Dat is ook niet lastig als je vier coureurs hebt die met stokbroden rijden tegen twee die op rijstkorrels lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn meer renault motoren kapot gegaan dan honda.
Wel, heb er een paar gespot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... Er zijn echt geen schermen in het stadion![]()
Bottas had zijn paaltje omver gereden, nu is ie van slagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
Sainz heeft z'n weekend ook niet echt zo te zien. Normaal gesproken zijn Max en hij wel aardig aan elkaar gewaagd.
Die komt in de race vast wel weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas had zijn paaltje omver gereden, nu is ie van slag
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermenquote:
https://instagram.com/p/9gi83PIbVS/quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermen
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermen
Gewoon een FI en een teamgenoot voorblijven, dan komt het wel goed.quote:
Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:59 schreef Fer het volgende:
Als je nu 2x een band met een flatspot hebt, mag je dan van die 2 setjes een nieuw setje maken?
Goed moment voor Verstappen om morgen eindelijk eens goed weg te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een FI en een teamgenoot voorblijven, dan komt het wel goed.
Lijkt mij een perfecte sport voor Rosberg, dat schermen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermen
Elke sport zonder boordradio waarover hij kan janken is beter voor hemquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Lijkt mij een perfecte sport voor Rosberg, dat schermen.
die Duitsers hebben er een handje aan op iets spannends saai te maken mu hun eentonige commentaar, ik trek het nooit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voorbeschouwing Sky, kwali RTL.
Echt hè?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die Duitsers hebben er een handje aan op iets spannends saai te maken mu hun eentonige commentaar, ik trek het nooit.
Nat wel dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:17 schreef JimmyManna het volgende:
Hopen op een bui of wat. Voor Max is deze baan droog niet veel soeps
Zie OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Oh fuck, was vorige week inderdaad ook al. Sky dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:35 schreef APK het volgende:
Ik zie de kwalificatie niet op de RTL-site staan
http://www.rtl.de/fernsehprogramm/
Waarom zou je überhaupt RTL willen kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh fuck, was vorige week inderdaad ook al. Sky dus
Omdat ik de 10 seconde vertraging irritant vind als ik ook in dit topic zit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt RTL willen kijken
10 hele secondenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat ik de 10 seconde vertraging irritant vind als ik ook in dit topic zit.
Merk er weinig van, vaak hooguit 5s tov Sport1, niet genoeg om een reactie te schrijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
dan wijzig je de autorefreshquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
wireless?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Beetje jammer dat de enige acestream die wel werkt, niet echt werkt op mijn brakje laptop
Ik had hem al jaren niet meer gehoord, maar vond het echt slecht vorige week.quote:
Bewaren voor Bahrein of andere woestijnrace. Begin van de q ff sproeien en eerste 30 minuten van de race.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:21 schreef THEFXR het volgende:
aangezien ze een special avondrace hebben ingelast met bijbehorende miljoenen watts verlichting, kunnen ze ook wel een regenrace doen, door de baan nat te sproeien.
Acestream herinstaleren, heeft voor mij enorm geholpen. Mijne werd ieder weekend slechter, tot ik er ook geen SD gestart kreeg. Nu weer HD, zonder stutters.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Beetje jammer dat de enige acestream die wel werkt, niet echt werkt op mijn brakje laptop
Heb je nog een bron?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef alwaysonhold het volgende:
Brekend F1 nieuws. Kvyat blijft bij Red Bull http://www.f1today.net/nl(...)bij-red-bull-racing/
beschamend om Elton John weer in trainingspak langs te zien komenquote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
http://www.formel1.de/new(...)niil-kwjat-fuer-2016
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
http://www.formel1.de/new(...)niil-kwjat-fuer-2016
Vraag in het nnieuwtjes-topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een lijst met definitief bezette stoeltjes voor volgend seizoen?
oud-Ziggo gebruikers (als je Ziggo hebt tenminste) hebben sinds eergisteren een nieuwe peering service... in het algemeen slechter dan voorheen, maar sneller voor wereldwijde streaming, Sky en dergelijke zullen over het algemeen veel sneller streamen met minder vertraging.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu is mijn seekbar stukquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Acestream herinstaleren, heeft voor mij enorm geholpen. Mijne werd ieder weekend slechter, tot ik er ook geen SD gestart kreeg. Nu weer HD, zonder stutters.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
Is RTL+ ook bij ziggo te ontvangen? Kan het zo niet vinden.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:53 schreef Beach het volgende:
De Duitser zendt niet uit op RTL maar op n-tv lees ik.
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
Yep, op 58quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
denk dat je hd aan het gaan isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is mijn seekbar stuk
Nu moet ik telkens als ik te ver achter kom, de stream herstarten.
koptelefoon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef trein2000 het volgende:
Sky stream beeld is goed. Geluid brak. Iemand tips.
het acestream topic opzoekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef trein2000 het volgende:
Sky stream beeld is goed. Geluid brak. Iemand tips.
wat een lulquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Tactvol Mol, eerst een link leggen tussen Max en de jongste Rodríguez en dan er achteraan van dat ie zich hier dood reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |