Dat mag heul nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Als Milik nog een keer scoort vandaag, neem ik een Milik UI
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV deze wedstrijd verliest kom ik nooit meer op fok
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Als Ajax wint dan neem ik een Robben UI.
Dit valt niet te controleren. Derhalve ongeldig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe het dan zo gewaagd als ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je UI ziet er nou niet uit alsof je deze vrijwillig gedaan hebtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
GODVER WAAROM ONTHOUDEN JULLIE DIE SHIT
2 jaar, zoek maar terug naar het topic rond Twente-Ajaxquote:
hahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2 jaar, zoek maar terug naar het topic rond Twente-Ajax
Democratisch bepaaldquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk was het helemaal geen twee jaar.
Ik heb een Coco ui.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho moest ook tot 2016 een Cocu UI hebben. Jammer dat hij niet zijn afspraak na komt
Bedankt. Het is omdat een weddenschap verloor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Wie heeft volgens jullie de leukste UI? Ik stem op (je mag niet jezelf kiezen):
Cavaliers
Ik wist niet dat hij dik was, vanaf nu zal ik mij coulanter opstellenquote:
Deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt. Het is omdat een weddenschap verloor.
BMI van 23.1 hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij dik was, vanaf nu zal ik mij coulanter opstellen
Roland natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers
KappaRossquote:
Ik vind dik altijd zo'n negatief woord. Ik noem mensen met overgewicht eigenlijk gewoon standaard vies vet varken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij dik was, vanaf nu zal ik mij coulanter opstellen
Beetje als Lucille Wernerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker
Mexicano of Davy.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers
Ondergewicht?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
20.7 hier, ik mag je dik noemen
ZES NUL JAAA
Dat zijn drie woorden, dat is wel beter ergens jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dik altijd zo'n negatief woord. Ik noem mensen met overgewicht eigenlijk gewoon standaard vies vet varken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |