Wil jij even niet zo generaliseren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je wellicht teruggaan naar VBL? Denk dat dit allemaal iets te hoog gegrepen voor je is.
Een aantal debielen hier lopen bij elke vrouw op TV te zeiken. En vaak zie ik dat ze normaal gesproken veel in VBL posten. Beter blijven ze daar.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je wellicht teruggaan naar VBL? Denk dat dit allemaal iets te hoog gegrepen voor je is.
Een aantal debielen hier lopen bij elke vrouw op TV te zeiken. En vaak zie ik dat ze normaal gesproken veel in VBL posten. Beter blijven ze daar.
Niks mis met Typischquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Humberto is er niets bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:28 schreef BlackLining het volgende:
Wat een zelfverheerlijking zegMan man man
Ik vind het wel een mooie terugblikshow.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:28 schreef BlackLining het volgende:
Wat een zelfverheerlijking zegMan man man
Ik heb jou nog nooit eerder hier gezien, pas sinds deze week.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Die rooie" is niet specifiek genoeg in deze VARA-aanbidderijquote:
Nee hoor..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:29 schreef Typisch het volgende:
robin007bond is er zo eentje die ook alle vluchtelinen terug wil sturen, omdat er een paar vervelend kunnen doen
slecht volk
Je hebt VBL users en je hebt VBL users....quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee hoor..Ik had het ook slechts over een paar rotte appels.
En de goede VBL users, wees welkom.
De users die enkel lopen te zeiken, specifiek heel de tijd over het uiterlijk van vrouwen op TV te praten in plaats van de inhoud etc. kunnen denk ik beter ergens over praten waar ze wat meer verstand over hebben. Sport dus in dit geval.
Maar dit is gewoon een livetopic in TV.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De users die enkel lopen te zeiken, specifiek heel de tijd over het uiterlijk van vrouwen op TV te praten in plaats van de inhoud etc. kunnen denk ik beter ergens over praten waar ze wat meer verstand over hebben. Sport dus in dit geval.
Die middelste is gewoon achterlijk , kan je hem niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen blij zijn dat een PizzaGeit, WhateverWhatever en Sunri5e hier niet posten, om eens een paar VBL-users te noemen
of klaasweetallesgodquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen blij zijn dat een PizzaGeit, WhateverWhatever en Sunri5e hier niet posten, om eens een paar VBL-users te noemen
Klopt, dus kunnen we blij zijn dat ze niet posten of watquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die middelste is gewoon achterlijk , kan je hem niet kwalijk nemen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juich niet te vroegquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, dus kunnen we blij zijn dat ze niet posten of wat
Hoe durft ze, die TROS-hoer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Astrid geeft de VARA een pak slaag.
Of van die users die uit hun holen kruipen wanneer er weer voetbal op is. Hele postgeschiedenis bestaat uit VBL. Die kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die middelste is gewoon achterlijk , kan je hem niet kwalijk nemen
Wat heb jij gegeten ? Ik heb een zalmsalade gegetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of van die users die uit hun holen kruipen wanneer er weer voetbal op is. Hele postgeschiedenis bestaat uit VBL. Die kan ik niet serieus nemen.
Mja, ik weet het ook niet echt waar ze het over hebben, VARA van nu, VARA van vroeger. Ik volg niet echt wat elke omroep doet en deed.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een livetopic in TV.
Plus foto's posten he, anders doe je niet mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten ? Ik heb een zalmsalade gegeten
Ik ga nu mijn magere kwark opeten
....
Haha, maar tegenwoordig valt het toch wel mee met VARA?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Opvallend dat zij de VARA van vroeger zien zoals veel mensen de VARA nu nog zien.
Erg mooie tv dit.
Dat geef ik je op een briefjequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plus foto's posten he, anders doe je niet mee.
Asielzoekers is nu even geen tijd voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Elke dag ben je daar weer verbaasd over.
Nogal hardleers.
Sonja wil alleen maar mensen aan tafel die zeggen wat bij haar visie aansluit.quote:
Ik snap dat geklaag op de VARA in een VARA-programma's ook niet. Kijk dan gewoon Powned.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Elke dag ben je daar weer verbaasd over.
Nogal hardleers.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Godverdomme donder op met die Paul de Leeuw.
Sonja had leuke programma's, De Wereld Draait Door van toen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Sonja wil alleen maar mensen aan tafel die zeggen wat bij haar visie aansluit.
Apart om zo voor uit te komen als journalist.
En jij komt even bepalen wie een goede user is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haten op Jaap Aapquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
En neem André van Duin ook maar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]WAAROM moet ik lachen verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]soonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp gezien door Dolf. Nog niemand die dat had opgemerkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Goede grap, wat doet een groenlinkser met twee auto's.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Waarom zitten politici de hele dag op twitter? Hebben ze niet wat beters te doen?
Het was ook een onzinnige opmerking. Er zijn helemaal geen goede users in VBL.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
En jij komt even bepalen wie een goede user is?![]()
Ja, mooi dat Sonja zegt dat ze vroeger nooit commentaar kreeg. Nee, logisch, zij was juist het vuurrooie boegbeeld van de VARA.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Opvallend dat zij de VARA van vroeger zien zoals veel mensen de VARA nu nog zien.
Grapquote:
Als kritisch VARA-lid ben ik niet erg gelukkig met deze fusie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:58 schreef Zipportal het volgende:
BNN VARA in één e-mail adres. Meer ebola bestaat er niet.
Was vroeger heel normaal, want dan kun je je echte visie laten horen zonder kritische noten van een ander. Daarnaast hoef je je standpunten niet verdedigen. Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Sonja wil alleen maar mensen aan tafel die zeggen wat bij haar visie aansluit.
Apart om zo voor uit te komen als journalist.
Inderdaad, en spraakmakender.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:46 schreef svann het volgende:
Sonja had leuke programma's, De Wereld Draait Door van toen.
Vroeger keken mensen hoofdzakelijk naar hun eigen zuil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Was vroeger heel normaal, want dan kun je je echte visie laten horen zonder kritische noten van een ander. Daarnaast hoef je je standpunten niet verdedigen. Lekker makkelijk.
Dit gaat weer een vast itempje wordentwitter:pauwnl twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 23:57:00Ook nog leuke tips en opmerkelijke ideeën voor Dolf? Stuur ze naar dit e-mailadres: destemdesdolfs@bnnvara.nl! #pauw reageer retweet
Die snapte ik ook niet...quote:
quote:Diederik Samsom bezocht vluchtelingenkamp in Libanon
Er moet meer Europees geld naar regio’s in het Midden-Oosten als we vluchtelingen daar willen opvangen. Daarvoor pleit Diederik Samsom, die dit weekend in Libanon was. De leider van de PvdA bezocht in het land een vluchtelingenkamp. Volgens Samsom is het belangrijk dat we de buurlanden veel meer bijstaan, omdat de vluchtelingen anders massaal hier heenkomen. Pauw spreekt vanavond met hem over zijn plannen.
Henk Spaan heeft veel onbegrip voor keuze bondscoach
Robin van Persie hoeft niet meer op te komen draven voor het Nederlands Elftal. Bondscoach Danny Blind maakte vandaag bekend dat de Nederlandse topscoorder aller tijden voorlopig niet meer in de selectie zit. “Ik vind hem niet goed spelen, hij is niet scherp en niet fris” zei de bondscoach vanmiddag in een persconferentie. Met deze beslissing neemt Van Persie afscheid na een indrukwekkende Oranjeloopbaan van 101 interlands. Journalist en fan Henk Spaan heeft veel onbegrip voor de keuze van Blind. Vanavond praat Pauw met hem over vertrek van Van Persie.
De Top 40 bestaat 50 jaar
De Top 40 bestaat vandaag 50 jaar en dat gaat Pauw vieren! Precies 650 artiesten stonden in al die jaren op nummer één. Een deel daarvan kennen we allemaal, anderen zijn in de vergetelheid geraakt. Pauw kijkt terug met artiesten die een cocaïneverslaving hebben gehad: Jody Bernal, Jacques Herb, George Baker en Angela Groothuizen. Mister Top 40, Erik de Zwart, is er uiteraard ook bij. Wat heeft de lijst en de positie daarop voor de carrière van deze artiesten betekend en welke verandering heeft de lijst doorgemaakt?
Die grap van Dolf met die autobrand was wel geniaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:27 schreef Jivis het volgende:
Die Dolf kan echt niet, jezus. Ik dacht dat ze dat na vorig seizoen wel begrepen hadden, maar blijkbaar mag die gewoon weer terugkomen. Nodig dan die twee gasten van de Kwis uit.
Om zum kotzenquote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
PvdA en vluchtelingen, goh wat onverwacht.
Twee keer de helft uitlaatgassen ha ha ha.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Goede grap, wat doet een groenlinkser met twee auto's?
PVDA verliest eerder stemmenquote:Op maandag 2 november 2015 19:58 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Stemmen trekken blijft business as usual. Nothing personal
Is die nog ergens terug te lezen?quote:Op maandag 2 november 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om zoveel madness in zijn column.
Daar heeft ie wel een puntquote:Op maandag 2 november 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om zoveel madness in zijn column.
Dat is net zo zeker als dat je ooit zult sterven.quote:Op maandag 2 november 2015 22:56 schreef Coco98 het volgende:
Zou er vanavond vluchtelingenpropaganda zijn?
Vluchtelingenquote:
Lekker goedkoop mensen wegzetten als tokkies.quote:Op maandag 2 november 2015 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vluchtelingen
Deze benno is je stereotype antivluchteling tokkie, die was er al eerder
Deze gast echt wel hoorquote:Op maandag 2 november 2015 23:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lekker goedkoop mensen wegzetten als tokkies.
Mijn Syriër-buren genieten gewoon van hun uitkering.quote:Op maandag 2 november 2015 23:09 schreef Confetti het volgende:
De Syriërs vertegenwoordigd door een architect en de Nederlander door een laagopgeleide man.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is een vulkaan die op uitbarsten staat.'
'Dat klinkt best dreigend.'
'Nee, dat is niet dreigend.'
[ afbeelding ]
Wie verdient het recht op leven niet?quote:Op maandag 2 november 2015 23:12 schreef Confetti het volgende:
En Daar is het weglachen. Man man man. Sommige typea verdienen het recht op.leven niet.
Ik zou Danny niet oproepen als bondscoach.quote:Op maandag 2 november 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Danny ook niet goed coachen.
Het zuur voor het zoet.quote:Op maandag 2 november 2015 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar komt dit onderwerp ineens vandaag, komt de voetbal als eerst??
En als hij niet buitenspel staat legt hij hem in het verkeerde netjequote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Wat lult hij nou? RvP staat bijna altijd buitenspel
Waarom kijk je dan nog?quote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef DKUp het volgende:
Wat een aids, eigenlijk ben ik niet anders gewend van dit programma
Dit kan beter naar RTLLN inderdaad.quote:
Ik vind Frits Barend meer een beetje een blije overenthousiaste mongool.quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Henk Spaan, Frits Barend... allebei demotiverende verzuurde ouwe zeikerds.
11 tegen 11quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Praten over voetbal gaat altijd nergens over
'Je moet altijd fit zijn, het is een topsport, ze gaan voor de eer, ik vond dat hij fit was, ik vond dat hij beter speelde bij club x enz'
Gewoon een hypocriete paardenlul.quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Frits Barend meer een beetje een blije overenthousiaste mongool.
Ja, zelf darts analyseren is interessanter.quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Praten over voetbal gaat altijd nergens over
'Je moet altijd fit zijn, het is een topsport, ze gaan voor de eer, ik vond dat hij fit was, ik vond dat hij beter speelde bij club x enz'
Freek de Jonge niet te vergeten.quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Henk Spaan, Frits Barend... allebei demotiverende verzuurde ouwe zeikerds.
Ja Voetbal International kan nog wel leuk zijn als ze ruzie maken maar dat is het wel zo'n beetjequote:Op maandag 2 november 2015 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
11 tegen 11
Bal is rond
Gras is groen
Immers zit op de tribune
Er is bij P&W wel vaker sport geweest maar altijd als laatstequote:
We kunnen zeggen dat Van Persie al een paar jaar geen knikker raaktquote:Op maandag 2 november 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Wij weten niet wat er zich op de training en in de kleedkamers afspeelt. We kunnen eigenlijk niet zo veel zeggen over deze keuze van scholletje.
Spanje was toch regerend wereldkampioen, een finale die we verloren. Poulefase of niet.quote:Op maandag 2 november 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Spaan vergelijkt een goal in de poulefase met een goal in een finale
quote:Op maandag 2 november 2015 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Freek de Jonge niet te vergeten.
Het heeft ons gelijk een plaats in de achtste finale opgeleverd , kloptquote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Spanje was toch regerend wereldkampioen, een finale die we verloren. Poulefase of niet.
Straatcoachquote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Samson zich weer de rol van wijkagent toegeëigend?
quote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Lijkt me dat dit stelletje grote relatieproblemen heeft, en om dat te verbloemen daarom zich stort op welzijnswerk en het helpen van zogenaamde vluchtelingen.
Zoals?quote:Op maandag 2 november 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tijd voor de linkse abjecte onjuiste retoriek.
En wij dan?!quote:Op maandag 2 november 2015 23:24 schreef Confetti het volgende:
Samsom gaat even onderwijs en werk regelen in de regio.
Rutte lult rechts maar draagt links.quote:Op maandag 2 november 2015 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals?
Samsom loopt hand in hand met Rutte
Ja kan ik het wel mee eens zij, maar dat hele sobere opvang gebeuren is ook gaande de laatste tijdquote:Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Rutte lult rechts maar draagt links.
De meeste mannen zijn linksdragers jammer genoeg.quote:Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Omdat hij zijn kabinet in leven moet houden.quote:Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beulen die goed zijn met een mes of AK kunnen hun cv opsturenquote:Op maandag 2 november 2015 23:24 schreef Confetti het volgende:
Samsom gaat even onderwijs en werk regelen in de regio.
Gewoon een aantal vluchtelingen per land afdwingen en anders oprotten uit de EUquote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Typerend weer hoe hard de EU heeft gefaald.
Koerden misschienquote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Samsom zei net dat Syriërs niet mogen werken in Turkije, is gewoon niet waar.
EU is toch hopeloos.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een aantal vluchtelingen per land afdwingen en anders oprotten uit de EU
Mwah. Jij hebt vast geen kinderen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tijd voor de linkse abjecte onjuiste retoriek.
En dat de honger de reden was..quote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Samsom zei net dat Syriërs niet mogen werken in Turkije, is gewoon niet waar.
Ze hadden allang de opvangkampen in de regio moeten verbeteren om de toestroom te voorkomen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een aantal vluchtelingen per land afdwingen en anders oprotten uit de EU
twitter:DellaVia twitterde op maandag 02-11-2015 om 23:25:24Kinderen kunnen niet naar school? Dat is juist goed geregeld in Libanon. Door een Nederlandse nog wel. Nodig haar eens uit @pauwnl reageer retweet
Oud en nieuw wordt echt een geweldig feest voor zequote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Geen luchtalarm vandaag, heb ik uit solidariteit niet de WC doorgetrokken. Dat is het minste wat ik kon doen.
Er zitten daar meer dan 2 miljoen vluchgtelingen, waar zitte de meesten dan?quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dat de honger de reden was..
80% van de Syriers in Turkije zit niet eens in een kamp.
Er was een filmpje van twee ouders met autistische kinderen die naar Europa/Nederland wilden komen. Vader werkte als kok in Turkije.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dat de honger de reden was..
80% van de Syriers in Turkije zit niet eens in een kamp.
Die werken illegaal en huren een huisje.quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zitten daar meer dan 2 miljoen vluchgtelingen, waar zitte de meesten dan?
Hier ben ik ook bang voor. Achterlijk gedoe.quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oud en nieuw wordt echt een geweldig feest voor ze
Ik voel al een vuurwerkverbod rond ieder AZC op komen...
AD Oliebollentest wordt ook afgeschaft.quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oud en nieuw wordt echt een geweldig feest voor ze
Ik voel al een vuurwerkverbod rond ieder AZC op komen...
Echt zulke aantallen??quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die werken illegaal en huren een huisje.
Ergens moet een limiet zijn dat Nederland vol is.quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt zulke aantallen??
Wij kunnen die 40k niet eens kwijt
bron!??!?quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het worden er 80.000 bij. Maal 4.
De nieuwjaarsduik ook. Refereert teveel aan aangespoelde vluchtelingen.....quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AD Oliebollentest wordt ook afgeschaft.
66.000quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het worden er 80.000 bij. Maal 4.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Oh God dit stelletje is zo ontzettend ongelofelijk BLIJ met zichzelf.
Echt ik word hier zo misselijk van.
Dikke mensen mogen ook niet meer in de zee want dat is spotten met walvissen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De nieuwjaarsduik ook. Refereert teveel aan aangespoelde vluchtelingen.....
Zelfde types als de studentenmeisjes uit een rijk gezin die naar Afrika gaan en facebook volproppen met foto's waar ze negerkindjes vasthoudenquote:Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Oh God dit stelletje is zo ontzettend ongelofelijk BLIJ met zichzelf.
Echt ik word hier zo misselijk van.
Slaat nergens op idd.quote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar waarom nog een tweede keer dat ze uitgenodigd worden? Hebben ze een sms van God gekregen dat ze fantastisch werk verrichten?
quote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon nog een keer hetzelfde interview van een paar weken geleden herhalen.
De boodschap was voor tokkie Nederland nog niet goed aangekomen. LUISTER DAN STELLETJE PLEBS.quote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon nog een keer hetzelfde interview van een paar weken geleden herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |