Dat was ook bij mij het eerste dat opviel. Als ze zijn naam erin hadden gezet was het al duidelijk dat Glenn nog steeds leeft, zeker nu deze ep een complete flashback is.quote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef FredVleespet het volgende:
Overigens ontbrak Steven Yeun's (Glenn) naam in de openingscredits.
Eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
Prima aflevering, dat gezeik over dat backstory saai zou zijn, als je alleen maar goedkope actie wil, zet dan Sharknado op repeat ofzo.
En dan niet eens doorhebben wie dat riepquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb net een uur van mijn leven weggegooid.
Het leukste stukje was toen iemand ging roepen dat ze de gate open moesten doen.
Sharknadoquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
Prima aflevering, dat gezeik over dat backstory saai zou zijn, als je alleen maar goedkope actie wil, zet dan Sharknado op repeat ofzo.
Mee eens jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
ik ben niet zo goed in stemmen herkennen als ik half lig te slapen, was het Rickert?quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:38 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan niet eens doorhebben wie dat riep
Toffe EP hoor.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't wel een prima aflevering. Duurde wat lang, maar dat was alles. Waar ken ik die Eastman trouwens van... even IMDB'en...
Hm. hij is wel van 'dingen', maar geen dingen die ik zelf (al) gezien heb..
quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in stemmen herkennen als ik half lig te slapen, was het Rickert?
Strawman much.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
Nee, gewoon beu dat elke keer als er wat meer verhaal uitgediept wordt mensen hier beginnen te zeiken dat het saai is. Ga lekker online gamen als je doelloze actie wil.quote:
Nee, je strawmant. Je gaat er vanuit dat de mensen die het saai vinden het alleen niet saai vinden als er veel 'doelloze actie' is. Of je vind dit goed, of je wilt Sharknado zien, volgens jou.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, gewoon beu dat elke keer als er wat meer verhaal uitgediept wordt mensen hier beginnen te zeiken dat het saai is. Ga lekker online gamen als je doelloze actie wil.
Ik zie dat je niet de mensen aanspreekt die het wel saai vinden, je vindt dat er slechts ruimte is voor één mening, die van jou?
Wat wel interessant is aangezien een paar seizoenen geleden de halve wereld nog 10 fapjes maakte als er een mogelijke aanwijzing naar Morgan was. Nu is 'ie een paar afleveringen terug en is 't opeens tof om over Morgan te zeiken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Velen geven aan waarom ze het geen goede aflevering vinden, of een saaie: Morgan is niet boeiend, clichematig, voorspelbaar, lang voor de inhoud, te "Amerikaans", niets nieuws geleerd, etc.. Alleen saai zonder uitleg is 1 a 2 keer genoemd. Te weinig actie is nul keer genoemd.
'Van dingen' idd, Fargo (film), American horror Story, The Americans, Star Trek, Face Off, CSI, the list goes onquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't wel een prima aflevering. Duurde wat lang, maar dat was alles. Waar ken ik die Eastman trouwens van... even IMDB'en...
Hm. hij is wel van 'dingen', maar geen dingen die ik zelf (al) gezien heb..
Tja, TWD is gewoon niet zo goed in dat soort afleveringen, vind ik. De suspense, meeleven met characters, wat characterdynamiek en af en toe wat zombieactie houden de serie een beetje bij elkaar. Als een aflevering geen suspense is en slechts twee characters waarvan er één nieuw en eentje ergelijk voor velen, dan blijft er minder over. Andere series/films kunnen wel een background/charactercentrale aflevering maken, TWD is er niet zo goed in. Het is een beetje een soap met zombies.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:22 schreef Dagonet het volgende:
Het is alleen elke keer het geval als er een aflevering is die wat langzamer gaat, waar een karakter meer wordt uitgediept etc: mensen beginnen te zeuren. Het is een patroon en dat begint vervelend te worden, dus zeg ik er wat van. Problemen mee?
Het had idd wat korter gekund, of met wat meer dreiging (ik dacht tot op het einde dat Eastman eigenlijk de killer zelf was). Het te "amerikaans" slaat nergens op, het volgt een structuur die al sinds de oudheid wordt toegepast. Maar Morgan niet boeiend noemen is belachelijk, iemand die aan zich aan strikte, beperkende normen tracht te houden en die normen ook aan de groep probeert over te brengen is vele malen interessanter dan Rick die weer eens krom loopt bijvoorbeeld.
Ik ben nooit enthousiast geweest over Morgan. Vond hem ok in seizoen 1, vervelend de tweede keer, heel vervelend nu.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat wel interessant is aangezien een paar seizoenen geleden de halve wereld nog 10 fapjes maakte als er een mogelijke aanwijzing naar Morgan was. Nu is 'ie een paar afleveringen terug en is 't opeens tof om over Morgan te zeiken.
Clichematig is ook een domme mening, want zo kun je hele serie wel wegzetten, niet alleen afgelopen aflevering. Hetzelfde voor "te Amerikaans".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Saai was het niet, grootste probleem voor mij was dat het voorspelbaar was.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |