Dat is ook niet lastig als je vier coureurs hebt die met stokbroden rijden tegen twee die op rijstkorrels lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn meer renault motoren kapot gegaan dan honda.
Wel, heb er een paar gespot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... Er zijn echt geen schermen in het stadion![]()
Bottas had zijn paaltje omver gereden, nu is ie van slagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
Sainz heeft z'n weekend ook niet echt zo te zien. Normaal gesproken zijn Max en hij wel aardig aan elkaar gewaagd.
Die komt in de race vast wel weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas had zijn paaltje omver gereden, nu is ie van slag
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermenquote:
https://instagram.com/p/9gi83PIbVS/quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermen
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet, dacht dat er bovenop de tribunes twee stonden, maar dat zijn geen schermen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermen
Gewoon een FI en een teamgenoot voorblijven, dan komt het wel goed.quote:
Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:59 schreef Fer het volgende:
Als je nu 2x een band met een flatspot hebt, mag je dan van die 2 setjes een nieuw setje maken?
Goed moment voor Verstappen om morgen eindelijk eens goed weg te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een FI en een teamgenoot voorblijven, dan komt het wel goed.
Lijkt mij een perfecte sport voor Rosberg, dat schermen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg, hou het even on-topic. Voor schermen is er een ander topic: SPT / [Centraal] Schermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |