Ik heb hem wel nog meegemaakt, maar er staat me bijster weinig bij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is niet van mijn tijd, toen ik mij registreerde was hij al erg lang aan de ban
Wow, speelde Roda?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
Heb weer weg gezapt van Ajax - RJC. Lijkt wel op een afgesproken groepsverkrachting door Kuijpers en Ajax
Je kunt de laatste 6 minuten nog zien plus blessure tijd. Maar ik zou het je afraden voordat je zometeen een depressie krijgt ervan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, speelde Roda?
Ja, ik weet het. Slechte Limbo ben ik
Oei, hoe staat het er voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt de laatste 6 minuten nog zien plus blessure tijd. Maar ik zou het je afraden voordat je zometeen een depressie krijgt ervan.
Laatste wat ik heb gezien was 4-0 voor ajax.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oei, hoe staat het er voor?
Krijg je als iedereen een ban krijgtquote:
Wie heeft er allemaal een ban dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je als iedereen een ban krijgt
diegene kunnen dat hier niet meer vertellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een ban dan?
Tjacka heeft er vanmiddag eentje te pakken gekregen, en er zitten er nog een paar op een ban, maar weet niet wie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een ban dan?
Nou wat jammer. Fok-it, Etsu, de pool wie zijn geband?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
diegene kunnen dat hier niet meer vertellen
Op FOK zitten terwijl het zaterdag is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tjacka heeft er vanmiddag eentje te pakken gekregen, en er zitten er nog een paar op een ban, maar weet niet wie.
Gewoon uit verveling GRDT teruglezen in de trein.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op FOK zitten terwijl het zaterdag is.
Fokit inso tjacka en kaneel geloof ik ook nogsteedsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou wat jammer. Fok-it, Etsu, de pool wie zijn geband?
Allemaal ban waarvoor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fokit inso tjacka en kaneel geloof ik ook nogsteeds
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste wat ik heb gezien was 4-0 voor ajax.
Eerst twee goals dacht de verdediging van RJC dat ze in de aanval van Ajax stonden.Werchter speelde de bal in de voeten van een ajaxcied die daarna ggewoonkon doorlopen.quote:
Niet gekliktquote:Op zondag 1 november 2015 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeker staan er een paar verlepte wijven met uitgezakte tieten erop!
jezusquote:Op zondag 1 november 2015 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan wel wat faxienisatie gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |