quote:Tabitha still alive.. Those guts were from another goat that fell on top of her as they was being attacked. She gonna slide under that sunflower for protection in the next episode.
Hier 1,5 uur. Paar keer teruggespoeld omdat ik elke keer ging internetten op mijn telefoon. Dat zegt ook gelijk genoeg over deze aflevering, voorspelbaar, langdradig, overbodig en saai. Dit hadden ze makkelijk in 42 minuten kunnen behandelen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb net een uur van mijn leven weggegooid.
Het leukste stukje was toen iemand ging roepen dat ze de gate open moesten doen.
Dat was ook bij mij het eerste dat opviel. Als ze zijn naam erin hadden gezet was het al duidelijk dat Glenn nog steeds leeft, zeker nu deze ep een complete flashback is.quote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef FredVleespet het volgende:
Overigens ontbrak Steven Yeun's (Glenn) naam in de openingscredits.
Eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
Prima aflevering, dat gezeik over dat backstory saai zou zijn, als je alleen maar goedkope actie wil, zet dan Sharknado op repeat ofzo.
En dan niet eens doorhebben wie dat riepquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb net een uur van mijn leven weggegooid.
Het leukste stukje was toen iemand ging roepen dat ze de gate open moesten doen.
Sharknadoquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
Prima aflevering, dat gezeik over dat backstory saai zou zijn, als je alleen maar goedkope actie wil, zet dan Sharknado op repeat ofzo.
Mee eens jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
ik ben niet zo goed in stemmen herkennen als ik half lig te slapen, was het Rickert?quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:38 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan niet eens doorhebben wie dat riep
Toffe EP hoor.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't wel een prima aflevering. Duurde wat lang, maar dat was alles. Waar ken ik die Eastman trouwens van... even IMDB'en...
Hm. hij is wel van 'dingen', maar geen dingen die ik zelf (al) gezien heb..
quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in stemmen herkennen als ik half lig te slapen, was het Rickert?
Strawman much.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Dagonet het volgende:
Nee, gewoon beu dat elke keer als er wat meer verhaal uitgediept wordt mensen hier beginnen te zeiken dat het saai is. Ga lekker online gamen als je doelloze actie wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |