Gewoon een aantal vluchtelingen per land afdwingen en anders oprotten uit de EUquote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Typerend weer hoe hard de EU heeft gefaald.
Koerden misschienquote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Samsom zei net dat Syriërs niet mogen werken in Turkije, is gewoon niet waar.
EU is toch hopeloos.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een aantal vluchtelingen per land afdwingen en anders oprotten uit de EU
Mwah. Jij hebt vast geen kinderen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tijd voor de linkse abjecte onjuiste retoriek.
En dat de honger de reden was..quote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Samsom zei net dat Syriërs niet mogen werken in Turkije, is gewoon niet waar.
Ze hadden allang de opvangkampen in de regio moeten verbeteren om de toestroom te voorkomen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een aantal vluchtelingen per land afdwingen en anders oprotten uit de EU
twitter:DellaVia twitterde op maandag 02-11-2015 om 23:25:24Kinderen kunnen niet naar school? Dat is juist goed geregeld in Libanon. Door een Nederlandse nog wel. Nodig haar eens uit @pauwnl reageer retweet
Oud en nieuw wordt echt een geweldig feest voor zequote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Geen luchtalarm vandaag, heb ik uit solidariteit niet de WC doorgetrokken. Dat is het minste wat ik kon doen.
Er zitten daar meer dan 2 miljoen vluchgtelingen, waar zitte de meesten dan?quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dat de honger de reden was..
80% van de Syriers in Turkije zit niet eens in een kamp.
Er was een filmpje van twee ouders met autistische kinderen die naar Europa/Nederland wilden komen. Vader werkte als kok in Turkije.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dat de honger de reden was..
80% van de Syriers in Turkije zit niet eens in een kamp.
Die werken illegaal en huren een huisje.quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zitten daar meer dan 2 miljoen vluchgtelingen, waar zitte de meesten dan?
Hier ben ik ook bang voor. Achterlijk gedoe.quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oud en nieuw wordt echt een geweldig feest voor ze
Ik voel al een vuurwerkverbod rond ieder AZC op komen...
AD Oliebollentest wordt ook afgeschaft.quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oud en nieuw wordt echt een geweldig feest voor ze
Ik voel al een vuurwerkverbod rond ieder AZC op komen...
Echt zulke aantallen??quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die werken illegaal en huren een huisje.
Ergens moet een limiet zijn dat Nederland vol is.quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt zulke aantallen??
Wij kunnen die 40k niet eens kwijt
bron!??!?quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het worden er 80.000 bij. Maal 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |