Op sommige vlakken zeker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Wat dat betreft heeft Stijn een meer dan uitstekende mening
We hebben allemaal gewonnen, er is geen reden tot haat en nijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:48 schreef Coco98 het volgende:
Wat gezellig hier zeg, iedereen aardig tegen elkaar.
Mods genieten hier van.
Zolang Ajax goed speelt, zijn we allemaal blijquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:48 schreef Coco98 het volgende:
Wat gezellig hier zeg, iedereen aardig tegen elkaar.
Mods genieten hier van.
Wat zijn we toch simpel eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben allemaal gewonnen, er is geen reden tot haat en nijd.
Gozertje is net 19 manquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:49 schreef Tchock het volgende:
Man man die Riedewald is echt weer diep triest als je net dat 'interview' met Fischer ziet
Diep triest nog welquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:49 schreef Tchock het volgende:
Man man die Riedewald is echt weer diep triest als je net dat 'interview' met Fischer ziet
Ik heb gehoord dat Cavaliers betrouwbare voorspellingen doet zonder briefje.quote:
En we hebben de fittie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe komt iemand er in godsnaam bij om zijn matras te neuken? Dat vraag ik me nu echt af..
Hoe kom je hier nou weer bij ineensquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe komt iemand er in godsnaam bij om zijn matras te neuken? Dat vraag ik me nu echt af..
Je hebt het niet gehoord?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij ineens
Je moet wat als je twee linkerhanden hebt en je rechts bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
Moeten nu al in de basis.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:51 schreef Brammess het volgende:
Riedewald en Tete toekomstige oranje basisklanten
Het komt weer helemaal goed met oranje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:51 schreef Brammess het volgende:
Riedewald en Tete toekomstige oranje basisklanten
En Younes moeten we ook inburgerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten nu al in de basis.
Net als Bazoer
En Sanogoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
En Younes moeten we ook inburgeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |