quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Godverdomme donder op met die Paul de Leeuw.
Sonja had leuke programma's, De Wereld Draait Door van toen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Sonja wil alleen maar mensen aan tafel die zeggen wat bij haar visie aansluit.
Apart om zo voor uit te komen als journalist.
En jij komt even bepalen wie een goede user is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee hoor..Ik had het ook slechts over een paar rotte appels.
En de goede VBL users, wees welkom.
De users die enkel lopen te zeiken, specifiek heel de tijd over het uiterlijk van vrouwen op TV te praten in plaats van de inhoud etc. kunnen denk ik beter ergens over praten waar ze wat meer verstand over hebben. Sport dus in dit geval.
Haten op Jaap Aapquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
En neem André van Duin ook maar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]WAAROM moet ik lachen verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]soonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp gezien door Dolf. Nog niemand die dat had opgemerkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Goede grap, wat doet een groenlinkser met twee auto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |