Kennen wij elkaar?quote:Op zondag 1 november 2015 19:34 schreef klassiek_1 het volgende:
Een troost voor iedereen: ik ken iemand die kan werkelijk elke vrouw versieren, heeft geen moeite met nieuwe vrienden maken en heeft een babbel waar je u tegen zegt.
De troost? zulke mensen zijn zeldzaam. Iedereen is wel eens onzeker, omarm je onzekerheid en werk eraan.
Mwah, ik snap wel wat je bedoeld maar ik vind t nogal kortzichtig dat uiterlijk blijkbaar zo belangrijk is. Verder snap ik wel wat je bedoeld, ik zie soms ook foto's dat ik denk...wat dacht je toen?quote:Op zondag 1 november 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee nonsens. Ik had mezelf ook niet aantrekkelijk gevonden in die tijd. Soms voelt het nog wel wrang als mensen die voorheen geen oog voor me hadden dat nu wel hebben, maar dan kijk ik foto's terug van jaren geleden en begrijp ik het ook wel.
En trouwens, wat is bij vrouwen geen probleem?quote:Op zondag 1 november 2015 19:23 schreef BeeGees het volgende:
Houding vaak ook krom en onzeker
Bij vrouwen is dat nog niet zo'n probleem maar bij mannen is t 3x niks
Graag gedaanquote:
Jij woont dus niet op planeet Aarde!?quote:Op zondag 1 november 2015 19:37 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ik begeef mij niet in kringen waar ontmaagding stoer is en waar maagden losers zijn.
Wat een onzin, als ze bestaan is het al minimaal. Als een vrouw van bil wil gaan hoeft ze maar te seinen. Ook al zou ze niet moeder mooiste zijn, ook al zou ze verlegen, onzeker of introvert zijn, dan nog zou zij seks kunnen hebben / krijgen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:17 schreef BeeGees het volgende:
Je hebt wel ongewenste maagden vrouwen. Ze zijn er! Ik ken ze niet btw![]()
Understatement Of The Century.quote:Mannen dan weer wel, hebben het wellicht iets moeilijker
Ik kies zelf mijn omgeving uit. let op: mijn directe omgeving.quote:Op zondag 1 november 2015 19:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij woont dus niet op planeet Aarde!?
Onzekerheid is bij vrouwen zelfs ergens wel aantrekkelijk. En omdat het kwetsbaarheid impliceert wordt het bij mannen juist buitengewoon onaantrekkelijk gevonden.quote:Op zondag 1 november 2015 19:41 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
En trouwens, wat is bij vrouwen geen probleem?
Een onzekere houding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 01-11-2015 20:37:23 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Onzekerheid is bij vrouwen zelfs ergens wel aantrekkelijk. En omdat het kwetsbaarheid impliceert wordt het bij mannen juist buitengewoon onaantrekkelijk gevonden.Persoonlijk vind ik onzekerheid bij vrouwen alles behalve aantrekkelijk. Ik val op vrouwen met zelfvertrouwen, van het arrogante af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel kan verlegenheid schattig zijn bij vrouwen, maar dat is voor mij iets anders dan aantrekkelijkheid.
Kijk eens een BBC-documentaire met David Attenborough. Misschien dat dat wat zicht langs je oogkleppen oplevertquote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Ik kies zelf mijn omgeving uit. let op: mijn directe omgeving.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 1 november 2015 19:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kijk eens een BBC-documentaire met David Attenborough. Misschien dat dat wat zicht langs je oogkleppen oplevert
Je logica bij deze reactie, is net zo ver te zoeken, als bij die generalisatie reactie.quote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef klassiek_1 het volgende:
"nee, ik ben geen maagd"..
![]()
Pubertjes.
Gelukkig ben je geen maagd meer.quote:Op zondag 1 november 2015 19:55 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Je logica bij deze reactie, is net zo ver te zoeken, als bij die generalisatie reactie.![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 19:23 schreef BeeGees het volgende:
Houding vaak ook krom en onzeker
Bij vrouwen is dat nog niet zo'n probleem maar bij mannen is t 3x niks
Ben ik ook niet en nu dan?quote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen maagd meer.
Wat heb je dan in die jaren aan jezelf veranderd?quote:Op zondag 1 november 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee nonsens. Ik had mezelf ook niet aantrekkelijk gevonden in die tijd. Soms voelt het nog wel wrang als mensen die voorheen geen oog voor me hadden dat nu wel hebben, maar dan kijk ik foto's terug van jaren geleden en begrijp ik het ook wel.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Onzekerheid is bij vrouwen zelfs ergens wel aantrekkelijk. En omdat het kwetsbaarheid impliceert wordt het bij mannen juist buitengewoon onaantrekkelijk gevonden.Ik denk dat dit soort statements funest zijn voor bijvoorbeeld mannen waarbij het bij de vrouwen niet zo soepel loopt. Het is namelijk helemaal niet zo eenduidig. Er zijn net zoveel voorkeuren als er mensen zijn. Natuurlijk zijn er wel een paar dingen waar de grote meerderheid hetzelfde in zal denken, maar dan nog zijn er heel veel nuances. En mensen die totaal anders denken en andere voorkeuren hebben. De mens is geen eenheidsworst, verre van dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Ik hecht zelf ook waarde aan uiterlijk dus het zou hypocriet zijn om anderen daarop af te rekenen, maar je mag mensen ongeacht uiterlijk wel normaal behandelen natuurlijk. Dat was helaas ook niet altijd het geval.quote:Op zondag 1 november 2015 19:38 schreef yats het volgende:
Mwah, ik snap wel wat je bedoeld maar ik vind t nogal kortzichtig dat uiterlijk blijkbaar zo belangrijk is. Verder snap ik wel wat je bedoeld, ik zie soms ook foto's dat ik denk...wat dacht je toen?
Snap ik...Been there myself. En ik loop er nog steeds af en toe (onterecht) tegenaan.quote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hecht zelf ook waarde aan uiterlijk dus het zou hypocriet zijn om anderen daarop af te rekenen, maar je mag mensen ongeacht uiterlijk wel normaal behandelen natuurlijk. Dat was helaas ook niet altijd het geval.
Bijna alles.quote:Op zondag 1 november 2015 20:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat heb je dan in die jaren aan jezelf veranderd?
In theorie kan bijna iedereen seks krijgen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:42 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Wat een onzin, als ze bestaan is het al minimaal. Als een vrouw van bil wil gaan hoeft ze maar te seinen. Ook al zou ze niet moeder mooiste zijn, ook al zou ze verlegen, onzeker of introvert zijn, dan nog zou zij seks kunnen hebben / krijgen.
In de praktijk moeten sommige mannen er wel voor betalen. Anders krijgen ze het niet.quote:Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In theorie kan bijna iedereen seks krijgen.
Maar even back to basics: wat is het dat maakt dat je zo vreselijk graag seks wil? Is het puur seks wat je zoekt?mof meer intimiteit, een relatie, het gevoel dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt of zelfs van je houdt?quote:Op zondag 1 november 2015 20:19 schreef CRW het volgende:
[..]
In de praktijk moeten sommige mannen er wel voor betalen. Anders krijgen ze het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |