Dat is ook niet lastig als je vier coureurs hebt die met stokbroden rijden tegen twee die op rijstkorrels lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn meer renault motoren kapot gegaan dan honda.
Wel, heb er een paar gespot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... Er zijn echt geen schermen in het stadion![]()
Bottas had zijn paaltje omver gereden, nu is ie van slagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
Sainz heeft z'n weekend ook niet echt zo te zien. Normaal gesproken zijn Max en hij wel aardig aan elkaar gewaagd.
Die komt in de race vast wel weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas had zijn paaltje omver gereden, nu is ie van slag
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermenquote:
https://instagram.com/p/9gi83PIbVS/quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermen
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermen
Gewoon een FI en een teamgenoot voorblijven, dan komt het wel goed.quote:
Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:59 schreef Fer het volgende:
Als je nu 2x een band met een flatspot hebt, mag je dan van die 2 setjes een nieuw setje maken?
Goed moment voor Verstappen om morgen eindelijk eens goed weg te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een FI en een teamgenoot voorblijven, dan komt het wel goed.
Lijkt mij een perfecte sport voor Rosberg, dat schermen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermen
Elke sport zonder boordradio waarover hij kan janken is beter voor hemquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Lijkt mij een perfecte sport voor Rosberg, dat schermen.
die Duitsers hebben er een handje aan op iets spannends saai te maken mu hun eentonige commentaar, ik trek het nooit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voorbeschouwing Sky, kwali RTL.
Echt hè?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die Duitsers hebben er een handje aan op iets spannends saai te maken mu hun eentonige commentaar, ik trek het nooit.
Nat wel dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:17 schreef JimmyManna het volgende:
Hopen op een bui of wat. Voor Max is deze baan droog niet veel soeps
Zie OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Oh fuck, was vorige week inderdaad ook al. Sky dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:35 schreef APK het volgende:
Ik zie de kwalificatie niet op de RTL-site staan
http://www.rtl.de/fernsehprogramm/
Waarom zou je überhaupt RTL willen kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh fuck, was vorige week inderdaad ook al. Sky dus
Omdat ik de 10 seconde vertraging irritant vind als ik ook in dit topic zit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt RTL willen kijken
10 hele secondenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat ik de 10 seconde vertraging irritant vind als ik ook in dit topic zit.
Merk er weinig van, vaak hooguit 5s tov Sport1, niet genoeg om een reactie te schrijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
dan wijzig je de autorefreshquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
wireless?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Beetje jammer dat de enige acestream die wel werkt, niet echt werkt op mijn brakje laptop
Ik had hem al jaren niet meer gehoord, maar vond het echt slecht vorige week.quote:
Bewaren voor Bahrein of andere woestijnrace. Begin van de q ff sproeien en eerste 30 minuten van de race.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:21 schreef THEFXR het volgende:
aangezien ze een special avondrace hebben ingelast met bijbehorende miljoenen watts verlichting, kunnen ze ook wel een regenrace doen, door de baan nat te sproeien.
Acestream herinstaleren, heeft voor mij enorm geholpen. Mijne werd ieder weekend slechter, tot ik er ook geen SD gestart kreeg. Nu weer HD, zonder stutters.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Beetje jammer dat de enige acestream die wel werkt, niet echt werkt op mijn brakje laptop
Heb je nog een bron?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef alwaysonhold het volgende:
Brekend F1 nieuws. Kvyat blijft bij Red Bull http://www.f1today.net/nl(...)bij-red-bull-racing/
beschamend om Elton John weer in trainingspak langs te zien komenquote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
http://www.formel1.de/new(...)niil-kwjat-fuer-2016
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
http://www.formel1.de/new(...)niil-kwjat-fuer-2016
Vraag in het nnieuwtjes-topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een lijst met definitief bezette stoeltjes voor volgend seizoen?
oud-Ziggo gebruikers (als je Ziggo hebt tenminste) hebben sinds eergisteren een nieuwe peering service... in het algemeen slechter dan voorheen, maar sneller voor wereldwijde streaming, Sky en dergelijke zullen over het algemeen veel sneller streamen met minder vertraging.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu is mijn seekbar stukquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Acestream herinstaleren, heeft voor mij enorm geholpen. Mijne werd ieder weekend slechter, tot ik er ook geen SD gestart kreeg. Nu weer HD, zonder stutters.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
Is RTL+ ook bij ziggo te ontvangen? Kan het zo niet vinden.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:53 schreef Beach het volgende:
De Duitser zendt niet uit op RTL maar op n-tv lees ik.
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
Yep, op 58quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
denk dat je hd aan het gaan isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is mijn seekbar stuk
Nu moet ik telkens als ik te ver achter kom, de stream herstarten.
koptelefoon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef trein2000 het volgende:
Sky stream beeld is goed. Geluid brak. Iemand tips.
het acestream topic opzoekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef trein2000 het volgende:
Sky stream beeld is goed. Geluid brak. Iemand tips.
wat een lulquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Tactvol Mol, eerst een link leggen tussen Max en de jongste Rodríguez en dan er achteraan van dat ie zich hier dood reed.
Hij moet achteraan starten, dan kun je net zo goed geen tijd zettenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:57 schreef Geralt het volgende:
Net op tijd. Even een wijntje inschenken en nootjes pakken
Wijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:57 schreef Geralt het volgende:
En dan heeft hij hetzelfde probleem als Red Bull.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe lang tot Ron Dennis ontploft en Honda onder de bus gooit?
Niet, want ook Ron weet dat het volgend jaar beter gaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe lang tot Ron Dennis ontploft en Honda onder de bus gooit?
Volgens mij niet hoor. Net als vorige week een of andere talentenjacht. Wordt weer brakke streams kijken.quote:
Wodkaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:57 schreef Geralt het volgende:
tja, slechter kan het niet, hequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet, want ook Ron weet dat het volgend jaar beter gaat.
10. MAX VERSTAPPEN Netherlands Toro Rosso-Renault 45quote:
Niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
Toch mooi dat de monteurs van Vettel die van Kimi helpen
Tis toch 1 team?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
Toch mooi dat de monteurs van Vettel die van Kimi helpen
In sommige garages is de spanning tussen de coureurs zo groot dat teams het niet eens meer wagen om zoiets te doenquote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In sommige garages is de spanning tussen de coureurs zo groot dat teams het niet eens meer wagen om zoiets te doen
Deze heeft ook problemen en dat hebben ze niet op tijd weten te verhelpen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:57 schreef SnowOokami het volgende:
Ja wel vreemd want Button had gisteren ook een nieuwe motor gekregen toch? Alonso doet het op het oog prima met z'n nieuwe motor...
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In sommige garages is de spanning tussen de coureurs zo groot dat teams het niet eens meer wagen om zoiets te doen
In welke teams? Kan me zoiets niet herinneren eerlijk gezegd. Mocht dat werkelijk zo gebeuren, dan is dat nogal een fout van het team als dat ze dat niet eens meer kunnen managen. Als monteurs in dienst van het team niet eens meer voor het team willen werken door wat spanningen tussen de coureurs, nounou.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes bijvoorbeeld, al zal daar de spanning er nu wel wat af zijn nu de titelstrijd beslist isquote:
Morgen vanaf 16:00 58% kans op regen volgens de buienradar. Gaan we dus niks van meekrijgen, lijkt het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:06 schreef Zorro het volgende:
Waar is die zo overtuigend voorspelde regen?
invloed van de Paus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:07 schreef JimmyManna het volgende:
Ik zie zoveel Perez. Hoe kan dat toch.
via kodi?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nergens last van hier...
En die snelheden opeens, damn.
en terug op 14quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:14 schreef Razor21 het volgende:
Top Verstappen van 14 naar plaats 6 nu.
Omdat niemand eruit wil.quote:
Lekker kort door de bocht weer, dat het allemaal Mexicanen zijn betekent niet dat ze allemaal Perez heten, verdomme.quote:
Dat iemand hem blokte maar ik heb niet verstaan wie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Yep, p2p streams.
sky sport f1 HD
Carmen![]()
En wat zei Max nou?
Centenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:20 schreef THEFXR het volgende:
Hoe lukt het ALO om zijn motivatie te houden?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht weer, dat het allemaal Mexicanen zijn betekent niet dat ze allemaal Perez heten, verdomme.
Kvyat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat iemand hem blokte maar ik heb niet verstaan wie.
Kvyatquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat iemand hem blokte maar ik heb niet verstaan wie.
neen, en daar klaag ik wel van. Ik moet de hoer van de pitsstraat niet in beeld als er wagens op de baan rijdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
Is er een gp geweest waarbij die chick van lotus niet in beeld gebracht werd? Niet dat ik klaag hoor
True. Tijdens de saaiere stukjes in de race mag het wel om weer even scherp te worden, maar ik kan mij bijvoorbeeld Button vs Hamilton zien in Turkije, toen lieten ze continu tijdens de gevechten hun vriendinnen zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
neen, en daar klaag ik wel van. Ik moet de hoer van de pitsstraat niet in beeld als er wagens op de baan rijden
ik las pisstraat,lolquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
neen, en daar klaag ik wel van. Ik moet de hoer van de pitsstraat niet in beeld als er wagens op de baan rijden
De downforce is tegenwoordig ook wat minder, geloof ik. Plus dat dit circuit enorm hoog ligt, waar minder luchtweerstand is, dus minder drag en een hogere topsnelheid. Maar al met al zijn de V6-engines geen trage pannenkoeken inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef alwaysonhold het volgende:
Voor de snelheidsfreaks ;
@virtualstatman: In qualifying at Monza 2013, the last visit in the V8 era, the top trap speed was 340.4km/h (211mph). Turbo V6s blowing that away by miles
post maar een foto of je er een beetje uitzietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil volgend jaar daar ook zijn.
De hoge verwachting van volgend jaar misschien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:20 schreef THEFXR het volgende:
Hoe lukt het ALO om zijn motivatie te houden?
is dat via acestream?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Yep, p2p streams.
sky sport f1 HD
Carmen![]()
En wat zei Max nou?
Gewoon doen als je het geld er voor hebt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil volgend jaar daar ook zijn.
Lolquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kyvat denk ook, misschien hou ik MN stoeltje dan nog iets langer als Max langzamer is.
Ja, P2 en morgen zijn eerste podium.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:24 schreef KingRadler het volgende:
heb geen Stream gaat Max top tien rijden
Als aandenken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kvyat houdt gewoon zijn stoeltje.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:27 schreef alwaysonhold het volgende:
Wow Hamilton doet een uitspraak @bgarloff: @LewisHamilton at @RTL_F1: "It must be hard to have me as a teammate. Without me Nico already had two titles. But here I am." #f1 #MEXGP
jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:24 schreef KingRadler het volgende:
heb geen Stream gaat Max top tien rijden
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:27 schreef alwaysonhold het volgende:
Wow Hamilton doet een uitspraak @bgarloff: @LewisHamilton at @RTL_F1: "It must be hard to have me as a teammate. Without me Nico already had two titles. But here I am." #f1 #MEXGP
de rijders van mercedes hoeft alleen zn teamgenoot te verslaan om wereldkampioen te worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:27 schreef alwaysonhold het volgende:
Arrogante zak aan het worden die hamilton.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]De tweede zou hij niet eens gewonnen hebben, voorlopig. Die zou dan voor Vettel zijn.
Als Hamilton niet meedeed, zou Rosberg vaker gewonnen hebben en dus meer punten ten opzichte van Vettel gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]De tweede zou hij niet eens gewonnen hebben, voorlopig. Die zou dan voor Vettel zijn.
"aan het worden"quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Arrogante zak aan het worden die hamilton.
rijders en teamgenoot, dat klopt nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:30 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
de rijders van mercedes hoeft alleen zn teamgenoot te verslaan om wereldkampioen te worden.
Zonder een gezonde mate van arrogantie/egoïsme word je niet meerdere malen kampioen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Arrogante zak aan het worden die hamilton.
Was natuurlijk enorm kort door de bocht beredeneerd van mijn kant. Als je dan verder kijkt moet je ook stellen dat Rosberg dan een andere teamgenoot gehad zou hebben en dan is het weer onbekend hoe het zich zou ontvouwen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als Hamilton niet meedeed, zou Rosberg vaker gewonnen hebben en dus meer punten ten opzichte van Vettel gewonnen hebben.
Tijd zat, nog 5 minuten om wat runs te doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Max gaat top 10 niet halen zo....
krijg je misschien een Mexicaan en dit soort selfies ipv een Rusquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mooie show morgen als hij vanaf P18 vertrekt.
waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz weer bezweken onder de druk van Max
Deze baan word iedere ronde sneller, per sessie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz weer bezweken onder de druk van Max
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Deze baan word iedere ronde, per sessie.
Volgens mij wordt de baan per sector.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Deze baan word iedere ronde, per sessie.
Maar die druppels werkten niet mee op het laatst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Deze baan word iedere ronde sneller, per sessie.
glad + zeiknat, zelfs driften is dan niet leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Meike26 het volgende:
En nu moet het even gaan regenen.. zeiknatte baan graag !! Iedereen gelijke kansen !
Iedereen in dezelfde auto dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Meike26 het volgende:
En nu moet het even gaan regenen.. zeiknatte baan graag !! Iedereen gelijke kansen !
Tot het gaat regenenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Deze baan word iedere ronde sneller, per sessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |