is altijd saai ze rijden rondjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
lijkt mij morgen een saaie race als er geen regen is
Morgen 13:00:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
dan kijk je nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
Hou eens op. Het is een supergladde baan. Aero doet heel anders door de ijle lucht. Turbo's maken overtoeren. Knallen morgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
Achter de Mercedessen kan het leuk worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef THEFXR het volgende:
Die schuift morgen wel opquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:47 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het jammer dat Sainz er niet bij is in Q3.
Rosberg zo te zienquote:
Rosberg moet es stoppen zichzelf te poijnigen.. Hij heeft niets aan die poles.. Top 4 scoort hij makkelijk een tijd in.. Morgen verprutst hij zijn tijd weer en eind van de race gaat hij met de champagne fles smijten..quote:
Je verwacht tegenwoordig eigenlijk al gewoon dat 'ie na de eerste bocht 3e ligt of iets...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tijdens de kwali is dat nooit zo'n probleem voor hem, maar de race........
Momenteel trapt hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:54 schreef KingRadler het volgende:
jammer dat Max een mindere auto heeft
hij kan trappen tot hij een ons weegt
True. Top 7 zou feest zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:53 schreef VacaLoca het volgende:
Achtste maximaal haalbare voor max lijkt me, Williams, Mercedes, Red Bull en Vettel gewoon te snel
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen kan 7de worden als Raik. naar achter word gezet
Raik is al achter hem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen kan 7de worden als Raik. naar achter word gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |