abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157286692
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef FredVleespet het volgende:
Overigens ontbrak Steven Yeun's (Glenn) naam in de openingscredits. :s)
Dat was ook bij mij het eerste dat opviel. Als ze zijn naam erin hadden gezet was het al duidelijk dat Glenn nog steeds leeft, zeker nu deze ep een complete flashback is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_157286760
Ik vond 't wel een prima aflevering. Duurde wat lang, maar dat was alles. Waar ken ik die Eastman trouwens van... even IMDB'en...

Hm. hij is wel van 'dingen', maar geen dingen die ik zelf (al) gezien heb..
Ja doei.
pi_157286949
Ik vond het een matige aflevering... het duurde allemaal gewoon te lang en al met al voegde het niet superveel toe...

Die Eastman herkende ik ook wel; net ook even moeten IMDB-en om het uit te zoeken; maar ja ik heb m vaker gezien. In Carnivale vooral.
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:37:04 #79
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157287155
Prima aflevering, dat gezeik over dat backstory saai zou zijn, als je alleen maar goedkope actie wil, zet dan Sharknado op repeat ofzo.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157287167
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
Prima aflevering, dat gezeik over dat backstory saai zou zijn, als je alleen maar goedkope actie wil, zet dan Sharknado op repeat ofzo.
Eens.
Ja doei.
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:38:58 #81
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157287204
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb net een uur van mijn leven weggegooid.
Het leukste stukje was toen iemand ging roepen dat ze de gate open moesten doen.
En dan niet eens doorhebben wie dat riep :')

Toffe EP hoor.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_157287250
Suffe ep, maargoed ieder zn mening toch.

Domme teksten als, als je het saai vond moet je maar dit of dat gaan kijken slaat nergens op.

Iedereen zat te wachten op Glenn zn vervolg, en dan krijg je vervolgens dit voorgeschoteld. Ik denk dat het minder erg was geweest als ze dat pas de volgende aflevering hadden gedaan.
pi_157287350
quote:
Sharknado :') Dan noem je ook iets. Alsof de producer en regisseur samen dronken waren... Die acteurs kregen zeker goed betaald, anders zou ik niet kunnen bedenken waarom je zou willen spelen in zoiets.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_157287376
Ik vond het een prima episode, maar hij had om mij niet zo lang hoeven duren. Sommige stukken waren iets te langdradig.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_157287986
quote:
Mee eens ja
pi_157288376
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:38 schreef Divje het volgende:

[..]

En dan niet eens doorhebben wie dat riep :')

Toffe EP hoor.
ik ben niet zo goed in stemmen herkennen als ik half lig te slapen, was het Rickert?
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:39:08 #87
28033 Pek
je moet wat
pi_157288529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't wel een prima aflevering. Duurde wat lang, maar dat was alles. Waar ken ik die Eastman trouwens van... even IMDB'en...

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:52:56 #88
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157288812
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:29 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik ben niet zo goed in stemmen herkennen als ik half lig te slapen, was het Rickert?
;) :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_157289861
quote:
Strawman much.
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:52:54 #90
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157289996
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Strawman much.
Nee, gewoon beu dat elke keer als er wat meer verhaal uitgediept wordt mensen hier beginnen te zeiken dat het saai is. Ga lekker online gamen als je doelloze actie wil.

Ik zie dat je niet de mensen aanspreekt die het wel saai vinden, je vindt dat er slechts ruimte is voor één mening, die van jou?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_157290529
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, gewoon beu dat elke keer als er wat meer verhaal uitgediept wordt mensen hier beginnen te zeiken dat het saai is. Ga lekker online gamen als je doelloze actie wil.

Ik zie dat je niet de mensen aanspreekt die het wel saai vinden, je vindt dat er slechts ruimte is voor één mening, die van jou?
Nee, je strawmant. Je gaat er vanuit dat de mensen die het saai vinden het alleen niet saai vinden als er veel 'doelloze actie' is. Of je vind dit goed, of je wilt Sharknado zien, volgens jou.

Velen geven aan waarom ze het geen goede aflevering vinden, of een saaie: Morgan is niet boeiend, clichematig, voorspelbaar, lang voor de inhoud, te "Amerikaans", niets nieuws geleerd, etc.. Alleen saai zonder uitleg is 1 a 2 keer genoemd. Te weinig actie is nul keer genoemd.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:22:59 #93
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157290636
Het is alleen elke keer het geval als er een aflevering is die wat langzamer gaat, waar een karakter meer wordt uitgediept etc: mensen beginnen te zeuren. Het is een patroon en dat begint vervelend te worden, dus zeg ik er wat van. Problemen mee?

Het had idd wat korter gekund, of met wat meer dreiging (ik dacht tot op het einde dat Eastman eigenlijk de killer zelf was). Het te "amerikaans" slaat nergens op, het volgt een structuur die al sinds de oudheid wordt toegepast. Maar Morgan niet boeiend noemen is belachelijk, iemand die aan zich aan strikte, beperkende normen tracht te houden en die normen ook aan de groep probeert over te brengen is vele malen interessanter dan Rick die weer eens krom loopt bijvoorbeeld.
pi_157290662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Velen geven aan waarom ze het geen goede aflevering vinden, of een saaie: Morgan is niet boeiend, clichematig, voorspelbaar, lang voor de inhoud, te "Amerikaans", niets nieuws geleerd, etc.. Alleen saai zonder uitleg is 1 a 2 keer genoemd. Te weinig actie is nul keer genoemd.
Wat wel interessant is aangezien een paar seizoenen geleden de halve wereld nog 10 fapjes maakte als er een mogelijke aanwijzing naar Morgan was. Nu is 'ie een paar afleveringen terug en is 't opeens tof om over Morgan te zeiken.

Clichematig is ook een domme mening, want zo kun je hele serie wel wegzetten, niet alleen afgelopen aflevering. Hetzelfde voor "te Amerikaans".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157290686
Morgan wis nu niet boeiend, maar ik kon het aantal juichreacties als hij weer een halve seconde in beeld was de vorige seizoenen niet tellen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_157290695
Toffe filosofische ep

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:

'Van dingen' idd, Fargo (film), American horror Story, The Americans, Star Trek, Face Off, CSI, the list goes on
Jusqu'ici tout va bien...
pi_157290935
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:22 schreef Dagonet het volgende:
Het is alleen elke keer het geval als er een aflevering is die wat langzamer gaat, waar een karakter meer wordt uitgediept etc: mensen beginnen te zeuren. Het is een patroon en dat begint vervelend te worden, dus zeg ik er wat van. Problemen mee?

Het had idd wat korter gekund, of met wat meer dreiging (ik dacht tot op het einde dat Eastman eigenlijk de killer zelf was). Het te "amerikaans" slaat nergens op, het volgt een structuur die al sinds de oudheid wordt toegepast. Maar Morgan niet boeiend noemen is belachelijk, iemand die aan zich aan strikte, beperkende normen tracht te houden en die normen ook aan de groep probeert over te brengen is vele malen interessanter dan Rick die weer eens krom loopt bijvoorbeeld.
Tja, TWD is gewoon niet zo goed in dat soort afleveringen, vind ik. De suspense, meeleven met characters, wat characterdynamiek en af en toe wat zombieactie houden de serie een beetje bij elkaar. Als een aflevering geen suspense is en slechts twee characters waarvan er één nieuw en eentje ergelijk voor velen, dan blijft er minder over. Andere series/films kunnen wel een background/charactercentrale aflevering maken, TWD is er niet zo goed in. Het is een beetje een soap met zombies.
Dus als je zo'n aflevering maakt heb je zowel de 'actiemensen' als mensen met 'hogere eisen' tegen je.

Morgan kan me verder echt niet boeien. Misschien is het de acteur, maar of hij is gewoon de vader van seizoen 1 en redelijk vergetelijk, of hij is een super eendimensionaal 'warriormonk' character met een over de top ethiek.
pi_157291062
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:24 schreef OMG het volgende:

[..]

Wat wel interessant is aangezien een paar seizoenen geleden de halve wereld nog 10 fapjes maakte als er een mogelijke aanwijzing naar Morgan was. Nu is 'ie een paar afleveringen terug en is 't opeens tof om over Morgan te zeiken.

Clichematig is ook een domme mening, want zo kun je hele serie wel wegzetten, niet alleen afgelopen aflevering. Hetzelfde voor "te Amerikaans".
Ik ben nooit enthousiast geweest over Morgan. Vond hem ok in seizoen 1, vervelend de tweede keer, heel vervelend nu.

Meh, clichematig komt in verschillende hoeveelheden. De wijze pacifistische leermeester, vaardig met de quarterstaff die uiteindelijk sterft als laatste les voor de geredde protege is een Aziatische huidskleur weg van het ultieme cliche.
TWD is geen vernieuwende serie, met zo erg is het heus niet elke aflevering.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:47:54 #99
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157291168
Redelijk overbodige aflevering, TWD moet niet te veel aan karakterverdieping doen want dan vallen de show en de schrijvers altijd een beetje door de mand. Laten we het gewoon bij de popcorn actie houden ok.

Zonde van de geit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157294394
quote:
Saai was het niet, grootste probleem voor mij was dat het voorspelbaar was.
Niks nieuws geleerd in deze aflevering.

Het personage Morgan is niet veranderd sinds de laatste keer dat we hem zagen, hij heeft niets nieuws meegemaakt. Het enige wat er gebeurt is in Alexandria is dat hij een verhaal verteld heeft aan een Wolf.
Dat verhaal was niet saai & ik vond de aflevering niet slecht, maar het voegde niks toe aan het verhaal.

[ Bericht 19% gewijzigd door Stickertje op 03-11-2015 16:29:24 ]
Ze smelten de kazen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')