gewoon ripquote:Op maandag 30 november 2015 00:17 schreef Dalando het volgende:
wat de teringfuck is er met deze plek gebeurd
quote:
Halve topic jankt dat het dood is en daardoor wordt het natuurlijk niet in ene levendquote:Op maandag 30 november 2015 00:17 schreef Dalando het volgende:
wat de teringfuck is er met deze plek gebeurd
SPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Moira op 30-11-2015 10:50:31 ]Fuck the EBU.
wat een wijsheidquote:Op maandag 30 november 2015 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve topic jankt dat het dood is en daardoor wordt het natuurlijk niet in ene levenden anders is men incrowd bezig of bezig met pic/link dump. De meeste mensen hier zijn dus goed in hoe verneuk je een topic. Ach zijn ze tenminste ergens goed in naast hun autisme.
Ik zag het in het PEC topicquote:Op maandag 30 november 2015 10:34 schreef Moira. het volgende:
Zal ik dan maar eens met een opbeurdende deur in huis komen vallen?
MONO EN IK ZIJN VERLOOFD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 30 november 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag het in het PEC topic
Gefeliciteerd![]()
wel jammer dat het stadion niet vol zat met publiekquote:
Wilde hij expres nietquote:Op maandag 30 november 2015 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel jammer dat het stadion niet vol zat met publiek
quote:Op maandag 30 november 2015 10:34 schreef Moira. het volgende:
Zal ik dan maar eens met een opbeurende deur in huis komen vallen?
MONO EN IK ZIJN VERLOOFD![]()
![]()
![]()
![]()
W0000H00000 FEESTSPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik stel voor dat we dit topic omdopen in de BIER-SC, gewoon, als nieuwe impuls.quote:
quote:Op maandag 30 november 2015 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit topic omdopen in de BIER-SC, gewoon, als nieuwe impuls.
Daar kunnen we baas Klojo120 wel weer voor inhurenquote:Op maandag 30 november 2015 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet wel iemand een nieuwe jingle maken.
https://soundcloud.com/klojo120/onz-sc-jingle
Zo leuk en lief en aaaaaaaquote:Op maandag 30 november 2015 11:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wilde hij expres nietGewoon met alleen onze vrienden en familie
Die man van het stadion (die overigens gewoon zoiets had van "ah joh ik ben die avond toch vrij ik gooi de boel wel ff voor je open, btw Bram wil ook graag komen"![]()
) zei wel dat wij de enige waren die dat tot nu toe daar had gedaan. Mensen hebben het wel eens gevraagd maar die wilden het dan tijdens de wedstrijd doen, en dat was dan organisatorisch niet haalbaar. Dus zo kon het wel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |