SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet echt een keer ophouden met die kansloze afstandsschotenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk, die vond ik juist wel aardig spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heitinga overigens op het middenveld, dus er waren maar 3 verdedigers mee
Kan helaas niet kijken, maar de score spreekt boekdelen. Ajax sterk, of Roda zwak?
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik denk dat je hem net zo goed kan laten staan nu. Van niet spelen raak je vaak ook niet in vormquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:10 schreef Syntix het volgende:
Doe Younes er maar in voor El Ghazi, want die gaat het vanaaf niet doen...
Beidequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan helaas niet kijken, maar de score spreekt boekdelen. Ajax sterk, of Roda zwak?
Toch lang geleden dat Ajax zo makkelijk en ook nog eens zo ruim wonMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes voor Ghazi, de gebeden zijn verhoord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
wat wil je met een team dat in potentie beter is dan Classic XI.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef Henrys het volgende:
Knap dat jullie zo kunnen spelen na maar 2 dagen rust![]()
Ik moet zeggen dat mij dit alles meevalt inderdaad. Nu is het wel zo dat Cillessen, Riedewald, Klaassen, Serero, El Ghazi en Milik woensdag niet meededen. Staat dus ook wel een beetje een ander teamquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef Henrys het volgende:
Knap dat jullie zo kunnen spelen na maar 2 dagen rustMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima overwinning. Zulke overwinningen doen weer aan vroeger denken. 6-0 winnen tegen clubjes als Roda.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in ja. Tegen beter weten in waarschijnlijk, maar hopelijk winnen we eens met 6-0 ofzo
Oh.![]()
Dit soort overwinningen mogen wel vaker ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:34 schreef Syntix het volgende:
Prima overwinning. Zulke overwinningen doen weer aan vroeger denken. 6-0 winnen tegen clubjes als Roda.
Het sprankelende was er vandaag eindelijk. Nu wel doortrekken naar donderdag dit.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: