is altijd saai ze rijden rondjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
lijkt mij morgen een saaie race als er geen regen is
Morgen 13:00:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
dan kijk je nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
Hou eens op. Het is een supergladde baan. Aero doet heel anders door de ijle lucht. Turbo's maken overtoeren. Knallen morgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
Achter de Mercedessen kan het leuk worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
Die schuift morgen wel opquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:47 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het jammer dat Sainz er niet bij is in Q3.
Rosberg zo te zienquote:
Rosberg moet es stoppen zichzelf te poijnigen.. Hij heeft niets aan die poles.. Top 4 scoort hij makkelijk een tijd in.. Morgen verprutst hij zijn tijd weer en eind van de race gaat hij met de champagne fles smijten..quote:
Je verwacht tegenwoordig eigenlijk al gewoon dat 'ie na de eerste bocht 3e ligt of iets...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tijdens de kwali is dat nooit zo'n probleem voor hem, maar de race........
Momenteel trapt hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:54 schreef KingRadler het volgende:
jammer dat Max een mindere auto heeft
hij kan trappen tot hij een ons weegt
True. Top 7 zou feest zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:53 schreef VacaLoca het volgende:
Achtste maximaal haalbare voor max lijkt me, Williams, Mercedes, Red Bull en Vettel gewoon te snel
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen kan 7de worden als Raik. naar achter word gezet
Raik is al achter hem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Raikkonen rijdt niet in Q3.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Zal er nu in Q3 wel even om spannen tussen Verstappen en Raikkonen ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Haha, ik kan ze zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik zie te weinig info graphics verdommeik wil topsnelheden zien...
Ah oké, dan is het wat lastig, ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ah hahahah ik heb geen beeld
moet het van jullie hebben
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ah hahahah ik heb geen beeld
moet het van jullie hebben
Idd, maar goed wat zou jij doen in een snelle auto?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Rosberg moet es stoppen zichzelf te poijnigen.. Hij heeft niets aan die poles.. Top 4 scoort hij makkelijk een tijd in.. Morgen verprutst hij zijn tijd weer en eind van de race gaat hij met de champagne fles smijten..
thnxquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
schouderklopje aan jezelf dan.quote:
wat zijn die streepjes achter de namen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Waar ze op het moment rijden op de baan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:57 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
wat zijn die streepjes achter de namen?
op bepaalde plekken op circuit snelste tijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:57 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
achteruitgang.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:57 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
schouderklopje aan jezelf dan.
Sectoren. Groen is zichzelf verbeterd, paars is snelste in de sessie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:57 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Is dat zichzelf verbeterd vergeleken met de vorige ronde of is het zijn eigen snelste sectortijd van de sessie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sectoren. Groen is zichzelf verbeterd, paars is snelste in de sessie.
Van de sessie, daarom ook handig om te zien wie aan het trappen is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:00 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Is dat zichzelf verbeterd vergeleken met de vorige ronde of is het zijn eigen snelste sectortijd van de sessie?
Dacht ik al, bedanktquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Van de sessie, daarom ook handig om te zien wie aan het trappen is.
Max was al afgehaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
wtf ze laten iedereen zien @ finish maar Max niet??
Sowieso uitkijken voor Hulkenberg.. Hij is op ramkoers dit jaar..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
prima positie, maar ik vrees dat de Force India's hem morgen op weg naar de eerste bocht voorbij blazen ...
Max ging de pits in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
Maar geen snelle tijd meer. Misschien foutje gemaakt en afgehaakt.quote:
Met een veel snellere motor...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
Perez maar 600ste achter Verstappen.
Maar heeft maar 1 snelle ronde gereden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Met een veel snellere motor...
Tja.. dat doet 'ie toch echt zelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar heeft maar 1 snelle ronde gereden.
Dat dan wel weer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja.. dat doet 'ie toch echt zelf.
Viel mij gisteren ook op tijdens de training. Best link.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:04 schreef Meike26 het volgende:
Die pitingang is ook wel een linke hoor.. Als je achter iemand zit te drukken en die iemand besluit opeens de pit in te gaan schrik je wel even.. Ze moeten er daar al vrij blind insturen..
Maar aan het eind weer binnen de top 5quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Na de eerste bocht ligt Max weer 12de.
Wat ben je positiefquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Nee bier was nog niet koud, daarom wijn. Droge.quote:
Ja uren geleden al. Dat moet om de 12 uur he, dus kan niet ineens om 8 uur een spuit gevenquote:
Ik drink alles waar alcohol in zitquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wijn?Jij lijkt me meer een bierdrinker die wijn iets voor wijven vind
Jazeker, weer sneller dan Sainz ook. Nu ook een keer zonder pech van 1 vd 2... Hopelijk een keer een goede start idd..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn qualis beginnen beter te worden, hopelijk zijn starts ook
NO!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn qualis beginnen beter te worden, hopelijk zijn starts ook
Omdat de beide auto's achter hem niet aan zijn tijd kwamen en hij 2 tienden moest toegeven op P7.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
Alles wat voor consumptie geschikt is. Antivries bv dus nietquote:
quote:
Heb ik iets gemist?quote:
Daarbij brengen zo Verstappen meer dan genoeg in beeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat de beide auto's achter hem niet aan zijn tijd kwamen en hij 2 tienden moest toegeven op P7.
Dan kun je beter laten voor wat het is dan proberen die 2 tienden nog te rijden met alle risico's van dien.
Dat was hem waarschijnlijk ook niet gelukt denk ik. Goeie call om de ronde af te breken. P8. Keurig gedaan van Max
2 snellere auto's achter hem en 1 van die 2 die ook nog eens een thuisrace rijdt en dus een klein voordeeltje heeft. Puik werk weer
ik wilde net zeggen, want methanol is ook een alcohol of in ammonia zit ook genoeg alcoholquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles wat voor consumptie geschikt is. Antivries bv dus niet
dus datquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Ow wat dan?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Als ie morgen in de punten finished, kunnen jullie dan eens een keer zeggen dat ie het goed gedaan heeft?quote:
Hulkenbergquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:33 schreef SnowOokami het volgende:
Mercedes shut up tegen Rosberg? of tegen Nico?
Max denkt ook dat het moeilijk wordt om 8ste te blijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Als ie morgen in de punten finished, kunnen jullie dan eens een keer zeggen dat ie het goed gedaan heeft?
Of hebben jullie er echt zo weinig verstand van dat jullie het teleurstellend vinden dat hij niet om het kampioenschap mee gedaan heeft en zelfs niet eens een keer op het podium gestaan heeft en dat jullie heel de hype niet snappen daardoor of wat is deze?
Het is toch wel duidelijk dat Max nog niet zo'n goede starter is in vergelijking met de rest. Max zal het uiteindelijk wel leren en uitgroeien tot misschien wel de meest complete coureur ooit maar dit seizoen zijn zijn starts niet om over naar huis te schrijven. Veelal meerdere plaatsen verloren. Komt vast wel goed over een paar jaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Als ie morgen in de punten finished, kunnen jullie dan eens een keer zeggen dat ie het goed gedaan heeft?
Of hebben jullie er echt zo weinig verstand van dat jullie het teleurstellend vinden dat hij niet om het kampioenschap mee gedaan heeft en zelfs niet eens een keer op het podium gestaan heeft en dat jullie heel de hype niet snappen daardoor of wat is deze?
Starten brengt een heel ander soort stres/spanning met zich mee. Denk dat het nog wel even duurt voordat hij gewend is aan die stres-zone. Er is best een grote kans dat je crasht net na de start... dat wilt niemand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk dat Max nog niet zo'n goede starter is in vergelijking met de rest. Max zal het uiteindelijk wel leren en uitgroeien tot misschien wel de meest complete coureur ooit maar dit seizoen zijn zijn starts niet om over naar huis te schrijven. Veelal meerdere plaatsen verloren. Komt vast wel goed over een paar jaar.
Precies. In de eerste ronde win je geen race. Wat dat aangaat pakt Max het een stuk beter aan met starten dan bv een Grosjean een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Starten brengt een heel ander soort stres/spanning met zich mee. Denk dat het nog wel even duurt voordat hij gewend is aan die stres-zone. Er is best een grote kans dat je crasht net na de start... dat wilt niemand.
Waar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef Nattekat het volgende:
2 bets geplaatst; Sainz en Mallenado moeten finishen
Mag je helemaal zelf voor kiezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:18 schreef Geralt het volgende:
Wat kost het en wat levert het op indien beide finishen?
Hoeveel heb jij ingezet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag je helemaal zelf voor kiezen.
1.5 en 1.6x je inzet.
De Red Bulls staan al jaren op rij niet bovenaan de speedtraps he. Die moeten het niet van snelheid op de rechte stukken hebben. Ik denk dat daar ook wel een deel van heel die motorengeneuzel in zit. Iedereen weet dat ze een retegoeie auto bouwen. Als die dan buiten het chassis ook nog eens een beresterke motor krijgen dan rijgen ze de titels weer aan elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alonso sneller dan Ricciardo? O.o
Ja maar, je weet hoe snel de Honda's zijn dit jaar... vooral op het rechte stuk en Alonso gaat boven Ric? xDquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
De Red Bulls staan al jaren op rij niet bovenaan de speedtraps he. Die moeten het niet van snelheid op de rechte stukken hebben. Ik denk dat daar ook wel een deel van heel die motorengeneuzel in zit. Iedereen weet dat ze een retegoeie auto bouwen. Als die dan buiten het chassis ook nog eens een beresterke motor krijgen dan rijgen ze de titels weer aan elkaar
Las laatst op motorsport.com dat Red Bull heel dicht bij Merc motoren was maar dat Wolff de deal heeft afgeblazen. Eeuwig zonde voor het wk. Zou geweldig geweest zijn voor de titelstrijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
De Red Bulls staan al jaren op rij niet bovenaan de speedtraps he. Die moeten het niet van snelheid op de rechte stukken hebben. Ik denk dat daar ook wel een deel van heel die motorengeneuzel in zit. Iedereen weet dat ze een retegoeie auto bouwen. Als die dan buiten het chassis ook nog eens een beresterke motor krijgen dan rijgen ze de titels weer aan elkaar
De kans dat ze beiden de finish halen is groter dan de kans dat ze allebei verdwijnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:29 schreef Geralt het volgende:
Dus om mogelijk 5,5 euro te winnen zet je een tientje in? Begrijp ik het zo goed?
Als alleen die 1,5x inzet de race uitrijdt dan ben je 2,5 euro kwijt. Als alleen die 1,6x inzet de race uitrijdt ben je 2 euro kwijt.
Als ze allebei uitrijden win je 5,5 euro.
Ik vind dat niet heel erg goeie odds zegmaar
Er zijn 4 opties.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kans dat ze beiden de finish halen is groter dan de kans dat ze allebei verdwijnen
Jij betaalt mijn 20¤ terug als ie finisht?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:10 schreef Geralt het volgende:
Hamilton valt uit morgen. Dat je het even weet. Place your bets. Je zal me dankbaar zijn. Een biertje volstaat. De rest van je winst mag je in je zak steken.
Zullen we het zo afspreken:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij betaalt mijn 20¤ terug als ie finisht?
Dat vind ik geen goede dealquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zullen we het zo afspreken:
Jij wint, jij geeft me 1 biertje
Jij verliest, ik krijg 1 biertje van jou
Overduidelijk heb je nog nooit met mij in de kroeg gestaan. Voor elk biertje wat ik krijg geef ik er 2 terug omdat ik tegen die tijd denk van kut, ik had net bier gehad van hem of haar of die en volgens mij had ik nog geen terug gegeven. OBER!!! BIER VOOR DIE MAN!!!! EN SCHIET OP WANT HIJ HEB DORS!quote:
Tja... Elke mogelijke meet komt niks van terecht, moet toch eens verandering in komen. Ik heb zelfs een FOK!er die op Spa op dezelfde camping stond niet gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Overduidelijk heb je nog nooit met mij in de kroeg gestaan. Voor elk biertje wat ik krijg geef ik er 2 terug omdat ik tegen die tijd denk van kut, ik had net bier gehad van hem of haar of die en volgens mij had ik nog geen terug gegeven. OBER!!! BIER VOOR DIE MAN!!!! EN SCHIET OP WANT HIJ HEB DORS!
Dus dan zou je er toch op vooruit gaan
Spa = F1. Goedgekeurd dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:47 schreef Geralt het volgende:
Grapje. Het gaat weinig meer over F1
Terug ontopic zou ik zeggen
Haha, die ondertiteling.quote:
Eerlijk en realistisch. Ik hou daar wel van. En dat is niet omdat het MAx is. Ook bij andere coureurs kan ik dat wel waarderen.quote:
Ever sleep at turn one?quote:
ow ik zag helemaal geen ondertitelsquote:Op zondag 1 november 2015 00:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ever sleep at turn one?moet zijn: Did you have a slip on turn one.
Yumi Lee lose all the grip?moet zijn: You immediately lose all the grip.
Ik zit muziek te luisteren dus had ik de ondertiteling aan gezet van het filmpje.quote:Op zondag 1 november 2015 00:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ow ik zag helemaal geen ondertitels
Jammer dat achteraf op sport1 nog niet even naar voren is gebracht hoe belangrijk zijn verbetering was. Ik meende mij te herinneren dat hij toch maar weer even 0,700 van zijn record heeft verbeterd precies genoeg om Hulkenberg en Perez achter zich te houden. Anders moest hij het doen met p10.quote:
Ja ik vraag me af of hij bij de start een beetje inhoudt uit angst om te crashen (lijkt me erg als je er dan gelijk uit ligt). Dan maar iets minder risico en je plek terug winnen in de eerste ronde.quote:Op zondag 1 november 2015 09:26 schreef JimmyManna het volgende:
Toch wel erg fijn dat hij nu ook steeds vaker in Q boven Sainz eindigt. Eerder dit jaar was dat nogal eens andersom. Misschien ook wel omdat Sainz wat meer ervaring had. Dat voordeel valt nu steeds meer weg en dat zie je. Uitstekende ronde van Verstappen aan het einde van Q2 gisteren, echt knap gedaan.
(nu eens een goede start. Het enige onderdeel waarop zijn pa beter scoorde...)
Mogelijk, geen idee. Ik heb ook niet genoeg teruggekeken van de start om te weten of het nou echt ligt aan het reactiemoment, aan de tractie van de STR, aan het kiezen van een kant, geen idee eigenlijk waar het precies aan ligt.quote:Op zondag 1 november 2015 09:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af of hij bij de start een beetje inhoudt uit angst om te crashen (lijkt me erg als je er dan gelijk uit ligt). Dan maar iets minder risico en je plek terug winnen in de eerste ronde.
ik ben iemand die de f1 pas veel volgt sinds max. Kan je mij even kort vertellen wat er gebeurde met grosjean z'n starts?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Precies. In de eerste ronde win je geen race. Wat dat aangaat pakt Max het een stuk beter aan met starten dan bv een Grosjean een paar jaar geleden.
Gewoon proberen een goede start te maken en geen onnodige risico's te nemen. Die risico's nemen kan altijd in een later stadium nog aan de orde komen.
Niks mis met zijn starts imo. Dat ze wellicht een beetje behouden zijn is alleen maar positief te noemen. Kijk naar wat stokbrood voor zeik over zich heen kreeg met zijn starts. Prima dat Max dat niet doet
quote:Op zondag 1 november 2015 09:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik ben iemand die de f1 pas veel volgt sinds max. Kan je mij even kort vertellen wat er gebeurde met grosjean z'n starts?
Dat laatste doet hij wél goed, een beetje als zijn vader, zie Austin. Maar feit is wel dat zijn auto traag op gang komt. Ik weet niet of het erger is geworden sinds de startprocedure is aangepast, maar het zou mooi zijn als hij morgen goed weg komt. Qua topspeed valt het nog wel mee op het eind van het rechte atuk tov de Froce Indias namelijk.quote:Op zondag 1 november 2015 09:34 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Mogelijk, geen idee. Ik heb ook niet genoeg teruggekeken van de start om te weten of het nou echt ligt aan het reactiemoment, aan de tractie van de STR, aan het kiezen van een kant, geen idee eigenlijk waar het precies aan ligt.
morgen pas? Dan is hij helemaal traag...quote:Op zondag 1 november 2015 09:58 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat laatste doet hij wél goed, een beetje als zijn vader, zie Austin. Maar feit is wel dat zijn auto traag op gang komt. Ik weet niet of het erger is geworden sinds de startprocedure is aangepast, maar het zou mooi zijn als hij morgen goed weg komt. Qua topspeed valt het nog wel mee op het eind van het rechte atuk tov de Froce Indias namelijk.
Ik stond laatst ook op Spaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spa = F1. Goedgekeurd dus.
En hier mag het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje roekeloos. Webber noemde hem ooit een 'first-lap-idiot' als ik het me goed herinner. Onthoofde met zijn fratsen ooit bijna Alonso op Spa. Kreeg daar ook een wedstrijd schorsing voor. Maarrrrr, dat is lang geleden. Grosjean haalt nog maar zelden (of nooit) dat soort strapatsen uit.quote:Op zondag 1 november 2015 09:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik ben iemand die de f1 pas veel volgt sinds max. Kan je mij even kort vertellen wat er gebeurde met grosjean z'n starts?
Webber noemde Vettel ook ooit een damned kid.quote:Op zondag 1 november 2015 10:18 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Beetje roekeloos. Webber noemde hem ooit een 'first-lap-idiot' als ik het me goed herinner. Onthoofde met zijn fratsen ooit bijna Alonso op Spa. Kreeg daar ook een wedstrijd schorsing voor. Maarrrrr, dat is lang geleden. Grosjean haalt nog maar zelden (of nooit) dat soort strapatsen uit.
Dan ben je F1 coureur en dan verlies je al je zelfspot blijkbaar...quote:
Hamilton zal Rosberg ook niet serieus nemen. Sinds hun kartdagen samen verslaat hij hem al. Af en toe is het eens andersom maar over een seizoen genomen komt Rosberg zwaar tekort op hem.quote:Op zondag 1 november 2015 10:28 schreef Fer het volgende:
Overigens dat stukje van Hamilton met Mansell.
Daarin zegt Lewis, dat hij van iedere andere courreur weet, wat ie wel of niet kan flikken. Ofwel, hij weet dat Rosberg een pussy is.
Daarna, maakt hij het nog erger, als Mansell stelt, dat Lewis het bij hem niet zou proberen. Waarop Lewis zegt, dat hij niet verwacht, dat Mansell daar, aan de buitenkant zou zitten, maar een andere move had geprobeerd. Ofwel, Hamilton vind Rosberg, behalve een pussy, ook een dombo.
Webber was ook een leuke gast. Zei wat hij vond.quote:Op zondag 1 november 2015 10:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Webber noemde Vettel ook ooit een damned kid.
Nou zet Max maar in Nico's auto en dan zullen we eens kijkenquote:In de Duitse pers deed Hamilton er nog een schepje bovenop. In gesprek met Bild am Sonntag verklaarde de Mercedes-coureur niet bepaald bang te zijn voor de concurrentie. De grootste tegenstand komt volgens de drievoudig wereldkampioen namelijk van hemzelf.
"Laten we het zo zeggen", vervolgt Hamilton. "De grootste vijand van mij ben ik zelf. Het valt mij op dat iemand anders enkel een kans maakt om te winnen, als ik fouten maak. Zolang ik mezelf niet versla, kan niemand me op dit moment aan."
Ik vind Vettel wel leuker geworden sinds hij bij die rooie rakkers rijdtquote:
Je hebt het niet zo op kampioenen tenzij ze Kimi hetenquote:Op zondag 1 november 2015 11:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind Vettel wel leuker geworden sinds hij bij die rooie rakkers rijdt
Wat meer op zijn plek gezet nu, ik heb ook niet meer zo'n enorme hekel aan hem.quote:Op zondag 1 november 2015 11:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De manier waarop Kimi het kampioenschap won was wel legendarisch, beste afsluiter van de afgelopen 10 jaar. Het jaar erop is een sterke tweede.quote:Op zondag 1 november 2015 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op kampioenen tenzij ze Kimi heten
Dat cadeautje van McLaren?quote:Op zondag 1 november 2015 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De manier waarop Kimi het kampioenschap won was wel legendarisch, beste afsluiter van de afgelopen 10 jaar. Het jaar erop is een sterke tweede.
Ik zat al helemaal te juichen, blij te zijn en weet ik watquote:Op zondag 1 november 2015 11:11 schreef Geralt het volgende:
Ik was kwaad toen op Glock dat weet ik nog wel![]()
Jep. Twee coureurs op 109 en één op 110, dat verzin je toch niet van tevorenquote:
Dat zeikerige hebben ze er bij Red Bull helemaal ingeslepen. Dat hele team was week-in-week-uit op alles en iedereen aan het afgeven. Die negatieve houding heeft Vettel toen op een gegeven moment overgenomen. Goed om te zien dat hij die houding kwijt is.quote:Op zondag 1 november 2015 11:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 1 november 2015 11:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat zeikerige hebben ze er bij Red Bull helemaal ingeslepen. Dat hele team was week-in-week-uit op alles en iedereen aan het afgeven. Die negatieve houding heeft Vettel toen op een gegeven moment overgenomen. Goed om te zien dat hij die houding kwijt is.
Ik ook, ben het echt een sympathieke gast gaan vinden. Dit grapje ook weerquote:Op zondag 1 november 2015 11:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mee eens, wat dat betreft is het ook jammer dat Rosberg het Hamilton het eigenlijk makkelijker heeft gemaakt dan vorig jaar want intern was die strijd ook wel heel snel beslist dit jaar.quote:Op zondag 1 november 2015 11:19 schreef Geralt het volgende:
Het zijn een paar leuke jaren geweest qua kampioenschap inderdaad, maar destijds toen Schumacher alles won was het kampioenschap ook weinig spannend. Toen een paar jaar wel wat spannender en ineens won Vettel alles op een rij en nu is het weer Mercedes wat de klok slaat.
Mij maakt het niet zo heel veel uit; ik kijk vooral voor de spannende races en mooie inhaalacties (en crashes) en wie er dan uiteindelijk het kampioenschap wint maakt niet zo heel erg veel meer uit eigenlijk. Al is het natuurlijk wel altijd mooi om te zien dat in de laatste race nog meer mensen kans maken op het kampioenschap te winnen.
Daarom moet Max bij Ferrari rijden uiteindelijk, niet bij Mercedes...quote:Op zondag 1 november 2015 11:23 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Ik ook, ben het echt een sympathieke gast gaan vinden. Dit grapje ook weerjammer van die zure koppen ernaast.
Ik ben m anders gaan zien sinds hij bij Top gear te gast was. Daar bleek hij gewoon eenaardige kerel met humor.quote:Op zondag 1 november 2015 11:23 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Ik ook, ben het echt een sympathieke gast gaan vinden. Dit grapje ook weerjammer van die zure koppen ernaast.
Goede post. Zo denk ik er ook over. Helaas hangt er teveel gewicht aan die titel. Bij de toppers heb ik vaak het idee dat ze meer geven om die 25 punten dan om de zege op zich.quote:Op zondag 1 november 2015 11:19 schreef Geralt het volgende:
Het zijn een paar leuke jaren geweest qua kampioenschap inderdaad, maar destijds toen Schumacher alles won was het kampioenschap ook weinig spannend. Toen een paar jaar wel wat spannender en ineens won Vettel alles op een rij en nu is het weer Mercedes wat de klok slaat.
Mij maakt het niet zo heel veel uit; ik kijk vooral voor de spannende races en mooie inhaalacties (en crashes) en wie er dan uiteindelijk het kampioenschap wint maakt niet zo heel erg veel meer uit eigenlijk. Al is het natuurlijk wel altijd mooi om te zien dat in de laatste race nog meer mensen kans maken op het kampioenschap te winnen.
Vettelquote:
Haha nicequote:
2018 dan. Max moet zich eerst nog bewijzen bij een topteam.quote:Op zondag 1 november 2015 11:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
vettel heeft humor....die 2 samen zou in 2017 een prachtig rijderspaar zijn Vettel en Max![]()
![]()
Dan gaat het ieder geval om de beste coureur ipv de beste motor. Ik ben dat 1-2 'tje van mercedes een een beetje zat.quote:Op zondag 1 november 2015 11:52 schreef alwaysonhold het volgende:
We krijgen volgens de laatste weersvoorspellingen een natte racehttp://www.wunderground.com/global/stations/76680.html?&MR=1
Dat is niet helemaal waar, Vettel heeft 3 van zijn 4 titels eruit moeten wringen, en ook die andere was slechts dominant omdat hij telkens aan het langste eind trok, niet omdat hij zo ongenaakbaar was. Schumacher heeft bij Ferrari ook maar twee 'makkelijke' titels gehad en was het vooral dankzij hem dat de jaren daarvoor met een superieure McLaren nog spannend werden.quote:Op zondag 1 november 2015 11:19 schreef Geralt het volgende:
True.quote:Op zondag 1 november 2015 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, Vettel heeft 3 van zijn 4 titels eruit moeten wringen, en ook die andere was slechts dominant omdat hij telkens aan het langste eind trok, niet omdat hij zo ongenaakbaar was. Schumacher heeft bij Ferrari ook maar twee 'makkelijke' titels gehad en was het vooral dankzij hem dat de jaren daarvoor met een superieure McLaren nog spannend werden.
Mensen vinden het vooral vervelend om telkens dezelfde Duitser te zien winnen, maar telkens winnen is wat anders dan oppermachtig zijn.
2 van de 4. 2011 en 2013 (na de bandenwissel) waren behoorlijk dominant.quote:Op zondag 1 november 2015 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, Vettel heeft 3 van zijn 4 titels eruit moeten wringen, en ook die andere was slechts dominant omdat hij telkens aan het langste eind trok, niet omdat hij zo ongenaakbaar was. Schumacher heeft bij Ferrari ook maar twee 'makkelijke' titels gehad en was het vooral dankzij hem dat de jaren daarvoor met een superieure McLaren nog spannend werden.
Mensen vinden het vooral vervelend om telkens dezelfde Duitser te zien winnen, maar telkens winnen is wat anders dan oppermachtig zijn.
Ik vind Vettel echt een kei van een kerel. Heb me eerst goed vergist, beetje laten bevooroordelen door zijn nationaliteit.quote:
2010 was een kadootje van een falende concurrentie, 2012 was een mooie afsluitingquote:Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2 van de 4. 2011 en 2013 (na de bandenwissel) waren behoorlijk dominant.
quote:Op zondag 1 november 2015 11:09 schreef Geralt het volgende:
Ze hebben Max goed laten schrikken zo te zien:
[ afbeelding ]![]()
!
2010 was vooral door pech van Vettel zelf. Zonder die pech was hij veel eerder kampioen geworden.quote:Op zondag 1 november 2015 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2010 was een kadootje van een falende concurrentie, 2012 was een mooie afsluiting
In 2011 was ook wel vrij vroeg wereldkampioen, maar dat was meer omdat Button als grootste uitdager overbleef, ipv Hamilton bijvoorbeeld. Het was nou niet dat hij elk weekend kon rekenen op een pole en de beste racepace. Totaal onvergelijkbaar met de huidige dominantie van Mercedes.quote:Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2 van de 4. 2011 en 2013 (na de bandenwissel) waren behoorlijk dominant.
Hij was een irritant arrogant ventje, maar hij krijgt nu wel steeds meer respect. Heeft hem goed gedaan, een jaar achter de feiten aanlopen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:49 schreef THEFXR het volgende:
verraders, eerst altijd Vettel afbranden, "dat vingertje" enzo en nu zijn kont kussen.
Hou toch op. Die RBR was enorm dominant. Je kreeg toen haast het idee dat een - voor F1-begrippen - bijzonder matige coureur als Webber eigenlijk heel erg goed was, terwijl die alleen maar vooraan mee kon doen dankzij de auto.quote:Op zondag 1 november 2015 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In 2011 was ook wel vrij vroeg wereldkampioen, maar dat was meer omdat Button als grootste uitdager overbleef, ipv Hamilton bijvoorbeeld. Het was nou niet dat hij elk weekend kon rekenen op een pole en de beste racepace. Totaal onvergelijkbaar met de huidige dominantie van Mercedes.
Ik zie grote verschillen in de verwachting. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de resolutie van de modellen en hoe goed zij hoogteverschillen hebben verwerkt. Mijn inschatting (met vijf jaar ervaring in het beroep) is dat de kans op regen niet zo groot is en de hoeveelheid als het gaat regenen misschien wel niet eens genoeg is voor inters.quote:Op zondag 1 november 2015 11:52 schreef alwaysonhold het volgende:
We krijgen volgens de laatste weersvoorspellingen een natte racehttp://www.wunderground.com/global/stations/76680.html?&MR=1
Anderen kregen weer het idee dat Webber net zo goed was als Vettel, er waren zelfs mensen die dachten dat Raikkonen in dezelfde auto het beter zou doen dan Vettel. Ene Hamilton weet het volledig aan de auto, terwijl hij aanzienlijk minder punten scoorde dan Button. Wat al die meningen gemeen hebben is dat ze niet met elkaar kloppen, maar allemaal stoelen op het idee dat het niet de verdienste is van weer een Duitser.quote:Op zondag 1 november 2015 12:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Hou toch op. Die RBR was enorm dominant. Je kreeg toen haast het idee dat een - voor F1-begrippen - bijzonder matige coureur als Webber eigenlijk heel erg goed was, terwijl die alleen maar vooraan mee kon doen dankzij de auto.
Wat ik nu vooral zie is veel regen in het oosten van Mexico. Echter te weinig wind om de vochtige lucht richting de bergen te blazen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie grote verschillen in de verwachting. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de resolutie van de modellen en hoe goed zij hoogteverschillen hebben verwerkt. Mijn inschatting (met vijf jaar ervaring in het beroep) is dat de kans op regen niet zo groot is en de hoeveelheid als het gaat regenen misschien wel niet eens genoeg is voor inters.
Ik wil ook graag een natte race hoor, maar verheug je er nog niet teveel op.
De arrogantie die van Lewis en Nico afstraalt is echt stuitend. Gelijk hun hoofd wegdraaien en negeren als hij, naar mijn idee, gewoon een leuke grap maakt. Best sneu.quote:
Mwah, het ligt natuurlijk best gevoelig en Vettel maakt een grap die vooral hem zelf leuk is, niet voor het onderwerp zelf. Hoeft ook niet, mag best zo'n plaagstootje, maar ik zie niet hoe Hamilton en Rosberg daar dan anders op moeten reageren. Of je zegt iets heel adrems, of je laat het over je heenkomen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:31 schreef Justevo het volgende:
[..]
De arrogantie die van Lewis en Nico afstraalt is echt stuitend. Gelijk hun hoofd wegdraaien en negeren als hij, naar mijn idee, gewoon een leuke grap maakt. Best sneu.
wel nee. Over de arrogantie zul je wel een punt hebben. Maar Lewis heeft moeite met een lach te onderdrukken, en Nico is gewoon niet grappig (of ja, op zijn eigen manier, maar die is gewoon niet leukquote:Op zondag 1 november 2015 13:31 schreef Justevo het volgende:
[..]
De arrogantie die van Lewis en Nico afstraalt is echt stuitend. Gelijk hun hoofd wegdraaien en negeren als hij, naar mijn idee, gewoon een leuke grap maakt. Best sneu.
Gewoon zeggen dat Vettel beter zijn best moet doenquote:Op zondag 1 november 2015 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mwah, het ligt natuurlijk best gevoelig en Vettel maakt een grap die vooral hem zelf leuk is, niet voor het onderwerp zelf. Hoeft ook niet, mag best zo'n plaagstootje, maar ik zie niet hoe Hamilton en Rosberg daar dan anders op moeten reageren. Of je zegt iets heel adrems, of je laat het over je heenkomen.
Ik moet het inderdaad wat nuanceren. Het is vooral Nico die er niet tegen kan, begrijpelijk, maar dan nog relax man.. Lewis kijkt pas weg als hij zit dat Nico de grap niet echt kan waarderenquote:Op zondag 1 november 2015 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mwah, het ligt natuurlijk best gevoelig en Vettel maakt een grap die vooral hem zelf leuk is, niet voor het onderwerp zelf. Hoeft ook niet, mag best zo'n plaagstootje, maar ik zie niet hoe Hamilton en Rosberg daar dan anders op moeten reageren. Of je zegt iets heel adrems, of je laat het over je heenkomen.
Vettel zit gewoon een beetje te stoken, als iemand bij mij zit te stoken dan zet ik hem of op zijn nummer, of ik laat het over me heen gaan, maar ik hap niet. Die coureurs zijn ook maar gewoon een groepje jonge kerels met hun onderlinge verhoudingen, geintjes en plagerijen. Moet Rosberg dan een neplachje doen voor de camera's?quote:Op zondag 1 november 2015 13:44 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik moet het inderdaad wat nuanceren. Het is vooral Nico die er niet tegen kan, begrijpelijk, maar dan nog relax man.. Lewis kijkt pas weg als hij zit dat Nico de grap niet echt kan waarderen
Dat voor schut zetten mislukt dan faliekant.quote:Op zondag 1 november 2015 13:45 schreef Fer het volgende:
Volgens mij proberen ze gewoon niet te lachen, om zo Vettel voor schut te zetten, plaagstootje terug.
eens, maar kwam voor mij meer door Helmut Marko, die altijd de kant van Vettel koos en niet van Webber (zie Turkije 2010) daardoor dacht Vettel dat ie alles kon maken..,quote:Op zondag 1 november 2015 13:03 schreef merino het volgende:
Ik vond Vettel in zijn eerste jaren eigenlijk best wel toffe kerel.
Was vooral vanaf 2011 dat ie irritant begon te worden voor mijn gevoel
Tuurlijk nietquote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef Fer het volgende:
Vettel is bij pas mens geworden na die donuts op het rechte stuk, wat toen expcht not done was.
Hij heeft ht trouwens ook weer godgemaakt met Webber.
Oh is Veronica zonder reclame?
Yep. Eén van de grappigste Duitsers die er is.quote:
Dat was alleen 98, in 99 had MS door zijn beenbreuk weinig in te brengen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moet je hun twitter account eens gaan volgen. Zat humor. Na Lotus vermoedelijk het leukste F1 account.quote:Op zondag 1 november 2015 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
Humor en Mercedes gaan niet echt samen. Dat was toen Norbert Haug de motorsportbaas was al zo
ja, daar, maar ik bedoel de zure druiven die aan de touwtjes trekkenquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Moet je hun twitter account eens gaan volgen. Zat humor. Na Lotus vermoedelijk het leukste F1 account.
Ik vind Wolff niet zuurder dan Horner of Mallya om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, daar, maar ik bedoel de zure druiven die aan de touwtjes trekken
Hij zorgde toch nog voor een aardig seizoensslot.quote:Op zondag 1 november 2015 14:24 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat was alleen 98, in 99 had MS door zijn beenbreuk weinig in te brengen.
Met je eensquote:Op zondag 1 november 2015 12:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Hou toch op. Die RBR was enorm dominant. Je kreeg toen haast het idee dat een - voor F1-begrippen - bijzonder matige coureur als Webber eigenlijk heel erg goed was, terwijl die alleen maar vooraan mee kon doen dankzij de auto.
Yeah, dat vraag ik mij ook al tijden af.quote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef Operc het volgende:
N00b vraag: Waarom korten ze Verstappen af tot VES en niet tot VER?
quote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef Operc het volgende:
VER is van Vergnequote:Op zondag 1 november 2015 14:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yeah, dat vraag ik mij ook al tijden af.
En op Veronica nu? of rtl 7 ...
Dat is nog een overblijfsel van vorig seizoen toen Vergne nog mee reed.quote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef Operc het volgende:
Dat komt omdat Vergne de afkorting VER gebruikte. Er bestaat een kans dat hij nog terugkeert in de F1. Daarom gebruikt Verstappen VESquote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef Operc het volgende:
Erg leuk om terug te zien!quote:
quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 14:43 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Dat is nog een overblijfsel van vorig seizoen toen Vergne nog mee reed.
Bedankt allen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat komt omdat Vergne de afkorting VER gebruikte. Er bestaat een kans dat hij nog terugkeert in de F1. Daarom gebruikt Verstappen VES
ik verwoord het misschien verkeerd: er kan geen grap afquote:Op zondag 1 november 2015 14:30 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik vind Wolff niet zuurder dan Horner of Mallya om eerlijk te zijn.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:43 schreef opreis het volgende:
Vettel heeft volgens mij ook wel eens op een gala bij een of andere uitreiking moppen lopen tappen if imitaties gedaan geloof ik. Toen kwam hij ook al symphatiek op mij over. Heb hem nooit hinderlijk gevonden eigenlijk
Vind ik ook. Ga eens de afwas doen en opruimen. Dan is zo 8 uurquote:
Ben nog volop bezig met een verslag schrijven wat vandaag af moet, van mij mag 20:00 nog wel even op zich laten wachten.quote:
Hier houden ze niet van winnaars.quote:Op zondag 1 november 2015 12:49 schreef THEFXR het volgende:
verraders, eerst altijd Vettel afbranden, "dat vingertje" enzo en nu zijn kont kussen.
Ik hoef alleen nog de was te doenquote:Op zondag 1 november 2015 15:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ga eens de afwas doen en opruimen. Dan is zo 8 uur
Trek een biertje openquote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog de was te doen
Kun je dat ook hier komen doen?quote:Op zondag 1 november 2015 15:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ga eens de afwas doen en opruimen. Dan is zo 8 uur
Als je in het noorden woont, dan kom ik wel langsquote:
Ik weet niet of we (en Max) blij moeten zijn met regen op dit circuit... erg tricky dit keer. In de VS had je veel ruimte om weg te glijden, hier is het meteen afgelopen en het is al zo glad.quote:Op zondag 1 november 2015 16:23 schreef alwaysonhold het volgende:
Volgens Weather Underground 4 a 5 mm regen tijdens de race 👌😄😇
Ik was blij te zien in de samenvatting van de BBC date r minder uitloopstroken zijn en iets meer gras. Dan wordt elk foutje ook gelijk afgestraft.quote:Op zondag 1 november 2015 16:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik weet niet of we (en Max) blij moeten zijn met regen op dit circuit... erg tricky dit keer. In de VS had je veel ruimte om weg te glijden, hier is het meteen afgelopen en het is al zo glad.
Ja mee eens, maar zoals Brazilië 2003 ook, wat een gave race was dat zeg. Jos reed er in de Minardi vele ronden door waar de groten al gespind waren. Helaas ook nog niet gefinished maar wel een mooie race laten zien. Dat waren zijn nadagen, dit is Max zijn preparty, lekker racen, mooie spectaculaire races rijden, regent het een keer en finished hij een keer niet, mwah jammer dan, maar tot nu toe gaat hij erg lekker en is het gewoon genieten met hem.quote:Op zondag 1 november 2015 16:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik weet niet of we (en Max) blij moeten zijn met regen op dit circuit... erg tricky dit keer. In de VS had je veel ruimte om weg te glijden, hier is het meteen afgelopen en het is al zo glad.
Komen de echte racers weer naar boven. Ik zie Max als top 4 beste rijder. Vettel, Hamilton, Alonso er nog bijquote:Op zondag 1 november 2015 16:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |