Echtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:42 schreef Revanches het volgende:
En Klaasje.. vreselijk arrogant mens vind ik dat.
Dat denk ik dus niet. Ze kunnen de overgebleven meiden zo verven als ze willen. Ben wel benieuwd hoehoe ze gaan bepalen wie ze tegenover elkaar gaan zettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:45 schreef Maartel het volgende:
Die andere kleuren vraag ik me ergens nog af, zeggen ze ws ook zodat nu niet gelijk duidelijk is dat de 2 blonden safe zijn..
Dat hangt uiteindelijk af van wie ze in de groep willen hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:46 schreef Jaarsma93 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Ze kunnen de overgebleven meiden zo verven als ze willen. Ben wel benieuwd hoehoe ze gaan bepalen wie ze tegenover elkaar gaan zetten
Vervangen Lisa voor Nora, stop. (Niet dat ik wil, maar dat verwacht ik...)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:46 schreef nick333 het volgende:
Klaasje tegen Jindra
Marthe tegen Lisa
Lauren tegen Hanne
Dan sponsort de H&M de show waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:47 schreef amaranta het volgende:
Ze dragen trouwens veel kleren van de H&M
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:46 schreef amaranta het volgende:
Die haarkleur van K3 stond toch voor de Belgische vlag?
Vorige week ook al met de Balmain kledingquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:47 schreef amaranta het volgende:
Ze dragen trouwens veel kleren van de H&M
Die vragen krijgen ze al weken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:49 schreef iBenny het volgende:
Net tijdens de aankondiging dat ze naar de kapper moesten reageerden ze heel verrast. Maa Demi gaf net in het filmpje heel leuk al antwoord op de vraag welke kleur haar ze neit zou willen
Haha true!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:50 schreef Maartel het volgende:
Degene die rood haar krijgt zit ws al huilend voor haar verlies in de kappersstoel.
Ze kunnen Hanne nog blond maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:50 schreef Maartel het volgende:
Degene die rood haar krijgt zit ws al huilend voor haar verlies in de kappersstoel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |