]

dat is naar! Hoe komt het?
Ik zal wel niet sociaal genoeg zijn. Blijkbaar vallen de meeste vrouwen op luidruchtige mannen met gladde praatjes en een grote bek...
pi_157254754
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik zal wel niet sociaal genoeg zijn. Blijkbaar vallen de meeste vrouwen op luidruchtige mannen met gladde praatjes en een grote bek...
Je zegt de meeste, dus niet allemaal. Waarom lukt het dan ook niet bij je doelgroep?
  zondag 1 november 2015 @ 20:36:59 #267
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157254764
Ik ben nog maagd en mogelijk blijf ik maagd omdat aan de universiteiten waar ik gestudeerd heb de leukste vrouwen waren die ik niet durfde aan te spreken. Ik ben enkele keren aangesproken door leuke vrouwen, maar ik zette niet door. Ik durf zelf niemand aan te spreken, ik ben bang dat ik dan opdringerig overkom. Ik val op (eventueel licht getinte) brunettes, donkerkleurige ogen, donker haar en hoog opgeleid (liefst MSc, LL.M fiscaal recht, MA kunstgeschiedenis mits uitstekend netwerk met kans op goedbetaalde baan of PhD). In de werkgroepen aan mijn universiteit werkte ik liever samen met vrouwen en de samenwerking verliep altijd goed. Op dating sites ben ik door enkele hbo'ers benaderd, maar dat is niet wat ik zoek en bovendien zullen mijn ouders dit nooit goed gaan keuren als ik hier mee thuis kom. Voor de seks hoef ik mijn maagdelijkheid niet te verliezen, want ik wil later adopteren.
pi_157254767
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef yats het volgende:

[..]

We zitten op dezelfde lijn
Yay. *O*
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:37:12 #269
5428 crew  miss_sly
pi_157254773
quote:

[..]

Heb je ook geen gewone vrienden, vriendschappen?
Ik ben ervan overtuigd dat vrijwel ieder mens regelmatige nabijheid nodig heeft van een ander om zich goed te kunnen voelen. Het lijkt me heel rot als je dat niet kent, niet ervaart. Hoe was dat vroeger, voor seks en relaties een issue werden, hoe waren je contacten met andere mensen toen?
pi_157254793
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je zegt de meeste, dus niet allemaal. Waarom lukt het dan ook niet bij je doelgroep?
Omdat bij die doelgroep ook 10 mannen op 1 vrouw zitten te azen.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:38:05 #271
5428 crew  miss_sly
pi_157254815
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef CRW het volgende:

[..]

Dat is simpelweg niet waar.
Als jij wel op deze manier naar vrouwen kijkt en over ze denkt, straal je dat ook uit.
  zondag 1 november 2015 @ 20:42:24 #272
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157255007
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ze wat ? eisen heeft? Liever opzoek is naar iemand voor een relatie in plaats van een fling?
pi_157255029
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Omdat ze wat ? eisen heeft? Liever opzoek is naar iemand voor een relatie in plaats van een fling?
Bijvoorbeeld. Of omdat ze bang/onzeker is.
pi_157255050
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef CRW het volgende:

[..]

Omdat bij die doelgroep ook 10 mannen op 1 vrouw zitten te azen.
Bij sollicitaties ook. Geef je het dan ook maar op?
pi_157255069
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je ook geen gewone vrienden, vriendschappen?
Ik ben ervan overtuigd dat vrijwel ieder mens regelmatige nabijheid nodig heeft van een ander om zich goed te kunnen voelen. Het lijkt me heel rot als je dat niet kent, niet ervaart. Hoe was dat vroeger, voor seks en relaties een issue werden, hoe waren je contacten met andere mensen toen?
Jawel ik heb wel wat vrienden. Het zijn er niet heel veel en ook als kind was ik niet al te sociaal aangelegd. Maar de vriendschappen die ik heb, heb ik ook al jaren. Maar dat zal een relatie en intimiteit met een vrouw nooit kunnen vervangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')